abonnement Unibet Coolblue
pi_187172202
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:24 schreef OMG het volgende:
Zijn POL en BNW tegenwoordig samengevoegd?
Welke bron beviel je niet?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 30 mei 2019 @ 19:31:13 #277
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187172224
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:29 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Welke bron beviel je niet?
Spygate?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 30 mei 2019 @ 19:31:27 #278
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_187172226
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:20 schreef Oostwoud het volgende:
Wall Street Journal over Spygate:
2 opinie columns, en 1 artikel over hoe Barr een afleidingsmaneuvre start

quote:
Washington Post over Spygate:

New York Times over Spygate:
2 artikels hoe Barr een afleidingsmaneuvre start.

quote:
Washington Times over Spygate:

Epoch Times over Spygate:

Media die met hun politieke agenda Barr steunen.

quote:
Dat de Dems maar niet inzien dat ze met hun impeachmentwens een vechtlustige Trump tegenover zich krijgen die Spygate tegen hen gaat gebruiken. De presidentsrace van 2020: een whodunnit in de maak.
Wensdenken die jouw media inname dicteert.
Géén kloon van tvlxd!
pi_187172241
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:31 schreef Montov het volgende:

[..]

2 opinie columns, en 1 artikel over hoe Barr een afleidingsmaneuvre start
[..]

2 artikels hoe Barr een afleidingsmaneuvre start.
[..]

Media die met hun politieke agenda Barr steunen.
[..]

Wensdenken die jouw media inname dicteert.
Een afleidingsmaneuvre maakt nog niet dat Spygate niet waar is. Maar we gaan het zien, is het niet?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 30 mei 2019 @ 19:35:32 #280
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_187172289
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:32 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Een afleidingsmaneuvre maakt nog niet dat Spygate niet waar is. Maar we gaan het zien, is het niet?
We gaan het vooral niet zien, want elke voorspelling of bewering die door Trumpisten gedaan is sinds zijn verkiezing als president is niet uitgekomen.

Ik zou verbaasd zijn als deze samenzwering ineens wel voeten in de aarde heeft.

Geen onderwerp voor POL dit zonder gedegen argumentatie.
  donderdag 30 mei 2019 @ 19:36:37 #281
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_187172309
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:32 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Een afleidingsmaneuvre maakt nog niet dat Spygate niet waar is. Maar we gaan het zien, is het niet?
Ik weet niet of er een onafhankelijk onderzoek wordt gedaan. Trump heeft zijn conclusies al klaar liggen maar daarmee heeft hij vaker zijn vingers gebrand.
Géén kloon van tvlxd!
pi_187172317
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:35 schreef Belabor het volgende:

[..]

We gaan het vooral niet zien, want elke voorspelling of bewering die door Trumpisten gedaan is sinds zijn verkiezing als president is niet uitgekomen.

Ik zou verbaasd zijn als deze samenzwering ineens wel voeten in de aarde heeft.

Geen onderwerp voor POL dit zonder gedegen argumentatie.
Wie is er een Trumpist?

En gedegen argumentatie? De hele serie is een grote cirkeldans van lieden die niet meer doen dan linkjes en tweetjes plaatsen, maar dan tegen Trump.

We gaan het zien.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_187172322
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:36 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik weet niet of er een onafhankelijk onderzoek wordt gedaan. Trump heeft zijn conclusies al klaar liggen maar daarmee heeft hij vaker zijn vingers gebrand.
Doet Trump het onderzoek?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 30 mei 2019 @ 19:42:47 #284
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_187172389
Wat we nu weten is dat de FBI begonnen is met een onderzoek naar Russische beinvloeding met de Trump campagne als slachtoffer; Later bleek er toch veel contacten te zijn en pogingen om die contacten te verbergen en daarmee werd de Trump campagne ook onderdeel van het onderzoek.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:37 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Doet Trump het onderzoek?
Vooralsnog is het alleen zijn lakei Barr en die is zijn geloofwaardigheid al lang kwijt.
Géén kloon van tvlxd!
pi_187172580
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:56 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-05-2019 om 13:38:15 Russia, Russia, Russia! That’s all you heard at the beginning of this Witch Hunt Hoax...And now Russia has disappeared because I had nothing to do with Russia helping me to get elected. It was a crime that didn’t exist. So now the Dems and their partner, the Fake News Media,..... reageer retweet
I had nothing to do with Russia helping me to get elected.
I had nothing to do with Russia helping me to get elected.
I had nothing to do with Russia helping me to get elected.
Ben ik de enige die denkt dat het te bizar is dat de president hier zegt dat Rusland hem geholpen heeft en niks zegt over het feit dat dit levens gevaarlijke ontwikkeling is dit echt de vrijheid van de westerse democratie bedreigd en dat hij hier geen sancties op zet, maar wel Iran dwarsbomen???? (omrusland dominanter te laten worden in de regio?)
  donderdag 30 mei 2019 @ 19:58:45 #286
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187172614
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:56 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Ben ik de enige die denkt dat het te bizar is dat de president hier zegt dat Rusland hem geholpen heeft en niks zegt over het feit dat dit levens gevaarlijke ontwikkeling is dit echt de vrijheid van de westerse democratie bedreigd en dat hij hier geen sancties op zet, maar wel Iran dwarsbomen???? (omrusland dominanter te laten worden in de regio?)
Hij heeft zelf gevraagd om de hulp van Rusland. Openlijk op tv...

cspan twitterde op woensdag 27-07-2016 om 17:16:14 Donald Trump: "Russia, if you're listening, I hope you're able to find the 30,000 emails that are missing."https://t.co/XHc9hh4gBt reageer retweet
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 30 mei 2019 @ 20:01:04 #287
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187172659
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hij heeft zelf gevraagd om de hulp van Rusland. Openlijk op tv...

cspan twitterde op woensdag 27-07-2016 om 17:16:14 Donald Trump: "Russia, if you're listening, I hope you're able to find the 30,000 emails that are missing."https://t.co/XHc9hh4gBt reageer retweet
Ik snap steeds vaker waarom mensen zeggen dat links humor niet begrijpt :D
  donderdag 30 mei 2019 @ 20:01:48 #288
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187172678
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 20:01 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik snap steeds vaker waarom mensen zeggen dat links humor niet begrijpt :D
Super grappig nu blijkt dat het helemaal geen grapje was.En welke mensen zeggen dat dan...laat me raden...precies de mensen uit jouw omgeving... Die zeiden ook dingen over pizza en liegen over andere dingen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187172775
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 20:01 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik snap steeds vaker waarom mensen zeggen dat links humor niet begrijpt :D
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 20:01 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik snap steeds vaker waarom mensen zeggen dat links humor niet begrijpt :D
realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-05-2019 om 13:57:47 Russia, Russia, Russia! That’s all you heard at the beginning of this Witch Hunt Hoax...And now Russia has disappeared because I had nothing to do with Russia helping me to get elected. It was a crime that didn’t exist. So now the Dems and their partner, the Fake News Media,..... reageer retweet
  donderdag 30 mei 2019 @ 20:09:40 #290
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187172800
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 20:07 schreef Korenfok het volgende:

[..]

[..]

realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-05-2019 om 13:57:47 Russia, Russia, Russia! That’s all you heard at the beginning of this Witch Hunt Hoax...And now Russia has disappeared because I had nothing to do with Russia helping me to get elected. It was a crime that didn’t exist. So now the Dems and their partner, the Fake News Media,..... reageer retweet
Sterker nog; leg de data maar eens naast elkaar van het verzoek aan Rusland en de ontmoeting met Russen en dat gejok over "het ging over adopties".
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187172951
Bolton gaat nogmaals even lekker helicopteren met z'n oorlogspielemuis in de UN security council hoor...

John Bolton to present his evidence that Iran was behind Gulf attacks

https://www.theguardian.c(...)pp_Copy_to_clipboard
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 30 mei 2019 @ 21:03:49 #292
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187173765
quote:
Conservatives Stunned by Mueller Suggesting Trump Is Not Innocent (NYMag)
By Jonathan Chait

Robert Mueller’s brief, eight-minute remarks on Wednesday about his investigation left the non-conservatives who closely follow his work fairly nonplussed. Mueller was simply reiterating things he had already written in his report. Conservatives, on the other hand, erupted in outrage.

What so vexed the right about Mueller’s curt affirmation of his previous conclusions? The answer, as we’ll see, seems to be that they believed their own propaganda about what Mueller had (and had not) found. Presented even briefly with reality, their minds have reeled in shock.

Mueller produced massive evidence that President Trump committed Nixonian-scale obstruction of justice in office. But Department of Justice policy prevented him from charging a sitting president with a crime, and Mueller reportedly believes he can’t openly state that this policy prevented him from accusing Trump of crimes. Mueller views his job as sending his evidence to Congress without prejudice, where the impeachment mechanism serves as a substitute for the jury trial that such crimes would normally call for.

Trump, William Barr, and the Republican Party followed a strategy of systematically lying about this. Barr repeatedly suggested that Mueller, rather than being unable to charge Trump with crimes, simply didn’t have enough evidence of misconduct to make up his mind. By all indications, the conservative intelligentsia has failed to read the report and believes the misleading spin emanating from the president and his loyal attorney general.

Shortly after Mueller finished speaking, National Review’s Charles C.W. Cooke complained, “Investigators are supposed to look for evidence that a crime was committed, and, if they don’t find enough to contend that a crime was committed, they are supposed to say ‘We didn’t find enough to contend that a crime was committed’ … If a person doesn’t have enough evidence that someone committed a crime to contend that a crime was committed, he is obliged to presume his innocence.”

Of course. But the explanation for this apparent paradox, which apparently hasn’t crossed Cooke’s mind, is that Mueller does have evidence that Trump committed crimes. Pages and pages and pages of evidence, in fact.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kwam voorbij. Vond het wel treffend. Ze zijn echt in hun eigen leugens gaan geloven.

Een uitspatting van deze meltdown is dat op /r/conservative dit de top gestickiede post is (hoewel de kanttekening wel gemaakt moet worden dat in dat topic de meest geupvote reacties hierover afkeurend zijn):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 mei 2019 @ 21:16:19 #293
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187174026
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 20:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Super grappig nu blijkt dat het helemaal geen grapje was.En welke mensen zeggen dat dan...laat me raden...precies de mensen uit jouw omgeving... Die zeiden ook dingen over pizza en liegen over andere dingen.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 20:07 schreef Korenfok het volgende:

[..]


[..]

realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-05-2019 om 13:57:47 Russia, Russia, Russia! That’s all you heard at the beginning of this Witch Hunt Hoax...And now Russia has disappeared because I had nothing to do with Russia helping me to get elected. It was a crime that didn’t exist. So now the Dems and their partner, the Fake News Media,..... reageer retweet
Jullie geloven echt dat het handelen van Rusland een direct gevolg was van die opmerking? Ruslands houding was eerst "we doen niks", en na die opmerking van Trump "ja, is goed Donald. We regelen het."

Lijkt me inderdaad bijzonder waarschijnlijk :D :')
  donderdag 30 mei 2019 @ 21:24:40 #294
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187174185
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:16 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

[..]

Jullie geloven echt dat het handelen van Rusland een direct gevolg was van die opmerking? Ruslands houding was eerst "we doen niks", en na die opmerking van Trump "ja, is goed Donald. We regelen het."

Lijkt me inderdaad bijzonder waarschijnlijk :D :')
Nee ik geloof dat hij toen al wist dat die informatie zou komen. Hoe dan ook: niet erg handig om dat soort uitspraken te doen en vervolgens door de mand te vallen na een onderzoek. Dingen die je zegt kunnen tegen je gebruikt worden...zeker als je president wil zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 donderdag 30 mei 2019 @ 21:36:57 #295
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187174430
realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-05-2019 om 17:34:11 Robert Mueller came to the Oval Office (along with other potential candidates) seeking to be named the Director of the FBI. He had already been in that position for 12 years, I told him NO. The next day he was named Special Counsel - A total Conflict of Interest. NICE! reageer retweet
In het geval dat dit geen leugen is:
Hij had hem beter de baan wel kunnen geven.


Edit: uiteraard is het een leugen.

AndrewFeinberg twitterde op donderdag 30-05-2019 om 17:38:39 @realDonaldTrump Mueller report, p 293:“Bannon recalled that the White House had invited Mueller to speak to the President to offer a perspective on the institution of the FBI...although the [WH] thought about beseeching Mueller to become Director again, he did not come in looking for the job.” reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187174514
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:16 schreef Ensiferum het volgende:

[..]


[..]

Jullie geloven echt dat het handelen van Rusland een direct gevolg was van die opmerking? Ruslands houding was eerst "we doen niks", en na die opmerking van Trump "ja, is goed Donald. We regelen het."

Lijkt me inderdaad bijzonder waarschijnlijk :D :')
Bewijs is er van meerdere veiligheidsdiensten dat Rusland des informatie verspreid om westerse verkiezingen te beïnvloeden. ( Met als doel om verdeeldheid binnen de NAVO en en EU te krijgen. Zodat ze zelf een machtigere positie krijgen binnen het geopolitieke schaakbord.) Het blijft gewoon gestoord dat een president zijn eigen veiligheidsdiensten openbaar in twijfel trekt in aanzien van Rusland en ze ook nog eens belachelijk maakt. Trump zouden ze aan moeten klagen voor hoogverraad! (oh ja en dat gezemel van trump aanbidders over Hillary, en demoncraten(bewust typo!) staat compleet los van wat hier gebeurt door Trump.) als ik Amerikaan was had ik gestemd om Trump) Trump had juist moeten opkomen voor zijn veiligheidsdiensten,(omdat hij het stokje sowieso moet overdragen) om te zorgen dat die inmengen vanuit Rusland nooit meer zou kunnen gebeuren. Hij laat toe dat zij land in gevaar is en blijft door dit niet met de kop gelijk te maken.


Maar goed te veel Trump fans hier zijn, Putin liefhebbers en zouden toe juigen als hij Europa ontwricht
  Overall beste user 2022 donderdag 30 mei 2019 @ 21:44:13 #297
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187174536
ThugLifeSocial twitterde op donderdag 30-05-2019 om 15:35:55 @GenMhayden @MarkHertling @1stArmoredDiv What abt the USS Wasp crews that wore Trump MAGA patches on their uniforms? https://t.co/xlLPLggKRE reageer retweet
Dafuq?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 30 mei 2019 @ 21:49:25 #298
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187174630
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:42 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Bewijs is er van meerdere veiligheidsdiensten dat Rusland des informatie verspreid om westerse verkiezingen te beïnvloeden. ( Met als doel om verdeeldheid binnen de NAVO en en EU te krijgen. Zodat ze zelf een machtigere positie krijgen binnen het geopolitieke schaakbord.) Het blijft gewoon gestoord dat een president zijn eigen veiligheidsdiensten openbaar in twijfel trekt in aanzien van Rusland en ze ook nog eens belachelijk maakt. Trump zouden ze aan moeten klagen voor hoogverraad! (oh ja en dat gezemel van trump aanbidders over Hillary, en demoncraten(bewust typo!) staat compleet los van wat hier gebeurt door Trump.) als ik Amerikaan was had ik gestemd om Trump) Trump had juist moeten opkomen voor zijn veiligheidsdiensten,(omdat hij het stokje sowieso moet overdragen) om te zorgen dat die inmengen vanuit Rusland nooit meer zou kunnen gebeuren. Hij laat toe dat zij land in gevaar is en blijft door dit niet met de kop gelijk te maken.

Maar goed te veel Trump fans hier zijn, Putin liefhebbers en zouden toe juigen als hij Europa ontwricht
De VS en EU verspreiden ook desinformatie, met hetzelfde doel! Laten we niet te hypocriet doen he.

Bleek dat hij volkomen gelijk had met betrekking tot de veiligheidsdiensten. Corrupt leiderschap.

Het was Obama die de Russen hun gang liet gaan met de verkiezingen. Obama had volledige kennis over wat er gebeurde. En hij deed niets. Omdat die ijdele narcist zijn reputatie veilig moest stellen.

Er is een hoop dat je Trump kwalijk kan nemen, maar wat jij opnoemt valt daar niet onder.
  donderdag 30 mei 2019 @ 21:50:51 #299
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187174654
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:44 schreef Ulx het volgende:
ThugLifeSocial twitterde op donderdag 30-05-2019 om 15:35:55 @:GenMhayden @:MarkHertling @:1stArmoredDiv What abt the USS Wasp crews that wore Trump MAGA patches on their uniforms? https://t.co/xlLPLggKRE reageer retweet
Dafuq?
Wat is daar mis mee? Leg het eens uit. Ik zie een parodie op Make America Great Again. Wat zie jij?
  Overall beste user 2022 donderdag 30 mei 2019 @ 21:55:05 #300
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187174752
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:50 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Leg het eens uit. Ik zie een parodie op Make America Great Again. Wat zie jij?
Ik zie reclame/steun voor Trump. Wat is er een parodie aan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')