abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187166878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 12:38 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Da's toch raar? Een strafrechtelijk onderzoek doen naar de president doen, waar geen aanklachten uit kunnen komen.

Mueller's interpretatie was onjuist. De president staat immers niet boven de wet. Het is nu overduidelijk dat er ruim onvoldoende bewijs is voor een strafrechtelijke zaak. Een strafrechtelijke zaak staat natuurlijk tig keer sterker dan een politieke zaak, als impeachment. En dit is wat rest voor de tegenstanders (alhoewel, er was nooit meer dan dat, dit was altijd plan A).

Mueller houdt de hondsdollen wat voor, die gretig happen. Kritische mensen doorzien de rhetoriek en zien wat er werkelijk is gebeurd. En Mueller speelt de onschuldige die toch echt niet anders kon. Maar het was de waarheid die hem belemmerde, niet DoJ.
Sorry, maar dat neigt naar complotdenken. Je suggereert dat Mueller niets kon vinden, maar omdat hij van mening is dat Trump moet worden afgezet, hij het rapport een bepaalde spin heeft gegeven.

Dat gaat er bij niet in. Temeer omdat de inhoud van het rapport ook gewoon laat zien waarom Mueller niet kan concluderen dat Trump geen misdaad heeft gepleegd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187166884
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 12:38 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Da's toch raar? Een strafrechtelijk onderzoek doen naar de president doen, waar geen aanklachten uit kunnen komen.
Overigens was het geen strafrechtelijk onderzoek.
pi_187166885
quote:
Niet wat ik vraag of jij stelt. Jij zegt dat het DOJ al heeft laten weten dat het kan. Kom maar op met de bron daarvan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187167107
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 10:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dit. Mueller had gewoon vervolging kunnen aanbevelen en dan had de DoJ zelf kunnen zeggen dat ze zittende presidenten niet vervolgen. Dat had alle twijfel en ambiguïteit weggenomen. Trump had zelfs kunnen zeggen dat hij wil dat die zaak voor de rechter komt. Ik zou zelf meer vertrouwen hebben in een jury dan een stel hondsdolle Democraten. De vraag is, waarom Mueller deze weg niet heeft gevolgd. En het antwoord hierop kan enkel zijn: geen vertrouwen in een zaak, ergo onvoldoende bewijs.
Ik denk vooral het laatste. Er is onvoldoende bewijs voor een impeachment. De Democraten zijn nu zelf verdeeld over de te volgen procedure.

Je kunt als politiek tegenstander procedure op procedure starten en daarmee de schijn wekken dat je tegenstander schuldig is. Dat is iets anders dan die schuldeis ook juridisch te kunnen hardmaken.

Mueller is hier in ieder geval niet in geslaagd en heeft nu wijselijk zijn onderzoek afgesloten en ontbonden. Maar goed, het zal voor Trumps tegenstanders nooit genoeg zijn. Die zullen op dezelfde weg doorgaan. Openstaande vraag blijft of ze zichzelf in 2020 hiermee niet in de eigen voet schieten. Lijkt mij een volkomen legitieme vraag.
pi_187167179
Er is echt iets gebroken bij de Trump gelovigen zie ik. Ze blijven maar dezelfde debiele argumenten herhalen die al tig keer ontkracht zijn. Blijkbaar weten de mensen die dit soort nuttige idioten van hun denkbeelden voorzien ook niet meer hoe ze deze banaan recht moeten lullen.

Het meest hilarische is wel dat deze gelovigen het af en toe hebben over kritisch denken _O- Terwijl je zelf alleen maar mensen napraat. _O-
pi_187167230
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Er is echt iets gebroken bij de Trump gelovigen zie ik. Ze blijven maar dezelfde debiele argumenten herhalen die al tig keer ontkracht zijn. Blijkbaar weten de mensen die dit soort nuttige idioten van hun denkbeelden voorzien ook niet meer hoe ze deze banaan recht moeten lullen.

Het meest hilarische is wel dat deze gelovigen het af en toe hebben over kritisch denken _O- Terwijl je zelf alleen maar mensen napraat. _O-
Het is argumentatie van hetzelfde niveau als antivaxxers en flat earthers. Bijzonder en zorgelijk vind ik het. Het is gewoon een cult geworden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187167375
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is argumentatie van hetzelfde niveau als antivaxxers en flat earthers. Bijzonder en zorgelijk vind ik het. Het is gewoon een cult geworden.
Geworden, al voordat Trump verkozen was leek het daar al op. In ieder geval voor Nederlandse gelovigen. Toen kon dat echter ook nog gewoon een foute interpretatie van mij zijn. Ondertussen wordt duidelijk dat dit niet zo is.

Maar eens dat het net als bij antivaxxer en flat earthers gaat. Heel de tijd bepaalde feiten negeren en je vastknopen aan een of ander kansloos puntje waar interpretatie mogelijk is en daar dan heel veel van je 'eigen' fantasie aan toevoegen. Het is natuurlijk niet eigen omdat je ziet dat ze bijna allemaal met precies dezelfde aantoonbare onzin argumenten komen.
  donderdag 30 mei 2019 @ 13:30:54 #208
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_187167451
Ironisch wel, als Barr iets neutraler was gebleven zou Mueller waarschijnlijk niet zo'n "expliciete" uitspraken gedaan hebben.
are we infinite or am I alone
  donderdag 30 mei 2019 @ 13:32:09 #209
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_187167469
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik denk vooral het laatste. Er is onvoldoende bewijs voor een impeachment. De Democraten zijn nu zelf verdeeld over de te volgen procedure.

Je kunt als politiek tegenstander procedure op procedure starten en daarmee de schijn wekken dat je tegenstander schuldig is. Dat is iets anders dan die schuldeis ook juridisch te kunnen hardmaken.

Mueller is hier in ieder geval niet in geslaagd en heeft nu wijselijk zijn onderzoek afgesloten en ontbonden. Maar goed, het zal voor Trumps tegenstanders nooit genoeg zijn. Die zullen op dezelfde weg doorgaan. Openstaande vraag blijft of ze zichzelf in 2020 hiermee niet in de eigen voet schieten. Lijkt mij een volkomen legitieme vraag.
Na alles wat jij hebt gezegd over de Clintons en de tig onderzoeken die zij al aan hun broek gehad hebben, vind ik dit stukje hypocriete proza in ieder geval wel vermakelijk.

Dezelfde argumenten waarmee je Clinton aanvalt gebruiken om Trump mee vrij te spreken.

Interressante methodiek wel.
  donderdag 30 mei 2019 @ 13:49:22 #210
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187167662
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:32 schreef Belabor het volgende:

[..]

Na alles wat jij hebt gezegd over de Clintons en de tig onderzoeken die zij al aan hun broek gehad hebben, vind ik dit stukje hypocriete proza in ieder geval wel vermakelijk.

Dezelfde argumenten waarmee je Clinton aanvalt gebruiken om Trump mee vrij te spreken.

Interressante methodiek wel.
Wil je met droge ogen beweren, dat de kwaliteit van het onderzoek naar Clinton van gelijk niveau was als van het onderzoek naar Trump?
  donderdag 30 mei 2019 @ 13:49:45 #211
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187167668
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Check je bronnen, daar gaat iets volledig verkeerd.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 30 mei 2019 @ 13:51:11 #212
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187167690
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:49 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Wil je met droge ogen beweren, dat de kwaliteit van het onderzoek naar Clinton van gelijk niveau was als van het onderzoek naar Trump?
Wil jij met droge ogen beweren dat Mueller's rapport spreekt over No Collusion en No Obstruction?
  donderdag 30 mei 2019 @ 13:54:42 #213
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187167723
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Wil jij met droge ogen beweren dat Mueller's rapport spreekt over No Collusion en No Obstruction?
Dat je de vraag met een irrelevante tegenvraag beantwoordt, spreekt boekdelen.
pi_187167741
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:54 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

En dat jij die vraag niet beantwoordt, is eveneens veelzeggend.
pi_187167747
realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-05-2019 om 13:38:15 Russia, Russia, Russia! That’s all you heard at the beginning of this Witch Hunt Hoax...And now Russia has disappeared because I had nothing to do with Russia helping me to get elected. It was a crime that didn’t exist. So now the Dems and their partner, the Fake News Media,..... reageer retweet
I had nothing to do with Russia helping me to get elected.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2019 13:57:35 ]
  donderdag 30 mei 2019 @ 13:58:18 #216
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187167768
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat jij die vraag niet beantwoordt, is eveneens veelzeggend.
Kom op zeg, conservatieven hoeven toch niet altijd het goede voorbeeld te geven. In onze vrijgevigheid bieden we de andere zijde de mogelijkheid zich te bewijzen.
pi_187167777
Echt prachtig voorbeeld wel weer. Men vind niks tegen Clinton DUS was het onderzoek niet grondig genoeg.

Er is voldoende bewijs gevonden dat Trump de rechtsgang heeft belemmerd, maar omdat hij president is laat men het aan de politiek over om te handelen DUS is hij onschuldig.

Volkomen delusional ben je als dit je argumentatie is :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187167819
Ook altijd wel grappig dat men zich altijd conservatief noemt, maar dat er weinig conservatiefs zit in de leugens, halve waarheden en vage spin die ze aanhangen. Het is Fantasyland, niet conservatism wat ze aanhangen :)
pi_187167846
jkbjournalist twitterde op donderdag 30-05-2019 om 01:00:35 BREAKING: Trump campaign, Mar-a-Lago, hit with federal subpeonas. Feds want to know more about Chinese massage parlor owner's role in Trump fundraising. By @nicknehamas @jayhweaver @ceostroff and @blaskey_s https://t.co/IS7emMhNSM reageer retweet
jkbjournalist twitterde op donderdag 30-05-2019 om 01:04:41 One subpoena, issued by a federal grand jury, compels Mar-a-Lago to turn over all documents, records and communications relating to Cindy Yang, the owner of a string of massage parlors, as well as 11 other people, one charity and seven companies affiliated with her. reageer retweet

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2019 14:05:34 ]
  donderdag 30 mei 2019 @ 14:06:42 #220
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187167882
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:59 schreef Barbusse het volgende:
Echt prachtig voorbeeld wel weer. Men vind niks tegen Clinton DUS was het onderzoek niet grondig genoeg.

Er is voldoende bewijs gevonden dat Trump de rechtsgang heeft belemmerd, maar omdat hij president is laat men het aan de politiek over om te handelen DUS is hij onschuldig.

Volkomen delusional ben je als dit je argumentatie is :')
Tsja, men vindt niks als men de beschuldigde partij zelf laat bepalen welk bewijs ze hoeven te leveren :')
pi_187167888
Wat wel vaststaat, is dat nog vier jaar Trump definitief een einde maakt aan de Amerikaanse dominantie op het wereldtoneel. Hoewel dat op den duur natuurlijk sowieso al onvermijdelijk was.
pi_187167897
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:58 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Kom op zeg, conservatieven hoeven toch niet altijd het goede voorbeeld te geven. In onze vrijgevigheid bieden we de andere zijde de mogelijkheid zich te bewijzen.
Je geeft nog altijd geen antwoord op de vraag.
pi_187167951
En er staat er ook nog één open van Monolith geloof ik.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2019 14:11:43 ]
  donderdag 30 mei 2019 @ 14:12:12 #224
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_187167967
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:30 schreef crystal_meth het volgende:
Ironisch wel, als Barr iets neutraler was gebleven zou Mueller waarschijnlijk niet zo'n "expliciete" uitspraken gedaan hebben.
Welke expliciete uitspraken? Volgens mij stond alles al in het rapport beschreven. Als Barr een goede samenvatting had gegeven destijds dan had je toen al de ophef die er nu is.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 30 mei 2019 @ 14:26:29 #225
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187168135
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:54 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jij geeft geen antwoord op de vraag en spreekt mij daar op aan. Ik stel juist die vraag, omdat jij geen antwoord geeft, vriend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')