SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
Wat mij meer zorgen baart is dat Clinton gewoon oproept om iemand te vermoorden als deze dreigt met openbaarheid of inzage in enge wikileaks documenten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:39 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Elke politici neemt af en toe een loopje met de waarheid, dat is het punt niet. Waar het om gaat is dat wat Trump doet met niemand te vergelijken is, hij opereert op een totaal andere schaal als het gaat om onzin uitslaan. En als jij dan Trump steunt omdat Clinton "structureel liegt" is dat, cru gezegd, volslagen kolder. Ik hoop dat dat duidelijk is.
En als je echt wil weten wat Clinton heeft gepresteerd zou je het ook gewoon op google in kunnen tikken, misschien handig om sowieso eerst wat onderzoek te doen voor je dingen gaat roepen: http://www.politico.com/m(...)ccomplishment-213157 Clinton was bijvoorbeeld de drijvende kracht achter SCHIP, wat verantwoordelijk is voor health coverage van acht miljoen arme kinderen. Hoor je weinig over, om de een of andere reden.
Clinton liegt opzettelijk, terwijl Trump gewoon maar wat roept omdat hij er geen verstand van heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:18 schreef Gambetta het volgende:
Zit je nou Clinton te beschuldigen van "structureel liegen" terwijl Trump het begrip fact-free politics een totaal nieuwe dimensie heeft gegeven? Kijk eens hoeveel leugens Politico vond toen ze zijn uitspraken een week bijhielden. Ze deden hetzelfde bij Clinton, en ik kan je vertellen dat dat een stuk minder het geval was. Allemachtig, dit spreekt toch voor zich?
Moet dat mensen geruststellen? Is trouwens ook niet waar, Trump wordt vaak genoeg gewezen op zijn leugens en blijft het gewoon herhalen Kijk bijvoorbeeld maar naar het laatste debat waar hij stug bleef volhouden tegen de Irakoorlog te zijn geweest terwijl elke publicatie al maandenlang bericht dat daar niks van klopt. Zijn talloze voorbeelden van te vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Clinton liegt opzettelijk, terwijl Trump gewoon maar wat roept omdat hij er geen verstand van heeft.
Ja allicht, niet alles valt onder die categorie.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:59 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Moet dat mensen geruststellen? Is trouwens ook niet waar, Trump wordt vaak genoeg gewezen op zijn leugens en blijft het gewoon herhalen Kijk bijvoorbeeld maar naar het laatste debat waar hij stug bleef volhouden tegen de Irakoorlog te zijn geweest terwijl elke publicatie al maandenlang bericht dat daar niks van klopt. Zijn talloze voorbeelden van te vinden.
Apart. Toen Trump de second amendment people opriep om wat aan CLinton te doen snapte ik dat het een grapje was en de Trump fans legden dat zo ook uit. Onhandig gekozen, maar niet serieus bedoeld. Clinton was ook niet serieus. Je dronestriket geen ambassade midden in Londen. Volstrekte onzin. Maar blijf je wel over doorzagen. Raar.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat mij meer zorgen baart is dat Clinton gewoon oproept om iemand te vermoorden als deze dreigt met openbaarheid of inzage in enge wikileaks documenten.
Dus dat er nogal wat onopgeloste zaken zijn rondom medewerkers en zaken partners van Clinton, die opeens een ongeluk overkwam of verdwenen, is nu beter te begrijpen wat mij betreft.
Ik denk niet dat Trump dan bewust liegt. Volgens mij kan die het conceptueel niet bevatten dat hij iets heeft gezegd wat niet klopte. Zijn woord is gospel.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:59 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Moet dat mensen geruststellen? Is trouwens ook niet waar, Trump wordt vaak genoeg gewezen op zijn leugens en blijft het gewoon herhalen Kijk bijvoorbeeld maar naar het laatste debat waar hij stug bleef volhouden tegen de Irakoorlog te zijn geweest terwijl elke publicatie al maandenlang bericht dat daar niks van klopt. Zijn talloze voorbeelden van te vinden.
03.00quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd is het debat?
Trump is gewoon psychisch niet in orde, als je op 60 jarige leeftijd een kick krijgt van vrouwen in het kruis grijpen, zo geniet van een machtspositie en jouw eigen leugens gaat geloven ben je een beetje in de war.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Trump dan bewust liegt. Volgens mij kan die het conceptueel niet bevatten dat hij iets heeft gezegd wat niet klopte. Zijn woord is gospel.
Zoals die onzin met één of andere misdaad waar Trump decennia terug zat te smeken om de doodstraf voor wat jongeren. Ondertussen is gebleken dat die gastjes onschuldig waren, heeft er een ander bekend (inclusief DNA bewijs), zijn die beschuldigden vrijgelaten en hebben ze tientallen miljoenen schadevergoeding gekregen. En wat zegt Trump dan als ze 'm nu vragen of hij al die jaren terug dus verkeerd zat? Die zegt gewoon dat hij gelijk had en dat ze toch schuldig zijn.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar goed, voor Trump is het onmogelijk om iemand ooit gelijk te geven of sorry te zeggen. [...]
Ik denk dat veel van die alfamannen op die manier over vrouwen praten. En ik denk niet dat ze daar mee stoppen als ze 60 worden. Mijn manier van praten is het ook niet. Maar het was een privégesprek. Vind het treuriger van degene die dit naar buiten heeft gebracht. En daar dan elf jaar mee heeft gewacht, tot een maand voor de verkiezingen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Trump is gewoon psychisch niet in orde, als je op 60 jarige leeftijd een kick krijgt van vrouwen in het kruis grijpen, zo geniet van een machtspositie en jouw eigen leugens gaat geloven ben je een beetje in de war.
Het fragment is zo duidelijk dat iedereen direct kan horen dat hij het is. Als je daar dan ook nog over gaat liegen verlies je nog meer kiezers lijkt me.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind het netjes dat hij er sorry voor heeft gezegd. Hij had ook kunnen zeggen dat de geluidsopname vervalst was.
Ze zijn tegenwoordig vast wel in staat om op basis van opnames van iemands stem een tekst te maken waarin diegene alles zegt wat ze willen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:40 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Het fragment is zo duidelijk dat iedereen direct kan horen dat hij het is. Als je daar dan ook nog over gaat liegen verlies je nog meer kiezers lijkt me.
Volgensmij ben je dan gewoon een man en niet in de warquote:Op zondag 9 oktober 2016 11:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Trump is gewoon psychisch niet in orde, als je op 60 jarige leeftijd een kick krijgt van vrouwen in het kruis grijpen, zo geniet van een machtspositie en jouw eigen leugens gaat geloven ben je een beetje in de war.
Volgens mij is vrouwen aanranden niet echt gewoon gedrag.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij ben je dan gewoon een man en niet in de war
Er waren natuurlijk ook meer mensen in die bus die het verhaal kunnen bevestigen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig vast wel in staat om op basis van opnames van iemands stem een tekst te maken waarin diegene alles zegt wat ze willen.
alfa mannetje gedragquote:Op zondag 9 oktober 2016 11:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij is vrouwen aanranden niet echt gewoon gedrag.
Een man die vrouwen ongewenst betast, dan wel dat goedpraat en misbruik maakt van zijn 'stardom'quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij ben je dan gewoon een man en niet in de war
Ook normale alfa mannetjes pakken vrouwen niet ongevraagd in hun kruis. Het is echt bizar dat er mensen in dit topic dat gedrag goed praten.quote:
Ik denk eerder dat ie gewoon aan het opscheppen was tegenover zijn vriendjes maar jij schijnt het al helemaal te wetenquote:Op zondag 9 oktober 2016 11:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een man die vrouwen ongewenst betast en misbruik maakt van zijn 'stardom'
En dit in de context van meer vrouwonvriendelijke uitspraken is Trump een soort man die weldenkende mensen niet willen als president
Uh ik zeg alleen dat ie niet in de war isquote:Op zondag 9 oktober 2016 11:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Ook normale alfa mannetjes pakken vrouwen niet ongevraagd in hun kruis. Het is echt bizar dat er mensen in dit topic dat gedrag goed praten.'Ja, zo praten mannen onderling toch?' Eh, nee? Dan is er iets niet normaal aan je vriendenkring.
Ik heb het niet specifiek over jou. Types als Refragmental en Braindead komen daar mee aan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uh ik zeg alleen dat ie niet in de war is
Aan de andere kant waren er uit die laatste categorie ook niet veel die het namens de republikeinen hebben geprobeerd deze cyclus.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:56 schreef The_Temp het volgende:
Hillary mag echt in haar handjes knijpen met zo'n tegenkandidaat. Als je naar de peilingen kijkt had ze verloren van elke kandidaat die géén randdebiel is.
Jip...... net als honderden miljoenen mensen, vooral in Amerika.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie gewoon aan het opscheppen was tegenover zijn vriendjes maar jij schijnt het al helemaal te weten
Ik vind het vooral tragisch dat dit dan de doorslag heeft gegeven bij z'n eigen partijgenoten, terwijl hij zoveel ergere dingen gezegd en gedaan heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jip...... net als honderden miljoenen mensen, vooral in Amerika.
Jij wilt het allemaal niet weten
Honderden miljoenen mensen in Amerika? Dat is meer dan alle stemgerechtigden bij elkaar.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jip...... net als honderden miljoenen mensen, vooral in Amerika.
Jij wilt het allemaal niet weten
Zelfs als dat zo zou zijn is hij nog niet goed wijs als hij dat opscheppen vindt, wat voor zielig figuur ben je als je als 60 jarige moet opscheppen dat je vrouwen in het kruis grijpt omdat het kan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie gewoon aan het opscheppen was tegenover zijn vriendjes maar jij schijnt het al helemaal te weten
WV ligt midden in de rust-belt, heeft geen grote steden met een educated class en was oorspronkelijk een echte arbeidersstaat, die trouw op de Democraten stemden. Na al die jaren zijn ze teleurgesteld omdat na 30 à 40 jaar blijkt dat Democraten niet veel verschillen van Republikeinen qua beleid. Het blijft kommer en kwel en daardoor voelen ze zich aangetrokken tot een anti-establissement persoon. Het is een beetje dus zoals in NL waarbij de traditionele PvdA-stemmer zich nu wendt tot de PVV.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:59 schreef Mike het volgende:
Ik vind het verschil per staat soms zo opvallend. West-Virginia ligt tussen Pennsylvania en Virginia, twee staten die Clinton vrij makkelijk lijkt te gaan winnen. Maar in WV loopt Trump zo'n 30 punten voor. Is de samenstelling van die staat zoveel anders dan de buurstaten?
Ik heb het idee dat Trump er vooral me bedoelt dat ze het toelaten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo zou zijn is hij nog niet goed wijs als hij dat opscheppen vindt, wat voor zielig figuur ben je als je als 60 jarige moet opscheppen dat je vrouwen in het kruis grijpt omdat het kan.
Als je wil trollen, doe het dan a.u.b. iets minder doorzichtig, je bijdragen worden tamelijk irritant.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:13 schreef Federer-fan het volgende:
Wat vinden de mensen hier die zo'n schande spreken van Trumps uitspraken van Trump van deze citaten van Hillary?
Dat kunnen we toch pas achteraf bepalen? Ik denk dat Trump en Hillary beiden de oplossing niet zijn, maar liever Trump dan Hillary. Aan de andere kant, je weet nu al dat 90% van de mensen die tegen Trump zijn na drie jaar Trump als president gaan zeggen dat hij de slechtste president ooit was, wat hij ook presteert.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:13 schreef Falco het volgende:
[..]
die inzien dat Trump niet de oplossing is.
[...]
Waar heb je het over? Ik probeer gewoon wat evenwicht te brengen in de discussie. Ik snap dat de meeste mensen het hier met elkaar eens zijn maar dat is volgens mij geen voorwaarde om hier te posten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je wil trollen, doe het dan a.u.b. iets minder doorzichtig, je bijdragen worden tamelijk irritant.
Nadat hij het ongevraagd heeft gedaan, grab geeft niet aan dat er toestemming is maar dat je plotseling en onverwacht iemand in het kruis grijpt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Trump er vooral me bedoelt dat ze het toelaten.
Het heeft voor een deel met demografie te maken, het aandeel blanken in West Virginia is 94%, veel hoger dan in Pennsylvania en Virginia. Het is alleen niet zo dat er veel verschil zit tussen West Virginia en het westen van Virginia en 80% van Pennsylvania. Het verschil wordt enkel gemaakt door de aanwezigheid van grote steden waar de achterban van de Democraten wonen. De Democraten halen in Philadelphia zoveel stemmen dat ze het rurale voordeel van de Republikeinen ongedaan kunnen maken en hetzelfde geldt voor de Washington D.C. suburbs in Virginia. De grootste stad van West Virginia heeft ~50,000 inwoners.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:59 schreef Mike het volgende:
Ik vind het verschil per staat soms zo opvallend. West-Virginia ligt tussen Pennsylvania en Virginia, twee staten die Clinton vrij makkelijk lijkt te gaan winnen. Maar in WV loopt Trump zo'n 30 punten voor. Is de samenstelling van die staat zoveel anders dan de buurstaten?
Dat Clinton over Assange gezegd zou hebben "Can't we just drone this guy" is totaal niet bewezen. De bron van deze claim is een obscuur complotblogje dat verder ook geen enkele bewijzen aandraagt en vooral een heleboel bij elkaar speculeert.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat mij meer zorgen baart is dat Clinton gewoon oproept om iemand te vermoorden als deze dreigt met openbaarheid of inzage in enge wikileaks documenten.
Dus dat er nogal wat onopgeloste zaken zijn rondom medewerkers en zaken partners van Clinton, die opeens een ongeluk overkwam of verdwenen, is nu beter te begrijpen wat mij betreft.
Nee, dat probeer je helemaal niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik probeer gewoon wat evenwicht te brengen in de discussie. Ik snap dat de meeste mensen het hier met elkaar eens zijn maar dat is volgens mij geen voorwaarde om hier te posten.
Ik hoop dat Assange nog veel naar buiten brengt, zodat er een goed beeld ontstaat van wat ze wel en niet heeft gezegd. Als het allemaal zo goed is gegaan als Hillary en haar aanhangers beweren hoeft ze zich nergens zorgen om te maken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat Clinton over Assange gezegd zou hebben "Can't we just drone this guy" is totaal niet bewezen. De bron van deze claim is een obscuur complotblogje dat verder ook geen enkele bewijzen aandraagt en vooral een heleboel bij elkaar speculeert.
http://www.snopes.com/julian-assange-drone-strike/
[...]
Dat je hem nog probeert te verdedigenquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kunnen we toch pas achteraf bepalen? Ik denk dat Trump en Hillary beiden de oplossing niet zijn, maar liever Trump dan Hillary. Aan de andere kant, je weet nu al dat 90% van de mensen die tegen Trump zijn na drie jaar Trump als president gaan zeggen dat hij de slechtste president ooit was, wat hij ook presteert.
Als ik het me goed herinner was West-Virginia een geval apart. De Democratische partij heeft daar ten tijde van de jaren zestig (toen veel staten stuivertje wisselden wat betreft politieke partij) een sterke ruk naar rechts gemaakt om te voorkomen dat de Republikeinen er de overhand zouden krijgen. Dat is ze toen gelukt, Democraten hebben daar ondanks de (voor conservatieve gunstige) bevolkingssamenstelling nog altijd de touwtjes in handen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:59 schreef Mike het volgende:
De grootste invloed die beiden kunnen hebben op hoe de VS evolueert de komende decennia, is wie ze gaan benoemen voor de supreme court, de rest van hun beleid wordt gewoon meer van hetzelfde. Doe dan maar Clinton.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kunnen we toch pas achteraf bepalen? Ik denk dat Trump en Hillary beiden de oplossing niet zijn, maar liever Trump dan Hillary. Aan de andere kant, je weet nu al dat 90% van de mensen die tegen Trump zijn na drie jaar Trump als president gaan zeggen dat hij de slechtste president ooit was, wat hij ook presteert.
Ik denk dat ik toch beter weet wat ik probeer dan jij. Mensen nagelen Trump hier aan de schandpaal, maar laten Hillary behoorlijk buiten schot. Ik vind kritiek prima, maar dan dan wel beide kanten op en niet waar het toevallig zo uitkomt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nee, dat probeer je helemaal niet.
Wat is er mis met die vergelijking? Ik wijs op een aantal schandalige citaten van Hillary, om aan te geven dat Trump niet het monopolie heeft op kansloze uitspraken. En die van hem was privé, die van Hillary zo te zien niet.quote:Je mag best met vergelijkingen komen, maar als ze te idioot voor woorden zijn, zit je mijns inziens alleen maar te trollen.
Nou, dit heeft er niet echt veel mee te maken, Appalachia heeft zich voornamelijk afgekeerd van de Democraten omdat milieubescherming voor de Democraten de afgelopen twintig jaar een belangrijk dingetje is geworden. De Republikeinen beschuldigden de Democraten er sindsdien van een "war on coal" te voeren en de kolenindustrie is nog altijd zeer belangrijk in de regio. Dat is ook de reden dat de Democraten op statelijk niveau wel aan de macht blijven in West Virginia, daar zijn ze net zo pro-coal en anti-milieu als de Republikeinen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:13 schreef Falco het volgende:
[..]
WV ligt midden in de rust-belt, heeft geen grote steden met een educated class en was oorspronkelijk een echte arbeidersstaat, die trouw op de Democraten stemden. Na al die jaren zijn ze teleurgesteld omdat na 30 à 40 jaar blijkt dat Democraten niet veel verschillen van Republikeinen qua beleid. Het blijft kommer en kwel en daardoor voelen ze zich aangetrokken tot een anti-establissement persoon. Het is een beetje dus zoals in NL waarbij de traditionele PvdA-stemmer zich nu wendt tot de PVV.
Dat blijkt ook wel. Assange kondigde meerdere malen publicaties aan die Clinton totaal kapot zouden maken. Maar er komt niets van terecht. Daarover hoeft ze zich dus inderdaad geen zorgen te maken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop dat Assange nog veel naar buiten brengt, zodat er een goed beeld ontstaat van wat ze wel en niet heeft gezegd. Als het allemaal zo goed is gegaan als Hillary en haar aanhangers beweren hoeft ze zich nergens zorgen om te maken.
Het is geen verdediging van Trump. Het gaat me erom dat mensen er niet zo heel neutraal inzitten en dat een misstap van Trump wordt afgestraft terwijl een misstap van Cliton wordt genegeerd of goedgepraat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat je hem nog probeert te verdedigenHij blijkt een fout, wansmakelijk en geestesziek persoon te zijn. Als Trump vanavond niet de schade weet te beperken, is het gedaan met hem.
Ik verwacht nu een reply hoe kut Hillary is.
Er zijn ook weinig nieuwszenders die er aandacht aan besteden, dus dat begrijp ik wel. Als Assange stukken over Trump naar buiten zou brengen zouden CNN en de andere nieuwszenders er bovenop zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat blijkt ook wel. Assange kondigde meerdere malen publicaties aan die Clinton totaal kapot zouden maken. Maar er komt niets van terecht. Daarover hoeft ze zich dus inderdaad geen zorgen te maken.
Van mij maakt Assange het allemaal openbaar. Dat Assange nu al tijden zegt dat de volgende leak het einde van Clinton betekent en dat telkens reuze meevalt, is al een teken aan de wand dat-ie niets beschadigend over Clinton heeft. Assange wordt een beetje een Alex Jones typ onderhand. Keer op keer het einde der tijden verkondigen alleen komt het er nooit van.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop dat Assange nog veel naar buiten brengt, zodat er een goed beeld ontstaat van wat ze wel en niet heeft gezegd. Als het allemaal zo goed is gegaan als Hillary en haar aanhangers beweren hoeft ze zich nergens zorgen om te maken.
Er zijn in deze reeks meer berichten van figuren die Clinton haten dan die haar steunen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is geen verdediging van Trump. Het gaat me erom dat mensen er niet zo heel neutraal inzitten en dat een misstap van Trump wordt afgestraft terwijl een misstap van Cliton wordt genegeerd of goedgepraat.
Of hij heeft niet echt nieuws te melden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er zijn ook weinig nieuwszenders die er aandacht aan besteden, dus dat begrijp ik wel. Als Assange stukken over Trump naar buiten zou brengen zouden CNN en de andere nieuwszenders er bovenop zitten.
Als je dat echt niet begrijpt, dan leef je volgens mij in je eigen wereldje.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is er mis met die vergelijking?
Dat roept Trump over zichzelf af. Hij gebruikt en bespeelt de media om zoveel mogelijk aandacht te krijgen, wat uiteindelijk zijn grootste talent is. Ze spelen zijn spelletje gewoon mee omdat ze weten dat Trump-schandalen hogere kijkcijfers (of meer lezers of whatever) betekenen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er zijn ook weinig nieuwszenders die er aandacht aan besteden, dus dat begrijp ik wel. Als Assange stukken over Trump naar buiten zou brengen zouden CNN en de andere nieuwszenders er bovenop zitten.
Slik jij nou werkelijk alles wat je leest maar voor zoete koek? Je leest een infantiel, dom-rechts roddelblogje en dan heb je niet die tegenwoordigheid van geest om je af te vragen of hier ergens misschien audio-opnames van te horen zijn voor je het weer als een papegaai begint na te tetteren? Ik denk niet dat je een troll bent maar je bent wel bijna kinderlijk naïef.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:13 schreef Federer-fan het volgende:
Wat vinden de mensen hier die zo'n schande spreken van Trumps uitspraken van Trump van deze citaten van Hillary?
Die partijgenoten zijn alleen bang dat als Hilary wint dat het einde carriere is, maar als Trump wint dan draaien ze wel bij..quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je dat echt niet begrijpt, dan leef je volgens mij in je eigen wereldje.
Wellicht is het je ontgaan, maar de afgelopen dagen heeft de ene na de andere partijgenoot van Trump zijn vertrouwen in hem opgezegd en/of hem opgeroepen een stap terug te doen. Dan kun jij wel steeds fanatieker blijven roepen "Ja, maar hullie doen het ook", maar blijkbaar doen hullie het niet ook als alleen Trump erin slaagt om dit soort reacties op te roepen, zelfs bij degenen die hem tot voor kort steunden.
Met andere woorden: ze verwachten dat Trump nu echt definitief zijn glazen heeft ingegooid en FUBAR is.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die partijgenoten zijn alleen bang dat als Hilary wint dat het einde carriere is, maar als Trump wint dan draaien ze wel bij..
Dat klopt natuurlijk, een Amerikaanse politicus zou nooit zulke uitspraken doen als er een microfoon of camera in de buurt is.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:23 schreef Doublepain het volgende:
Het is sowieso makkelijk om Trump zijn uitspraken van decennia geleden aan te halen. Destijds was hij geen politicus en Hilary wel en dat is nogal een verschil qua uitspraken. De een kan makkelijker praten dan de ander.
Dat is me niet opgevallen. Ik zie voor 90% anti-Trumpposts.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er zijn in deze reeks meer berichten van figuren die Clinton haten dan die haar steunen.
Ja, kan ook. We zullen het zien.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of hij heeft niet echt nieuws te melden.
Ik vind het ook wel erg triest dat zo veel mensen hem laten vallen voor een privégesprek van meer dan tien jar geleden ja. Waar was hun steun dan op gebaseerd?quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je dat echt niet begrijpt, dan leef je volgens mij in je eigen wereldje.
Wellicht is het je ontgaan, maar de afgelopen dagen heeft de ene na de andere partijgenoot van Trump zijn vertrouwen in hem opgezegd en/of hem opgeroepen een stap terug te doen. Dan kun jij wel steeds fanatieker blijven roepen "Ja, maar hullie doen het ook", maar blijkbaar doen hullie het niet ook als alleen Trump erin slaagt om dit soort reacties op te roepen, zelfs bij degenen die hem tot voor kort steunden.
Er staan toch gewoon verwijzingen naar boeken bij? Of kloppen die niet?quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:28 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Slik jij nou werkelijk alles wat je leest maar voor zoete koek? Je leest een infantiel, dom-rechts roddelblogje en dan heb je niet die tegenwoordigheid van geest om je af te vragen of hier ergens misschien audio-opnames van te horen zijn voor je het weer als een papegaai begint na te tetteren? Ik denk niet dat je een troll bent maar je bent wel bijna kinderlijk naïef.
[...]
Het lijkt me heel lastig te verifieren of Hillary nare dingen tegen de secret service heeft gezegd. Kan waar zijn, kan ook compleet uit de duim gezogen zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:35 schreef Federer-fan het volgende:
Er staan toch gewoon verwijzingen naar boeken bij? Of kloppen die niet?
Da's waar. Ik ben het boek De Residentie aan het lezen, over de ervaringen van Witte Huis-medewerkers door de jaren heen. Daar zitten ook nog wel wat van dat soort dingen in. Maar inderdaad, hoe weet je wat waar is? Dat vind ik altijd het grootste probleem.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:39 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Het lijkt me heel lastig te verifieren of Hillary nare dingen tegen de secret service heeft gezegd. Kan waar zijn, kan ook compleet uit de duim gezogen zijn.
Wel is bekend dat het voor de verkoop van zulke boeken vaak wel nuttig is als er een paar sappige quotes in staan. Gossip sells.
Sorry hoor maar dit is ook weer bijna ongeloofwaardig, maar ik zal het nog eens proberen uit te leggen. Natuurlijk moet je niet alles zomaar geloven wat je op schimmige alt-right blogjes leest. Als er wordt verwezen naar boeken met titels als "THE TRUTH ABOUT HILLARY" gaat er toch wel een alarmbel af? Een goede vuistregel bij het beoordelen van een bron is dat elke bron met het woord "truth" erin altijd over samenzweringen en roddels gaat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:35 schreef Federer-fan het volgende:
Er staan toch gewoon verwijzingen naar boeken bij? Of kloppen die niet?
En je kunt je ook gewoon tot de inhoud van wat ik zeg beperken. Je hoeft mensen niet persoonlijk aan te vallen om je punt te maken. Vind ik altijd zo'n zwaktebod.
Klopt, die heeft er ook een potje van gemaakt. Overigens heeft hij daar ook publiek flink voor moeten boeten. (En wellicht privé ook, maar dat zullen we vast nooit te weten komen).quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:52 schreef martijnde3de het volgende:
Bill Clinton is ook niet echt een lieverdje. Er is zelf een aparte Wikipedia pagina over zijn misbruik en affaires.
https://en.wikipedia.org/(...)sconduct_allegations
quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:48 schreef Mike het volgende:
Mocht Trump verliezen, dan zijn we inderdaad hopelijk wel van Christie en Giuliani af...die hebben al hun politieke goodwill op het spel gezet en het zou mooi zijn als we hierna nooit mee wat van ze horen.
Dus je bent van mening dat als Trump president wordt er een impeachment procedure gestart moet worden?quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:52 schreef martijnde3de het volgende:
Bill Clinton is ook niet echt een lieverdje. Er is zelf een aparte Wikipedia pagina over zijn misbruik en affaires.
https://en.wikipedia.org/(...)sconduct_allegations
Als een verkrachting bewezen wordt of hij meineed pleegt wel.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dus je bent van mening dat als Trump president wordt er een impeachment procedure gestart moet worden?
Ik hoorde dat volgende week de echte onthullingen komen. Echt waar. Cross my heart. Ja.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat blijkt ook wel. Assange kondigde meerdere malen publicaties aan die Clinton totaal kapot zouden maken. Maar er komt niets van terecht. Daarover hoeft ze zich dus inderdaad geen zorgen te maken.
Heb ik wat gemist over een rape van Bill Clinton?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:14 schreef martijnde3de het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Exclusive poll: GOP voters want the party to stand by Trump
http://www.politico.com/story/2016/10/politico-morning-consult-poll-229394#ixzz4MaRcJ1ajquote:Overall, fewer than four-in-10 voters -- 39 percent -- think Trump should end his presidential campaign, while only slightly more voters, 45 percent, think he should not drop out.
Misschien dat ik onterecht iets teveel parallellen trek tussen deze regio en Nederlandse gemeentes zoals Landgraaf en al die andere Limburgse mijnstreekgemeentes of Rucphen. Maar je kunt toch niet ontkennen dat in die streken er ook een chronisch gevoel van ontevredenheid is in de gevestigde politieke orde en dat men daarom alle hoop vestigt in een persoon als Trump?Dat van het milieu zal best meespelen maar zal echt niet de enige factor zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:21 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Nou, dit heeft er niet echt veel mee te maken, Appalachia heeft zich voornamelijk afgekeerd van de Democraten omdat milieubescherming voor de Democraten de afgelopen twintig jaar een belangrijk dingetje is geworden. De Republikeinen beschuldigden de Democraten er sindsdien van een "war on coal" te voeren en de kolenindustrie is nog altijd zeer belangrijk in de regio. Dat is ook de reden dat de Democraten op statelijk niveau wel aan de macht blijven in West Virginia, daar zijn ze net zo pro-coal en anti-milieu als de Republikeinen.
In tegenstelling tot Hillary-aanhangers.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist over een rape van Bill Clinton?
Of is dat weer zo'n gevalletje moddergooien. ?
Heel normaal voor trumpaanhangers, die liegen nogal .
Hoe bepaal jij dan wat er waar is? Inderdaad is die bron misschien heel onbetrouwbaar. Maar is CNN dan zo betrouwbaar? Of The New York Times? Sterker nog, welk nieuwsmedium is uberhaupt neutraal?quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:51 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is ook weer bijna ongeloofwaardig, maar ik zal het nog eens proberen uit te leggen. Natuurlijk moet je niet alles zomaar geloven wat je op schimmige alt-right blogjes leest. Als er wordt verwezen naar boeken met titels als "THE TRUTH ABOUT HILLARY" gaat er toch wel een alarmbel af? Een goede vuistregel bij het beoordelen van een bron is dat elke bron met het woord "truth" erin altijd over samenzweringen en roddels gaat.
Kom op zeg, de blog waar jij zonder blikken of blozen naar linkt publiceert aan de lopende band artikels met titels als "SHOCKING VIDEO RECOVERED=> Bill Clinton Grabs Stewardess P*ssy" en "THIS FBI COUNTERTERRORISM Agent Just EXPOSED OBAMA’s TREASON In A HUGE WAY!" en mijn favoriet "VIDEO Captures Hillary’s Campaign Workers Committing Voter Fraud AGAIN". Dit geeft jouw vertrouwen in de journalistieke integriteit van de auteur? En dan struikel je over het feit dat je naïef wordt genoemd? Ik hoop dat je zelf ook wel inziet dat dat misschien niet zo'n onredelijke inschatting is.
In 1998 beweerde een vrouw dat Bill haar in 1978 had verkracht. .quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Aldus iemand die het verschil tussen feiten (video-opnames waarin je Trump iets duidelijk hoort zeggen) en beweringen (Jan schreef in zijn boek dat hij van Piet hoorde dat Kees hem verteld had wat Clinton gezegd heeft) niet kent.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Hillary-aanhangers.
Ga anders gewoon in op wat ik zeg. Hillary-aanhangers zijn volgens jou eerlijk? Zo primitief om mensen persoonlijk aan te vallen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:45 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Aldus iemand die het verschil tussen feiten (video-opnames waarin je Trump iets duidelijk hoort zeggen) en beweringen (Jan schreef in zijn boek dat hij van Piet hoorde dat Kees hem verteld had wat Clinton gezegd heeft) niet kent.
Je mist het punt, zoals ik je al eerder heb proberen uit te leggen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ga anders gewoon in op wat ik zeg. Hillary-aanhangers zijn volgens jou eerlijk? Zo primitief om mensen persoonlijk aan te vallen.
Er is zeker ontevredenheid en dat draagt er ook aan bij dat Trump mateloos populair is in de regio. Trump doet het het beste onder laagopgeleide blanken en daar zijn er in West Virginia natuurlijk genoeg van. Ik zet wel vraagtekens bij de de vergelijking die jij maakt met Nederland en de kiezers die van de PvdA overlopen naar de PVV. Die lijkt me niet zo op zijn plaats omdat a) het proces in West Virginia al decennia aan de gang is, niet iets van de laatste jaren en b) West-Virginians wel gewoon Democraat blijven stemmen in lokale verkiezingen terwijl de PvdA niet opeens beter presteert in Limburgse gemeenteraads- of Provinciale Statenverkiezingen. Daarom hecht ik wat West Virginia betreft veel waarde aan de rol van milieubescherming, omdat dat het belangrijkste breekpunt is tussen de Democratische Partij van West Virginia en de Democratische partij op nationaal niveau. Ze hebben zich in West Virginia niet totaal van de "Democratische idealen", bij gebrek aan een betere term, afgekeerd.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Misschien dat ik onterecht iets teveel parallellen trek tussen deze regio en Nederlandse gemeentes zoals Landgraaf en al die andere Limburgse mijnstreekgemeentes of Rucphen. Maar je kunt toch niet ontkennen dat in die streken er ook een chronisch gevoel van ontevredenheid is in de gevestigde politieke orde en dat men daarom alle hoop vestigt in een persoon als Trump?Dat van het milieu zal best meespelen maar zal echt niet de enige factor zijn.
Ik reageerde op jouw opmerking dat Trump-aanhangers nogal liegen. Waarover liegen ze dan? Je bedoelt dat hun steun destijds niet gemeend was?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je mist het punt, zoals ik je al eerder heb proberen uit te leggen.
Het gaat er niet langer om dat Hillary-aanhangers zeggen dat Trump stom is en vice versa. Het gaat erom dat Trump-aanhangers massaal afstand nemen van degene die ze tot voor kort volgden.
En vervolgens ga jij je als een Iraakse minister van propaganda gedragen door te stellen dat er niets aan de hand is, want hullie doen het ook.
Als je me nu beweringen in de mond gaat leggen die ik niet heb gedaan, dan zijn we denk ik uitgepraat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw opmerking dat Trump-aanhangers nogal liegen. Waarover liegen ze dan? Je bedoelt dat hun steun destijds niet gemeend was?
Trump-aanhangers lijken meer dan gemiddeld gevoelig voor allerlei BNW-theoriëen. Dat zie je hier op FOK! maar ook gewoon in peilingen in de VS. (Zoals de peilingen die ik gisteren quotte over de enorme aantallen Trump-aanhangers die denken dat Obama uit Kenia komt en een moslim is).quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw opmerking dat Trump-aanhangers nogal liegen. Waarover liegen ze dan? Je bedoelt dat hun steun destijds niet gemeend was?
Sorry, dat was jij inderdaad niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je me nu beweringen in de mond gaat leggen die ik niet heb gedaan, dan zijn we denk ik uitgepraat.
Er gingen al jarenlang verhalen van Bill's escapades nog voor hij president was. Hij kon als gouverneur tijdens zijn campagne stops in Arkansas niet van serveersters afblijven, dat soort dingen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
In 1998 beweerde een vrouw dat Bill haar in 1978 had verkracht. .
Neutrale media zijn zeldzaam, als ze al bestaan. Daarom is het ook zo belangrijk om kritisch te zijn en niet alles maar te vertrouwen wat je leest, want er staat ontzettend veel onzin op het internet. Kijk bijvoorbeeld bij het lezen van een bron of er is voldaan aan een paar journalistieke basisprincipes als hoor en wederhoor of naar de signatuur van het blad/kanaal/reporter. Over het algemeen is het een goed idee om verschillende kwaliteitspublicaties te lezen verspreid over het ideologische spectrum als je tracht om een helder inzicht te verwerven. Bottom line, niet vertrouwen op schimmige blogjes die elke boerenkinkel kan volkliederen of YouTubefilmpjes met woorden als "truth", "treason" of "crime". Het is allemaal ook weer niet heel complex.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bepaal jij dan wat er waar is? Inderdaad is die bron misschien heel onbetrouwbaar. Maar is CNN dan zo betrouwbaar? Of The New York Times? Sterker nog, welk nieuwsmedium is uberhaupt neutraal?
New york times is overigens veelvuldig in de emails naar voren gekomen als een verlengstuk van de Clinton campaign.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bepaal jij dan wat er waar is? Inderdaad is die bron misschien heel onbetrouwbaar. Maar is CNN dan zo betrouwbaar? Of The New York Times? Sterker nog, welk nieuwsmedium is uberhaupt neutraal?
Nee, NBC komt zo nog met wat pollsquote:
Dit vat het mooi samen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz4Mab2zOh0quote:Bill Clinton reached an $850,000 settlement with Jones in 1998, ending a lawsuit that culminated in his impeachment trial in Congress. Clinton admitted no wrongdoing.
Nou ik mag toch aannemen dat je in ieder geval hebt gehoord dat vrouwen hem daarvan beschuldigd hebben. Of het waar is, geen idee.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja, is wel erg jammer. Je zou toch zeggen dat er ergens wel iemand is die probeert het zo neutraal mogelijk neer te zetten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:02 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Neutrale media zijn zeldzaam, als ze al bestaan.
Ja, mee eens, maar ik vraag me af of bijvoorbeeld CNN zo'n toetssteen overleeft. Vaak genoeg hebben ze mensen van beide partijen aan tafel en is er zo nog even evenwicht. Maar na het eerste debat tussen Trump en Hillary ging het aan de CNN-tafel, die volgens mij uitsluitend bestond uit CNN-verslaggevers en geen 'externen', ging het alleen over alles wat Trump niet goed had gedaan.quote:Daarom is het ook zo belangrijk om kritisch te zijn en niet alles maar te vertrouwen wat je leest, want er staat ontzettend veel onzin op het internet. Kijk bijvoorbeeld bij het lezen van een bron of er is voldaan aan een paar journalistieke basisprincipes als hoor en wederhoor of naar de signatuur van het blad/kanaal/reporter.
Dat is waar.quote:Over het algemeen is het een goed idee om verschillende kwaliteitspublicaties te lezen verspreid over het ideologische spectrum als je tracht om een helder inzicht te verwerven. Bottom line, niet vertrouwen op schimmige blogjes die elke boerenkinkel kan volkliederen of YouTubefilmpjes met woorden als "truth", "treason" of "crime". Het is allemaal ook weer niet heel complex.
Na het debat zaten er twee Trumpsupporters aan tafel bij CNN. Ze waren toen overigens nog wel behoorlijk in de minderheid, dus ze hadden het niet makkelijk. (Het hielp ook niet dat het debat niet zo goed verlopen was voor Trump, natuurlijk).quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, mee eens, maar ik vraag me af of bijvoorbeeld CNN zo'n toetssteen overleeft. Vaak genoeg hebben ze mensen van beide partijen aan tafel en is er zo nog even evenwicht. Maar na het eerste debat tussen Trump en Hillary ging het aan de CNN-tafel, die volgens mij uitsluitend bestond uit CNN-verslaggevers en geen 'externen', ging het alleen over alles wat Trump niet goed had gedaan.
Nee, dat heb je fout. Om zulke aantijgingen te voorkomen nodigt CNN altijd 2 "surrogates" van elke kandidaat uit die daar zitten om hun eigen kandidaat te pluggen. Tijdens het eerste debat had CNN dan ook twee Trumpsupporters aan tafel zitten, uit mijn hoofd Jeffrey Lord en Kayleigh McEnany. De reden dat veel van de CNN-reporters aan tafel kritisch waren over Trump was omdat Trump een hele slechte indruk maakte. Dit heeft elke peiling uitgewezen. Als ze niet kritisch zouden zijn geweest zouden ze zichzelf belachelijk hebben gemaakt. Ze waren trouwens niet alleen kritisch, hadden veel lovende woorden voor zijn eerste halfuur.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, mee eens, maar ik vraag me af of bijvoorbeeld CNN zo'n toetssteen overleeft. Vaak genoeg hebben ze mensen van beide partijen aan tafel en is er zo nog even evenwicht. Maar na het eerste debat tussen Trump en Hillary ging het aan de CNN-tafel, die volgens mij uitsluitend bestond uit CNN-verslaggevers en geen 'externen', ging het alleen over alles wat Trump niet goed had gedaan.
Iets wat idd CNN erg goed doet, zijn altijd surrogates van beide partijen. Overigens, die laatste, Kayleigh, was ook zeer kritisch op Trump na de gelekte tapes.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:21 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Nee, dat heb je fout. Om zulke aantijgingen te voorkomen nodigt CNN altijd 2 "surrogates" van elke kandidaat uit die daar zitten om hun eigen kandidaat te pluggen. Tijdens het eerste debat had CNN dan ook twee Trumpsupporters aan tafel zitten, uit mijn hoofd Jeffrey Lord en Kayleigh McEnany. De reden dat veel van de CNN-reporters aan tafel kritisch waren over Trump was omdat Trump een hele slechte indruk maakte. Dit heeft elke peiling uitgewezen. Als ze niet kritisch zouden zijn geweest zouden ze zichzelf belachelijk hebben gemaakt. Ze waren trouwens niet alleen kritisch, hadden veel lovende woorden voor zijn eerste halfuur.
Oké. Ja, klopt, over het eerste half uur waren ze inderdaad positief.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:21 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Nee, dat heb je fout. Om zulke aantijgingen te voorkomen nodigt CNN altijd 2 "surrogates" van elke kandidaat uit die daar zitten om hun eigen kandidaat te pluggen. Tijdens het eerste debat had CNN dan ook twee Trumpsupporters aan tafel zitten, uit mijn hoofd Jeffrey Lord en Kayleigh McEnany. De reden dat veel van de CNN-reporters aan tafel kritisch waren over Trump was omdat Trump een hele slechte indruk maakte. Dit heeft elke peiling uitgewezen. Als ze niet kritisch zouden zijn geweest zouden ze zichzelf belachelijk hebben gemaakt. Ze waren trouwens niet alleen kritisch, hadden veel lovende woorden voor zijn eerste halfuur.
twitter:atensnut twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 14:06:23How many times must it be said? Actions speak louder than words. DT said bad things!HRC threatened me after BC raped me. reageer retweet
twitter:atensnut twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 14:37:37Hillary calls Trump's remarks "horrific" while she lives with and protects a "Rapist". Her actions are horrific. reageer retweet
Eigenlijk heb je niks aan die surrogates, want die zullen altijd na het debat vertellen dat hun kandidaat gewonnen heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iets wat idd CNN erg goed doet, zijn altijd surrogates van beide partijen. Overigens, die laatste, Kayleigh, was ook zeer kritisch op Trump na de gelekte tapes.
Ik snap wel waarom ze het doen, zo kunnen ze goed laten zien hoe "neutraal" ze wel niet zijn wat goed is voor hun imago. Ik word er alleen als kijker niet vrolijk van als ik van te voren al weet wat de mensen aan tafel gaan zeggen. Je kan Jeffrey Lords reactie op het debat vannacht bij wijze van spreken nu al uitschrijven.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iets wat idd CNN erg goed doet, zijn altijd surrogates van beide partijen. Overigens, die laatste, Kayleigh, was ook zeer kritisch op Trump na de gelekte tapes.
Nja, als het feitelijk klopt wat ze zeggen kan het wel je eigen mening aanscherpen. Maar ik heb het toch liever dan alleen de nieuwszender zelf die een voorkeur heeft voor een van beiden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je niks aan die surrogates, want die zullen altijd na het debat vertellen dat hun kandidaat gewonnen heeft.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:24 schreef martijnde3de het volgende:
twitter:atensnut twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 14:06:23How many times must it be said? Actions speak louder than words. DT said bad things!HRC threatened me after BC raped me. reageer retweet
twitter:atensnut twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 14:37:37Hillary calls Trump's remarks "horrific" while she lives with and protects a "Rapist". Her actions are horrific. reageer retweet
Zo ver reikt de lange arm van de Clintons dus. Ze kunnen het zelfs het slachtoffer twintig jaar lang doen vergeten.quote:
Knap dat ze nog leeftquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:30 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Zo ver reikt de lange arm van de Clintons dus. Ze kunnen het zelfs het slachtoffer twintig jaar lang doen vergeten.
Is Bill er ooit voor veroordeeld? Nee toch? Dan is er dus gerede kans dat hij niemand verkracht heeft (maar wel als womanizer flink wat afgeneukt heeft terwijl hij getrouwd was).quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:24 schreef martijnde3de het volgende:
Link was van een verkeerde site, excuses.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:34 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Is Bill er ooit voor veroordeeld? Nee toch? Dan is er dus gerede kans dat hij niemand verkracht heeft (maar wel als womanizer flink wat afgeneukt heeft terwijl hij getrouwd was).
Trump heeft immers een beschuldiging van verkrachting van een 13jarig meisje achter zijn naam staan. Ook niet voor veroordeeld, maar ja, volgens dezelfde standaard van 'hij zal het wel gedaan hebben', is ie dus een pedo.
De enige die nooit iemand verkracht heeft of vreemd gegaan is, is Hillary.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een fake nieuws site en het bericht klopt dus niet: http://www.thatsfake.com/(...)ith-hillary-clinton/quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:42 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
http://worldnewsdailyrepo(...)-clinton-in-the-70s/
foutjequote:Op zondag 9 oktober 2016 14:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat is een fake nieuws site en het bericht klopt dus niet: http://www.thatsfake.com/(...)ith-hillary-clinton/
Wat een troep kots jij toch over dit topic uit.
Hoe veel daarvan is het gevolg van Grabgate?quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:50 schreef Falco het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)ntial_campaign,_2016
Aardig rijtje geworden zo. Kan me niet voorstellen dat dit nog goed komt.
Ja. Ben ook benieuwd hoe hij het vannacht doet. Het zal hem toch allemaal wel raken lijkt me.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:00 schreef fixatoman het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe Trump gaat reageren. [...]
Haast onmogelijk om dit daadwerkelijk te meten met het debat van vanavond.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:00 schreef monkyyy het volgende:
Poll: GrabGate heeft effect op de peilingen?
• Trump zal hierdoor stijgen in de peilingen
• Trump zal hierdoor dalen in de peilingen
• GrabGate heeft geen effect op de peilingen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Probeer uzelf te verplaatsen in de Amerikaanse stemmer.
Bedoel je dat het haast onmogelijk te meten is omdát er vanavond een debat is en ook dat debat de polls beïnvloedt?quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:01 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Haast onmogelijk om dit daadwerkelijk te meten met het debat van vanavond.
twitter:mmurraypolitics twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:00:15New NBC/WSJ/Marist poll of PA (conducted before Fri)Clinton 49Trump 37Johnson 6Stein 4(Oct. 3-6, likely voters) reageer retweet
twitter:mmurraypolitics twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:00:03New NBC/WSJ/Marist poll of FL (conducted before Fri):Clinton 45%Trump 42%Johnson 5%Stein 3%(Oct. 3-5, likely voters) reageer retweet
twitter:mmurraypolitics twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:00:49More from NBC/WSJ/Marist poll of FL:Rubio 48%Murphy 46%(Oct. 3-5 -- before hurricane, likely voters) reageer retweet
Gambetta was me net voortwitter:mmurraypolitics twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:01:08More from NBC/WSJ/Marist poll of PAMcGinty 48Toomey 44(Oct. 3-6, likely voters) reageer retweet
Dit lijkt me de key, de Philadelphia suburbs lijken hem echt compleet af te wijzen. En dan is deze poll nog verricht voor de uitspraken van afgelopen vrijdag. Zonder Pennsylvania wordt het een lastig verhaal.quote:In Pennsylvania Clinton holds a nearly 2-to-1 advantage among whites with a college degree (58 percent to 32 percent). In Philadelphia, Clinton leads Trump by a whopping 74 percent-to-21 percent margin, and her advantage is almost as big in the Philadelphia suburbs, 64 percent to 28 percent.
Polls hebben vaak een looptijd van een paar dagen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat het haast onmogelijk te meten is omdát er vanavond een debat is en ook dat debat de polls beïnvloedt?
Veel gematigde republikeinen in de suburbs gaan naar Clinton. Trump kan Pennsylvania vergeten als die onder die groep zo verliest. Er wordt hier soms lacherig gedaan over Romney en Kasich, maar Trump kan niet zonder deze groepquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:07 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Dit lijkt me de key, de Philadelphia suburbs lijken hem echt compleet af te wijzen. En dan is deze poll nog verricht voor de uitspraken van afgelopen vrijdag. Zonder Pennsylvania wordt het een lastig verhaal.
Ik denk ook dat dat de surge was vlak voor het 1e debat. Je zag ineens zijn support met 10 procent stijgen onder republikeinse kiezers. Mensen die voorheen misschien nevertrump waren, maar het idee van een clinton presidentschap toch enger vonden en eieren voor hun geld kozen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:09 schreef L3gend het volgende:
[..]
Veel gematigde republikeinen in de suburbs gaan naar Clinton. Trump kan Pennsylvania vergeten als die onder die groep zo verliest. Er wordt hier soms lacherig gedaan over Romney en Kasich, maar Trump kan niet zonder deze groep
quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:00 schreef fixatoman het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe Trump gaat reageren. Als hij echt 'all in' gaat dan gaat de GOP uiteen scheuren.
Trump gaat voor de: "Bill Clinton is een verkrachter" strategie.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:17:02EXCLUSIVE — Video Interview: Bill Clinton Accuser Juanita Broaddrick Relives Brutal Rapes:https://t.co/9j7f8VK9Md reageer retweet
Aint gonna work. Hij kan beter humble zijn. Bovendien heet zijn tegenstander Hillary, niet Bill.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:23 schreef Nintex het volgende:
[..]Trump gaat voor de: "Bill Clinton is een verkrachter" strategie.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:17:02EXCLUSIVE — Video Interview: Bill Clinton Accuser Juanita Broaddrick Relives Brutal Rapes:https://t.co/9j7f8VK9Md reageer retweet
Romney en Kasich, hahahahaha.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:09 schreef L3gend het volgende:
[..]
Veel gematigde republikeinen in de suburbs gaan naar Clinton. Trump kan Pennsylvania vergeten als die onder die groep zo verliest. Er wordt hier soms lacherig gedaan over Romney en Kasich, maar Trump kan niet zonder deze groep
Het gaat erom dat hij met de Clintons op gelijke voet komt te staan. Hoe lager de turn-out, hoe smeriger het debat, hoe groter zijn kans om te winnen. Want hij heeft een groep boze kiezers die ongeacht wat hij doet toch wel op hem stemmen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:24 schreef skysherrif het volgende:
Bovendien kent iedereen toch wel de bekende aantijgingen aan het adres van de Clintons, de mensen die dat geloven stemmen toch wel op je.
Het is ook die groep die hij toch al heeft die hij aanspreekt met die schandalen. Indeps willen toch liever horen hoe hij werkloosheid gaat aanpakken of zorgt dat er geen aanslagen meer komen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij met de Clintons op gelijke voet komt te staan. Hoe lager de turn-out, hoe smeriger het debat, hoe groter zijn kans om te winnen. Want hij heeft een groep boze kiezers die ongeacht wat hij doet toch wel op hem stemmen.
Het is vooral de andere partij beschadigen, kapot maken, vernederen, zoals hij met de 17 republikeinse kandidaten heeft gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is ook die groep die hij toch al heeft die hij aanspreekt met die schandalen. Indeps willen toch liever horen hoe hij werkloosheid gaat aanpakken of zorgt dat er geen aanslagen meer komen.
Als er een poll wordt gehouden over belangrijke issues staat vermoedelijk "Bills rape accusations" zeer laag.
Dat en wat over is van de GOP plat brandentwitter:billpruitt twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 23:44:47As a producer on seasons 1 & 2 of #theapprentice I assure you: when it comes to the #trumptapes there are far worse. #justthebegininng reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:00:51Tremendous support (except for some Republican "leadership"). Thank you. reageer retweet
Alle 3 post debate?quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:42 schreef Gambetta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CBS/YouGov polls.
Je blijft me voorquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:42 schreef Gambetta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CBS/YouGov polls.
Persoonlijk denk ik dat de race wel gelopen is, de persoon Trump is gewoon ongeschikt gebleken als president de inhoud is dan al weer veel minder van belang. Er zullen waarschijnlijk nog veel meer filmpjes gevonden worden. Trump heeft geen enkel respect voor vrouwen, het versieren van getrouwde vrouwen zal ook niet goed vallen bij de familiegerichte Amerikanen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is ook die groep die hij toch al heeft die hij aanspreekt met die schandalen. Indeps willen toch liever horen hoe hij werkloosheid gaat aanpakken of zorgt dat er geen aanslagen meer komen.
Als er een poll wordt gehouden over belangrijke issues staat vermoedelijk "Bills rape accusations" zeer laag.
https://www.washingtonpos(...)f592f176e_story.htmlquote:More Trump tapes surface with crude sex remarks
Oh. Dat bedoelde ik natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:45 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Wel post-debate ja, maar wel vóór de uitspraken van Trump.
Interessant om te lezen wat er zich in Trump tower afspeelde dit weekend.twitter:maggieNYT twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:35:36Trump sat in his tower, watching cable coverage of GOPers dropping support every hour, growing angry https://t.co/Pbna16v50O reageer retweet
Wauw, CBS is toch redelijk in de clinton aanval nutwitter:CBSNews twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:45:01New leaked Clinton emails fuel liberals' worst fears about the candidate https://t.co/J7faeyEZet https://t.co/Dso8ijI3NX reageer retweet
Eigenlijk weet je nu al dat niemand de debates zal winnen. Volgens 'media A' zal Trump het debat winnen, volgens 'media B' zal Clinton winnen. De artikels zijn al op voorhand geschreven.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh. Dat bedoelde ik natuurlijk.
Oke ik vond de schade daarom in ohio nog wel meevallen eigenlijk, 4 punten na zon groot schandaal is goed te maken immers als je de debates straks wint.
Nee dat valt mee.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eigenlijk weet je nu al dat niemand de debates zal winnen. Volgens 'media A' zal Trump het debat winnen, volgens 'media B' zal Clinton winnen. De artikels zijn al op voorhand geschreven.
Of het moet zijn dat een van de twee een ongelofelijke blunder maakt.
8% kan voldoende zijnquote:
twitter:ForecasterEnten twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 23:09:32All it takes is 3 out of every 100 Trump supporters to flip to Clinton for this to turn into a double-digit blowout. reageer retweet
Tja, ik denk dat zijn kans om te winnen wel verkeken is. Maar de kans om die miljoenen te mensen te vangen in een nieuwe Trump party op de langere termijn niet. De GOP loopt weg van Trump, maar daar zijn de supporters het niet mee eens. Trump gaat waarschijnlijk af, maar zijn movement bestaat nog steeds.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:58 schreef L3gend het volgende:
[..]
8% kan voldoende zijntwitter:ForecasterEnten twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 23:09:32All it takes is 3 out of every 100 Trump supporters to flip to Clinton for this to turn into a double-digit blowout. reageer retweet
Wie gaat het stok van zijn movement voortzetten dan?quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat zijn kans om te winnen wel verkeken is. Maar de kans om die miljoenen te mensen te vangen in een nieuwe Trump party op de langere termijn niet. De GOP loopt weg van Trump, maar daar zijn de supporters het niet mee eens. Trump gaat waarschijnlijk af, maar zijn movement bestaat nog steeds.
Echte kerels praten tegen lege stoelen als ze dat willen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, echte kerels praten dan weer niet tegen lege stoelen.
Heb wel medelijden met de Trump fans, dit kunnen geen gemakkelijke tijden zijn. Las zelfs net dat Trump een grappenmaker van nature is (dat bracht mij wel aan het lachen in ieder geval).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is wel één van de leukste. Wat een kleuterklas.
[ Bericht 8% gewijzigd door Euribob op 09-10-2016 16:35:58 ]Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Euribob op 09-10-2016 16:35:20 ]<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Sorryquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:37 schreef Euribob het volgende:
Nee, dit is geen plaats om "lollige" plaatjes neer te plempen mensen.
Je hebt wel de belangrijkste tweet weggehaald. Trump die openlijk de oorlog verklaard aan het GOP leiderschap en openlijk alle bruggen verbrand.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:37 schreef Euribob het volgende:
Nee, dit is geen plaats om "lollige" plaatjes neer te plempen mensen.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:12:23So many self-righteous hypocrites. Watch their poll numbers - and elections - go down! reageer retweet
Het is te hopen dat die partij zich splitst. Als er iets is dat de Democraten goed kunnen gebruiken dan is het een Republikeinse partij die in tweeën splitst. Ik verwacht het echter niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat zijn kans om te winnen wel verkeken is. Maar de kans om die miljoenen te mensen te vangen in een nieuwe Trump party op de langere termijn niet. De GOP loopt weg van Trump, maar daar zijn de supporters het niet mee eens. Trump gaat waarschijnlijk af, maar zijn movement bestaat nog steeds.
Het is nu echt Trump vs. the establishment
Ja dit is echt madness, hij is zonet even on a rampage gegaan. Lucht vast wel lekker op denk ik!quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:39 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je hebt wel de belangrijkste tweet weggehaald. Trump die openlijk de oorlog verklaard aan het GOP leiderschap en openlijk alle bruggen verbrand.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:12:23So many self-righteous hypocrites. Watch their poll numbers - and elections - go down! reageer retweet
[ Bericht 3% gewijzigd door Falco op 09-10-2016 16:58:37 ]<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:‘Onbezonnen Donald was nog maar 59 toen hij uitspraken deed’
Melania vraagt om begrip voor haar man
9 oktober 2016 door Laura van Gelder
De destijds 59-jarige Trump was nog jong en onbezonnen toen hij zijn controversiële ‘grab ’em by the pussy’-uitspraak deed. Dat zegt Melania Trump, die de Amerikanen vraagt om begrip voor haar man.In haar verklaring zegt Melania dat iedereen wel eens iets stoms heeft gedaan toen hij bijna zestig was: “We kunnen het een 59-jarig ventje toch niet aanrekenen dat hij tegen een andere volwassen man schaamteloos opschept over zijn grensoverschrijdende gedrag?”
Ik heb ooit eens in het begin van de reeks gezegd dat trump meedoet om Clinton te laten winnen dat dat er vlak voor de verkiezingen is omhoog komt waardoor hij stoptquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:45 schreef Nintex het volgende:
Of Trump wint of niet 'he deseves a medal'. Vernietigd door The Donald
- NeoCons
- Bush dynastie
- Ron/Rand Paul Liberty movement
- The Blaze (Glenn Beck en zijn gekkies)
- Wikileaks
- Ted Cruz
- Evangelical Movement
- Tea Party
- Alt right
- Chris Christie
- Rudy Guliani
- 'the Bernies'
Hij heeft al die groepjes georganiseerd en gekaapt voor zijn eigen movement en dat verdwijnt als hij straks af gaat als een gieter bij dat debat. Ironisch genoeg is de Clinton dynastie het enige dat straks stevig blijft zitten.
Ze hebben natuurlijk wel geprobeerd om hem om te vormen tot TeleprompterTrump, maar dat hield vaak hooguit een weekje of twee stand waarna Donald de verongelijkte kleuter weer de kop op stak.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:44 schreef skysherrif het volgende:
Iemand toevallig south park gekeken dit seizoen.
Ik snap niet dat ze geen "cartman" bij Trump doen en al zn laptops en mobieltjes slopen, zodat ie niet meer kan twitteren.
Of een uurtje presidentieel te doen in Mexico en bij terugkomst meteen terug te vallen in oude gebruiken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk wel geprobeerd om hem om te vormen tot TeleprompterTrump, maar dat hield vaak hooguit een weekje of twee stand waarna Donald de verongelijkte kleuter weer de kop op stak.
Trump is de bliksemafleider idd. Mensen een goed gevoel geven als ze op Clinton stemmen, want Trump.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:46 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens in het begin van de reeks gezegd dat trump meedoet om Clinton te laten winnen dat dat er vlak voor de verkiezingen is omhoog komt waardoor hij stopt
Het lijkt erop dat Trump iig vol op Clinton gaat. Trump gaat verliezen, maar het lijkt erop dat Clinton een van de minst populaire presidenten ooit wordt (althans in het begin van haar termijn dan!)quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Trump is de bliksemafleider idd. Mensen een goed gevoel geven als ze op Clinton stemmen, want Trump.
twitter:jmartNYT twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:48:19NEWS: Trump urges surrogates to unload on Republicans abandoning him, per new talking pts just forwarded to me (1/) reageer retweet
twitter:jmartNYT twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:49:41Trump talking pts urge total war on Rs: "They are more concerned with their political future than they are about the future of the country" reageer retweet
twitter:jmartNYT twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:51:57WE DON'T NEED EM. Trump talkers > "Trump won the Primary without the help of the insiders and he’ll win the General without them, too" reageer retweet
Kun je nagaan hoe slecht ze erop had gestaan met een degelijke tegenstander.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Trump iig vol op Clinton gaat. Trump gaat verliezen, maar het lijkt erop dat Clinton een van de minst populaire presidenten ooit wordt (althans in het begin van haar termijn dan!)
Die man is gewoon totaal geen Republikein. Trump is alleen maar Trump.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:53 schreef Nintex het volgende:
"Trump won the Primary without the help of the insiders and he’ll win the General without them, too"
Natuurlijk niet, ik heb gewoon een baan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of een uurtje presidentieel te doen in Mexico en bij terugkomst meteen terug te vallen in oude gebruiken.
Nouja het belooft iig spektakel voor vannacht, maar ik vermoed dat jij niet gaat kijken?
Ik meen dat de peilingen uitwezen dat zowel Kasich als Rubio haar hadden verslagen. Cruz weet ik niet zeker.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht ze erop had gestaan met een degelijke tegenstander.
Of als je pas savonds werkt en kan uitslapenquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik heb gewoon een baan.
Daarbij vind ik die debatten ook niet zo boeiend. Die debatten zijn in mijn ogen vooral voor de pundits en de mensen die te lui zijn om zich in de standpunten van de kandidaten te verdiepen.
Dat zijn geen namen die ik associeer met een 'degelijke tegenstander'.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik meen dat de peilingen uitwezen dat zowel Kasich als Rubio hem hadden verslagen. Cruz weet ik neit zeker.
Denk niet dat peilingen rekening houden met de mening van baconbusquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zijn geen namen die ik associeer met een 'degelijke tegenstander'.
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk niet dat peilingen rekening houden met de mening van baconbus
Oh dat klopt, maar Kasich en Rubio waren denk ik juist de redelijke republikeinen in het 17 mans veld, veel minder flawed dan een Christie of Cruz. Jeb had gewoon geen uitstralingquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet.
Bedoel alleen te zeggen dat Clinton er minder slecht uitziet naast een Trump of nietszeggende Republikein.
Die 2 waren wel best of the rest, vond ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat klopt, maar Kasich en Rubio waren denk ik juist de redelijke republikeinen in het 17 mans veld, veel minder flawed dan een Christie of Cruz. Jeb had gewoon geen uitstraling
twitter:SohrabAhmari twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:57:59Relief: House Speaker Paul Ryan wants Trump off the GOP ticket. Thank you. https://t.co/67bbL2fEzY reageer retweet
Ik vond Rubio nog wel wat appeal hebben, maargoed ze hebben allemaal natuurlijk de standaard conservatieve standunten waar je het als Nederlander eigenlijk niet mee eens hoort te zijnquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die 2 waren wel best of the rest, vond ik ook.
Maar zou ik 1 van hun ooit in het Witte Huis zien zitten. Fuck no.
Republikeinen hebben echt een chronisch gebrek aan charisma lijkt wel.
Rubio had wel iets maar ik zag 'm toen een keer keihard afgaan en dat vormt toch wel je beeld.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vond Rubio nog wel wat appeal hebben, maargoed ze hebben allemaal natuurlijk de standaard conservatieve standunten waar je het als Nederlander eigenlijk niet mee eens hoort te zijn
Ja daar verloor hij ook idd zijn primaries. Dat moment dat hij 3x hetzelfde verhaal ging vertellen en Christie hem daar zwaar op zijn plek zette.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Rubio had wel iets maar ik zag 'm toen een keer keihard afgaan en dat vormt toch wel je beeld.
Dat was het, zie het opeens weer voor me. Met zulke robot praktijken ga je hard af.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja daar verloor hij ook idd zijn primaries. Dat moment dat hij 3x hetzelfde verhaal ging vertellen en Christie hem daar zwaar op zijn plek zette.
Filmpje is van gisteren...quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:01 schreef Nintex het volgende:
Paul Ryan wil nu ook dat Trump er mee kapttwitter:SohrabAhmari twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:57:59Relief: House Speaker Paul Ryan wants Trump off the GOP ticket. Thank you. https://t.co/67bbL2fEzY reageer retweet
Dit, dat zon malloot nog zo ver kan komen in dat land en dat iemand als Clinton niet allang en breed de verkiezingen binnen heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Poetin lacht ze keihard uit, denk ik.
Een win win in ieder geval niet. Want ze verliezen de verkiezingen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:11 schreef Fylax het volgende:
Ik las vannacht op Reddit dat de Republikeinen eigenlijk de Libertarische Partij en Gary zouden moeten steunen, als een win-win. Mja.
twitter:brianstelter twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:59:51Scooplet: yes, the Trump tape WILL be the first set of Q's at tonight's debate https://t.co/u7J8yOkmF9 reageer retweet
Rubio kan in 2020, mocht ze weer tegen een type als clinton runnen, wat minority votes oppikken.quote:
Zijn Spaans is wel on fire.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Rubio kan in 2020, mocht ze weer tegen een type als clinton runnen, wat minority votes oppikken.
Rubio is een groot talent, maar 'not-there-yet'...quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Rubio kan in 2020, mocht ze weer tegen een type als clinton runnen, wat minority votes oppikken.
Het doel van de Russen lijkt vooral het ondermijnen van (het vertrouwen in) de Westerse democratieën en eensgezindheid in het Westen te zijn. Trump zou daarbij natuurlijk wel helpen, maar is geen doel op zich.quote:
Tenzij Hillary Clinton wint. Dan mag hij uitleggen waarom hij dat tegen probeerde te houden met zijn gehack.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Poetin lacht ze keihard uit, denk ik.
De latino stem is al niet heel relevant in de GE vanwege de sterke concentratie in een paar staten, maar in de Republikeinse primaries is ie nog veel marginaler.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Rubio is een groot talent, maar 'not-there-yet'...
hij is soms nog wat onhandig, lijkt zn zenuwen niet onder controle te hebben op de momenten dat alle ogen op hem staan en gaat juist dan fouten maken
Als hij dat ofwel onder controle krijgt of juist positief voor zich wet uit te nutten als een 'merkteken' kan hij ver komen, maar dit jaar was het gewoon nog een te zware druk op zn schouders om een echte rol te spelen in de Primaries (en hij had een zeker nadeel dat juist twee senatoren met beide een Latino-achtergrond Trump uitdaagden en hij tegenover Cruz niet genoeg indruk wist te maken om de Latino-stem binnen te halen, zelfs zn eigen staat verloor hij )
Denk niet dat hij iets gaat uitleggen hoorquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tenzij Hillary Clinton wint. Dan mag hij uitleggen waarom hij dat tegen probeerde te houden met zijn gehack.
Poetin hoeft aan niemand iets uit te leggen. Alleen aan de Russen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
[..]
Tenzij Hillary Clinton wint. Dan mag hij uitleggen waarom hij dat tegen probeerde te houden met zijn gehack.
Maar zou hij als minority misschien ook meer appeal hebben (iig dan een witte rep kandidaat) op bijvoorbeeld de AA bevolkingquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
De latino stem is al niet heel relevant in de GE vanwege de sterke concentratie in een paar staten, maar in de Republikeinse primaries is ie nog veel marginaler.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ook die is volstrekt verwaarloosbaar in de Republikeinse primaries. Meer dan 90% van de kiezers in die primaries is blank.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar zou hij als minority misschien ook meer appeal hebben (iig dan een witte rep kandidaat) op bijvoorbeeld de AA bevolking
Had het ook over de GEquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook die is volstrekt verwaarloosbaar in de Republikeinse primaries. Meer dan 90% van de kiezers in die primaries is blank.
quote:Despite the release of a tape of Donald Trump making lewd remarks about women and talking about his attempt to have an affair with a married woman, the Republican nominee still has the support of at least some of the nation's conservative Christian leaders.
A number of Republican officeholders have condemned the GOP candidate's remarks, with some rescinding their support of him and others calling for Trump to quit the race in the wake of the release of the taped remarks Friday by the Washington Post,
But three prominent conservative Christian leaders said with varying degrees of enthusiasm that they remain in Trump's camp.
Tony Perkins, president of the conservative Family Research Council, said Christians "are left with a choice of voting for the one who will do the least damage to our freedoms."
"This is far from an ideal situation, but it is the reality in which we find ourselves and as difficult as it is, I refuse to find sanctuary on the sidelines and allow the country and culture to deteriorate even further by continuing the policies of the last 8 years," Perkins said.
Top! Zelf ook van de partij vannacht?quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:42 schreef Mike het volgende:
Alvast een topic voor vannacht aangemaakt: POL / Debat nr 2: Trump vs Clinton #1 (Live topic)
Ook dan is het maar zeer de vraag of dat gaat helpen. Het gaat toch ook wel heel erg om het imago van de partij met bijbehorende standpunten. De GOP is bij uitstek de partij voor de blanke conservatieve kiezer geworden. Daar zit ook een inherente vijandigheid jegens iedereen die niet assimileert en die cultuur adopteert in. Je ziet het bijvoorbeeld aan de 'Asian American vote'. Ondanks het feit dat die eigenlijk van alle etnische groepen de beste socio-economische status hebben, stemmen die ook in steeds hogere mate op de Democraten, pakweg +50 in 2012.quote:
Ja, dit wil ik niet missen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Top! Zelf ook van de partij vannacht?
Het interessante aan dit artikel vind ik, behalve dat er vrij weinig veranderd qua support voor Trump, dat de GOP'ers die zich distantieren van hem of zeggen niet op hem te gaan stemmen behoorlijk in de problemen gaan komen met de achterban/kiezers die dit niet waarderen.. en met de verschillende races in aantocht is dat toch behoorlijk pijnlijk voor ze..quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:33 schreef Nintex het volgende:
Politico heeft een uitgebreid onderzoek gedaan naar de impact van de video:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
http://www.politico.com/story/2016/10/politico-morning-consult-poll-229394#ixzz4MaRcJ1aj
Het lijkt me dan eigenljk noodzakelijk om over 4 jaar een minority naar voren te schuiven om niet alle grip te verliezen op die vote, anders kunnen de republikeinen een toekomstig presidentschap wel vergeten met de veranderende demographics.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook dan is het maar zeer de vraag of dat gaat helpen. Het gaat toch ook wel heel erg om het imago van de partij met bijbehorende standpunten. De GOP is bij uitstek de partij voor de blanke conservatieve kiezer geworden. Daar zit ook een inherente vijandigheid jegens iedereen die niet assimileert en die cultuur adopteert in. Je ziet het bijvoorbeeld aan de 'Asian American vote'. Ondanks het feit dat die eigenlijk van alle etnische groepen de beste socio-economische status hebben, stemmen die ook in steeds hogere mate op de Democraten, pakweg +50 in 2012.
De zwarte stem zijn de Republikeinen eigenlijk ook sinds Goldwater wel kwijt.
Het is tweeledig. Enerzijds zegt 25% dat het blijven steunen van Trump ze ertoe kan bewegen om niet op de kandidaat te stemmen, anderzijds zegt 28% het tegenovergestelde. Win-win voor de Democraten zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:46 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Het interessante aan dit artikel vind ik, behalve dat er vrij weinig veranderd qua support voor Trump, dat de GOP'ers die zich distantieren van hem of zeggen niet op hem te gaan stemmen behoorlijk in de problemen gaan komen met de achterban/kiezers die dit niet waarderen.. en met de verschillende races in aantocht is dat toch behoorlijk pijnlijk voor ze..
Je mist het punt. Als je feitelijk iemand naar voren schuift die enkel een stereotype Republikein is met een kleurtje, dan gaat dat weinig zoden aan de dijk zetten. En dat is eigenlijk precies wat Rubio en al helemaal Cruz zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het lijkt me dan eigenljk noodzakelijk om over 4 jaar een minority naar voren te schuiven om niet alle grip te verliezen op die vote, anders kunnen de republikeinen een toekomstig presidentschap wel vergeten met de veranderende demographics.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:33 schreef Nintex het volgende:
[..]
De race is on voor de Apprentice tapestwitter:billpruitt twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 23:44:47As a producer on seasons 1 & 2 of #theapprentice I assure you: when it comes to the #trumptapes there are far worse. #justthebegininng reageer retweet
twitter:wikileaks twitterde op zondag 09-10-2016 om 04:19:12@billpruitt Contact us https://t.co/cLRcuIiQXz or office@wikileaks.org reageer retweet
Nee, ze zullen inderdaad ook in woorden en daden moeten veranderen, maar ik denk dat dat beter gaat lukken met iemand die zelf een minority is, dan dat een Pence of Ryan dat gaat proberen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je mist het punt. Als je feitelijk iemand naar voren schuift die enkel een stereotype Republikein is met een kleurtje, dan gaat dat weinig zoden aan de dijk zetten. En dat is eigenlijk precies wat Rubio en al helemaal Cruz zijn.
Ik zou eerder willen spreken van het RTL Boulevard effect.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:54 schreef DUTCHKO het volgende:
Interessant: net op Fox vertel men dat dit is de meest gevolgde presidentiele verkiezingen. Zelfs mensen die geen bal om politiek geven zijn zelfs geinteresseerd.
Het Fortuyn effect in de USA.
Dit zijn wel de leukste Amerikaanse verkiezingen ooit. Ik vind het stiekum wel geinig ;@.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou eerder willen spreken van het RTL Boulevard effect.
Mwoah, ik vind het niveau behoorlijk infantiel. Het gaat nergens over. Je ziet het ook wel aan de types die het aantrekt. Maar ik kijk dan ook liever naar Buitenhof dan naar RTL Boulevard.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit zijn wel de leukste Amerikaanse verkiezingen ooit. Ik vind het stiekum wel geinig ;@.
Ach ja, lekker toch.....zo'n verAmerikaanse wereld....quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou eerder willen spreken van het RTL Boulevard effect.
Ja en nee. Uiteindelijk is dit ook politiek en zijn daar genoeg interessante ontwikkelingen geweest deze verkiezingen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het niveau behoorlijk infantiel. Het gaat nergens over. Je ziet het ook wel aan de types die het aantrekt. Maar ik kijk dan ook liever naar Buitenhof dan naar RTL Boulevard.
Het is dan ook uiterst vermakelijk, werkelijk alles is voorbij gekomen (behalve inhoud):quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:54 schreef DUTCHKO het volgende:
Interessant: net op Fox vertel men dat dit is de meest gevolgde presidentiele verkiezingen. Zelfs mensen die geen bal om politiek geven zijn zelfs geinteresseerd.
Ik zal het ergens wel gaan missen na volgende maand, de anecdotes, de headlines, het gedoe.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:05 schreef skysherrif het volgende:
Het "mooie" is dat er gewoon elke dag nieuws is en het dus wel interessant is om de politiek verkiezingsshow te volgen.
En vanavond gaat het wederom los denk ik zo.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:03 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Het is dan ook uiterst vermakelijk, werkelijk alles is voorbij gekomen (behalve inhoud):
* Conspiracies
* Voter violations
* Hacks
* Leaks
* Gezondheidsproblemen
* Uitspraken die we niet echt verwacht hadden
* Non-politicus die een heel veld GOP'ers oprolt
* 'Socialistische' Sanders
Ik zal er nog een hele hoop vergeten. Zoals gisteren iemand op MSNBC zei: Are you not entertained?. Kun je nagaan als het O'Malley vs. Kasich was geweest..
Fortuyn was een ranzige relnicht, maar Trump slaat alles qua onbeschoftheid.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:54 schreef DUTCHKO het volgende:
Dat hoeft ze niet, de eerste vragen gaan er over (net bekend geworden).quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:15 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En vanavond gaat het wederom los denk ik zo.
Er hoeft maar 1 opmerking van Clinton te komen over de tape/sexopmerkingen van Trump en het is gebeurd. (en ik weet wel zeker dat Clinton het niet kan laten om dit te vernoemen)
Mwoah, ik verwacht niet zoveel effect op de GOP. Een splitsing zou een prima resultaat zijn geweest, maar ik zie het niet gebeuren. Afgezien daarvan maakt dat deze verkiezingen nog niet boeiend.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja en nee. Uiteindelijk is dit ook politiek en zijn daar genoeg interessante ontwikkelingen geweest deze verkiezingen.
Of wil je ontkennen dat je stiekem niet een beetje geniet van deze GOP ondermijning
Werkelijk? Dus niets over het budget, verzekeringen, banen en politie maar over wat domme sex opmerkingen?quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:16 schreef justanick het volgende:
[..]
Dat hoeft ze niet, de eerste vragen gaan er over (net bekend geworden).
Ach, ik verwacht dat we nog wel een paar maanden "afterplay" gaan krijgen. Trump zal zijn verlies niet nederig accepteren, denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:10 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Ik zal het ergens wel gaan missen na volgende maand, de anecdotes, de headlines, het gedoe.
Inderdaad, ze hebben maar 1 gespreksonderwerp bij het debatquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:19 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Werkelijk? Dus niets over het budget, verzekeringen, banen en politie maar over wat domme sex opmerkingen?
Wat een niveau weer.
Dat zijn de eerste vragenquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:19 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Werkelijk? Dus niets over het budget, verzekeringen, banen en politie maar over wat domme sex opmerkingen?
Wat een niveau weer.
Een vraag over het budget zou inderdaad geen kwaad kunnen. Men zou Trump eens kunnen vragen of hij zich realiseert dat de overheid zich niet kan beroepen op chapter 11.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:19 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat een niveau weer.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een vraag over het budget zou inderdaad geen kwaad kunnen. Men zou Trump eens kunnen vragen of hij zich realiseert dat de overheid zich niet kan beroepen op chapter 11.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een vraag over het budget zou inderdaad geen kwaad kunnen. Men zou Trump eens kunnen vragen of hij zich realiseert dat de overheid zich niet kan beroepen op chapter 11.
Ah en hij heeft dus ooit gedacht/gezegd dat hij ook wel even Amerika failliet kon laten verklaren en daarna te reorganiseren?quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...),_United_States_Code
Hij heeft inderdaad wel eens geroepen dat hij gewoonweg de obligaties niet terug wilde betalen, maar ik doelde meer op het feit dat zijn don't tax, do spend beleid nou niet echt op hele solide financiële voet staat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah en hij heeft dus ooit gedacht/gezegd dat hij ook wel even Amerika failliet kon laten verklaren en daarna te reorganiseren?
Misschien dacht hij dat amerika dan ook 20 jaar lang geen belasting hoeft te betalen net als hij in zn eigen bedrijf ghehe
Dat zullen de chinezen waarderen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad wel eens geroepen dat hij gewoonweg de obligaties niet terug wilde betalen,
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:17:02EXCLUSIVE — Video Interview: Bill Clinton Accuser Juanita Broaddrick Relives Brutal Rapes:https://t.co/9j7f8VK9Md reageer retweet
Trump doubles downtwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 09-10-2016 om 19:16:50Exclusive Video–Broaddrick, Willey, Jones to Bill's Defenders: ‘These Are Crimes,’ ‘Terrified’ of ‘Enabler’ Hillary https://t.co/DMfLsIbtU1 reageer retweet
twitter:KellyannePolls twitterde op zondag 09-10-2016 om 18:25:51@realDonaldTrump on phone with @mike_pence @Reince on plane en route to #StLouisdebate https://t.co/T7Dbjq75Cs reageer retweet
Wat een feest, twee kandidaten die Amerika niet ziet zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:49 schreef skysherrif het volgende:
Wauw, CBS is toch redelijk in de clinton aanval nutwitter:CBSNews twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:45:01New leaked Clinton emails fuel liberals' worst fears about the candidate https://t.co/J7faeyEZet https://t.co/Dso8ijI3NX reageer retweet
Bron?quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:16 schreef justanick het volgende:
[..]
Dat hoeft ze niet, de eerste vragen gaan er over (net bekend geworden).
Trump tweette hetquote:
twitter:chrisdocnee twitterde op zondag 09-10-2016 om 18:35:10@mcuban the price is 5 million to cover the penalty fee. And we all get to hear him use the N word from what I hear https://t.co/IsmJvHHL1K reageer retweet
twitter:tedcruz twitterde op zondag 09-10-2016 om 18:26:53NBC had tape 11 yrs. Apprentice producer says they have more & worse. So why not release in 2015? In March? Why wa… https://t.co/Oxm7B8saor reageer retweet
Nos gewoon.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:39 schreef monkyyy het volgende:
Waar kijken jullie het debat van vannacht?
Veerkrachtig is beter dan verkrachting.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:44 schreef cb2013 het volgende:
Nederlandse media bericht over Bill Clinton veerkrachtig.
Opnieuw zware beschuldiging: 'Bill Clinton heeft mij verkracht'
http://www.ad.nl/buitenla(...)-verkracht~a4f58b0e/
Dat is niet zo'n moeilijke vraag, nu heeft de tape het meeste impact.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:40 schreef Nintex het volgende:
Cruz vraagt zich openlijk af waarom de media niet eerder Trump aangevallen heefttwitter:tedcruz twitterde op zondag 09-10-2016 om 18:26:53NBC had tape 11 yrs. Apprentice producer says they have more & worse. So why not release in 2015? In March? Why wa… https://t.co/Oxm7B8saor reageer retweet
Lekker he die Clintons....dus de USA wordt zodirect geregeerd door sexual predators....quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:26 schreef Nintex het volgende:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/785167148150820864twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 09-10-2016 om 19:16:50Exclusive Video–Broaddrick, Willey, Jones to Bill's Defenders: ‘These Are Crimes,’ ‘Terrified’ of ‘Enabler’ Hillary https://t.co/DMfLsIbtU1 reageer retweet
Dus nu wordt er de komende maand elke paar dagen een opname wereldkundig gemaakt van Trump die iets grofs zegt?quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:46 schreef Delibird het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n moeilijke vraag, nu heeft de tape het meeste impact.
Had Ted zelf zijn huiswerk maar beter moeten doen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:40 schreef Nintex het volgende:
Cruz vraagt zich openlijk af waarom de media niet eerder Trump aangevallen heefttwitter:tedcruz twitterde op zondag 09-10-2016 om 18:26:53NBC had tape 11 yrs. Apprentice producer says they have more & worse. So why not release in 2015? In March? Why wa… https://t.co/Oxm7B8saor reageer retweet
Volgens mij doet hij al een paar jaar niks anders.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dus nu wordt er de komende maand elke paar dagen een opname wereldkundig gemaakt van Trump die iets grofs zegt?
Cruz huilt nog een beetje na.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:40 schreef Nintex het volgende:
Vast wel, maar er worden niet vaak opnames van (privé)gesprekken van hem openbaar gemaakt. Wist trouwens niet dat je je zelfs voor privégesprekken moet verantwoorden, maar goed, kennelijk wel.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij al een paar jaar niks anders.
Zou me niks verbazen, leidt wel mooi af van de echte issues.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dus nu wordt er de komende maand elke paar dagen een opname wereldkundig gemaakt van Trump die iets grofs zegt?
Nee joh, je mag privé rustig roepen dat alle negers aan de hoogste boom moeten worden opgeknoopt, zolang je dat maar niet publiekelijk zegt. Geintje moet kunnen toch?quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vast wel, maar er worden niet vaak opnames van (privé)gesprekken van hem openbaar gemaakt. Wist trouwens niet dat je je zelfs voor privégesprekken moet verantwoorden, maar goed, kennelijk wel.
Tja WikiLeaks is zijn wekelijkse disclosure interval begonnen. Ontzettend doorzichtig.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze vinden het sexisme van Trump ook interessanter dan de gelekte speeches die HC voor de grote banken gaf (het is de inhoud van de speeches die interessant is, dat zegt meer dan "het publieke gezicht"). Inderdaad, alles behalve de inhoud.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:03 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Het is dan ook uiterst vermakelijk, werkelijk alles is voorbij gekomen (behalve inhoud):
* Conspiracies
* Voter violations
* Hacks
* Leaks
* Gezondheidsproblemen
* Uitspraken die we niet echt verwacht hadden
* Non-politicus die een heel veld GOP'ers oprolt
* 'Socialistische' Sanders
Ik zal er nog een hele hoop vergeten. Zoals gisteren iemand op MSNBC zei: Are you not entertained?. Kun je nagaan als het O'Malley vs. Kasich was geweest..
Zelfs dat is afhankelijk van de context, ik zie Hans Teeuwen gemakkelijk wegkomen met zulke uitspraken. Geert Wilders niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee joh, je mag privé rustig roepen dat alle negers aan de hoogste boom moeten worden opgeknoopt, zolang je dat maar niet publiekelijk zegt. Geintje moet kunnen toch?
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:02 schreef Delibird het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, leidt wel mooi af van de echte issues.
Zijn er grenzen aan wat je privé mag zeggen dan?quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee joh, je mag privé rustig roepen dat alle negers aan de hoogste boom moeten worden opgeknoopt, zolang je dat maar niet publiekelijk zegt. Geintje moet kunnen toch?
Uiteraard niet, freedom of speech en zo. Maar het is geen freedom of consequences.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn er grenzen aan wat je privé mag zeggen dan?
In welke zin? Juridische grenzen zijn er nauwelijks in de VS. Maar denken dat je als publieke figuur en al helemaal als potentiële president geen enkele verantwoordelijkheid hoeft af te leggen voor wat je privé zegt of doet, dan heb je het niet helemaal begrepen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
[..]
Ik vind het nogal wat als je iets wat iemand privé tegen je zegt openbaar maakt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:07 schreef Tweek het volgende:
[..]
Uiteraard niet, freedom of speech en zo. Maar het is geen freedom of consequences.
Ligt eraan in welke context, in sommige staten is het verborgen opnemen van iemand ook verboden, andere weer niet. Daarnaast zou je niet bang moeten zijn dat de dingen die je privé zegt naar buiten komen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat als je iets wat iemand privé tegen je zegt openbaar maakt.
Nee hoor. Ook niet-privé mag je overigens alles zeggen. Er kunnen in beide gevallen wel consequentiws aan vast zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
En als je iets in vertrouwen aan een vriend vertelt? Ik vind dat degene die het openbaar maakt fouter zit dan degene die iets heeft gezegd.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
In welke zin? Juridische grenzen zijn er nauwelijks in de VS. Maar denken dat je als publieke figuur en al helemaal als potentiële president geen enkele verantwoordelijkheid hoeft af te leggen voor wat je privé zegt of doet, dan heb je het niet helemaal begrepen.
Dat weet ik niet. Het kan ook geen om gesprekken met artsen of advocaten. En de meeste mensen hebben toch wel behoefte aan enige privacy.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke context, in sommige staten is het verborgen opnemen van iemand ook verboden, andere weer niet. Daarnaast zou je niet bang moeten zijn dat de dingen die je privé zegt naar buiten komen.
Alle gehackte e-mails, heimelijke opnames van gesprekken van Clinton, enzovoort zijn feitelijk ook gewoon privé, maar dat betekent niet dat men er niet mee wordt geconfronteerd als het op straat komt te liggen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En als je iets in vertrouwen aan een vriend vertelt? Ik vind dat degene die het openbaar maakt fouter zit dan degene die iets heeft gezegd.
Dat is sowieso strafbaar.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het kan ook geen om gesprekken met artsen of advocaten. En de meeste mensen hebben toch wel behoefte aan enige privacy.
Echte mannen zeggen dat gewoon, ja. Wat close-minded dit.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://www.nydailynews.co(...)it-article-1.2822058quote:Donald Trump’s disgusting and obscene boasting about groping women unearthed Friday eerily mirrors accusations from a 1997 lawsuit filed against the misogynistic mogul.
Make-up artist Jill Harth said the audio recording of Trump bragging that his stardom allowed him to do whatever he wanted to women, including “grab them by the p---y,” sadly came as no shock.
“That was exactly what he did to me,” she told the Daily News.
Harth sued Trump in 1997, claiming the bawdy businessman sexually harassed her for years and attempted to rape her at his Mar-a-Lago estate in Florida.
Net zoals roepen of we niet iemand kunnen dronen? Geintje? Maar daar hoor je anders weinig over.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kwam gewoon naar buiten hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Net zoals roepen of we niet iemand kunnen dronen? Geintje? Maar daar hoor je anders weinig over.
Ja maar dat schijnt minder erg te zijn dan sexuele praat.quote:
Ik hoor eigenlijk weinig over het verkrachten van dat kind door Trump. Waarom zwijgt men daar over? En kom nou niet aan dat het niet waar is. Want waarom ontkent hij het dan niet?quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Net zoals roepen of we niet iemand kunnen dronen? Geintje? Maar daar hoor je anders weinig over.
Zal wel afgekocht zijn door de Trump.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk weinig over het verkrachten van dat kind door Trump. Waarom zwijgt men daar over? En kom nou niet aan dat het niet waar is. Want waarom ontkent hij het dan niet?
ik heb daar eigenlijk nog nooit iets over gezien, artikeltje?quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk weinig over het verkrachten van dat kind door Trump. Waarom zwijgt men daar over? En kom nou niet aan dat het niet waar is. Want waarom ontkent hij het dan niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |