Hij heeft wel een toffe moeder.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eugh, wat is daar het quotum voor? Als het een beetje redelijk minimum is dan is het misschien nog nt te doen
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:24 schreef Meke het volgende:
[..]
[ instagram ]
Deze dochter ziet er ook uit als een leuk kind!
(Ze heeft dan ook niet zijn genen)
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
Tjongejonge, wat is het toch een gedoe om een coronatest te krijgen als je geen beschikking hebt over een auto.
Ik bel vanochtend op, geef mijn klachten door en geef aan dat ik geen auto heb. De dichtstbijzijnde teststraat is tegenwoordig Barneveld, dat is 30 kilometer met de fiets :/. Ik geef aan dat ik het niet zie zitten om 2x 30 kilometer te fietsen en dus word ik doorverbonden met de ggd. "Ja, u had eerst met de huisarts moeten bellen voordat u ons belt. Bel de huisarts maar en laat u niet afschepen!". Dus ik bel de huisarts, die me vertelt dat ze daar niet aan testen doen. Bel ik weer terug naar de GGD en na een gesprek van 10 minuten vertelde ze dat ze me "zo spoedig mogelijk" terugbelt of ik in aanmerking kom voor een thuistest. Eerst gaat ze met mijn huisarts overleggen of het echt niet op de huisartsenpraktijk kan.
Bij het rivm en ggd waren het wel hele lieve mensen, maar ze doen best moeilijkNu is er alsnog een kans dat ze me afwijzen en ik binnenkort naar Barneveld moet gaan fietsen
Goed voor de conditie.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
Tjongejonge, wat is het toch een gedoe om een coronatest te krijgen als je geen beschikking hebt over een auto.
Ik bel vanochtend op, geef mijn klachten door en geef aan dat ik geen auto heb. De dichtstbijzijnde teststraat is tegenwoordig Barneveld, dat is 30 kilometer met de fiets :/. Ik geef aan dat ik het niet zie zitten om 2x 30 kilometer te fietsen en dus word ik doorverbonden met de ggd. "Ja, u had eerst met de huisarts moeten bellen voordat u ons belt. Bel de huisarts maar en laat u niet afschepen!". Dus ik bel de huisarts, die me vertelt dat ze daar niet aan testen doen. Bel ik weer terug naar de GGD en na een gesprek van 10 minuten vertelde ze dat ze me "zo spoedig mogelijk" terugbelt of ik in aanmerking kom voor een thuistest. Eerst gaat ze met mijn huisarts overleggen of het echt niet op de huisartsenpraktijk kan.
Bij het rivm en ggd waren het wel hele lieve mensen, maar ze doen best moeilijkNu is er alsnog een kans dat ze me afwijzen en ik binnenkort naar Barneveld moet gaan fietsen
Elke keer als ik hier benquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eugh, wat is daar het quotum voor? Als het een beetje redelijk minimum is dan is het misschien nog nt te doen
Op zich zijn mijn klachten wel mild. Er zitten wel een paar rare dingen bij. Zo lag ik op mijn buik in bed en kreeg ik meteen kramp in mijn benen, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Maar dat is geen standaard corona-klacht, dus weet ik ook niet waar dat door komtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:25 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Bizar. Zeker wanneer mensen geen milde klachten hebben maar echt ziek zijn
Zeker! Als ik me goed zou voelen, zou ik dat met alle plezier doen. Ik ben het zelfs nu aan het overwegen, omdat ik me bezwaard voel als er hier iemand een thuistest moet komen doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed voor de conditie.
Goed om te weten als ik zelf ook zo'n wil doen. Ik heb ook geen auto en alleen openbaar vervoer en een fiets beschikbaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
Of gewoon lekker je gang blijven gaan en anderen besmetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op zich zijn mijn klachten wel mild. Er zitten wel een paar rare dingen bij. Zo lag ik op mijn buik in bed en kreeg ik meteen kramp in mijn benen, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Maar dat is geen standaard corona-klacht, dus weet ik ook niet waar dat door komtDe keelpijn en het niezen is wel vervelender.
[..]
Zeker! Als ik me goed zou voelen, zou ik dat met alle plezier doen. Ik ben het zelfs nu aan het overwegen, omdat ik me bezwaard voel als er hier iemand een thuistest moet komen doen.
Als je klachten hebt, mag je niet met het OV, hquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Goed om te weten als ik zelf ook zo'n wil doen. Ik heb ook geen auto en alleen openbaar vervoer en een fiets beschikbaar.
Wat een gedoe johquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik jou was, zou ik voor de zekerheid gewoon 10 dagen in quarantaine gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een gedoe johOnhandig allemaal. Het is vaak voor al die instanties ook moeilijk lijkt me hoor, er loopt zo veel langs elkaar heen momenteel.
Je hebt toch niet gehoest gisteren tijdens de Jitsi?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik voor de zekerheid gewoon 10 dagen in quarantaine gaan.
Dat is ook wel een idee! Onze lhbti-vereniging klaagt wel eens dat ze te weinig naamsbekendheid hebben. Als ik daar nou corona verspreid, dan komen ze misschien wel in het nieuws en weet de jeugd onze bar in de toekomst wel te vindenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of gewoon lekker je gang blijven gaan en anderen besmetten.
Dat is heel erg fijnquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:31 schreef F1gamer het volgende:
Ik zie dat de test locatie bij mij om de hoek is.
Wie is Jan Smit?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:06 schreef murp het volgende:
[..]
Het blijft alleen open als er positief gesproken wordt over Jan Smit
Ik zie dat het bij om de hoek is. Loop langs als ik naar het zwembad loop.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je klachten hebt, mag je niet met het OV, hDus dat wordt dan fietsen of hopen dat ze een thuistest willen doen.
Kijk, win-win.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee! Onze lhbti-vereniging klaagt wel eens dat ze te weinig naamsbekendheid hebben. Als ik daar nou corona verspreid, dan komen ze misschien wel in het nieuws en weet de jeugd onze bar in de toekomst wel te vinden
Anders hadden ze het wel geweten inderdaad!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:59 schreef Strani het volgende:
FOK! kan het zich niet meer veroorloven om ESF jaarlijks weer te sluiten
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
Jan Shitquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat maar zitten, we moeten dicht vanwege Jan Smit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |