Het was echt kort inderdaad en niet eens verwarrend!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan niet, jij bent altijd te laat
Dat jouw i.p.v. jouquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei oei oei dit komt niet meer goed.
Dan is hij aardig scheel, want ik ben in Groningen morgenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah Strani doelde dan zeker op jou met Friesland
En vooral groen dus?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was echt kort inderdaad en niet eens verwarrend!
Ik had het al verwacht, maar de bevestiging is toch ergens wel bevredigendquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee helaas, als iemand met Fries bloed kan ik weinig respect hebben voor dat soort keuzes
Vandaar Friesland is een breed begrip hequote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan is hij aardig scheel, want ik ben in Groningen morgen
Ik was totaal niet mezelf vanavondquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was echt kort inderdaad en niet eens verwarrend!
Straks tikt Friesland Duitsland nog aanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaar Friesland is een breed begrip he
Nee dit was even wennen hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was totaal niet mezelf vanavond
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
* Aoibhin geeft @:Hawaii_Tim een aai over zijn bol en hoopt dat de lantaarnpaal mooi was
Thanksquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel bij je station bent zo. Wel zuur dat je reis nu een stuk langer duurt, terwijl je er bijna was.
Dat was de w van stampot eten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat inderdaad zo erg dat de hele belediging er niet meer zo door opviel.
Wie was je danquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was totaal niet mezelf vanavond
Wat kom je doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan is hij aardig scheel, want ik ben in Groningen morgen
De schoenmaker op het verkeerde feestquote:
Vorige week gaf ik al een voorproefjequote:
Die groene op de achtergrondquote:
De boel plunderenquote:
Je bent jezelf niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De schoenmaker op het verkeerde feest
Ja, want dat moet wel even bij Groningen worden geannexeerdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh ja. Meteen helemaal naar Zuidlaren?
Loopt je route ook maar een beetje in de buurt van Eelde?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, want dat moet wel even bij Groningen worden geannexeerd
Nee, het wordt hooguit Zuidlarenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Loopt je route ook maar een beetje in de buurt van Eelde?
DUS JE GAAT NIET ALLEEN NAAR GRONINGEN JOBI, HOE DURF JE. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, want dat moet wel even bij Groningen worden geannexeerd
Het ligt eraan. Misschien is Drenthe wel net te verquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
DUS JE GAAT NIET ALLEEN NAAR GRONINGEN JOBI, HOE DURF JE. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |