quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De fokster van mijn fretjes krijgt ook wel eens bijzondere vragen
Wat leuk dat die ook op Fok! zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
De reactie waarvan je wist...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat leuk dat die ook op Fok! zit.
Ik voldoe graag aan de verwachtingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De reactie waarvan je wist...
@Davequote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik voldoe graag aan de verwachtingen.
Trojka hier, trojka daarquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omsk ligt niet in Drenthe.
Klopt! Ze zijn heel lief.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt er wel wolven, bedenk ik me nu.
Assen is net Omsk!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt er wel wolven, bedenk ik me nu.
Dan was het niet te ver weg.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:30 schreef molloot200 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-vergif-in-thee.html
Over Omsk gesproken, het vliegtuig uit dit nieuwsbericht is geland in Omsk!!!
Brakheid valt wel mee eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De sport clinic vond ik het allernaarst. Je bent dan helemaal moe en brak van de feestjes tot in de late uurtjes, moet je naar een sport clinic![]()
Veel plezier verder trouwens
Ja, maar jij hebt dus ook alleen maar online "feestjes"? Lijkt me sowieso een raar fenomeen, hoe moet ik dat voor me zien dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Brakheid valt wel mee eigenlijk
Onze mentors waren incapabel, dus we konden ons als groepje niet inschrijven voor de clinics (vanwege corona). Twee studenten die hier al studeerden hebben nu die rol overgenomen, dus nu maar zijn waar nog plek is.
Officieel volgens een livestream, maar eigenlijk gaan wij gewoon bij iemand in de woonkamer/buiten zittenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dus ook alleen maar online "feestjes"? Lijkt me sowieso een raar fenomeen, hoe moet ik dat voor me zien dan?
Ah ja dat verwachtte ik al. Wel leuke mensen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Officieel volgens een livestream, maar eigenlijk gaan wij gewoon bij iemand in de woonkamer/buiten zitten
Jawel!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah ja dat verwachtte ik al. Wel leuke mensen?
Hey, oude milieuvervuilerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dag mensen van het goede leven!
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hey, oude milieuvervuiler![]()
Alles Haags daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |