Durf je het aan, de Groningers?quote:
ONZE MutanTom gaat toch al winnen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:50 schreef Cyan9 het volgende:
Hopelijk gaat Roglic wel van start. Dit is het jaar om Ineos van de winst af te houden. Hoop ik.
Ik wil een zo sterk mogelijk team aan de start, en daar hoort wat mij betreft Roglic bij.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
ONZE MutanTom gaat toch al winnen?
Dat is zeker waar!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil een zo sterk mogelijk team aan de start, en daar hoort wat mij betreft Roglic bij.
Ik zal wel naar je zwaaien straks. Dat durf ik welquote:
Ik voel me niet gewenst deze morgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zijn naren, die Drenthen.
Daarom overnacht ik daar ook nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zijn naren, die Drenthen.
En hunne bedden zijn ook vrij hard.
Ene uithoek met de andere. Dat verbindt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Durf je het aan, de Groningers?
Eilander nog wel!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik voel me niet gewenst deze morgen.
Al ben ik technisch gezien een Fries..
Ik dacht dat het 'we dansen in het rond' wasquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:39 schreef Aoibhin het volgende:
We zingen we springen met duizend in het rond
In de blote kont
In de blote kont
Heldquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zal wel naar je zwaaien straks. Dat durf ik wel
Ja toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ene uithoek met de andere. Dat verbindt.
Kan ookquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 'we dansen in het rond' was
Ik voel me ook heel stoerquote:
Jobi doet dat graag in groepsverband, dat vindt ze wel mooi wark.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 'we dansen in het rond' was
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Meet op Terschelling lijkt me een prima plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |