SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Ah dan snap ik hetquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee nee zéker niet!! Gewoon hele mooie rondingen!
Hahaha ja herkenbaar, mobiel durf ik het ook niet aan hoor!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Thanks @:Strani!
Mobiel ga ik altijd op verkeerde knopjes drukken, dus dan is het beter voor iedereen als ik even niet een nieuw topic open
Dat klinkt zoals het openbaar vervoer moet zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanwege een faal van de NS (trein reed ineens niet verder, terwijl het nog maar een minuut of vijf naar mijn station zou zijn) zit ik nu in een lijnbus die de goede kant op gaat
...alleen had ik niet gekeken naar welke route hij precies zou nemen. Kortom: ik ben nu in een andere provincie dan de beide stations waar ik tussen wil reizen en voorlopig ben ik er nog lang nietLopen was waarschijnlijk sneller geweest...
Het zal best praktisch zijn als je in een van de gemeentes wil zijn waar ik nu doorheen kom, maar voor een reis tussen twee gemeentes die aan elkaar grenzen is het behoorlijk omquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat klinkt zoals het openbaar vervoer moet zijn.
Had je maar op tijd bij Jitsi moeten zijnquote:
Ah, dus morgen respecteer je me niet, want dan ben ik in Groningenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik respecteer daarbij meestal zo'n beetje de vastgestelde provinciegrenzen.
Vol van verwachtingquote:
Aan welke rare aannemer moest je jou weer je plafond streamen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
Ik moest steeds even de camera uitzetten vanavond omdat ik ergens op reageerde op m'n computer maar moeilijk jullie m'n plafond kon laten zien, dus dan maar even uitMaar ik bleef wel meeluisteren!
Je was zelf pas op Jitsi toen iedereen al weg was. Dus dan had ik het alsnog niet kunnen zienquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had je maar op tijd bij Jitsi moeten zijn
[..]
Ah, dus morgen respecteer je me niet, want dan ben ik in Groningen
Ah Strani doelde dan zeker op jou met Frieslandquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vol van verwachting
Want ik kom dichterbij
Ik hoop dat je snel bij je station bent zo. Wel zuur dat je reis nu een stuk langer duurt, terwijl je er bijna was.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanwege een faal van de NS (trein reed ineens niet verder, terwijl het nog maar een minuut of vijf naar mijn station zou zijn) zit ik nu in een lijnbus die de goede kant op gaat
...alleen had ik niet gekeken naar welke route hij precies zou nemen. Kortom: ik ben nu in een andere provincie dan de beide stations waar ik tussen wil reizen en voorlopig ben ik er nog lang nietLopen was waarschijnlijk sneller geweest...
@Davequote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
* Aoibhin geeft @:Hawaii_Tim een aai over zijn bol en hoopt dat de lantaarnpaal mooi was
Nee helaas, als iemand met Fries bloed kan ik weinig respect hebben voor dat soort keuzesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had je maar op tijd bij Jitsi moeten zijn
[..]
Ah, dus morgen respecteer je me niet, want dan ben ik in Groningen
Ik was heel vroeg!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je was zelf pas op Jitsi toen iedereen al weg was. Dus dan had ik het alsnog niet kunnen zien
Oei oei oei dit komt niet meer goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah Strani doelde dan zeker op jouw met Friesland
Dat kan niet, jij bent altijd te laatquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was heel vroeg!Juist snel weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |