Het zou niet voor het eerst zijn dat iemand koers zet richting Drenthe en zolang onderweg is dat hij niet door heeft dat hij eigenlijk naar Amerika vaart. Plausibel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Misschien is Drenthe wel net te ver
Aan de andere kant, ik heb je in tijden niet zo dichtbij me gehad Jobi..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fun fact: er is een Amerika in Drenthe.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn dat iemand koers zet richting Drenthe en zolang onderweg is dat hij niet door heeft dat hij eigenlijk naar Amerika vaart. Plausibel.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Fun fact: er is een Amerika in Drenthe.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn dat iemand koers zet richting Drenthe en zolang onderweg is dat hij niet door heeft dat hij eigenlijk naar Amerika vaart. Plausibel.
I'm getting closerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik heb je in tijden niet zo dichtbij me gehad Jobi..
[ afbeelding ]
He ho hoezo zit jij ineens in mij opeensquote:
@Davequote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He ho hoezo zit jij ineens in mij opeens
@Davequote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He ho hoezo zit jij ineens in mij opeens
quote:
Grappig dat jullie dat Dave'en, maar die spannende tocht door Aoibhin nietquote:
Een kom muesli gaat ook door jou heen, daar is niet per se zoveel spannends aanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Grappig dat jullie dat Dave'en, maar die spannende tocht door Aoibhin niet
We zijn niet meer zo scherp op dit late uur.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Mais kan het zelfs navertellen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een kom muesli gaat ook door jou heen, daar is niet per se zoveel spannends aan
Dat hebben we allemaal al eens gedaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Een spannende tocht door Aoibhin?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal al eens gedaan.
Meerdere keren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Een spannende tocht door Aoibhin?
Tim, nu ga ik echt nooit meer enthousiast zijn voor seks. Je wordt bedankt, ook namens een mogelijke Mr Aoibhinquote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een kom muesli gaat ook door jou heen, daar is niet per se zoveel spannends aan
Het verklaart wel ineens mijn moeizame stoelgangquote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal al eens gedaan.
Wat stel je je precies voor als je denkt dat Mr Aoibhin door je heen gaat? Te vaak Trucker's Delight gekeken?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tim, nu ga ik echt nooit meer enthousiast zijn voor seks. Je wordt bedankt, ook namens een mogelijke Mr Aoibhin
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het verklaart wel ineens mijn moeizame stoelgang
Ja dan moet ik eerst een Mr Aoibhin vinden he?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat stel je je precies voor als je denkt dat Mr Aoibhin door je heen gaat? Te vaak Trucker's Delight gekeken?
Veel te laat. We zijn met pensioen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:57 schreef molloot200 het volgende:
Ben ik nu te laat voor de nachtbagger?
Jobi je bent er nog!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 02:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel te laat. We zijn met pensioen.
Jonkie
Heel herkenbaar verhaal. Belandt in een nachtbaggerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 02:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jobi je bent er nog!
Ja 2:00 was op zich niet de bedoeling. Toch gebeurd. Alleen niet door een verhaal om heel trots op te zijnWe kwamen een beetje letterlijk in andermans nachtbagger terecht
Ja dus nu kwam ik hier kijken maar nu is de nachtbagger hier al niet meer gaande. Wat brengt jou nog zo laat op deze woensdagavond dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 02:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel herkenbaar verhaal. Belandt in een nachtbaggerAlleen niet hier
Bij Arriva sturen ze een vervangende trein voor dat kleine stukje.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanwege een faal van de NS (trein reed ineens niet verder, terwijl het nog maar een minuut of vijf naar mijn station zou zijn) zit ik nu in een lijnbus die de goede kant op gaat
...alleen had ik niet gekeken naar welke route hij precies zou nemen. Kortom: ik ben nu in een andere provincie dan de beide stations waar ik tussen wil reizen en voorlopig ben ik er nog lang nietLopen was waarschijnlijk sneller geweest...
Kindsoldaat had ik ook logischer gevonden als vervanger in de bergen, niet een vervanger op het vlak.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Geen kleerhanger in de Tour
Maar waarom Groenendaal Jansen als vervanger
Je kan ook vragen of je met Berend Botje mee mag varen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh ja. Meteen helemaal naar Zuidlaren?
Omdat er ook nog wel klimmers moeten overblijven voor de Giro, nu Kruijswijk daar gaat starten. Bovendien presteren Bennett en Kuss dusdanig goed nu, dat ze daar veel vertrouwen in zullen hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Geen kleerhanger in de Tour
Maar waarom Groenendaal Jansen als vervanger
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het heeft nou wel genoeg geregend hè.
Reden waarom ik het wielrennen steeds interessanter en leuker ben gaan vinden is vanwege de bijnamen hier. Kindsoldaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Kindsoldaat had ik ook logischer gevonden als vervanger in de bergen, niet een vervanger op het vlak.
Als je naar foto's kijkt van Antwan Tolhoek snap je het, ja hij is 26 jaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Reden waarom ik het wielrennen steeds interessanter en leuker ben gaan vinden is vanwege de bijnamen hier. Kindsoldaat.
Omsk ligt niet in Drenthe.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omsk ligt niet in Drenthe.
De weg was recht, de weg was krom!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Je kan ook vragen of je met Berend Botje mee mag varen.
Ohquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omsk ligt niet in Drenthe.
Wandelen!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit er wel weer doorheen voor vandaag.
Het regent hier.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wandelen!
Schoenen aan, naar buiten!
Steel / leen desnoods ergens een hond en ga even een paar blokjes om.
* Aoibhin neemt Luctor meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |