Het lijkt me wel een spektakel in elk gevalquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jobi doet dat graag in groepsverband, dat vindt ze wel mooi wark.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:00 schreef Cyan9 het volgende:
Een collega vroeg net in de werk groepsapp of iemand nog wat wilde bestellen voor de lunch. Ik was al bezig een antwoord te typen, en toen besefte ik me dat ik vakantie heb.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:00 schreef Cyan9 het volgende:
Een collega vroeg net in de werk groepsapp of iemand nog wat wilde bestellen voor de lunch. Ik was al bezig een antwoord te typen, en toen besefte ik me dat ik vakantie heb.
Gewoon bestellenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:00 schreef Cyan9 het volgende:
Dan ren ik gillend op je afquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Pieterburen is maar 35km rijden hier vandaan
Mocht je iemand met 2 fretten zien lopen...
Ik denk niet dat ze zit te wachten op een ritje naar Assen vanuit Musselkanaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Gewoon alsnog wat bestellen joh, die collega brengt het maar gewoon
Ik zie het nu levendig voor me dat een random persoon met 2 fretten die daar toevallig wandelt totaal verbouwereerd achter blijft.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ren ik gillend op je af
BEN JIJ THEFRESHPRINCE VAN FOK!???![]()
Zo begroet ze mensen echt, ik weet het nog goed...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ren ik gillend op je af
BEN JIJ THEFRESHPRINCE VAN FOK!???![]()
Maar ze wist toch wel dat jij niet TheFreshPrince van FOK! bent?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo begroet ze mensen echt, ik weet het nog goed...
Ik vond het nogal onduidelijke klanken eigenlijk. Een soort gillende enthousiaste furie die "aaaaaahpóu-rew'hbg'pijhomgomgomgbenjijdghp9;gFIGEI;cYAAAAAAAAAAAAAAANeeeeeeeeeeehwooooooooooooowomg" uitstoot.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar ze wist toch wel dat jij niet TheFreshPrince van FOK! bent?
Of vraagt ze dat aan iedereen?
Elke aanleiding om even Musselkanaal uit te kunnen is er één zou je denkenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zit te wachten op een ritje naar Assen vanuit Musselkanaal.
Die random persoon weet niet wat hij mee gaat makenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zie het nu levendig voor me dat een random persoon met 2 fretten die daar toevallig wandelt totaal verbouwereerd achter blijft.
Vooral omdat je meestal te horen krijgt:
"Wat zijn dat voor dieren?"
"Oh, wat een leuke teckel puppy's"
"Ben je op jacht?"
"Oeh, zijn dat bevertjes?"
"Wat een vreemde noedel katten heb je daar"
"Bijten ze? (steekt hand al naar ze uit)"
en niet...
"Ben jij TFP van FOK!?"
Je verwacht het niet, maar Musselkanaal valt best wel mee. Ik werk er al ruim 2,5 jaar, en eerst vond ik het ontzettend deprimerend, maar ze hebben echt geprobeerd om er wat van te maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Elke aanleiding om even Musselkanaal uit te kunnen is er één zou je denken
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo begroet ze mensen echt, ik weet het nog goed...
Ja, iedereenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar ze wist toch wel dat jij niet TheFreshPrince van FOK! bent?
Of vraagt ze dat aan iedereen?
"Ze hebben echt geprobeerd er wat van te maken"quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je verwacht het niet, maar Musselkanaal valt best wel mee. Ik werk er al ruim 2,5 jaar, en eerst vond ik het ontzettend deprimerend, maar ze hebben echt geprobeerd om er wat van te maken.
Je kan er wel mooi wandelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"Ze hebben echt geprobeerd er wat van te maken"
Klinkt alsnog niet als een trekpleister die ik ga bezoeken
Klinkt heel spannend.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan er wel mooi wandelen.
Eerst kilometers aan de ene kant van het kanaal en dan kilometers aan de andere kant.
@Davequote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan er wel mooi wandelen.
Eerst kilometers aan de ene kant van het kanaal en dan kilometers aan de andere kant.
Die snap ik nietquote:
De fokster van mijn fretjes krijgt ook wel eens bijzondere vragenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die random persoon weet niet wat hij mee gaat maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |