Het zou niet voor het eerst zijn dat iemand koers zet richting Drenthe en zolang onderweg is dat hij niet door heeft dat hij eigenlijk naar Amerika vaart. Plausibel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Misschien is Drenthe wel net te ver
Aan de andere kant, ik heb je in tijden niet zo dichtbij me gehad Jobi..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Misschien is Drenthe wel net te ver
Fun fact: er is een Amerika in Drenthe.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn dat iemand koers zet richting Drenthe en zolang onderweg is dat hij niet door heeft dat hij eigenlijk naar Amerika vaart. Plausibel.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Fun fact: er is een Amerika in Drenthe.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn dat iemand koers zet richting Drenthe en zolang onderweg is dat hij niet door heeft dat hij eigenlijk naar Amerika vaart. Plausibel.
I'm getting closerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik heb je in tijden niet zo dichtbij me gehad Jobi..
[ afbeelding ]
He ho hoezo zit jij ineens in mij opeensquote:
@Davequote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He ho hoezo zit jij ineens in mij opeens
@Davequote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He ho hoezo zit jij ineens in mij opeens
quote:
Grappig dat jullie dat Dave'en, maar die spannende tocht door Aoibhin nietquote:
Een kom muesli gaat ook door jou heen, daar is niet per se zoveel spannends aanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Grappig dat jullie dat Dave'en, maar die spannende tocht door Aoibhin niet
We zijn niet meer zo scherp op dit late uur.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Mais kan het zelfs navertellen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een kom muesli gaat ook door jou heen, daar is niet per se zoveel spannends aan
Dat hebben we allemaal al eens gedaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Een spannende tocht door Aoibhin?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal al eens gedaan.
Meerdere keren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Een spannende tocht door Aoibhin?
Tim, nu ga ik echt nooit meer enthousiast zijn voor seks. Je wordt bedankt, ook namens een mogelijke Mr Aoibhinquote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een kom muesli gaat ook door jou heen, daar is niet per se zoveel spannends aan
Het verklaart wel ineens mijn moeizame stoelgangquote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal al eens gedaan.
Wat stel je je precies voor als je denkt dat Mr Aoibhin door je heen gaat? Te vaak Trucker's Delight gekeken?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tim, nu ga ik echt nooit meer enthousiast zijn voor seks. Je wordt bedankt, ook namens een mogelijke Mr Aoibhin
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het verklaart wel ineens mijn moeizame stoelgang
Ja dan moet ik eerst een Mr Aoibhin vinden he?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat stel je je precies voor als je denkt dat Mr Aoibhin door je heen gaat? Te vaak Trucker's Delight gekeken?
Veel te laat. We zijn met pensioen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:57 schreef molloot200 het volgende:
Ben ik nu te laat voor de nachtbagger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |