abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 mei 2019 @ 03:33:01 #151
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_187163734
quote:
White House asked for USS John McCain to be 'out of sight' during Trump's visit to Japan: WSJ

The White House asked the U.S. Navy to make sure a warship named for late Sen. John McCain (R-Ariz.) would be "out of sight" ahead of President Trump's visit to Japan over the weekend, according to an email obtained by The Wall Street Journal.

The email, dated May 15, included an outline of plans for the president's arrival, including instructions for the ship.

“USS John McCain needs to be out of sight,” the email reportedly read. “Please confirm #3 will be satisfied."

Officials, including acting Defense Secretary Patrick Shanahan, were aware of the concern about the USS John McCain and approved measures so that it would not be visible during Trump's visit, an official told the Wall Street Journal.

The ship has been stationed at the Yokosuka Naval Base near the USS Wasp, where Trump delivered Memorial Day remarks and visited U.S. officers.

Before Trump's address, a tarp was hung over the USS John McCain's name and sailors were reportedly directed to remove any coverings that showed the ship's name. A barge was also reportedly moved near the ship to make it harder to see its name from the USS Wasp.

The Journal also reported that sailors on the ship, who normally wear caps with its name, were given the day off when Trump gave his address.

Late Wednesday evening, Trump responded to the report on Twitter, writing that he had not been informed about the decision.

"I was not informed about anything having to do with the Navy Ship USS John S. McCain during my recent visit to Japan," Trump wrote in the tweet. "Nevertheless, @FLOTUS and I loved being with our great Military Men and Women - what a spectacular job they do!"
https://thehill.com/homen(...)-out-of-sight-during
are we infinite or am I alone
pi_187164031
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 03:07 schreef crystal_meth het volgende:
Een editorial in China's "People's Daily" (de krant van het Centraal Commitee van de communistische partij) dreigt met exportbeperkingen voor zeldzame aarden. En blijkbaar is het menens:
[..]

https://www.theguardian.c(...)k-at-us-in-trade-war
Het is al de tweede keer dat ik zeldzame aarden lees..

Rare earth materials zijn volgens mij 'schaarse grondstoffen'.
  donderdag 30 mei 2019 @ 07:45:17 #153
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_187164032
quote:
Stalin had ook zulke kuren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 30 mei 2019 @ 08:17:46 #154
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_187164133
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 07:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het zijn geen schaarse grondstoffen. Toen de categorie 200 jaar geleden een naam kreeg was het nog wel schaars, maar nu niet meer. Het probleem tegenwoordig is de vervuiling van het mijnen van die metalen.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 30 mei 2019 @ 08:22:43 #155
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_187164152
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 07:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zeldzame aarden is de historische benaming voor scandium, yttrium en de vijftien lanthaniden (atoomnummer 57 tot 71). Vroeger werden ertsen (oxides van metalen) "aarden" genoemd. Begin 19de eeuw dacht men dat die 17 elementen schaars waren, vandaar de naam, ook in andere talen: rare-earth elements, Metalle der seltenen Erden, Tierras raras, Terre rare, Sjældne jordarter, Sällsynta jordartsmetaller...
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 08:17 schreef Montov het volgende:

[..]

Het zijn geen schaarse grondstoffen. Toen de categorie 200 jaar geleden een naam kreeg was het nog wel schaars, maar nu niet meer. Het probleem tegenwoordig is de vervuiling van het mijnen van die metalen.
Vooral het zuiveren waarschijnlijk. Alle lanthaniden hebben dezelfde elektronenconfiguratie in hun buitenste schil (in tegenstelling tot andere elementen met opeenvolgende atoomnummers, bvb koolstof en stikstof), waardoor ze dezelfde chemische eigenschappen hebben. Dat maakt het onmogelijk om ze via chemische reacties van elkaar te scheiden, de scheidingstechnieken zijn gebaseeerd op kleine verschillen in oplosbaarheid, wat omslachtig is (grote installaties, veel solventen, en veel afval).

[ Bericht 37% gewijzigd door crystal_meth op 30-05-2019 09:06:27 ]
pi_187164369
quote:
Trump is echt een snowflake. Wat een slappeling.
pi_187164499
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 30 mei 2019 @ 09:27:56 #158
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_187164538
Was deze al gemeld?

quote:
Russia 'probably' violating nuclear test ban treaty, top US official says

The head of the US defence intelligence agency has claimed that Russia has “probably” been violating the nuclear test ban treaty by carrying out low-yield tests in a remote Arctic facility.

The claim by Lt Gen Robert Ashley drew widespread scepticism from nuclear weapons experts who said it appeared to revive earlier allegations made by US hawks that have not been substantiated.

There was no mention of Russian low-yield testing in the annual state department report on arms control compliance, which was issued last month.

Furthermore, the nuclear test watchdog, the Comprehensive Nuclear-Test-Ban Treaty Organisation (CTBTO), said its international monitoring system (IMS) was operating normally and had detected nothing unusual.

“The CTBTO has full confidence in the ability of the IMS to detect nuclear test explosions according to the provisions of the Comprehensive Nuclear-Test-Ban Treaty,” the organisation said in a statement. “The CTBT verification regime is already working and effective, with over 300 monitoring stations deployed around the world and sending data.”

In prepared remarks at the Hudson Institute thinktank in Washington, Ashley said the US expected Russia’s nuclear arsenal to grow “significantly” over the next decade, particularly “non-strategic”, shorter range and lower yield warheads. In order to design new warheads, Ashley said, Russia was breaking the rules of the CTBT, which the country has signed and ratified.

The US has signed but not ratified the treaty, which has yet to enter into force. The nuclear weapons powers have meanwhile been observing a moratorium on testing.

“Russia’s development of new warhead designs and overall stockpile management efforts have been enhanced by its approach to nuclear testing,” Ashley said. “The US believes that Russia probably is not adhering to its nuclear testing moratorium in a manner consistent with the “zero-yield standard”.

Officials have said the allegations refer to a facility in a remote Arctic chain of islands called Novaya Zemlya, which was used by the Soviet Union for nuclear testing.

Asked twice whether the US knew Russia was carrying out low-yield nuclear testing, however, Ashley would not go beyond saying: “They have the capability to do it.”

“This seems to be rumours masquerading as an actual compliance assessment,” said Alexandra Bell, a former state department arms control official and now senior policy director at the Centre for Arms Control and Non-Proliferation. “If you’re truly concerned about this, what concerns me is why wasn’t this in the compliance report that was released less than a month and a half ago. The word testing appears exactly zero times.”

Russia insists it is compliance with the test ban treaty. Pavel Podvig, an independent analyst who runs the Russian Nuclear Forces research project in Geneva, said he was “extremely sceptical” about the US claims.

“It’s not a secret that Russia keeps the Novaya Zemlya site in readiness to resume tests, but that’s what the US official policy is too,” Podvig said. “To make a jump from ‘have the facilities that allow testing’ to ‘probably testing’ is very irresponsible.”
https://www.theguardian.c(...)robably-violating-us

Doet me denken aan de claims die ze over Iran's nucleair programma maakten. Wil Trump nieuwe kerntesten uitvoeren, en zoeken ze daarom een excuus om het verdrag op te zeggen?

quote:
The US has signed the treaty but its ratification was rejected in 1999 by the Senate due to opposition from Republicans. Since Trump took office in 2017, he has been fielding calls to resume nuclear testing and modernise his country's arsenal.

Conservative Republicans -- notably John Bolton, now President Donald Trump's national security Adviser -- oppose the treaty on the grounds that it is unenforceable and impedes US sovereignty.

Last year's Nuclear Posture Review officially changed the US stance on nuclear testing:

"This posture was adopted with the understanding that the United States must remain ready to resume nuclear testing if necessary to meet severe technological or geopolitical challenges," it read.
https://www.news.com.au/t(...)44cf2cdbfa7a509f30c8

[ Bericht 11% gewijzigd door crystal_meth op 30-05-2019 09:36:28 ]
pi_187164644
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 21:40 schreef Ulx het volgende:
Hoe ik het zie is dat Mueller nu heeft aangetoond dat Barr het land heeft besodemieterd met zijn verklaring.
Hoe ik het zie is dat Mueller met zoveel bewoordingen knarsetandend heeft moeten toegeven dat hij juridisch geen zaak heeft tegen Trump.

Dat is hier ook eigenlijk het gegeven. Maar bepaalde democraten zijn zo verblind in hun eigen opgeworpen waarheidsvinding dat ze nog geloven in een impeachment.

Zoals ik het zie helpen ze Trump hiermee in 2020 opnieuw in het presidentiële zadel.
pi_187164655
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 09:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hoe ik het zie is dat Mueller met zoveel bewoordingen knarsetandend heeft moeten toegeven dat hij juridisch geen zaak heeft tegen Trump.

Dat is hier ook eigenlijk het gegeven. Maar bepaalde democraten zijn zo verblind in hun eigen opgeworpen waarheidsvinding dat ze nog geloven in een impeachment.

Zoals ik het zie helpen ze Trump hiermee in 2020 opnieuw in het presidentiële zadel.
Je hoeft er geen interpretatie op los te laten. De meest recente verklaring laat daar helemaal geen ruimte voor.
pi_187164819
quote:

[..]

Ja hior Henk. Natuurlijk. Leef je uit in fantasyland.
pi_187164876
kylegriffin1 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 21:50:17 Bret Baier on Fox after Mueller's newser: "This was not, as the president says time and time again, no collusion, no obstruction ... It was not anywhere as clear-cut as Attorney General Bill Barr— in fact, it was almost exactly the opposite: not clear-cut." https://t.co/aBMcvfuxEV reageer retweet
Op Fox....
  Moderator donderdag 30 mei 2019 @ 10:01:58 #163
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_187164938
Alan Dershowitz is boos op Mueller:

Shame on Robert Mueller for exceeding his role

The statement by special counsel Robert Mueller in a Wednesday press conference that “if we had confidence that the president clearly did not commit a crime we would have said that” is worse than the statement made by then FBI Director James Comey regarding Hillary Clinton during the 2016 presidential campaign. Comey declared in a July 2016 press conference that “although we did not find clear evidence that Secretary Clinton or her colleagues intended to violate laws governing the handling of classified information, there is evidence that they were extremely careless in their handling of very sensitive highly classified information.”

Comey was universally criticized for going beyond his responsibility to state whether there was sufficient evidence to indict Clinton. Mueller, however, did even more. He went beyond the conclusion of his report and gave a political gift to Democrats in Congress who are seeking to institute impeachment proceedings against President Trump. By implying that President Trump might have committed obstruction of justice, Mueller effectively invited Democrats to institute impeachment proceedings. Obstruction of justice is a “high crime and misdemeanor” which, under the Constitution, authorizes impeachment and removal of the president.

Until today, I have defended Mueller against the accusations that he is a partisan. I did not believe that he personally favored either the Democrats or the Republicans, or had a point of view on whether President Trump should be impeached. But I have now changed my mind. By putting his thumb, indeed his elbow, on the scale of justice in favor of impeachment based on obstruction of justice, Mueller has revealed his partisan bias. He also has distorted the critical role of a prosecutor in our justice system.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: https://thehill.com/opini(...)r-exceeding-his-role
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_187165242
maggieNYT twitterde op donderdag 30-05-2019 om 05:51:49 Confirming WSJ excellent scoop. White House officials say POTUS wasn't involved, as he claimed. Still, that aides would make the request speaks to the level the concern about Trump's triggers has permeated the White House. @helenecooper and me https://t.co/3gsg87ajIf reageer retweet
Dit is zo bizar. De man kan echt nergens tegen.

The crew hid the John S. McCain,
Ensuring no trace would remain;
If Trump caught a look,
He’d fly off the hook.
And you thought King George was insane.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2019 10:40:53 ]
pi_187165265
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 10:01 schreef Mike het volgende:
Alan Dershowitz is boos op Mueller:
Ja muts. Mueller gaf een prachtig rapport vol bewijs om het congres over te laten gaan op impeachment, maar Barr stak daar een stokje voor. Daarom moet Mueller telkens er weer even op wijzen dat er in het rapport helemaal niet staat dat Trump onschuldig is, anders had ie dat wel gezegd.

Dat is namelijk het enige waar hij op mag wijzen. Hij mag juridisch niet zeggen dat er voldoende bewijs is noch dat Trump wel schuldig is.

Dus zegt hij maar de next best thing wat hij nog kan zeggen: Dat Trump niet onschuldig is en dat de enige reden waarom hij niet indicted werd zijn presidentschap is.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 30 mei 2019 @ 10:43:57 #166
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187165295
quote:

[..]

Dit. Mueller had gewoon vervolging kunnen aanbevelen en dan had de DoJ zelf kunnen zeggen dat ze zittende presidenten niet vervolgen. Dat had alle twijfel en ambiguïteit weggenomen. Trump had zelfs kunnen zeggen dat hij wil dat die zaak voor de rechter komt. Ik zou zelf meer vertrouwen hebben in een jury dan een stel hondsdolle Democraten. De vraag is, waarom Mueller deze weg niet heeft gevolgd. En het antwoord hierop kan enkel zijn: geen vertrouwen in een zaak, ergo onvoldoende bewijs.
pi_187165307
Mueller Derangement Sysdrome.
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:00:40 #168
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187165462
quote:

[..]

Stop met liegen. Check je bronnen, je leest poep. Hij heeft heel letterlijk juist het tegenovergestelde gezegd. Ik wil je nogmaals te vragen om te stoppen met liegen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:03:10 #169
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187165486
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 10:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dit. Mueller had gewoon vervolging kunnen aanbevelen en dan had de DoJ zelf kunnen zeggen dat ze zittende presidenten niet vervolgen. Dat had alle twijfel en ambiguïteit weggenomen. Trump had zelfs kunnen zeggen dat hij wil dat die zaak voor de rechter komt. Ik zou zelf meer vertrouwen hebben in een jury dan een stel hondsdolle Democraten. De vraag is, waarom Mueller deze weg niet heeft gevolgd. En het antwoord hierop kan enkel zijn: geen vertrouwen in een zaak, ergo onvoldoende bewijs.
Jij moet ook stoppen met liegen. Waarom doe je dat? Het was overduidelijk wat er gezegd werd en nog kom je lopen trollen en liegen. STOPPEN!! Liegen doe je maar in BNW.
pi_187165627
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 10:37 schreef Ulx het volgende:
maggieNYT twitterde op donderdag 30-05-2019 om 05:51:49 Confirming WSJ excellent scoop. White House officials say POTUS wasn't involved, as he claimed. Still, that aides would make the request speaks to the level the concern about Trump's triggers has permeated the White House. @:helenecooper and me https://t.co/3gsg87ajIf reageer retweet
Dit is zo bizar. De man kan echt nergens tegen.

The crew hid the John S. McCain,
Ensuring no trace would remain;
If Trump caught a look,
He’d fly off the hook.
And you thought King George was insane.

Bizar is Trump z'n standaard.
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:15:59 #171
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187165631
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 10:45 schreef Ulx het volgende:
Mueller Derangement Sysdrome.
Wel bijzonder om te zien dat die lui als NPC's precies de talking points herhalen.

Is het trouwens niet het Post Mueller Syndrome nu hij is opgestapt?

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 30-05-2019 11:22:27 ]
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:16:02 #172
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187165632
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 11:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jij moet ook stoppen met liegen. Waarom doe je dat? Het was overduidelijk wat er gezegd werd en nog kom je lopen trollen en liegen. STOPPEN!! Liegen doe je maar in BNW.
Rustig rustig, de wereld vergaat niet als iemand relevante kritische vragen stelt. En dat maakt het geen leugens. Nouja, tenzij je de NYT etc als absolute waarheid ziet in dezelfde wijze als de Koran en Bijbel.

Maar uiteindelijk heeft Mueller niks nieuws gezegd. Wel had ik hem graag zien getuigen, maar hij zal geen zin hebben in moeilijke vragen van Republikeinen. De gaten in zijn rapport en commentaar zijn duidelijk aan de luidste schreeuwers om te vullen, en in deze wereld zijn dat de Democrsten en activistenmedia. Wel goed gespeeld van Mueller.
pi_187165671
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 11:16 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Rustig rustig, de wereld vergaat niet als iemand relevante kritische vragen stelt. En dat maakt het geen leugens. Nouja, tenzij je de NYT etc als absolute waarheid ziet in dezelfde wijze als de Koran en Bijbel.

Maar uiteindelijk heeft Mueller niks nieuws gezegd. Wel had ik hem graag zien getuigen, maar hij zal geen zin hebben in moeilijke vragen van Republikeinen. De gaten in zijn rapport en commentaar zijn duidelijk aan de luidste schreeuwers om te vullen, en in deze wereld zijn dat de Democrsten en activistenmedia. Wel goed gespeeld van Mueller.
Krijg je hier nu ook voor betaald of hou je je gratis bezig met deze moeilijke propaganda. Als je het met je hart doet heb ik wel medelijden met je. Dan ben je een soort gratis werkjosti :)
pi_187165727
quote:

[..]

Je bent natuurlijk wel erg aan het zoeken.

Wanneer Mueller aangeeft dat als Trump volledig kon worden vrijgepleit, hij dat zou melden, is dat natuurlijk veelzeggend. En als het om een andere politicus dan Trump zou gaan, schreeuwde jij nu om z'n hoofd.
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:29:00 #175
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187165792
quote:

[..]

Leugen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')