SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
*pets*twitter:iancarty123 twitterde op maandag 27-05-2019 om 07:46:24Hank Aaron on whether he would visit White House: 'There's nobody there I want to see' https://t.co/6l3hJAqGgt reageer retweet
Justin Amash gaat weer los. Dit keer pakt hij Barr an. Kortom: Het is weer gedaan met de rust, Trump komt zo weer met gestrekt been in.twitter:justinamash twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 18:30:02Attorney General Barr has deliberately misrepresented key aspects of Mueller’s report and decisions in the investigation, which has helped further the president’s false narrative about the investigation. reageer retweet
POLquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:41 schreef Ulx het volgende:
*pets*twitter:iancarty123 twitterde op maandag 27-05-2019 om 07:46:24Hank Aaron on whether he would visit White House: 'There's nobody there I want to see' https://t.co/6l3hJAqGgt reageer retweet
755 homeruns. Average .305. Een van de beste honkballers ooit.
Eens zien of Trump deze bitchslap accepteert of dat hij vol in de aanval gaat.
Dan toch sport?quote:
De acceptatie is er al dat er een tweetende kleuter in het witte huis zit die graag het middelpunt van de soap is onder het mom dat het niet uitmaakt wat men over je zegt als er maar over je gesproken wordt.quote:
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 15:50:11The Supreme Court has rebuffed a challenge to a Pennsylvania school district policy of letting transgender students use the bathroom of their choice. https://t.co/J9J8WebnYz reageer retweet
twitter:HarrySteinDC twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 17:56:36Congressional Research Service—which is nonpartisan, independent, and highly-respected—just published a report that dismantles claims that the GOP tax law is doing much good for the economy. https://t.co/rAkDIbVHjvHere are some quotes… reageer retweet
twitter:HarrySteinDC twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 17:57:58CRS on GOP tax law: “In 2018, gross domestic product grew at 2.9%, about the Congressional Budget Office's projected rate published in 2017 before the tax cut. On the whole, the growth effects tend to show a relatively small (if any) first-year effect on the economy.” reageer retweet
twitter:HarrySteinDC twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 18:04:54CRS on where the money from the GOP tax law went: “While evidence does indicate significant repurchases of shares, either from tax cuts or repatriated revenues, relatively little was directed to paying worker bonuses, which had been announced by some firms.” reageer retweet
twitter:HarrySteinDC twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 18:08:20CRS: "There is no indication of a surge in wages in 2018 either compared to history or relative to GDP growth." https://t.co/F2PHyXN1jv reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 21:30:50Nancy Pelosi on the blocking of the disaster bill for a second time: "How many more communities need to suffer before Republicans end their political games?" reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 21:40:20.@GovMikeDeWine just updated me on the devastation from the many tornadoes that struck Ohio early this morning. My Administration fully supports the people of the great State of Ohio as they begin the cleanup and recovery. reageer retweet
Beetje slechte timing van de GOP. Dit zullen ze in Ohio niet waatderen.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 21:38:00Storms overnight across Ohio and many other States were very dangerous and damaging. My team continues to update me with reports from emergency managers in the States affected. Listen to your local officials and be resilient. We are with you! reageer retweet
Hij gaat weer een meelevend balletje slaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:55 schreef Ulx het volgende:
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 21:30:50Nancy Pelosi on the blocking of the disaster bill for a second time: "How many more communities need to suffer before Republicans end their political games?" reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 21:40:20.@:GovMikeDeWine just updated me on the devastation from the many tornadoes that struck Ohio early this morning. My Administration fully supports the people of the great State of Ohio as they begin the cleanup and recovery. reageer retweet
Beetje slechte timing van de GOP. Dit zullen ze in Ohio niet waatderen.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 21:38:00Storms overnight across Ohio and many other States were very dangerous and damaging. My team continues to update me with reports from emergency managers in the States affected. Listen to your local officials and be resilient. We are with you! reageer retweet
Over hypocriet gesproken: Je geeft wel je abbo op als Netflix uit Georgia stapt, toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:07 schreef Ensiferum het volgende:
Nancy Pelosi is natuurlijk compleet hypocriet om een ander het spelen van politieke spelletjes te verwijten.
Of blijf je toch al die linkse films en series kijken?twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 23:20:36Netflix's Ted Sarandos: "We have many women working on productions in Georgia, whose rights, along with millions of others, will be severely restricted by this law ... Should it ever come into effect, we'd rethink our entire investment in Georgia." https://t.co/nBrj8C7iau reageer retweet
Soms is ie wel vermakelijk in zijn madnesstwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 23:58:55I was actually sticking up for Sleepy Joe Biden while on foreign soil. Kim Jong Un called him a “low IQ idiot,” and many other things, whereas I related the quote of Chairman Kim as a much softer “low IQ individual.” Who could possibly be upset with that? reageer retweet
Leg eens uit. Het is toch een vreselijke aanval door de gemene hollywoodslinksen op eerlijk gekozen beleid?quote:
Was te verwachten.twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 01:50:02In a sharp reversal from 2016, Mitch McConnell has said that if a Supreme Court vacancy occurs during next year's presidential election, he would work to confirm a nominee appointed by Trump. https://t.co/1b7i71myDc reageer retweet
Schumer heeft gewoon gelijk. De rabiaat-radicalen van de GOP hebben geen andere keuze. Zelfs toen ze overal de meerderheid hadden kregen ze niets voor elkaar.twitter:SenSchumer twitterde op woensdag 29-05-2019 om 04:38:45Seriously it’s no surprise. @SenateMajLdr McConnell lives for GOP judges because he knows the GOP agenda is so radical & unpopular they can only achieve it in courts.Anyone who believes he’d ever allow confirmation of a Dem President's nominee for SCOTUS is fooling themselves. reageer retweet
Hij is republikein geworden begrijp ik.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:21 schreef Refragmental het volgende:
Intussen zit Creepy Joe weer met zn handjes aan de kinderen en zegt ie dubieuze dingen
Idioot.twitter:ALT_uscis twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 03:58:17Here is the video of Trump wishing the Japanese military on a Japanese military ship: happy Memorial Day. https://t.co/OdCLe78ud9 reageer retweet
Sinds wanneer ben jij daarop tegen? Trump vindt ook dat je vrouwen zo bij de kut mag grijpen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:21 schreef Refragmental het volgende:
Intussen zit Creepy Joe weer met zn handjes aan de kinderen en zegt ie dubieuze dingen
Ik ben altijd al tegen het aanranden van kinderen geweest.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij daarop tegen? Trump vindt ook dat je vrouwen zo bij de kut mag grijpen.
Uh-oh.twitter:menzie_chinn twitterde op woensdag 29-05-2019 om 02:53:05Treasury yield curve collapsing at long maturities10yr-3mo spread today 9bps https://t.co/6phj7Xv8MN reageer retweet
Hij is nog steeds een vieze democraat.quote:
Goh. Dat valt me mee.twitter:thehill twitterde op woensdag 29-05-2019 om 02:13:07Amash gets standing ovation at first town hall after calling for Trump's impeachment https://t.co/MB2EcfJuCb https://t.co/dpuB3ZkYZH reageer retweet
Maar volwassen vrouwen aanranden is geen probleem?quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik ben altijd al tegen het aanranden van kinderen geweest.
Vreemd overigens dat meisjes van 10 hier vrouwen worden genoemd.
En wie zegt dat ik het eens ben met Trump zn uitspraak? Dat ik zwaar anti-democraten ben betekent niet dat ik pro Trump ben.
-nee- Natuurlijk is dat wel een probleem.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:15 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar volwassen vrouwen aanranden is geen probleem?
WTF!?
Nee, men had vooral moeite met de hypocrisie die het impliceert als iemand die voornamelijk pro-Trump sentimenten laat zien zich gaat beklagen over ontuchtige handelingen met minderjarigen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel een probleem.
Maar uit deze whataboutisms kan ik vooral afleiden dat jij en anderen hier weinig tot geen moeite hebben met het aanranden van kinderen. Waarom anders gelijk die kneejerk reactie over Trumps uitspraak ipv ingaan op de daadwerkelijke handelingen van PedoJoe?
Waarom gelijk iets totaal irrelevants erbij halen?
Dus we mogen opmaken dat je democratie "vies" vindt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zoals wel vaker begrijp je het verkeerd. Hij is nog steeds een vieze democraat.
Ik ga er gemakshalve vanuit dat jij tegen de FvD bent.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:37 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dus we mogen opmaken dat je democratie "vies" vindt.
Heb je soms de Russische Nationaliteit?
Trumpfans hebben weinig successen van Trump gekregen om mee te pochen. Er dreigt een nieuwe oorlog in het Midden-Oosten, Noord-Korea test weer raketten, Mexico betaalt niet voor de muur, handelsoorlogen lopen niet lekker, de taxcuts zijn een sof voor de gewone burger en noem maar op.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Laatste keer dat ik gecheckt heb is aanranding, en al helemaal bij kinderen, nog steeds illegaal. Dus als het niet verjaard of zelfs actueel is lijkt een aangifte bij de politie de te volgen weg in plaats van vaag klagen online ergens.
En Refragmental, als het niet-geilen op kinderen en het niet-aanranden van mensen uberhaupt voorwaardelijk is voor je politieke steun, wat bij veruit de meeste mensen zo zou moeten zijn lijkt me, dan is je steun voor Trump tamelijk onbegrijpelijk.
Je begint al fout. Ik ben geen Trumpfan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trumpfans hebben weinig successen van Trump gekregen om mee te pochen. Er dreigt een nieuwe oorlog in het Midden-Oosten, Noord-Korea test weer raketten, Mexico betaalt niet voor de muur, handelsoorlogen lopen niet lekker, de taxcuts zijn een sof voor de gewone burger en noem maar op.
Dus dan grijp je al snel naar een:"Jamaardedemocratendiezijnpasechterghoor" argumenten.
Fun fact is ook dat van de recente federale kopstukken uitgerekend enkele republikeinen naar voor komen als het gaat om ontucht met minderjarige. Denk bijvoorbeeld aan voormalig Speaker Dennis Hastert of "Gym" Jones.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:39 schreef Ulx het volgende:
Dus dan grijp je al snel naar een:"Jamaardedemocratendiezijnpasechterghoor" argumenten.
Sommige mensen zijn zo, ik had vroeger een schooljuf die vaak leerlingen beetpakte. En daar werd ABSOLUUT geen melding van gemaakt. Die reflex heeft Biden denk ik ook. Hij lijkt me echt niet iemand van de categorie Roy Moore die bij winkelcentra's werd weggejaagd omdat hij daar op de loer stond op tieners. Hij "grabde vrouwen ook niet ongevraagd vrouwen bij de Pussy" Ik vind het allemaal een overtrokken Republikeins soort hypocrisie, die puur politiek bedoeld is. Collectief claimen ze op het moment de geslachtsorganen van vrouwen via een abortuswet. En het geblaat tegen Biden is een poging om de aandacht te verleggen tegen deze politieke aanranding.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:32 schreef Monolith het volgende:
Die haat jegens Biden omdat hij een beetje 'touchy-feely' is snap ik sowieso niet goed. Het komt namelijk ook uit de hoek waar ze vinden dat mensen niet zo overgevoelig moeten zijn, maar als het op Biden aankomt zijn alle Trumplets opeens social justice warriors ofzo. Vaag verhaal.
En jij bent voor die partijen, vandaar dat je Trump steunt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik ga er gemakshalve vanuit dat jij tegen de FvD bent.
Edit. En de PVV
Wanneer ga jij eens wat positief nieuws over Trunp posten?quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:01 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Je raaskalt wederom. Never go full Trump Derangement Syndrome.
QAnon moet even herkalibreren. Die gingen natuurlijk uit van het idee dat Trump en Mueller eigenlijk samenwerkten om de Democraten stuk te maken, maar nu dat rapport toch niet direct leidt tot het einde van de Democratische partij zijn ze bezig om wat nieuwe doelpalen op te tuigen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:04 schreef speknek het volgende:
Speaking of Trump Derangement Syndrome, wat is er ooit met QAnon en 34D schaak van de grote leider gebeurd?
Je bent volgens je eigen redenatie dus tegen democratie en tegen vrijheid.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
En jij bent voor die partijen, vandaar dat je Trump steunt.
Misbruik maken van dit topic om FvD en PVV te promoten!
Scheer je weg! Ga naar dit topic POL / Rutte vs Baudet LIVE #2 nabespreking
Hier heb je niks te zoeken.
Waarom trouwens jouw blinde haat tegen Democraten?quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je bent volgens je eigen redenatie dus tegen democratie en tegen vrijheid.
Ik ben overigens voor de Partij van de Dieren en ook vrij lang lid geweest.
Ik steun Trump niet, en ook niet de PVV of FvD.
Zal wel lastig verwerken zijn.
Jij bent toch niet vóór een partij van moorddadige kind-etende pedofielen?quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:11 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Waarom trouwens jouw blinde haat tegen Democraten?
Ik pas niet in een hokje, en dat maakt jou en de meeste extreemlinksen hier helemaal leip.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:13 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Misschien is hij een Rus. Ik zou het niet weten..
reflectie reflectie reflectie.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik pas niet in een hokje, en dat maakt jou en de meeste extreemlinksen hier helemaal leip.
Vandaar jouw zwaar overtrokken reacties.
Waarom zou ik dat moeten? In tegenstelling tot jou, is mijn wereld veel groter dan Trump en/of de Republikeinen. Ik zou mijzelf een bijzonder sneu geval vinden als ik de hele dag zou speuren naar positieve berichten over mijn politieke bondgenoten. Of nog erger, als ik elke negatieve hersenscheet tegen mijn politieke oppositie zou plaatsen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens wat positief nieuws over Trunp posten?
How Trump’s wildlife board is rebranding trophy hunting as good for animalsquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik ben overigens voor de Partij van de Dieren en ook vrij lang lid geweest.
En daar ben ik tegen. En nu?quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
How Trump’s wildlife board is rebranding trophy hunting as good for animals
Omdat dit topic over anerikaanse politiek gaat, simpele. Daarom.quote:
Kijk eens in je posthistorie of je de kwaliteitsvraag van Monolith nog kunt vinden, zodat je eindelijk een antwoord kan geven...quote:
Ja, en niet (enkel) Trump. Een sporter wil niet naar het Witte Huis is toch niet postwaardig hier? Dit is geen Trump(haat) topic. Wie is hier nou simpel?quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omdat dit topic over anerikaanse politiek gaat, simpele. Daarom.
https://nos.nl/artikel/22(...)rlogsherdenking.htmlquote:Willem-Alexander nodigt Trump uit voor oorlogsherdenking
Koning Willem-Alexander heeft de Amerikaanse president Trump uitgenodigd voor een bezoek aan Nederland. Dat bevestigt de Rijksvoorlichtingsdienst na berichtgeving in De Telegraaf. Of Trump op de uitnodiging ingaat, is nog niet bekend. De Amerikaanse ambassadeur Pete Hoekstra bevestigt aan de krant dat Trump de uitnodiging heeft ontvangen.
Trump is uitgenodigd voor de herdenking van de Slag om de Schelde op 31 augustus in Terneuzen. Tijdens deze slag, 75 jaar geleden, werden de oevers van de Westerschelde heroverd en kon Antwerpen de aanvoerhaven worden van de geallieerde troepen. Dat was van cruciale betekenis voor de bevrijding van Nederland.
Waarom Trump vragen? De Amerikanen wren nauwelijks bij die slag betrokken. De Canadezen en wat Britse comnando's vochten daar.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)rlogsherdenking.html
Benieuwd of die komt, dacht dat het samen viel met iets anders waardoor die sowieso in de buurt zou zijn.
Volgens de toenmalige PVV/FvD niet.quote:
De mensen die tegen een buitenlandse overheerser waren en actief meededen in het verzet? Geen idee, het zal wel niet de arbeiderspartij zijn die geloofde in een verenigd Europa onder een vlag.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:58 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Oja. hoe noemden ze die nog maar weer?
De houding van andere landen in die regio is wel bekend. De houding van europa (waar elke vluchteling op gegeven moment naar toe gaat als de VS weer een oorlog begint daar) lijkt me op het moment nogal dualistisch. Die zijn meer bezig de politieke spanningen in het thuisland te beschermen tegen de vluchtelingenaanloop die veroorzaakt wordt door hun grootste politieke partner..quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:34 schreef archito het volgende:
Zonder bewijs ben ik zeer sceptisch:
https://nos.nl/artikel/22(...)n-golf-van-oman.html
Ik vind het behoorlijk ernstig om te zien hoe Trump eerst beweert de VS op 1 te zetten en zich minder met de wereld te bemoeien om vervolgens de spanning tussen de VS en Iran enorm op te voeren. Ik ben benieuwd welke houding andere landen aan gaan nemen,
Bovendien voelt Europa zich nog steeds behoorlijk genaaid door het terugtrekken van de VS uit de atoomdeal lijkt mij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:43 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
De houding van andere landen in die regio is wel bekend. De houding van europa (waar elke vluchteling op gegeven moment naar toe gaat als de VS weer een oorlog begint daar) lijkt me op het moment nogal dualistisch. Die zijn meer bezig de politieke spanningen in het thuisland te beschermen tegen de vluchtelingenaanloop die veroorzaakt wordt door hun grootste politieke partner..
Allicht, ze hadden hun hele beleidsplan tov iran al klaar en nu is het weer terug bij af. Omdat de VS hun diplomatie nu via een Russische planning laten lopen. Waar is Joseph McCarthy wanneer je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:45 schreef archito het volgende:
[..]
Bovendien voelt Europa zich nog steeds behoorlijk genaaid door het terugtrekken van de VS uit de atoomdeal lijkt mij.
Maar je ziet ook dat Trump alleen maar dreigt en nooit doorzet. Hij legitimeert regimes daarmee en bereikt helemaal niets behalve dat men zolangzamerhand de schouders ophaalt over Trumps dreigementen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:34 schreef archito het volgende:
Ik vind het behoorlijk ernstig om te zien hoe Trump eerst beweert de VS op 1 te zetten en zich minder met de wereld te bemoeien om vervolgens de spanning tussen de VS en Iran enorm op te voeren. Ik ben benieuwd welke houding andere landen aan gaan nemen,
Het probleem voor Trump die eigenlijk geen conflict wil maar met imponeren wil winnen, is dat ten eerste dit makkelijk te doorzien is, ten tweede Bolton. Die kan het zaakje laten escaleren. Mits hij Trump weet te bespelen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar je ziet ook dat Trump alleen maar dreigt en nooit doorzet. Hij legitimeert regimes daarmee en bereikt helemaal niets behalve dat men zolangzamerhand de schouders ophaalt over Trumps dreigementen.
Speak softly and carry a big stick, een goed credo, Trump doet precies het omgekeerde.
Iran is geen lastige huurder. Dat klopt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:16 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Het probleem voor Trump die eigenlijk geen conflict wil maar met imponeren wil winnen, is dat ten eerste dit makkelijk te doorzien is, ten tweede Bolton. Die kan het zaakje laten escaleren. Mits hij Trump weet te bespelen.
Beetje klunzig.twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 13:00:01John Brennan apparently still has his security clearance. The White House never followed through with the complex bureaucratic work it would have taken to strip Brennan's clearance, a person familiar with the process tells NYT. https://t.co/vnCZ2U3I4Y reageer retweet
Typerend wel, als er werk voor gedaan moet worden geeft men niet thuis.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:07 schreef Ulx het volgende:
Beetje klunzig.twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 13:00:01John Brennan apparently still has his security clearance. The White House never followed through with the complex bureaucratic work it would have taken to strip Brennan's clearance, a person familiar with the process tells NYT. https://t.co/vnCZ2U3I4Y reageer retweet
quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Typerend wel, als er werk voor gedaan moet worden geeft men niet thuis.
Waarom zou je ook wat tegen Roy Moore hebben?twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 29-05-2019 om 13:40:30Republicans cannot allow themselves to again lose the Senate seat in the Great State of Alabama. This time it will be for Six Years, not just Two. I have NOTHING against Roy Moore, and unlike many other Republican leaders, wanted him to win. But he didn’t, and probably won’t..... reageer retweet
Jammer dat de NOS het punt mist: Bolton is in de UAE voor overleg met dit regime over de 'gespannen' relatie met Iran.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:34 schreef archito het volgende:
Eerst zelf die gespannen relatie creeren om er vervolgens 'omzichtig en verantwoordelijk' mee om te gaanquote:The White House isn’t planning military action in response to a U.S. assessment that Iran was behind recent attacks on tankers off the United Arab Emirates, national security adviser John Bolton said Wednesday, echoing a softer tone taken by President Trump toward Tehran.
The national security hawk said the U.S. responded to Iran’s alleged actions by agreeing last week to deploy 1,500 troops and military equipment to the Persian Gulf as a deterrent.
Ahead of the attacks, U.S. officials had warned of threats from Iran and its allies and deployed an aircraft carrier and bombers to the region in response. The initial deployment had raised fears among Iranian officials, Western allies and some American lawmakers that the Trump administration was planning a military confrontation with Iran.
The White House is “trying to be prudent and responsible” in attempting to avoid war with Tehran, Mr. Bolton told reporters on a visit to the U.A.E. capital of Abu Dhabi.
“The point is to make it clear to Iran and its surrogates that these kinds of actions risk a very strong response from the United States,” he said.
Mr. Bolton is expected to meet Wednesday with Crown Prince Mohammed bin Zayed, the de facto ruler of the U.A.E., to discuss regional security as tensions continue.
Earlier this month, four tankers, including two from Saudi Arabia and one each from the U.A.E. and Norway, were sabotaged with explosives in the Gulf of Oman, close to one of the world’s most strategic energy shipping routes. The U.S. also has accused Iran of attacking Saudi oil infrastructure via proxies and said a rocket that landed in Baghdad’s Green Zone—home to Iraqi, U.S. and other foreign government offices—was also orchestrated by Tehran.
Iran’s foreign ministry in a statement on Iran’s semiofficial ISNA news agency denied involvement in the sabotaged vessels off the U.A.E. coast, calling Mr. Bolton’s accusation a “ridiculous claim.”
[..]
Dat is om 17:00 hier.twitter:BreakingNews twitterde op woensdag 29-05-2019 om 15:36:30Special Counsel Mueller, who has not spoken publicly in more than 2 years, to make statement at 11 a.m. ET.US Justice Dept. says statement will be "on the investigation into Russian interference in the 2016 Presidential election. This will be a statement only." - @NBCPolitics reageer retweet
quote:Rep. Justin Amash, the sole congressional Republican to call for President Trump’s impeachment, said Tuesday that the findings of special counsel Robert S. Mueller III left him with no other option.
Defending his stance, Amash (Mich.) told supporters and opponents at his first town hall since his tweets angered Trump and other Republicans that Congress “has a duty to keep the president in check.”
“I’d do it whether it was a Republican president or a Democratic president. It doesn’t matter. You elected me to represent all of you,” Amash told hundreds of people crowded into an auditorium at Grand Rapids Christian High School.
During the two-hour town hall — one hour more than scheduled — Amash was pressed on why he remained a Republican. Asked why he did not leave the party and become an independent, Amash said Michigan election law made it hard for independents to win. Asked whether he would run for president as a libertarian, Amash did not rule it out, though he said, “If I were trying to roll out something like that, this is not how I’d do it.”
He linked the congressional debate over whether to impeach the president to a general dysfunction in Washington. Echoing Mueller, he said that a sitting president could not be indicted, but impeachment amounted to a “special form of indictment” — one that House Speaker Nancy Pelosi (D-Calif.) seemed to be resisting for political reasons.
“I think she’s concerned with her members in tougher districts,” Amash said. “She’s concerned with protecting her majority, so she kind of wants it both ways.”
The town hall meeting was Amash’s first major public appearance since May 18, when in a series of tweets, he wrote that Trump had “engaged in impeachable conduct” and became a pariah among his GOP colleagues.De tweets van Amash:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:justinamash twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 18:30:12Barr has so far successfully used his position to sell the president’s false narrative to the American people. This will continue if those who have read the report do not start pushing back on his misrepresentations and share the truth. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Het werd ook wel tijd!quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:41 schreef AllesKaputt het volgende:
Dat is om 17:00 hier.twitter:BreakingNews twitterde op woensdag 29-05-2019 om 15:36:30Special Counsel Mueller, who has not spoken publicly in more than 2 years, to make statement at 11 a.m. ET.US Justice Dept. says statement will be "on the investigation into Russian interference in the 2016 Presidential election. This will be a statement only." - @:NBCPolitics reageer retweet
Vandaag!? O wow, ik zet mijn VHS-recorder aan!quote:
Niet in directe woorden denk ik, daar is Mueller te beschaafd voor. Deze verklaring wordt bovendien afgelegd in het DOJ met goedkeuring van Barr. Er mogen ook geen vragen gesteld worden door de pers. Ik denk dat hij in zijn eigen woorden een samenvatting gaat geven van het rapport? En mss meteen aankondigt te vertrekken als werknemer van het DOJ.quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
het zal wel over de misrepresentatie van Barr gaan itt zijn eigen samenvatting.
twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 16:55:02Robert Mueller's statement is expected to last about eight minutes, a person familiar with the matter tells WaPo. https://t.co/8DhjeSJamM reageer retweet
twitter:jimsciutto twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:02:00“I am resigning from the DOJ to return to private life” - Robert Mueller reageer retweet
twitter:NBCPolitics twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:03:21@NBCNews BREAKING: Special Counsel Mueller says the investigation has ended, his office is closing and he is now stepping down; he had stayed on at US Justice Dept. following the submission of his investigative report. https://t.co/HkB4YN3QuE reageer retweet
twitter:JoyceWhiteVance twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:04:28Mueller: Russian actions were “designed and timed to interfere with our election and damage a presidential candidate.” reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:06:19Robert Mueller: "As set forth in the report, after that investigation, if we had confidence that the president clearly did not commit a crime, we would have said so." reageer retweet
Ik lees hier;twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:06:53Robert Mueller: "Charging the president with a crime was not an option we could consider." reageer retweet
Dit dus!quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:07 schreef Ulx het volgende:
twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:06:19Robert Mueller: "As set forth in the report, after that investigation, if we had confidence that the president clearly did not commit a crime, we would have said so." reageer retweet
Zat ik ook al te denken, dat was nog behoorlijk relevant toch?quote:
Grappig, ik lees: We konden hem niet aanklagen omdat er simpelweg onvoldoende hard bewijs was.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:08 schreef Ulx het volgende:
Ik lees hier;twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:06:53Robert Mueller: "Charging the president with a crime was not an option we could consider." reageer retweet
"Het was de DOJ richtlijn die ons stopte dat te doen. Niet een gebrek aan bewijs."
Was het niet zo dat Barr meerdere keren heeft gezegd dat Mueller gewoon kan gaan getuigen?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken, dat was nog behoorlijk relevant toch?
Nu met beeld en geluid.twitter:ABCPolitics twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:12:15BREAKING: Robert Mueller: "... under longstanding department policy, a president cannot be charged with a federal crime while he is in office. That is unconstitutional ... charging the president with a crime was therefore not an option we could consider" https://t.co/xP04w69GH0 https://t.co/ax9ggnVpmB reageer retweet
Met een hoeveelheid bewijs heb je een overweging die je moet maken. Zonder bewijs geen. Uit het het raport blijkt dat er meer dan geen bewijs is (to put it mildly).quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:13 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Grappig, ik lees: We konden hem niet aanklagen omdat er simpelweg onvoldoende hard bewijs was.
Hoe lang ga je nog je hoofd in het zand stoppen?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:13 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Grappig, ik lees: We konden hem niet aanklagen omdat er simpelweg onvoldoende hard bewijs was.
Hij herhaalt nogmaals dat ze naar obstruction hadden gekeken, en als ze dachten dat hij onschuldig was dat ze dat zouden zeggen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:13 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:13 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Hij zegt dus: er is bewijs maar we kunnen hem niet aanklagentwitter:ddale8 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:13:09Most notable was Mueller's explanation that he couldn't charge Trump with obstruction even though he definitely wasn't declaring that Trump didn't commit obstruction. (He said this in the report as well, but he decided to emphasize today that he didn't say "no obstruction.") reageer retweet
Bovendien zegt hij dat een zittende president boven de wet staat en nooit aangeklaagd kan worden. Bizar...quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:27 schreef Kijkertje het volgende:
Bovendien zegt hij: 'insufficient evidence for criminal conspiracy'
Hij zegt dus niet: 'no collusion'
Tja Mueller vindt dat hij geen andere keus heeft dan zich aan het (discutabele!) advies van het DOJ te houden. Er is nooit een gerechtelijke uitspraak geweest of een president aan te klagen is.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:30 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Bovendien zegt hij dat een zittende president boven de wet staat en nooit aangeklaagd kan worden. Bizar...
twitter:AP twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:11:48BREAKING: Special counsel Robert Mueller says charging President Trump with a crime was "not an option" because of Justice Department guidelines. https://t.co/bVliyr9rJm reageer retweet
Dat staat in het rapportquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:37 schreef Ensiferum het volgende:
Mueller had dat ook in zijn rapport kunnen schrijven? Dat er genoeg bewijs is maar dat DOJ richtlijnen een aanklacht in de weg zit. Maar dat heeft hij dan weer niet gedaan? Waarom staat het niet zo in het rapport? Lijkt me een relevante vraag. Waarom ruimte voor interpretatie laten?
Staat er wel, maar sommige begrijpen het niet. We roepen dit al weken hier, maar figuren zoals jij wisten het wel beter.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:37 schreef Ensiferum het volgende:
Mueller had dat ook in zijn rapport kunnen schrijven? Dat er genoeg bewijs is maar dat DOJ richtlijnen een aanklacht in de weg zit. Maar dat heeft hij dan weer niet gedaan? Waarom staat het niet zo in het rapport? Lijkt me een relevante vraag. Waarom ruimte voor interpretatie laten?
Omdat hij dan die directe beschuldiging doet...quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:37 schreef Ensiferum het volgende:
Ga jij nou eerst eens het rapport lezen ipv de beschouwingen van jouw vermoedelijk discutabele bronnen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:37 schreef Ensiferum het volgende:
De mand, je valt erdoorheen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:37 schreef Ensiferum het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:37:21Nothing changes from the Mueller Report. There was insufficient evidence and therefore, in our Country, a person is innocent. The case is closed! Thank you. reageer retweet
Maar hem dwingen te getuigen voor congres wanneer hij zelf niet wil is misschien geen goed idee...quote:
twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:40:01Nadler: "The Special Counsel has clearly demonstrated that Pres. Trump is lying about the Special Counsel's findings, lying about the testimony of key witnesses in the Special Counsel's report, & is lying in saying that the Special Counsel found no obstruction and no collusion." reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:45:01Nadler: "Given that Special Counsel Mueller was unable to pursue criminal charges against the President, it falls to Congress to respond to the crimes, lies and other wrongdoing of President Trump — and we will do so. No one, not even the President of the U.S., is above the law." reageer retweet
twitter:JoshNBCNews twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:46:30.@GovChristie on @ABC just now says Mueller’s statement “definitely contradicts what the attorney general said when he summarized Mueller’s report" reageer retweet
"Breaking" news...quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:46 schreef Kijkertje het volgende:
Echt hoor, het rapport is al zo'n 2 maanden uit en sommige mensen begrijpen nog steeds niet wat erin staat:
[ afbeelding ]
Altijd de mensen die geen macht meer hebben die het wel durven te zeggen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:58 schreef Kijkertje het volgende:
twitter:JoshNBCNews twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:46:30.@:GovChristie on @:ABC just now says Mueller’s statement “definitely contradicts what the attorney general said when he summarized Mueller’s report" reageer retweet
Evenals Sekulow:twitter:maggieNYT twitterde op woensdag 29-05-2019 om 18:04:22Language shift here from "Mueller said" to "DoJ said" in Sanders statement, via WH pool: "The report was clear—there was no collusion, no conspiracy—and the Department of Justice confirmed there was no obstruction." reageer retweet
twitter:JDiamond1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:55:37.@realDonaldTrump attorney Jay Sekulow releases a statement following Mueller's remarks, emphasizing AG Barr's conclusion that "the report identifies no actions that, in our judgment, constitute obstructive conduct." https://t.co/Y3yC88TNAQ reageer retweet
Haha daar stinkt niemand in toch?quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:12 schreef Kijkertje het volgende:
Sarah probeert er alsnog een draai aan te geven
Evenals Sekulow:twitter:maggieNYT twitterde op woensdag 29-05-2019 om 18:04:22Language shift here from "Mueller said" to "DoJ said" in Sanders statement, via WH pool: "The report was clear—there was no collusion, no conspiracy—and the Department of Justice confirmed there was no obstruction." reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:JDiamond1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:55:37.@:realDonaldTrump attorney Jay Sekulow releases a statement following Mueller's remarks, emphasizing AG Barr's conclusion that "the report identifies no actions that, in our judgment, constitute obstructive conduct." https://t.co/Y3yC88TNAQ reageer retweet
Zie dellipder nu net in BNW zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Haha daar stinkt niemand in toch?
Toch?
Morgen via Fox News hier weer terug.
Hahaha WTF. Hoe lang gaan jullie nog janken over die zogenaamde misleiding?quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:12 schreef Kijkertje het volgende:
Sarah probeert er alsnog een draai aan te geven
[ afbeelding ]twitter:JDiamond1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 17:55:37.@:realDonaldTrump attorney Jay Sekulow releases a statement following Mueller's remarks, emphasizing AG Barr's conclusion that "the report identifies no actions that, in our judgment, constitute obstructive conduct." https://t.co/Y3yC88TNAQ reageer retweet
Gewoon blijven hameren op Barr's misleidende samenvatting van het rapport![]()
En daar is je antwoord.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Haha daar stinkt niemand in toch?
Toch?
Morgen via Fox News hier weer terug.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hahaha WTF. Hoe lang gaan jullie nog janken over die zogenaamde misleiding?Mueller heeft zelf bevestigd dat Barr geen onwaarheden heeft verteld: zijn samenvatting was correct, hij verwoordde het alleen anders dan Bobbie had gewild. Jammer dan.
Maar goed, fijn dat er eindelijk een einde komt aan deze geldverspillende, tijdrovende heksenjacht van 2 jaar. Het oordeel ligt er, Trump is onschuldig. Nu eindelijk Spygate ontrafelen en de schuldige Democraten aanklagen. Barr gaat het druk krijgen!
Ik hoop wel oprecht dat een president nooit meer zoiets belachelijks wordt aangedaan. 2 jaar lang is hij in de media afgeschilderd als een landverrader, zijn persoon, zijn familie, alles was fair game voor die klootzakken. Er moeten nu koppen gaan rollen bij de Dems.
En de collusion en obstruction bullshit is definitief naar het rijk der fabelen verwezen.
Ja in principe wel. Het is niet voor niets dat Nixon bv destijds een pardon kreeg van Ford. Maakt het opgeven van de macht wel des te moeilijker trouwens.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:12 schreef nostra het volgende:
Maar zodra meneer gedeïnstalleerd is, kan met het onderliggende pakketje aan bewijsmateriaal eventueel alsnog een strafzaak worden gestart?
Trump kan zichzelf ook gewoon alvast gratie geven voor misdaden waarvan hij nog niet beschuldigd is als ik het goed heb.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja in principe wel. Het is niet voor niets dat Nixon bv destijds een pardon kreeg van Ford. Maakt het opgeven van de macht wel des te moeilijker trouwens.
Nixon deed dat niet en waarschijnlijk omdat dat juridisch erg dubieus zou zijn van wat ik begreep. De DOJ was in 1970 in ieder geval van mening dat dat niet rechtsgeldig zou zijn. Iemand hoeft idd niet aangeklaagd te zijn voor een pardon (net als bij Nixon).quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Trump kan zichzelf ook gewoon alvast gratie geven voor misdaden waarvan hij nog niet beschuldigd is als ik het goed heb.
Ja het is een situatie zonder precedent. Het vermoeden bestaat dat iemand niet zijn eigen rechter mag zijn, maar dan is terugtreden en gratie door de VP waarschijnlijk nog een optie.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nixon deed dat niet en waarschijnlijk omdat dat juridisch erg dubieus zou zijn van wat ik begreep. De DOJ was in 1970 in ieder geval van mening dat dat niet rechtsgeldig zou zijn. Iemand hoeft idd niet aangeklaagd te zijn voor een pardon (net als bij Nixon).
Huilen danquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hahaha WTF. Hoe lang gaan jullie nog janken over die zogenaamde misleiding?Mueller heeft zelf bevestigd dat Barr geen onwaarheden heeft verteld: zijn samenvatting was correct, hij verwoordde het alleen anders dan Bobbie had gewild. Jammer dan.
Maar goed, fijn dat er eindelijk een einde komt aan deze geldverspillende, tijdrovende heksenjacht van 2 jaar. Het oordeel ligt er, Trump is onschuldig. Nu eindelijk Spygate ontrafelen en de schuldige Democraten aanklagen. Barr gaat het druk krijgen!
Ik hoop wel oprecht dat een president nooit meer zoiets belachelijks wordt aangedaan. 2 jaar lang is hij in de media afgeschilderd als een landverrader, zijn persoon, zijn familie, alles was fair game voor die klootzakken. Er moeten nu koppen gaan rollen bij de Dems.
En de collusion en obstruction bullshit is definitief naar het rijk der fabelen verwezen.
Ja, tenzij pardon. Maar een pardon betekent ook per definitie een schuldbekentenis.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:12 schreef nostra het volgende:
Maar zodra meneer gedeïnstalleerd is, kan met het onderliggende pakketje aan bewijsmateriaal eventueel alsnog een strafzaak worden gestart?
Hij zegt letterlijk Trump is niet onschuldig, het is echter geen beleid van justitie om een zittende president te vervolgen, dat laten we over aan het Amerikaanse Congress.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het oordeel ligt er, Trump is onschuldig.
Obstructie was in zijn geval ook tamelijk bizar meen ik? Hij is wel in contempt of court gehouden voor meineed en heeft zijn advocatenlicentie verloren over die zaak.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:36 schreef speknek het volgende:
Op zich werd Clinton ook niet meer vervolgd voor obstructie nadat zijn termijn was afgelopen toch? Of is dat double jeopardy omdat hij al impeached was?
Hij had 2 aanklachten aan zijn broek vanuit het Huis. Perjury en obstruction of justice.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:02 schreef speknek het volgende:
Meineed was in dit geval toch ook obstructie?
Dus, I guess?? Overigens stemden ook een aantal democraten hiervoor in het Huis en een aantal republikeinen tegen in de Senaat. Dus in hoeverre dit reëel was vind ik lastig te zeggen ... dat hij onder ede gelogen heeft vind ik iig duidelijker, al vraag ik me af of je ene president die onder ede liegt over zijn seksleven wat verder nergens mee te maken had genoeg zou moeten zijn hem uit het ambt te zetten.quote:Article III charged Clinton with attempting to obstruct justice in the Jones case by:
• encouraging Lewinsky to file a false affidavit
• encouraging Lewinsky to give false testimony if and when she was called to testify
• concealing gifts he had given to Lewinsky that had been subpoenaed
• attempting to secure a job for Lewinsky to influence her testimony
• permitting his lawyer to make false statements characterizing Lewinsky's affidavit
• attempting to tamper with the possible testimony of his secretary Betty Curie
• making false and misleading statements to potential grand jury witnesses
https://thehill.com/homen(...)d-have-been-indictedquote:Fox News legal analyst: Mueller basically said Trump would have been indicted if not president
Fox News legal analyst Andrew Napolitano on Wednesday said special counsel Robert Mueller "basically" said in a public statement that his office would have indicted President Trump had he not been president.
“This is even stronger than the language in his report," Napolitano said on Fox Business Network after Mueller delivered his first public comments on the 22-month investigation into Russian interference in the 2016 election and whether Trump obstructed justice.
Napolitano added Mueller's comments also seemed like a "parting shot at his soon-to-be former boss," Attorney General William Barr.
"Because this statement is 180 degrees from the four-page statement that Bill Barr issued at the time he first saw the report," Napolitano said.
Asked by Fox Business host Stuart Varney if it was that bad, Napolitano replied, "I think so."
“Basically he’s saying the president can’t be indicted, otherwise we would have indicted him and we’re not going to charge him with a crime because there’s no forum in which for him to refute the charges, but we could not say that he didn’t commit a crime, fill in the blank, because we believe he did," he said.
[..]
Belangrijke aanvulling wel: de reden waarom Mueller niet kan zeggen dat Trump schuldig is, is dat dat oordeel de rest van zijn termijn boven zijn hoofd zou blijven hangen zonder dat hij zijn 'day in court' krijgt om zich te verdedigen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:36 schreef Korenfok het volgende:
Even een kleine notitie over Mueller Zijn uitspraak.
Als openbaar aanklager zegt hij dat hij niet heeft gezegd dat Trump onschuldig is (hij zegt ook niet of hij schuldig is). Hij benoemt dat hij een zittend president niet kan aanklagen voor een dat soort mogelijk strafbaar feit.
Met andere woorden: stelbij mijn buurman iets verderop is ingebroken, en ik ben op straat gezien richting mijn huis vanaf mijn buurman. Maar ovj mag mij niet aanklagen omdat ik een uitzondering heb, dan zegt dit niets over het feit of ik onschuldig of schuldig ben. Alleen dat officieer mij niet kan laten voorkomen om het te onderzoeken.
twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 23:30:11Roger Stone associate Andrew Miller has agreed to testify to Robert Mueller's grand jury on Friday morning, his attorney and a Mueller prosecutor said in a court hearing before a federal judge.https://t.co/lFcQbjerk0 reageer retweet
quote:Mueller's grand jury on Friday morning, his attorney and a Mueller prosecutor said in a court hearing before a federal judge.
The development shows parts of the Mueller investigation related to interference in the 2016 presidential election -- and the grand jury's work -- may still be alive.
Andrew Miller, Stone's associate, has fought testifying as he has challenged Mueller's authority since last summer after Mueller's team requested information from him about Roger Stone and WikiLeaks. Miller was held in contempt by Chief Judge Beryl Howell in Washington but will not be sent to jail at this time, the judge said. He lost his attempts at appeal. He did not attend the hearing Wednesday.
One Mueller prosecutor, Aaron Zelinsky, who has led the case against Stone along with prosecutors from the DC US Attorney's Office, was in court Wednesday morning regarding Miller. During the hearing, Zelinsky and Jonathan Kravis from the US Attorney's Office in DC told the judge privately why they still needed Miller.
quote:Special Counsel Robert Mueller’s statement on Wednesday may reset the conversation about his investigation’s findings, and how Congress and the American public move forward from here. In deciding what points in the over 400-page document to highlight in under 10 minutes, Mueller gave Congress and the American public advice: Focus on two interlocking pieces.
1. The gravity of Russia’s actions
The Russian government, including through its military, engaged in a “concerted” and “systematic” attack on our political system.
2. The gravity of the obstruction
The President of the United States engaged in obstruction that “strikes at the core of the government’s effort to find the truth and hold wrongdoers accountable.”
Those two propositions do not have to do with evidence of collusion or conspiracy in the 2016 election, which is a separate matter and damning in its own right. The two propositions involve a fundamental national security concern for all Americans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Tja zo moeilijk is het allemaal niet:quote:
https://www.theguardian.c(...)k-at-us-in-trade-warquote:The newspaper used the phrase “Don’t say we didn’t warn you!” in its editorial, in a development that observers said was rare and had been used by the paper in the run-up to the 1962 war with India and the war with Vietnam in 1979.
https://thehill.com/homen(...)-out-of-sight-duringquote:White House asked for USS John McCain to be 'out of sight' during Trump's visit to Japan: WSJ
The White House asked the U.S. Navy to make sure a warship named for late Sen. John McCain (R-Ariz.) would be "out of sight" ahead of President Trump's visit to Japan over the weekend, according to an email obtained by The Wall Street Journal.
The email, dated May 15, included an outline of plans for the president's arrival, including instructions for the ship.
“USS John McCain needs to be out of sight,” the email reportedly read. “Please confirm #3 will be satisfied."
Officials, including acting Defense Secretary Patrick Shanahan, were aware of the concern about the USS John McCain and approved measures so that it would not be visible during Trump's visit, an official told the Wall Street Journal.
The ship has been stationed at the Yokosuka Naval Base near the USS Wasp, where Trump delivered Memorial Day remarks and visited U.S. officers.
Before Trump's address, a tarp was hung over the USS John McCain's name and sailors were reportedly directed to remove any coverings that showed the ship's name. A barge was also reportedly moved near the ship to make it harder to see its name from the USS Wasp.
The Journal also reported that sailors on the ship, who normally wear caps with its name, were given the day off when Trump gave his address.
Late Wednesday evening, Trump responded to the report on Twitter, writing that he had not been informed about the decision.
"I was not informed about anything having to do with the Navy Ship USS John S. McCain during my recent visit to Japan," Trump wrote in the tweet. "Nevertheless, @FLOTUS and I loved being with our great Military Men and Women - what a spectacular job they do!"
Het is al de tweede keer dat ik zeldzame aarden lees..quote:Op donderdag 30 mei 2019 03:07 schreef crystal_meth het volgende:
Een editorial in China's "People's Daily" (de krant van het Centraal Commitee van de communistische partij) dreigt met exportbeperkingen voor zeldzame aarden. En blijkbaar is het menens:
[..]
https://www.theguardian.c(...)k-at-us-in-trade-war
Stalin had ook zulke kuren.quote:Op donderdag 30 mei 2019 03:33 schreef crystal_meth het volgende:
https://thehill.com/homen(...)-out-of-sight-during
Het zijn geen schaarse grondstoffen. Toen de categorie 200 jaar geleden een naam kreeg was het nog wel schaars, maar nu niet meer. Het probleem tegenwoordig is de vervuiling van het mijnen van die metalen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het is al de tweede keer dat ik zeldzame aarden lees..
Rare earth materials zijn volgens mij 'schaarse grondstoffen'.
Zeldzame aarden is de historische benaming voor scandium, yttrium en de vijftien lanthaniden (atoomnummer 57 tot 71). Vroeger werden ertsen (oxides van metalen) "aarden" genoemd. Begin 19de eeuw dacht men dat die 17 elementen schaars waren, vandaar de naam, ook in andere talen: rare-earth elements, Metalle der seltenen Erden, Tierras raras, Terre rare, Sjældne jordarter, Sällsynta jordartsmetaller...quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het is al de tweede keer dat ik zeldzame aarden lees..
Rare earth materials zijn volgens mij 'schaarse grondstoffen'.
Vooral het zuiveren waarschijnlijk. Alle lanthaniden hebben dezelfde elektronenconfiguratie in hun buitenste schil (in tegenstelling tot andere elementen met opeenvolgende atoomnummers, bvb koolstof en stikstof), waardoor ze dezelfde chemische eigenschappen hebben. Dat maakt het onmogelijk om ze via chemische reacties van elkaar te scheiden, de scheidingstechnieken zijn gebaseeerd op kleine verschillen in oplosbaarheid, wat omslachtig is (grote installaties, veel solventen, en veel afval).quote:Op donderdag 30 mei 2019 08:17 schreef Montov het volgende:
[..]
Het zijn geen schaarse grondstoffen. Toen de categorie 200 jaar geleden een naam kreeg was het nog wel schaars, maar nu niet meer. Het probleem tegenwoordig is de vervuiling van het mijnen van die metalen.
Trump is echt een snowflake. Wat een slappeling.quote:Op donderdag 30 mei 2019 03:33 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://thehill.com/homen(...)-out-of-sight-during
https://www.theguardian.c(...)robably-violating-usquote:Russia 'probably' violating nuclear test ban treaty, top US official says
The head of the US defence intelligence agency has claimed that Russia has “probably” been violating the nuclear test ban treaty by carrying out low-yield tests in a remote Arctic facility.
The claim by Lt Gen Robert Ashley drew widespread scepticism from nuclear weapons experts who said it appeared to revive earlier allegations made by US hawks that have not been substantiated.
There was no mention of Russian low-yield testing in the annual state department report on arms control compliance, which was issued last month.
Furthermore, the nuclear test watchdog, the Comprehensive Nuclear-Test-Ban Treaty Organisation (CTBTO), said its international monitoring system (IMS) was operating normally and had detected nothing unusual.
“The CTBTO has full confidence in the ability of the IMS to detect nuclear test explosions according to the provisions of the Comprehensive Nuclear-Test-Ban Treaty,” the organisation said in a statement. “The CTBT verification regime is already working and effective, with over 300 monitoring stations deployed around the world and sending data.”
In prepared remarks at the Hudson Institute thinktank in Washington, Ashley said the US expected Russia’s nuclear arsenal to grow “significantly” over the next decade, particularly “non-strategic”, shorter range and lower yield warheads. In order to design new warheads, Ashley said, Russia was breaking the rules of the CTBT, which the country has signed and ratified.
The US has signed but not ratified the treaty, which has yet to enter into force. The nuclear weapons powers have meanwhile been observing a moratorium on testing.
“Russia’s development of new warhead designs and overall stockpile management efforts have been enhanced by its approach to nuclear testing,” Ashley said. “The US believes that Russia probably is not adhering to its nuclear testing moratorium in a manner consistent with the “zero-yield standard”.
Officials have said the allegations refer to a facility in a remote Arctic chain of islands called Novaya Zemlya, which was used by the Soviet Union for nuclear testing.
Asked twice whether the US knew Russia was carrying out low-yield nuclear testing, however, Ashley would not go beyond saying: “They have the capability to do it.”
“This seems to be rumours masquerading as an actual compliance assessment,” said Alexandra Bell, a former state department arms control official and now senior policy director at the Centre for Arms Control and Non-Proliferation. “If you’re truly concerned about this, what concerns me is why wasn’t this in the compliance report that was released less than a month and a half ago. The word testing appears exactly zero times.”
Russia insists it is compliance with the test ban treaty. Pavel Podvig, an independent analyst who runs the Russian Nuclear Forces research project in Geneva, said he was “extremely sceptical” about the US claims.
“It’s not a secret that Russia keeps the Novaya Zemlya site in readiness to resume tests, but that’s what the US official policy is too,” Podvig said. “To make a jump from ‘have the facilities that allow testing’ to ‘probably testing’ is very irresponsible.”
https://www.news.com.au/t(...)44cf2cdbfa7a509f30c8quote:The US has signed the treaty but its ratification was rejected in 1999 by the Senate due to opposition from Republicans. Since Trump took office in 2017, he has been fielding calls to resume nuclear testing and modernise his country's arsenal.
Conservative Republicans -- notably John Bolton, now President Donald Trump's national security Adviser -- oppose the treaty on the grounds that it is unenforceable and impedes US sovereignty.
Last year's Nuclear Posture Review officially changed the US stance on nuclear testing:
"This posture was adopted with the understanding that the United States must remain ready to resume nuclear testing if necessary to meet severe technological or geopolitical challenges," it read.
Hoe ik het zie is dat Mueller met zoveel bewoordingen knarsetandend heeft moeten toegeven dat hij juridisch geen zaak heeft tegen Trump.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:40 schreef Ulx het volgende:
Hoe ik het zie is dat Mueller nu heeft aangetoond dat Barr het land heeft besodemieterd met zijn verklaring.
Je hoeft er geen interpretatie op los te laten. De meest recente verklaring laat daar helemaal geen ruimte voor.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Hoe ik het zie is dat Mueller met zoveel bewoordingen knarsetandend heeft moeten toegeven dat hij juridisch geen zaak heeft tegen Trump.
Dat is hier ook eigenlijk het gegeven. Maar bepaalde democraten zijn zo verblind in hun eigen opgeworpen waarheidsvinding dat ze nog geloven in een impeachment.
Zoals ik het zie helpen ze Trump hiermee in 2020 opnieuw in het presidentiële zadel.
Ja hior Henk. Natuurlijk. Leef je uit in fantasyland.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Hoe ik het zie is dat Mueller met zoveel bewoordingen knarsetandend heeft moeten toegeven dat hij juridisch geen zaak heeft tegen Trump.
Dat is hier ook eigenlijk het gegeven. Maar bepaalde democraten zijn zo verblind in hun eigen opgeworpen waarheidsvinding dat ze nog geloven in een impeachment.
Zoals ik het zie helpen ze Trump hiermee in 2020 opnieuw in het presidentiële zadel.
Op Fox....twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 21:50:17Bret Baier on Fox after Mueller's newser: "This was not, as the president says time and time again, no collusion, no obstruction ... It was not anywhere as clear-cut as Attorney General Bill Barr— in fact, it was almost exactly the opposite: not clear-cut." https://t.co/aBMcvfuxEV reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: https://thehill.com/opini(...)r-exceeding-his-roleIn some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
Dit is zo bizar. De man kan echt nergens tegen.twitter:maggieNYT twitterde op donderdag 30-05-2019 om 05:51:49Confirming WSJ excellent scoop. White House officials say POTUS wasn't involved, as he claimed. Still, that aides would make the request speaks to the level the concern about Trump's triggers has permeated the White House. @helenecooper and me https://t.co/3gsg87ajIf reageer retweet
Ja muts. Mueller gaf een prachtig rapport vol bewijs om het congres over te laten gaan op impeachment, maar Barr stak daar een stokje voor. Daarom moet Mueller telkens er weer even op wijzen dat er in het rapport helemaal niet staat dat Trump onschuldig is, anders had ie dat wel gezegd.quote:
Dit. Mueller had gewoon vervolging kunnen aanbevelen en dan had de DoJ zelf kunnen zeggen dat ze zittende presidenten niet vervolgen. Dat had alle twijfel en ambiguïteit weggenomen. Trump had zelfs kunnen zeggen dat hij wil dat die zaak voor de rechter komt. Ik zou zelf meer vertrouwen hebben in een jury dan een stel hondsdolle Democraten. De vraag is, waarom Mueller deze weg niet heeft gevolgd. En het antwoord hierop kan enkel zijn: geen vertrouwen in een zaak, ergo onvoldoende bewijs.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Stop met liegen. Check je bronnen, je leest poep. Hij heeft heel letterlijk juist het tegenovergestelde gezegd. Ik wil je nogmaals te vragen om te stoppen met liegen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Jij moet ook stoppen met liegen. Waarom doe je dat? Het was overduidelijk wat er gezegd werd en nog kom je lopen trollen en liegen. STOPPEN!! Liegen doe je maar in BNW.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:43 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dit. Mueller had gewoon vervolging kunnen aanbevelen en dan had de DoJ zelf kunnen zeggen dat ze zittende presidenten niet vervolgen. Dat had alle twijfel en ambiguïteit weggenomen. Trump had zelfs kunnen zeggen dat hij wil dat die zaak voor de rechter komt. Ik zou zelf meer vertrouwen hebben in een jury dan een stel hondsdolle Democraten. De vraag is, waarom Mueller deze weg niet heeft gevolgd. En het antwoord hierop kan enkel zijn: geen vertrouwen in een zaak, ergo onvoldoende bewijs.
Bizar is Trump z'n standaard.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:37 schreef Ulx het volgende:
Dit is zo bizar. De man kan echt nergens tegen.twitter:maggieNYT twitterde op donderdag 30-05-2019 om 05:51:49Confirming WSJ excellent scoop. White House officials say POTUS wasn't involved, as he claimed. Still, that aides would make the request speaks to the level the concern about Trump's triggers has permeated the White House. @:helenecooper and me https://t.co/3gsg87ajIf reageer retweet
The crew hid the John S. McCain,
Ensuring no trace would remain;
If Trump caught a look,
He’d fly off the hook.
And you thought King George was insane.
Wel bijzonder om te zien dat die lui als NPC's precies de talking points herhalen.quote:
Rustig rustig, de wereld vergaat niet als iemand relevante kritische vragen stelt. En dat maakt het geen leugens. Nouja, tenzij je de NYT etc als absolute waarheid ziet in dezelfde wijze als de Koran en Bijbel.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jij moet ook stoppen met liegen. Waarom doe je dat? Het was overduidelijk wat er gezegd werd en nog kom je lopen trollen en liegen. STOPPEN!! Liegen doe je maar in BNW.
Krijg je hier nu ook voor betaald of hou je je gratis bezig met deze moeilijke propaganda. Als je het met je hart doet heb ik wel medelijden met je. Dan ben je een soort gratis werkjostiquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:16 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Rustig rustig, de wereld vergaat niet als iemand relevante kritische vragen stelt. En dat maakt het geen leugens. Nouja, tenzij je de NYT etc als absolute waarheid ziet in dezelfde wijze als de Koran en Bijbel.
Maar uiteindelijk heeft Mueller niks nieuws gezegd. Wel had ik hem graag zien getuigen, maar hij zal geen zin hebben in moeilijke vragen van Republikeinen. De gaten in zijn rapport en commentaar zijn duidelijk aan de luidste schreeuwers om te vullen, en in deze wereld zijn dat de Democrsten en activistenmedia. Wel goed gespeeld van Mueller.
Je bent natuurlijk wel erg aan het zoeken.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:16 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Rustig rustig, de wereld vergaat niet als iemand relevante kritische vragen stelt. En dat maakt het geen leugens. Nouja, tenzij je de NYT etc als absolute waarheid ziet in dezelfde wijze als de Koran en Bijbel.
Maar uiteindelijk heeft Mueller niks nieuws gezegd. Wel had ik hem graag zien getuigen, maar hij zal geen zin hebben in moeilijke vragen van Republikeinen. De gaten in zijn rapport en commentaar zijn duidelijk aan de luidste schreeuwers om te vullen, en in deze wereld zijn dat de Democrsten en activistenmedia. Wel goed gespeeld van Mueller.
Leugen...quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:16 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Het zoeken is een verwijt voor iedereen hier geldt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk wel erg aan het zoeken.
Wanneer Mueller aangeeft dat als Trump volledig kon worden vrijgepleit, hij dat zou melden, is dat natuurlijk veelzeggend. En als het om een andere politicus dan Trump zou gaan, schreeuwde jij nu om z'n hoofd.
Bron dat de DOJ bevestigt dat presidenten aangeklaagd kunnen worden?quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:34 schreef Ensiferum het volgende:
En als er overtuigend bewijs zou zijn, zou Trump gewoon die aanklacht kunnen krijgen. Dat is ook bevestigd door DOJ.
Dus wel. Zijn woorden:quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:34 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Het zoeken is een verwijt voor iedereen hier geldt.
Mueller doet niet aan vrijpleiten.
Mueller had Trump dus vrijgepleit/onschuldig verklaard, als daar reden voor was.quote:"As set forth in the report, after the investigation, if we had confidence that the president did not clearly commit a crime, we would have said so"
Natuurlijk is dat je respons. Maar als Rutte aan soortgelijke beschuldigingen werd blootgesteld, had jij actie geëist. En terecht.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:34 schreef Ensiferum het volgende:
En jouw laatste punt is natuurlijk onzin.
Gisteren is het door meneer zelf ontkracht. En wat klinkt er onzeker aan: Leugen...quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:39 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Zeker weten? Je klinkt erg onzeker.
Ik zelf vind het best aannemelijk.
Tsja, je had dan ook minstens 3 uitroeptekens moeten gebruiken!!! Alleen dan kom je zeker over in die kringen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Gisteren is het door meneer zelf ontkracht. En wat klinkt er onzeker aan: Leugen...
+1 roebelquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:34 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Mueller doet niet aan vrijpleiten. Hij zoekt bewijs, en handelt aan de hand daarvan. Aanklacht, of geen aanklacht. En als er overtuigend bewijs zou zijn, zou Trump gewoon die aanklacht kunnen krijgen. Dat is ook bevestigd door DOJ. Maar dat bewijs was er niet. En een special counsel zoekt ook niet naar ontlastend bewijs. Dus dat hele vrijspreken is ook weer een dom punt. Genoeg bewijs = zaak, onvoldoende bewijs = geen zaak. En dan geldt altijd: onschuldig tot het tegendeel is bewezen. En bewezen is het niet.
Meer in de zin van wat? Dat hij de rechtsgang heeft belemmerd lijkt me vrij duidelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:52 schreef kladderadatsch het volgende:
Anyhow, ik verwacht eigenlijk meer van het onderzoek geleid door Maxine Waters naar de Deutsche Bank connecties van de Trump clan
Er is geen enkele wet die het verhindert.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bron dat de DOJ bevestigt dat presidenten aangeklaagd kunnen worden?
Zijn woorden, niet zijn taak. Zijn taak is bewijs verzamelen en aanklagen. Niet bewijs voor en tegen een zaak verzamelen en zelf een afweging maken. De enige afweging die hij maakt is of er genoeg is voor een zaak. Dat hele gedoe van dat hij Trump zou hebben vrijgesproken is een gigantische red herring.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus wel. Zijn woorden:
[..]
Mueller had Trump dus vrijgepleit/onschuldig verklaard, als daar reden voor was.
Dus nu is een persoon van Fox News nota bene, wel toonaangevend? Die gaan we onthoudenquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:42 schreef Barbusse het volgende:
Als zelfs een legal analyst van Fox news aangeeft dat de enige reden dat Trump niet verder vervolgd wordt is omdat hij president is zou al genoeg moeten zeggen...
Hoe weet je dat zo zeker? Projecteer jij je eigen referentiekader op mij? Er is niks dat jouw stelling onderschrijft.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat je respons. Maar als Rutte aan soortgelijke beschuldigingen werd blootgesteld, had jij actie geëist. En terecht.
Maar het nieuws werkt niet zo. Het nieuws werkt op deze manier: Dit is wat Mueller ECHT bedoelde. En hij bedoelde dat hij bang is voor moeilijke vragen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Gisteren is het door meneer zelf ontkracht. En wat klinkt er onzeker aan: Leugen...
In de zin van dat het Trump meer schade toebrengt, waardoor het onwaarschijnlijker zal worden dat hij een 2e termijn krijgt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Meer in de zin van wat? Dat hij de rechtsgang heeft belemmerd lijkt me vrij duidelijk.
Nogmaals, Mueller is helder in z'n bewoordingen. Hij ziet geen reden om te concluderen dat Trump onschuldig is. Daarnaast beschouwt Mueller het niet als zijn taak om een aanbeveling te doen over een daadwerkelijke aanklacht. Het afzetten en vervolgen van een president is volgens hem een politiek proces. Daarom legt hij de bal bij het Congres.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:59 schreef Ensiferum het volgende:
Zijn woorden, niet zijn taak. Zijn taak is bewijs verzamelen en aanklagen. Niet bewijs voor en tegen een zaak verzamelen en zelf een afweging maken. De enige afweging die hij maakt is of er genoeg is voor een zaak. Dat hele gedoe van dat hij Trump zou hebben vrijgesproken is een gigantische red herring.
Niet alleen die: https://www.nbcnews.com/p(...)n-full-list-n1010131quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:52 schreef kladderadatsch het volgende:
Anyhow, ik verwacht eigenlijk meer van het onderzoek geleid door Maxine Waters naar de Deutsche Bank connecties van de Trump clan
Omdat Mueller's argumentatie zwak is. En hoe het voelt, dat weet je zelf ook wel toch? Jij bent immers ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 30 mei 2019 12:06 schreef Barbusse het volgende:
Wel grappig om te zien hoe sommigen hier Muellers motivatie om Trump niet te vervolgen gewoon gemakshalve compleet vergeten en er hun eigen onjuiste conclusie aan verbinden. Ik vraag me af hoe dat voelt, zo keihard tegen jezelf liegen
Hij had ook zelf tot een conclusie kunnen komen en dan het balletje bij DoJ leggen, in plaats van niet tot een conclusie komen en het balletje bij DoJ leggen. De enige logische reden is, dat er onvoldoende bewijs is om schuld te bewijzen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, Mueller is helder in z'n bewoordingen. Hij ziet geen reden om te concluderen dat Trump onschuldig is. Daarnaast beschouwt Mueller het niet als zijn taak om een aanbeveling te doen over een daadwerkelijke aanklacht. Het afzetten en vervolgen van een president is volgens hem een politiek proces. Daarom legt hij de bal bij het Congres.
Overigens zou het feit dat het onderzoek Trump niet vrijpleit in mijn ogen al genoeg reden moeten zijn om hem af te zetten. Zeker in combinatie met zijn constante gelieg en ronduit on-presidentiële houding. Als het om onze eigen premier ging, had ik verwacht dat de Tweede Kamer hem inmiddels uit het Torentje had getrapt.
Vind het vervelend om in herhaling te moeten vallen, maar Mueller geeft zelf aan dat als zijn team er zeker van was dat Trump geen misdaad heeft gepleegd, hij dat gemeld. Hij zou Trump dan hebben 'exonerated'. En de president heeft ironisch genoeg ook twee maanden lang geclaimd dat Mueller dat heeft gedaan.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:15 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Omdat Mueller's argumentatie zwak is. En hoe het voelt, dat weet je zelf ook wel toch? Jij bent immers ervaringsdeskundige
[..]
Hij had ook zelf tot een conclusie kunnen komen en dan het balletje bij DoJ leggen, in plaats van niet tot een conclusie komen en het balletje bij DoJ leggen. De enige logische reden is, dat er onvoldoende bewijs is om schuld te bewijzen.
En nogmaals: vrijpleiten hoort niet tot het takenpakket van een special counsel. Vette red herring.
Het is toch duidelijk dat Trump gelovigen dit al jaren doen. Het begint nu wel pathetische vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:17 schreef Barbusse het volgende:
Mensen die zeggen dat Muellers argumentatie zwak is verkiezen fantasie boven het rapport
Als Trump president af is en er weer eens een normale politicus president is hebben al die Trumpanzees conversie therapie nodig vrees ikquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat Trump gelovigen dit al jaren doen. Het begint nu wel pathetische vormen aan te nemen.
Maar die hele preken dat de Mueller probe een nothingburger zou zijn of dat Barr's samenvatting waargetrouw zou zijn. Blijken met terugwerkende kracht wel extra hilarisch en naïef. Wel benieuwd waarom mensen zichzelf graag op deze manier voor de gek houden.
Da's toch raar? Een strafrechtelijk onderzoek doen naar de president doen, waar geen aanklachten uit kunnen komen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het vervelend om in herhaling te moeten vallen, maar Mueller geeft zelf aan dat als zijn team er zeker van was dat Trump geen misdaad heeft gepleegd, hij dat gemeld. Hij zou Trump dan hebben 'exonerated'. En de president heeft ironisch genoeg ook twee maanden lang geclaimd dat Mueller dat heeft gedaan.
Verder heeft Mueller ook duidelijk aangegeven waarom hij geen aanbevelingen heeft gedaan over het wel of niet aanklagen van Trump. Hij legt de bal bij Barr, juist omdat de president, volgens de interpretatie van Mueller, niet kan worden vervolgd.
Sorry, maar dat neigt naar complotdenken. Je suggereert dat Mueller niets kon vinden, maar omdat hij van mening is dat Trump moet worden afgezet, hij het rapport een bepaalde spin heeft gegeven.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:38 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Da's toch raar? Een strafrechtelijk onderzoek doen naar de president doen, waar geen aanklachten uit kunnen komen.
Mueller's interpretatie was onjuist. De president staat immers niet boven de wet. Het is nu overduidelijk dat er ruim onvoldoende bewijs is voor een strafrechtelijke zaak. Een strafrechtelijke zaak staat natuurlijk tig keer sterker dan een politieke zaak, als impeachment. En dit is wat rest voor de tegenstanders (alhoewel, er was nooit meer dan dat, dit was altijd plan A).
Mueller houdt de hondsdollen wat voor, die gretig happen. Kritische mensen doorzien de rhetoriek en zien wat er werkelijk is gebeurd. En Mueller speelt de onschuldige die toch echt niet anders kon. Maar het was de waarheid die hem belemmerde, niet DoJ.
Overigens was het geen strafrechtelijk onderzoek.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:38 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Da's toch raar? Een strafrechtelijk onderzoek doen naar de president doen, waar geen aanklachten uit kunnen komen.
Niet wat ik vraag of jij stelt. Jij zegt dat het DOJ al heeft laten weten dat het kan. Kom maar op met de bron daarvan.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:59 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Er is geen enkele wet die het verhindert.
https://www.nbcnews.com/t(...)nal-proof-ncna985586
http://time.com/5574520/m(...)obstruction-justice/
Ik denk vooral het laatste. Er is onvoldoende bewijs voor een impeachment. De Democraten zijn nu zelf verdeeld over de te volgen procedure.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:43 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dit. Mueller had gewoon vervolging kunnen aanbevelen en dan had de DoJ zelf kunnen zeggen dat ze zittende presidenten niet vervolgen. Dat had alle twijfel en ambiguïteit weggenomen. Trump had zelfs kunnen zeggen dat hij wil dat die zaak voor de rechter komt. Ik zou zelf meer vertrouwen hebben in een jury dan een stel hondsdolle Democraten. De vraag is, waarom Mueller deze weg niet heeft gevolgd. En het antwoord hierop kan enkel zijn: geen vertrouwen in een zaak, ergo onvoldoende bewijs.
Het is argumentatie van hetzelfde niveau als antivaxxers en flat earthers. Bijzonder en zorgelijk vind ik het. Het is gewoon een cult geworden.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Er is echt iets gebroken bij de Trump gelovigen zie ik. Ze blijven maar dezelfde debiele argumenten herhalen die al tig keer ontkracht zijn. Blijkbaar weten de mensen die dit soort nuttige idioten van hun denkbeelden voorzien ook niet meer hoe ze deze banaan recht moeten lullen.
Het meest hilarische is wel dat deze gelovigen het af en toe hebben over kritisch denkenTerwijl je zelf alleen maar mensen napraat.
Geworden, al voordat Trump verkozen was leek het daar al op. In ieder geval voor Nederlandse gelovigen. Toen kon dat echter ook nog gewoon een foute interpretatie van mij zijn. Ondertussen wordt duidelijk dat dit niet zo is.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is argumentatie van hetzelfde niveau als antivaxxers en flat earthers. Bijzonder en zorgelijk vind ik het. Het is gewoon een cult geworden.
Na alles wat jij hebt gezegd over de Clintons en de tig onderzoeken die zij al aan hun broek gehad hebben, vind ik dit stukje hypocriete proza in ieder geval wel vermakelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik denk vooral het laatste. Er is onvoldoende bewijs voor een impeachment. De Democraten zijn nu zelf verdeeld over de te volgen procedure.
Je kunt als politiek tegenstander procedure op procedure starten en daarmee de schijn wekken dat je tegenstander schuldig is. Dat is iets anders dan die schuldeis ook juridisch te kunnen hardmaken.
Mueller is hier in ieder geval niet in geslaagd en heeft nu wijselijk zijn onderzoek afgesloten en ontbonden. Maar goed, het zal voor Trumps tegenstanders nooit genoeg zijn. Die zullen op dezelfde weg doorgaan. Openstaande vraag blijft of ze zichzelf in 2020 hiermee niet in de eigen voet schieten. Lijkt mij een volkomen legitieme vraag.
Wil je met droge ogen beweren, dat de kwaliteit van het onderzoek naar Clinton van gelijk niveau was als van het onderzoek naar Trump?quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:32 schreef Belabor het volgende:
[..]
Na alles wat jij hebt gezegd over de Clintons en de tig onderzoeken die zij al aan hun broek gehad hebben, vind ik dit stukje hypocriete proza in ieder geval wel vermakelijk.
Dezelfde argumenten waarmee je Clinton aanvalt gebruiken om Trump mee vrij te spreken.
Interressante methodiek wel.
Check je bronnen, daar gaat iets volledig verkeerd.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik denk vooral het laatste. Er is onvoldoende bewijs voor een impeachment. De Democraten zijn nu zelf verdeeld over de te volgen procedure.
Je kunt als politiek tegenstander procedure op procedure starten en daarmee de schijn wekken dat je tegenstander schuldig is. Dat is iets anders dan die schuldeis ook juridisch te kunnen hardmaken.
Mueller is hier in ieder geval niet in geslaagd en heeft nu wijselijk zijn onderzoek afgesloten en ontbonden. Maar goed, het zal voor Trumps tegenstanders nooit genoeg zijn. Die zullen op dezelfde weg doorgaan. Openstaande vraag blijft of ze zichzelf in 2020 hiermee niet in de eigen voet schieten. Lijkt mij een volkomen legitieme vraag.
Wil jij met droge ogen beweren dat Mueller's rapport spreekt over No Collusion en No Obstruction?quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:49 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wil je met droge ogen beweren, dat de kwaliteit van het onderzoek naar Clinton van gelijk niveau was als van het onderzoek naar Trump?
Dat je de vraag met een irrelevante tegenvraag beantwoordt, spreekt boekdelen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wil jij met droge ogen beweren dat Mueller's rapport spreekt over No Collusion en No Obstruction?
En dat jij die vraag niet beantwoordt, is eveneens veelzeggend.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:54 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dat je de vraag met een irrelevante tegenvraag beantwoordt, spreekt boekdelen.
I had nothing to do with Russia helping me to get elected.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-05-2019 om 13:38:15Russia, Russia, Russia! That’s all you heard at the beginning of this Witch Hunt Hoax...And now Russia has disappeared because I had nothing to do with Russia helping me to get elected. It was a crime that didn’t exist. So now the Dems and their partner, the Fake News Media,..... reageer retweet
Kom op zeg, conservatieven hoeven toch niet altijd het goede voorbeeld te geven. In onze vrijgevigheid bieden we de andere zijde de mogelijkheid zich te bewijzen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat jij die vraag niet beantwoordt, is eveneens veelzeggend.
twitter:jkbjournalist twitterde op donderdag 30-05-2019 om 01:00:35BREAKING: Trump campaign, Mar-a-Lago, hit with federal subpeonas. Feds want to know more about Chinese massage parlor owner's role in Trump fundraising. By @nicknehamas @jayhweaver @ceostroff and @blaskey_s https://t.co/IS7emMhNSM reageer retweet
twitter:jkbjournalist twitterde op donderdag 30-05-2019 om 01:04:41One subpoena, issued by a federal grand jury, compels Mar-a-Lago to turn over all documents, records and communications relating to Cindy Yang, the owner of a string of massage parlors, as well as 11 other people, one charity and seven companies affiliated with her. reageer retweet
Tsja, men vindt niks als men de beschuldigde partij zelf laat bepalen welk bewijs ze hoeven te leverenquote:Op donderdag 30 mei 2019 13:59 schreef Barbusse het volgende:
Echt prachtig voorbeeld wel weer. Men vind niks tegen Clinton DUS was het onderzoek niet grondig genoeg.
Er is voldoende bewijs gevonden dat Trump de rechtsgang heeft belemmerd, maar omdat hij president is laat men het aan de politiek over om te handelen DUS is hij onschuldig.
Volkomen delusional ben je als dit je argumentatie is
Je geeft nog altijd geen antwoord op de vraag.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:58 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Kom op zeg, conservatieven hoeven toch niet altijd het goede voorbeeld te geven. In onze vrijgevigheid bieden we de andere zijde de mogelijkheid zich te bewijzen.
Welke expliciete uitspraken? Volgens mij stond alles al in het rapport beschreven. Als Barr een goede samenvatting had gegeven destijds dan had je toen al de ophef die er nu is.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:30 schreef crystal_meth het volgende:
Ironisch wel, als Barr iets neutraler was gebleven zou Mueller waarschijnlijk niet zo'n "expliciete" uitspraken gedaan hebben.
Jij geeft geen antwoord op de vraag en spreekt mij daar op aan. Ik stel juist die vraag, omdat jij geen antwoord geeft, vriend.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:54 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dat je de vraag met een irrelevante tegenvraag beantwoordt, spreekt boekdelen.
Die bewijslast ligt aan jouw kant, jij maakt de onbeargumenteerde bewering dat dit niet het geval zou zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:49 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wil je met droge ogen beweren, dat de kwaliteit van het onderzoek naar Clinton van gelijk niveau was als van het onderzoek naar Trump?
quote:President Donald Trump called former special counsel Robert Mueller a "true never-Trumper" while reacting to Mueller's statement on the Russia investigation yesterday. The president also commented on the possibility of impeachment.
'Russia didn't help me to get elected!'twitter:kaitlancollins twitterde op donderdag 30-05-2019 om 14:20:21After tweeting 20 minutes ago that he had no role in “Russia helping me to get elected,” President Trump now tells reporters Russia did not help him get elected. reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-05-2019 om 13:57:47Russia, Russia, Russia! That's all you heard at the beginning of this Witch Hunt Hoax...And now Russia has disappeared because I had nothing to do with Russia helping me to get elected. It was a crime that didn't exist. So now the Dems and their partner, the Fake News Media,..... reageer retweet
Jij weet beter wat Mueller zou doen dan Mueller zelf? Dit gaat direct tegen zijn woorden in.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:34 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Mueller doet niet aan vrijpleiten. Hij zoekt bewijs, en handelt aan de hand daarvan. Aanklacht, of geen aanklacht. En als er overtuigend bewijs zou zijn, zou Trump gewoon die aanklacht kunnen krijgen. Dat is ook bevestigd door DOJ. Maar dat bewijs was er niet. En een special counsel zoekt ook niet naar ontlastend bewijs. Dus dat hele vrijspreken is ook weer een dom punt. Genoeg bewijs = zaak, onvoldoende bewijs = geen zaak. En dan geldt altijd: onschuldig tot het tegendeel is bewezen. En bewezen is het niet.
Het is niet aan Mueller om te bepalen of een president aangeklaagd kan worden of niet. Hij heeft zich gehouden aan het advies van het OLC.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:38 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Mueller's interpretatie was onjuist. De president staat immers niet boven de wet. Het is nu overduidelijk dat er ruim onvoldoende bewijs is voor een strafrechtelijke zaak. Een strafrechtelijke zaak staat natuurlijk tig keer sterker dan een politieke zaak, als impeachment. En dit is wat rest voor de tegenstanders (alhoewel, er was nooit meer dan dat, dit was altijd plan A).
Mueller houdt de hondsdollen wat voor, die gretig happen. Kritische mensen doorzien de rhetoriek en zien wat er werkelijk is gebeurd. En Mueller speelt de onschuldige die toch echt niet anders kon. Maar het was de waarheid die hem belemmerde, niet DoJ.
Heb je uberhaupt Mueller's verklaring hierover gezien? Het zou ongrondwettelijk zijn om een president aan te klagen volgens dat advies. Het zou een beetje raar zijn als hij zich daar als werknemer van het DOJ niet aan zou houden.quote:In 1973, the Department of Justice concluded that the indictment and criminal
prosecution of a sitting President would unduly interfere with the ability of the
executive branch to perform its constitutionally assigned duties, and would thus
violate the constitutional separation of powers. No court has addressed this question directly, but the judicial precedents that bear on the continuing validity of
our constitutional analysis are consistent with both the analytic approach taken
and the conclusions reached. Our view remains that a sitting President is constitutionally immune from indictment and criminal prosecution.
Welk onderzoek van de 7 bedoel je nu? En als dat zo is, waarom zijn de Republikeinen zo incompetent dat ze na 7 langdurige onderzoeken geen enkel bewijs kunnen vinden?quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:49 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Je maakt hier een cruciale vergissing, voor impeachment is geen bewijs nodig, voor justitieele vervolging wel maar de DoJ zegt dat dit niet legaal is.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Gedachtenpolitie en mob mentality. De natte droom van de Democraten.quote:Op donderdag 30 mei 2019 16:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je maakt hier een cruciale vergissing, voor impeachment is geen bewijs nodig, voor justitieele vervolging wel maar de DoJ zegt dat dit niet legaal is.
Voor impeachment is een meerderheid nodig, geen wettelijk bewezen feiten.
Oh ja dat was die gast die helemaal mad werd toen hem werd gevraagd naar zijn eigen uitspraken. Terwijl hij een boekje had geschreven dat mensen zich te snel aangevallen voelen ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2019 16:23 schreef Ensiferum het volgende:
Wel grappig dat een president voor duizenden getuigen iemand zou kunnen vermoorden en niet (meteen) strafrechtelijk zou kunnen worden vervolgd
Of zou het toch mogelijk zijn?
Ben Shapiro legt even haarfijn uit waarom Mueller's verklaring wederom een nothingburger is.
https://www.dailywire.com(...)-address-ben-shapiro
Diezelfde gast die daarna de hand in eigen boezem stak. En daarmee aantoonde een man te zijn. Het is geen verwijfde soyboy.quote:Op donderdag 30 mei 2019 16:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh ja dat was die gast die helemaal mad werd toen hem werd gevraagd naar zijn eigen uitspraken. Terwijl hij een boekje had geschreven dat mensen zich te snel aangevallen voelen ofzo.
Dan kan je net zo goed Barr's originele samenvatting en Trumps tweet dat hij onschuldig is als bewijs aanvoeren
Van mij mag je dat geloven hoor. Van mij mag iemand ook denken dat de aarde plat is. Komt wel dom over.quote:Op donderdag 30 mei 2019 16:28 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Barr heeft niet gelogen. Trump is onschuldig.
Dat is niet wat Mueller zegt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 16:28 schreef Ensiferum het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 16:24 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Gedachtenpolitie en mob mentality. De natte droom van de Democraten.
Stop met liegen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 16:28 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Diezelfde gast die daarna de hand in eigen boezem stak. En daarmee aantoonde een man te zijn. Het is geen verwijfde soyboy.
Dat is nou precies wat Mueller niet zegt. Terwijl hij dat wel had gedaan als dat kon.quote:Op donderdag 30 mei 2019 16:28 schreef Ensiferum het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 16:49 schreef Ensiferum het volgende:
Als er bewijs was, dan was er een zaak. Geen wet die een aanklacht in de weg ligt. Enkel een aanbeveling, maar geen wet.
Iemand niet aanklagen, maar wel zeggen dat die persoon schuldig is, dat kan niet. Trump heeft hwt recht zich daartegen te verdedigen in een rechtzaak. Mueller moet aanklagen of zijn bakkus houden.
Geen zaak, geen veroordeling. En dat na intensief onderzoek... Trump is onschuldig.
Mueller kan nog zoveel zeggen, het bewijs is dat er geen aanklachten rondom Rusland zijn. En wie is er aangeklaagd voor obstructie?
quote:Mueller added that charging Trump with a crime was “not an option we could consider”, because of justice department policy.
Hij geeft aan dat het geen optie was. Dan is het natuurlijk ook niet verwonderlijk dat het rapport geen aanbeveling in die richting bevat.quote:
Dat is ook helder.twitter:AriBerman twitterde op donderdag 30-05-2019 om 14:56:13🚨🚨New docs show that architect of GOP gerrymandering was behind Trump's push to add citizenship question to 2020 census, said it "would clearly be a disadvantage to the Democrats” & “advantageous to Republicans and Non-HispanicWhites” https://t.co/eWImMPC9QM via @hansilowang https://t.co/grtdl0o8Pc reageer retweet
Pak anders ook Benghazi er bij. Dat is een stuk of 6 (!) keer uitgevoerd en werd het onderwerp van het onderzoek ook nog eens een hele dag verhoord. Als we het dan toch over 'gelijkwaardige' onderzoeken hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2019 15:00 schreef Belabor het volgende:
[..]
Die bewijslast ligt aan jouw kant, jij maakt de onbeargumenteerde bewering dat dit niet het geval zou zijn.
Dus ja, met kurkdroge ogen beweer ik dat de onderzoeken volgens dezelfde maatstaven uitgevoerd zijn. Prove me wrong.
Meneer, zou u eens willen stoppen met blijven liegen ondanks al het bewijs?quote:Op donderdag 30 mei 2019 16:49 schreef Ensiferum het volgende:
Als er bewijs was, dan was er een zaak. Geen wet die een aanklacht in de weg ligt. Enkel een aanbeveling, maar geen wet.
Iemand niet aanklagen, maar wel zeggen dat die persoon schuldig is, dat kan niet. Trump heeft hwt recht zich daartegen te verdedigen in een rechtzaak. Mueller moet aanklagen of zijn bakkus houden.
Geen zaak, geen veroordeling. En dat na intensief onderzoek... Trump is onschuldig.
Mueller kan nog zoveel zeggen, het bewijs is dat er geen aanklachten rondom Rusland zijn. En wie is er aangeklaagd voor obstructie?
Waarom Trump onderzoeken als er geen optie was er iets mee te doen? Klinkt als verspilling. Met deze logica kan een president met genoeg senaatszetels elke mogelijke misdaad uitvoeren, met de wereld als getuige, en kan men hem niks maken? Wat een onzin.quote:Op donderdag 30 mei 2019 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat het geen optie was. Dan is het natuurlijk ook niet verwonderlijk dat het rapport geen aanbeveling in die richting bevat.
Al het bewijs, en geen relevante veroordelingen. Dat strookt niet met elkaar. Tenzij het onderzoek een farce was?quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Meneer, zou u eens willen stoppen met blijven liegen ondanks al het bewijs?
Conserveren is oude waardes en ideeen behouden of uit een verder verleden terughalen. Ook al zijn deze ideeen om een reden vervangen. Valse nostalgie naar tijden die men niet gekend heeft domineren boven nieuwe ideeen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:02 schreef Barbusse het volgende:
Ook altijd wel grappig dat men zich altijd conservatief noemt, maar dat er weinig conservatiefs zit in de leugens, halve waarheden en vage spin die ze aanhangen. Het is Fantasyland, niet conservatism wat ze aanhangen
Verandering is niet gelijk aan verbetering. Wat dat betreft paste Obama's slogan perfect bij hemquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Conserveren is oude waardes en ideeen behouden of uit een verder verleden terughalen. Ook al zijn deze ideeen om een reden vervangen. Valse nostalgie naar tijden die men niet gekend heeft domineren boven nieuwe ideeen.
Doe eens niet zo liegen, dat is niet netjes.quote:Op donderdag 30 mei 2019 16:49 schreef Ensiferum het volgende:
Als jij conservatief bent aangelegd zul je progressieve veranderingen niet als iets zien dat in je straatje past en andersom. Beide zijn niet per definitie goed of slecht, het is gewoon een gegeven en misschien is daar de juiste mix in vinden wel het minst spannende maar wel het beste.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:37 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Verandering is niet gelijk aan verbetering. Wat dat betreft paste Obama's slogan perfect bij hem
Hier had ik wat overheen gekeken, maar is dit nou de eerste keer dat ook hij zegt dat Rusland hem geholpen heeft?!quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:56 schreef Ulx het volgende:
I had nothing to do with Russia helping me to get elected.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-05-2019 om 13:38:15Russia, Russia, Russia! That’s all you heard at the beginning of this Witch Hunt Hoax...And now Russia has disappeared because I had nothing to do with Russia helping me to get elected. It was a crime that didn’t exist. So now the Dems and their partner, the Fake News Media,..... reageer retweet
I had nothing to do with Russia helping me to get elected.
Feiten, lieverd, feiten. Die hebben zoals bekend een liberale bias.quote:Op donderdag 30 mei 2019 16:24 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Gedachtenpolitie en mob mentality. De natte droom van de Democraten.
Dat klopt wel. Het gezondste is altijd een combinatie van experimenteren en reflectie. Ik ben zelf verre van aartsconservatief, maar wel zeer reactionair met betrekking tot de huidige (in mijn ogen), ruk naar links. Wat nu gebeurt is te geforceerd en ongezond.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als jij conservatief bent aangelegd zul je progressieve veranderingen niet als iets zien dat in je straatje past en andersom. Beide zijn niet per definitie goed of slecht, het is gewoon een gegeven en misschien is daar de juiste mix in vinden wel het minst spannende maar wel het beste.
Onvrijwillige hulp. Een beetje als een man die de deur open houdt voor een sterke onafhankelijke vrouw. De vrouw heeft er niets mee te maken, maar er was wel sprake van hulp.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hier had ik wat overheen gekeken, maar is dit nou de eerste keer dat ook hij zegt dat Rusland hem geholpen heeft?!
Als Trump zo opzichtig roept dat hij als kandidaat niet wist wie 'm op het podium hebben geholpen en tegelijkertijd schrijft dat hij dat eigenlijk wel weet dan is hij helaas te dom om te poepen en ook om een goede leugen te verkondigen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hier had ik wat overheen gekeken, maar is dit nou de eerste keer dat ook hij zegt dat Rusland hem geholpen heeft?!
Tijd dat republikeinen en democraten wat gaan samenwerken voor een samenleving die "redelijk ok" is want top zal het in de ogen van iedereen nooit worden. Helaas is het Amerikaanse systeem zelt niet heel modern en waait het maar wat heen en weer.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:54 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Het gezondste is altijd een combinatie van experimenteren en reflectie. Ik ben zelf verre van aartsconservatief, maar wel zeer reactionair met betrekking tot de huidige (in mijn ogen), ruk naar links. Wat nu gebeurt is te geforceerd en ongezond.
[..]
Onvrijwillige hulp. Een beetje als een man die de deur open houdt voor een sterke onafhankelijke vrouw. De vrouw heeft er niets mee te maken, maar er was wel sprake van hulp.
Eens. Ik vond het wel mooi wat Tulsi Gabbard zei in Joe Rogan's show (#1295). Als freshman in het Huis werd haar verteld dat er niet met Republikeinen valt te werken. Ze introduceert haarzelf, brengt een klein cadeautje voor alle Congressleden en hun staf, en ineens praat ze met Republikeinse commissievoorzitters over hoe ze haar kunnen helpen. Ik vond dat mooi om te horen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Tijd dat republikeinen en democraten wat gaan samenwerken voor een samenleving die "redelijk ok" is want top zal het in de ogen van iedereen nooit worden. Helaas is het Amerikaanse systeem zelt niet heel modern en waait het maar wat heen en weer.
Welke ruk naar links?quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:54 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Het gezondste is altijd een combinatie van experimenteren en reflectie. Ik ben zelf verre van aartsconservatief, maar wel zeer reactionair met betrekking tot de huidige (in mijn ogen), ruk naar links. Wat nu gebeurt is te geforceerd en ongezond.
[..]
Onvrijwillige hulp. Een beetje als een man die de deur open houdt voor een sterke onafhankelijke vrouw. De vrouw heeft er niets mee te maken, maar er was wel sprake van hulp.
Of...je zou bijvoorbeeld geen president moeten steunen die niet verbindt. Die de media niet "de vijand van het volk" noemt. DAAR begint het. Niet bij een oorlog. Voor zover we jou hebben kunnen volgen hier sta je voor alles behalve samenwerking en verbinding tussen partijen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:10 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Eens. Ik vond het wel mooi wat Tulsi Gabbard zei in Joe Rogan's show (#1295). Als freshman in het Huis werd haar verteld dat er niet met Republikeinen valt te werken. Ze introduceert haarzelf, brengt een klein cadeautje voor alle Congressleden en hun staf, en ineens praat ze met Republikeinse commissievoorzitters over hoe ze haar kunnen helpen. Ik vond dat mooi om te horen.
Het is in ieder geval niet onmogelijk! Maar helaas zal het van beide kanten moeten komen, en dat is onwaarschijnlijk. Er zal eerst een gigantische crisis moeten komen (wellicht een burgeroorlog?) eer de partijen weer een gezamenlijk doel hebben.
Vroeger was het doel wat het beste voor de VS is, met alleen een andere invulling per partij. Maar nu kan ik niet eens met zekerheid zeggen wat het hoofddoel van beide partijen is.
Klimaatwaanzin, genderwaanzin, censuur van rechtse meningen/personen, het immigratiefiasco.quote:
Trump is een symptoom, geen oorzaak. De gevestigde media IS de vijand van het volk. Omdat ragebait nou eenmaal zo goed verkoopt. De media profiteren van polarisatie, die het zelf veroorzaakt. Als je oorzaak en gevolg niet goed identificeert, kan je geen beleid maken, en zal je constant blunderen. Zuiver de media, zuiver het onderwijs, en er is geen machtsbasis meer voor mensen als Trump. Symptoombestrijding neemt het onderliggende onrecht niet weg. Jouw wijze werkt niet.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Of...je zou bijvoorbeeld geen president moeten steunen die niet verbindt. Die de media niet "de vijand van het volk" noemt. DAAR begint het. Niet bij een oorlog. Voor zover we jou hebben kunnen volgen hier sta je voor alles behalve samenwerking en verbinding tussen partijen.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:26 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Klimaatwaanzin, genderwaanzin, censuur van rechtse meningen/personen, het immigratiefiasco.
[..]
Trump is een symptoom, geen oorzaak. De gevestigde media IS de vijand van het volk. Omdat ragebait nou eenmaal zo goed verkoopt. De media profiteren van polarisatie, die het zelf veroorzaakt. Als je oorzaak en gevolg niet goed identificeert, kan je geen beleid maken, en zal je constant blunderen. Zuiver de media, zuiver het onderwijs, en er is geen machtsbasis meer voor mensen als Trump. Symptoombestrijding neemt het onderliggende onrecht niet weg. Jouw wijze werkt niet.
Liegen en liegen. Dat is wat je doet. Welke klimaatwaanzin, genderwaanzin? Welk censuur?quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:26 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Klimaatwaanzin, genderwaanzin, censuur van rechtse meningen/personen, het immigratiefiasco.
[..]
Trump is een symptoom, geen oorzaak. De gevestigde media IS de vijand van het volk. Omdat ragebait nou eenmaal zo goed verkoopt. De media profiteren van polarisatie, die het zelf veroorzaakt. Als je oorzaak en gevolg niet goed identificeert, kan je geen beleid maken, en zal je constant blunderen. Zuiver de media, zuiver het onderwijs, en er is geen machtsbasis meer voor mensen als Trump. Symptoombestrijding neemt het onderliggende onrecht niet weg. Jouw wijze werkt niet.
Je hebt gelijk en ik doe daar ook aan mee. Mijn excuses.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:52 schreef ITs_relative het volgende:
Vermoeiend om die cirkelredeneringen te lezen in wat anders een mooi topic is. Ik heb wel eens gehoord dat je users kan filteren. Weet iemand hoe (pm?)? Ik heb er ondertussen wel vrede mee dat sommige users rede en het Mueller rapport niet accepteren en ik hoef die waanzin niet meer te lezen. Toch kijk ik wel uit naar de komende tijd en lees graag de stukken van Monolith en de nachtelijke nieuwsvergaringen van Kijkertje.
Voel je niet aangesproken. Filter wil ik ook alleen voor wat usual suspects.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en ik doe daar ook aan mee. Mijn excuses.
Inhofe is dan ook wel een enorme snowflake, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Deze senator had last van klimaatwaanzin:
Wat een droevenis... en dat van een senator
Er is een Chrome extensie, door een user gemaakt, die dat kan doen, ik kan je helaas niet vertellen waar je die kan vinden.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:52 schreef ITs_relative het volgende:
Vermoeiend om die cirkelredeneringen te lezen in wat anders een mooi topic is. Ik heb wel eens gehoord dat je users kan filteren. Weet iemand hoe (pm?)? Ik heb er ondertussen wel vrede mee dat sommige users rede en het Mueller rapport niet accepteren en ik hoef die waanzin niet meer te lezen. Toch kijk ik wel uit naar de komende tijd en lees graag de stukken van Monolith en de nachtelijke nieuwsvergaringen van Kijkertje.
Nogmaals, het was geen strafrechtelijk onderzoek. Het doel was niet om Trump aan te klagen, maar om de Russische bemoeienis in de Amerikaanse verkiezingen en mogelijke betrokkenheid van het Trump-campagneteam onder de loep te nemen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:03 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Waarom Trump onderzoeken als er geen optie was er iets mee te doen?
2 opinie columns, en 1 artikel over hoe Barr een afleidingsmaneuvre startquote:
2 artikels hoe Barr een afleidingsmaneuvre start.quote:Washington Post over Spygate:
New York Times over Spygate:
Media die met hun politieke agenda Barr steunen.quote:Washington Times over Spygate:
Epoch Times over Spygate:
Wensdenken die jouw media inname dicteert.quote:Dat de Dems maar niet inzien dat ze met hun impeachmentwens een vechtlustige Trump tegenover zich krijgen die Spygate tegen hen gaat gebruiken. De presidentsrace van 2020: een whodunnit in de maak.
Een afleidingsmaneuvre maakt nog niet dat Spygate niet waar is. Maar we gaan het zien, is het niet?quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:31 schreef Montov het volgende:
[..]
2 opinie columns, en 1 artikel over hoe Barr een afleidingsmaneuvre start
[..]
2 artikels hoe Barr een afleidingsmaneuvre start.
[..]
Media die met hun politieke agenda Barr steunen.
[..]
Wensdenken die jouw media inname dicteert.
We gaan het vooral niet zien, want elke voorspelling of bewering die door Trumpisten gedaan is sinds zijn verkiezing als president is niet uitgekomen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:32 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Een afleidingsmaneuvre maakt nog niet dat Spygate niet waar is. Maar we gaan het zien, is het niet?
Ik weet niet of er een onafhankelijk onderzoek wordt gedaan. Trump heeft zijn conclusies al klaar liggen maar daarmee heeft hij vaker zijn vingers gebrand.quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:32 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Een afleidingsmaneuvre maakt nog niet dat Spygate niet waar is. Maar we gaan het zien, is het niet?
Wie is er een Trumpist?quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:35 schreef Belabor het volgende:
[..]
We gaan het vooral niet zien, want elke voorspelling of bewering die door Trumpisten gedaan is sinds zijn verkiezing als president is niet uitgekomen.
Ik zou verbaasd zijn als deze samenzwering ineens wel voeten in de aarde heeft.
Geen onderwerp voor POL dit zonder gedegen argumentatie.
Doet Trump het onderzoek?quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een onafhankelijk onderzoek wordt gedaan. Trump heeft zijn conclusies al klaar liggen maar daarmee heeft hij vaker zijn vingers gebrand.
Vooralsnog is het alleen zijn lakei Barr en die is zijn geloofwaardigheid al lang kwijt.quote:
Ben ik de enige die denkt dat het te bizar is dat de president hier zegt dat Rusland hem geholpen heeft en niks zegt over het feit dat dit levens gevaarlijke ontwikkeling is dit echt de vrijheid van de westerse democratie bedreigd en dat hij hier geen sancties op zet, maar wel Iran dwarsbomen???? (omrusland dominanter te laten worden in de regio?)quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:56 schreef Ulx het volgende:
Hij heeft zelf gevraagd om de hulp van Rusland. Openlijk op tv...quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:56 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ben ik de enige die denkt dat het te bizar is dat de president hier zegt dat Rusland hem geholpen heeft en niks zegt over het feit dat dit levens gevaarlijke ontwikkeling is dit echt de vrijheid van de westerse democratie bedreigd en dat hij hier geen sancties op zet, maar wel Iran dwarsbomen???? (omrusland dominanter te laten worden in de regio?)
twitter:cspan twitterde op woensdag 27-07-2016 om 17:16:14Donald Trump: "Russia, if you're listening, I hope you're able to find the 30,000 emails that are missing."https://t.co/XHc9hh4gBt reageer retweet
Ik snap steeds vaker waarom mensen zeggen dat links humor niet begrijptquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gevraagd om de hulp van Rusland. Openlijk op tv...twitter:cspan twitterde op woensdag 27-07-2016 om 17:16:14Donald Trump: "Russia, if you're listening, I hope you're able to find the 30,000 emails that are missing."https://t.co/XHc9hh4gBt reageer retweet
Super grappig nu blijkt dat het helemaal geen grapje was.En welke mensen zeggen dat dan...laat me raden...precies de mensen uit jouw omgeving... Die zeiden ook dingen over pizza en liegen over andere dingen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:01 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik snap steeds vaker waarom mensen zeggen dat links humor niet begrijpt
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:01 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:01 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-05-2019 om 13:57:47Russia, Russia, Russia! That’s all you heard at the beginning of this Witch Hunt Hoax...And now Russia has disappeared because I had nothing to do with Russia helping me to get elected. It was a crime that didn’t exist. So now the Dems and their partner, the Fake News Media,..... reageer retweet
Sterker nog; leg de data maar eens naast elkaar van het verzoek aan Rusland en de ontmoeting met Russen en dat gejok over "het ging over adopties".quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:07 schreef Korenfok het volgende:
[..]
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-05-2019 om 13:57:47Russia, Russia, Russia! That’s all you heard at the beginning of this Witch Hunt Hoax...And now Russia has disappeared because I had nothing to do with Russia helping me to get elected. It was a crime that didn’t exist. So now the Dems and their partner, the Fake News Media,..... reageer retweet
quote:Conservatives Stunned by Mueller Suggesting Trump Is Not Innocent (NYMag)
By Jonathan Chait
Robert Mueller’s brief, eight-minute remarks on Wednesday about his investigation left the non-conservatives who closely follow his work fairly nonplussed. Mueller was simply reiterating things he had already written in his report. Conservatives, on the other hand, erupted in outrage.
What so vexed the right about Mueller’s curt affirmation of his previous conclusions? The answer, as we’ll see, seems to be that they believed their own propaganda about what Mueller had (and had not) found. Presented even briefly with reality, their minds have reeled in shock.
Mueller produced massive evidence that President Trump committed Nixonian-scale obstruction of justice in office. But Department of Justice policy prevented him from charging a sitting president with a crime, and Mueller reportedly believes he can’t openly state that this policy prevented him from accusing Trump of crimes. Mueller views his job as sending his evidence to Congress without prejudice, where the impeachment mechanism serves as a substitute for the jury trial that such crimes would normally call for.
Trump, William Barr, and the Republican Party followed a strategy of systematically lying about this. Barr repeatedly suggested that Mueller, rather than being unable to charge Trump with crimes, simply didn’t have enough evidence of misconduct to make up his mind. By all indications, the conservative intelligentsia has failed to read the report and believes the misleading spin emanating from the president and his loyal attorney general.
Shortly after Mueller finished speaking, National Review’s Charles C.W. Cooke complained, “Investigators are supposed to look for evidence that a crime was committed, and, if they don’t find enough to contend that a crime was committed, they are supposed to say ‘We didn’t find enough to contend that a crime was committed’ … If a person doesn’t have enough evidence that someone committed a crime to contend that a crime was committed, he is obliged to presume his innocence.”
Of course. But the explanation for this apparent paradox, which apparently hasn’t crossed Cooke’s mind, is that Mueller does have evidence that Trump committed crimes. Pages and pages and pages of evidence, in fact.Dit kwam voorbij. Vond het wel treffend. Ze zijn echt in hun eigen leugens gaan geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een uitspatting van deze meltdown is dat op /r/conservative dit de top gestickiede post is (hoewel de kanttekening wel gemaakt moet worden dat in dat topic de meest geupvote reacties hierover afkeurend zijn):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Super grappig nu blijkt dat het helemaal geen grapje was.En welke mensen zeggen dat dan...laat me raden...precies de mensen uit jouw omgeving... Die zeiden ook dingen over pizza en liegen over andere dingen.
Jullie geloven echt dat het handelen van Rusland een direct gevolg was van die opmerking? Ruslands houding was eerst "we doen niks", en na die opmerking van Trump "ja, is goed Donald. We regelen het."quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:07 schreef Korenfok het volgende:
[..]
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-05-2019 om 13:57:47Russia, Russia, Russia! That’s all you heard at the beginning of this Witch Hunt Hoax...And now Russia has disappeared because I had nothing to do with Russia helping me to get elected. It was a crime that didn’t exist. So now the Dems and their partner, the Fake News Media,..... reageer retweet
Nee ik geloof dat hij toen al wist dat die informatie zou komen. Hoe dan ook: niet erg handig om dat soort uitspraken te doen en vervolgens door de mand te vallen na een onderzoek. Dingen die je zegt kunnen tegen je gebruikt worden...zeker als je president wil zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:16 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
[..]
Jullie geloven echt dat het handelen van Rusland een direct gevolg was van die opmerking? Ruslands houding was eerst "we doen niks", en na die opmerking van Trump "ja, is goed Donald. We regelen het."
Lijkt me inderdaad bijzonder waarschijnlijk![]()
In het geval dat dit geen leugen is:twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-05-2019 om 17:34:11Robert Mueller came to the Oval Office (along with other potential candidates) seeking to be named the Director of the FBI. He had already been in that position for 12 years, I told him NO. The next day he was named Special Counsel - A total Conflict of Interest. NICE! reageer retweet
twitter:AndrewFeinberg twitterde op donderdag 30-05-2019 om 17:38:39@realDonaldTrump Mueller report, p 293:“Bannon recalled that the White House had invited Mueller to speak to the President to offer a perspective on the institution of the FBI...although the [WH] thought about beseeching Mueller to become Director again, he did not come in looking for the job.” reageer retweet
Bewijs is er van meerdere veiligheidsdiensten dat Rusland des informatie verspreid om westerse verkiezingen te beïnvloeden. ( Met als doel om verdeeldheid binnen de NAVO en en EU te krijgen. Zodat ze zelf een machtigere positie krijgen binnen het geopolitieke schaakbord.) Het blijft gewoon gestoord dat een president zijn eigen veiligheidsdiensten openbaar in twijfel trekt in aanzien van Rusland en ze ook nog eens belachelijk maakt. Trump zouden ze aan moeten klagen voor hoogverraad! (oh ja en dat gezemel van trump aanbidders over Hillary, en demoncraten(bewust typo!) staat compleet los van wat hier gebeurt door Trump.) als ik Amerikaan was had ik gestemd om Trump) Trump had juist moeten opkomen voor zijn veiligheidsdiensten,(omdat hij het stokje sowieso moet overdragen) om te zorgen dat die inmengen vanuit Rusland nooit meer zou kunnen gebeuren. Hij laat toe dat zij land in gevaar is en blijft door dit niet met de kop gelijk te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:16 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
[..]
Jullie geloven echt dat het handelen van Rusland een direct gevolg was van die opmerking? Ruslands houding was eerst "we doen niks", en na die opmerking van Trump "ja, is goed Donald. We regelen het."
Lijkt me inderdaad bijzonder waarschijnlijk![]()
Dafuq?twitter:ThugLifeSocial twitterde op donderdag 30-05-2019 om 15:35:55@GenMhayden @MarkHertling @1stArmoredDiv What abt the USS Wasp crews that wore Trump MAGA patches on their uniforms? https://t.co/xlLPLggKRE reageer retweet
De VS en EU verspreiden ook desinformatie, met hetzelfde doel! Laten we niet te hypocriet doen he.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:42 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Bewijs is er van meerdere veiligheidsdiensten dat Rusland des informatie verspreid om westerse verkiezingen te beïnvloeden. ( Met als doel om verdeeldheid binnen de NAVO en en EU te krijgen. Zodat ze zelf een machtigere positie krijgen binnen het geopolitieke schaakbord.) Het blijft gewoon gestoord dat een president zijn eigen veiligheidsdiensten openbaar in twijfel trekt in aanzien van Rusland en ze ook nog eens belachelijk maakt. Trump zouden ze aan moeten klagen voor hoogverraad! (oh ja en dat gezemel van trump aanbidders over Hillary, en demoncraten(bewust typo!) staat compleet los van wat hier gebeurt door Trump.) als ik Amerikaan was had ik gestemd om Trump) Trump had juist moeten opkomen voor zijn veiligheidsdiensten,(omdat hij het stokje sowieso moet overdragen) om te zorgen dat die inmengen vanuit Rusland nooit meer zou kunnen gebeuren. Hij laat toe dat zij land in gevaar is en blijft door dit niet met de kop gelijk te maken.
Maar goed te veel Trump fans hier zijn, Putin liefhebbers en zouden toe juigen als hij Europa ontwricht
Wat is daar mis mee? Leg het eens uit. Ik zie een parodie op Make America Great Again. Wat zie jij?quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:44 schreef Ulx het volgende:
Dafuq?twitter:ThugLifeSocial twitterde op donderdag 30-05-2019 om 15:35:55@:GenMhayden @:MarkHertling @:1stArmoredDiv What abt the USS Wasp crews that wore Trump MAGA patches on their uniforms? https://t.co/xlLPLggKRE reageer retweet
Ik zie reclame/steun voor Trump. Wat is er een parodie aan?quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:50 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Leg het eens uit. Ik zie een parodie op Make America Great Again. Wat zie jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |