Ja, is wel erg jammer. Je zou toch zeggen dat er ergens wel iemand is die probeert het zo neutraal mogelijk neer te zetten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:02 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Neutrale media zijn zeldzaam, als ze al bestaan.
Ja, mee eens, maar ik vraag me af of bijvoorbeeld CNN zo'n toetssteen overleeft. Vaak genoeg hebben ze mensen van beide partijen aan tafel en is er zo nog even evenwicht. Maar na het eerste debat tussen Trump en Hillary ging het aan de CNN-tafel, die volgens mij uitsluitend bestond uit CNN-verslaggevers en geen 'externen', ging het alleen over alles wat Trump niet goed had gedaan.quote:Daarom is het ook zo belangrijk om kritisch te zijn en niet alles maar te vertrouwen wat je leest, want er staat ontzettend veel onzin op het internet. Kijk bijvoorbeeld bij het lezen van een bron of er is voldaan aan een paar journalistieke basisprincipes als hoor en wederhoor of naar de signatuur van het blad/kanaal/reporter.
Dat is waar.quote:Over het algemeen is het een goed idee om verschillende kwaliteitspublicaties te lezen verspreid over het ideologische spectrum als je tracht om een helder inzicht te verwerven. Bottom line, niet vertrouwen op schimmige blogjes die elke boerenkinkel kan volkliederen of YouTubefilmpjes met woorden als "truth", "treason" of "crime". Het is allemaal ook weer niet heel complex.
Na het debat zaten er twee Trumpsupporters aan tafel bij CNN. Ze waren toen overigens nog wel behoorlijk in de minderheid, dus ze hadden het niet makkelijk. (Het hielp ook niet dat het debat niet zo goed verlopen was voor Trump, natuurlijk).quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, mee eens, maar ik vraag me af of bijvoorbeeld CNN zo'n toetssteen overleeft. Vaak genoeg hebben ze mensen van beide partijen aan tafel en is er zo nog even evenwicht. Maar na het eerste debat tussen Trump en Hillary ging het aan de CNN-tafel, die volgens mij uitsluitend bestond uit CNN-verslaggevers en geen 'externen', ging het alleen over alles wat Trump niet goed had gedaan.
Nee, dat heb je fout. Om zulke aantijgingen te voorkomen nodigt CNN altijd 2 "surrogates" van elke kandidaat uit die daar zitten om hun eigen kandidaat te pluggen. Tijdens het eerste debat had CNN dan ook twee Trumpsupporters aan tafel zitten, uit mijn hoofd Jeffrey Lord en Kayleigh McEnany. De reden dat veel van de CNN-reporters aan tafel kritisch waren over Trump was omdat Trump een hele slechte indruk maakte. Dit heeft elke peiling uitgewezen. Als ze niet kritisch zouden zijn geweest zouden ze zichzelf belachelijk hebben gemaakt. Ze waren trouwens niet alleen kritisch, hadden veel lovende woorden voor zijn eerste halfuur.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, mee eens, maar ik vraag me af of bijvoorbeeld CNN zo'n toetssteen overleeft. Vaak genoeg hebben ze mensen van beide partijen aan tafel en is er zo nog even evenwicht. Maar na het eerste debat tussen Trump en Hillary ging het aan de CNN-tafel, die volgens mij uitsluitend bestond uit CNN-verslaggevers en geen 'externen', ging het alleen over alles wat Trump niet goed had gedaan.
Iets wat idd CNN erg goed doet, zijn altijd surrogates van beide partijen. Overigens, die laatste, Kayleigh, was ook zeer kritisch op Trump na de gelekte tapes.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:21 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Nee, dat heb je fout. Om zulke aantijgingen te voorkomen nodigt CNN altijd 2 "surrogates" van elke kandidaat uit die daar zitten om hun eigen kandidaat te pluggen. Tijdens het eerste debat had CNN dan ook twee Trumpsupporters aan tafel zitten, uit mijn hoofd Jeffrey Lord en Kayleigh McEnany. De reden dat veel van de CNN-reporters aan tafel kritisch waren over Trump was omdat Trump een hele slechte indruk maakte. Dit heeft elke peiling uitgewezen. Als ze niet kritisch zouden zijn geweest zouden ze zichzelf belachelijk hebben gemaakt. Ze waren trouwens niet alleen kritisch, hadden veel lovende woorden voor zijn eerste halfuur.
Oké. Ja, klopt, over het eerste half uur waren ze inderdaad positief.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:21 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Nee, dat heb je fout. Om zulke aantijgingen te voorkomen nodigt CNN altijd 2 "surrogates" van elke kandidaat uit die daar zitten om hun eigen kandidaat te pluggen. Tijdens het eerste debat had CNN dan ook twee Trumpsupporters aan tafel zitten, uit mijn hoofd Jeffrey Lord en Kayleigh McEnany. De reden dat veel van de CNN-reporters aan tafel kritisch waren over Trump was omdat Trump een hele slechte indruk maakte. Dit heeft elke peiling uitgewezen. Als ze niet kritisch zouden zijn geweest zouden ze zichzelf belachelijk hebben gemaakt. Ze waren trouwens niet alleen kritisch, hadden veel lovende woorden voor zijn eerste halfuur.
twitter:atensnut twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 14:06:23How many times must it be said? Actions speak louder than words. DT said bad things!HRC threatened me after BC raped me. reageer retweet
twitter:atensnut twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 14:37:37Hillary calls Trump's remarks "horrific" while she lives with and protects a "Rapist". Her actions are horrific. reageer retweet
Eigenlijk heb je niks aan die surrogates, want die zullen altijd na het debat vertellen dat hun kandidaat gewonnen heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iets wat idd CNN erg goed doet, zijn altijd surrogates van beide partijen. Overigens, die laatste, Kayleigh, was ook zeer kritisch op Trump na de gelekte tapes.
Ik snap wel waarom ze het doen, zo kunnen ze goed laten zien hoe "neutraal" ze wel niet zijn wat goed is voor hun imago. Ik word er alleen als kijker niet vrolijk van als ik van te voren al weet wat de mensen aan tafel gaan zeggen. Je kan Jeffrey Lords reactie op het debat vannacht bij wijze van spreken nu al uitschrijven.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iets wat idd CNN erg goed doet, zijn altijd surrogates van beide partijen. Overigens, die laatste, Kayleigh, was ook zeer kritisch op Trump na de gelekte tapes.
Nja, als het feitelijk klopt wat ze zeggen kan het wel je eigen mening aanscherpen. Maar ik heb het toch liever dan alleen de nieuwszender zelf die een voorkeur heeft voor een van beiden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je niks aan die surrogates, want die zullen altijd na het debat vertellen dat hun kandidaat gewonnen heeft.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:24 schreef martijnde3de het volgende:
twitter:atensnut twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 14:06:23How many times must it be said? Actions speak louder than words. DT said bad things!HRC threatened me after BC raped me. reageer retweet
twitter:atensnut twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 14:37:37Hillary calls Trump's remarks "horrific" while she lives with and protects a "Rapist". Her actions are horrific. reageer retweet
Zo ver reikt de lange arm van de Clintons dus. Ze kunnen het zelfs het slachtoffer twintig jaar lang doen vergeten.quote:
Knap dat ze nog leeftquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:30 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Zo ver reikt de lange arm van de Clintons dus. Ze kunnen het zelfs het slachtoffer twintig jaar lang doen vergeten.
Is Bill er ooit voor veroordeeld? Nee toch? Dan is er dus gerede kans dat hij niemand verkracht heeft (maar wel als womanizer flink wat afgeneukt heeft terwijl hij getrouwd was).quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:24 schreef martijnde3de het volgende:
Link was van een verkeerde site, excuses.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:34 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Is Bill er ooit voor veroordeeld? Nee toch? Dan is er dus gerede kans dat hij niemand verkracht heeft (maar wel als womanizer flink wat afgeneukt heeft terwijl hij getrouwd was).
Trump heeft immers een beschuldiging van verkrachting van een 13jarig meisje achter zijn naam staan. Ook niet voor veroordeeld, maar ja, volgens dezelfde standaard van 'hij zal het wel gedaan hebben', is ie dus een pedo.
De enige die nooit iemand verkracht heeft of vreemd gegaan is, is Hillary.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een fake nieuws site en het bericht klopt dus niet: http://www.thatsfake.com/(...)ith-hillary-clinton/quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:42 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
http://worldnewsdailyrepo(...)-clinton-in-the-70s/
foutjequote:Op zondag 9 oktober 2016 14:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat is een fake nieuws site en het bericht klopt dus niet: http://www.thatsfake.com/(...)ith-hillary-clinton/
Wat een troep kots jij toch over dit topic uit.
Hoe veel daarvan is het gevolg van Grabgate?quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:50 schreef Falco het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)ntial_campaign,_2016
Aardig rijtje geworden zo. Kan me niet voorstellen dat dit nog goed komt.
Ja. Ben ook benieuwd hoe hij het vannacht doet. Het zal hem toch allemaal wel raken lijkt me.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:00 schreef fixatoman het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe Trump gaat reageren. [...]
Haast onmogelijk om dit daadwerkelijk te meten met het debat van vanavond.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:00 schreef monkyyy het volgende:
Poll: GrabGate heeft effect op de peilingen?
• Trump zal hierdoor stijgen in de peilingen
• Trump zal hierdoor dalen in de peilingen
• GrabGate heeft geen effect op de peilingen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Probeer uzelf te verplaatsen in de Amerikaanse stemmer.
Bedoel je dat het haast onmogelijk te meten is omdát er vanavond een debat is en ook dat debat de polls beïnvloedt?quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:01 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Haast onmogelijk om dit daadwerkelijk te meten met het debat van vanavond.
twitter:mmurraypolitics twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:00:15New NBC/WSJ/Marist poll of PA (conducted before Fri)Clinton 49Trump 37Johnson 6Stein 4(Oct. 3-6, likely voters) reageer retweet
twitter:mmurraypolitics twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:00:03New NBC/WSJ/Marist poll of FL (conducted before Fri):Clinton 45%Trump 42%Johnson 5%Stein 3%(Oct. 3-5, likely voters) reageer retweet
twitter:mmurraypolitics twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:00:49More from NBC/WSJ/Marist poll of FL:Rubio 48%Murphy 46%(Oct. 3-5 -- before hurricane, likely voters) reageer retweet
Gambetta was me net voortwitter:mmurraypolitics twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:01:08More from NBC/WSJ/Marist poll of PAMcGinty 48Toomey 44(Oct. 3-6, likely voters) reageer retweet
Dit lijkt me de key, de Philadelphia suburbs lijken hem echt compleet af te wijzen. En dan is deze poll nog verricht voor de uitspraken van afgelopen vrijdag. Zonder Pennsylvania wordt het een lastig verhaal.quote:In Pennsylvania Clinton holds a nearly 2-to-1 advantage among whites with a college degree (58 percent to 32 percent). In Philadelphia, Clinton leads Trump by a whopping 74 percent-to-21 percent margin, and her advantage is almost as big in the Philadelphia suburbs, 64 percent to 28 percent.
Polls hebben vaak een looptijd van een paar dagen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat het haast onmogelijk te meten is omdát er vanavond een debat is en ook dat debat de polls beïnvloedt?
Veel gematigde republikeinen in de suburbs gaan naar Clinton. Trump kan Pennsylvania vergeten als die onder die groep zo verliest. Er wordt hier soms lacherig gedaan over Romney en Kasich, maar Trump kan niet zonder deze groepquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:07 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Dit lijkt me de key, de Philadelphia suburbs lijken hem echt compleet af te wijzen. En dan is deze poll nog verricht voor de uitspraken van afgelopen vrijdag. Zonder Pennsylvania wordt het een lastig verhaal.
Ik denk ook dat dat de surge was vlak voor het 1e debat. Je zag ineens zijn support met 10 procent stijgen onder republikeinse kiezers. Mensen die voorheen misschien nevertrump waren, maar het idee van een clinton presidentschap toch enger vonden en eieren voor hun geld kozen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:09 schreef L3gend het volgende:
[..]
Veel gematigde republikeinen in de suburbs gaan naar Clinton. Trump kan Pennsylvania vergeten als die onder die groep zo verliest. Er wordt hier soms lacherig gedaan over Romney en Kasich, maar Trump kan niet zonder deze groep
quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:00 schreef fixatoman het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe Trump gaat reageren. Als hij echt 'all in' gaat dan gaat de GOP uiteen scheuren.
Trump gaat voor de: "Bill Clinton is een verkrachter" strategie.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:17:02EXCLUSIVE — Video Interview: Bill Clinton Accuser Juanita Broaddrick Relives Brutal Rapes:https://t.co/9j7f8VK9Md reageer retweet
Aint gonna work. Hij kan beter humble zijn. Bovendien heet zijn tegenstander Hillary, niet Bill.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:23 schreef Nintex het volgende:
[..]Trump gaat voor de: "Bill Clinton is een verkrachter" strategie.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:17:02EXCLUSIVE — Video Interview: Bill Clinton Accuser Juanita Broaddrick Relives Brutal Rapes:https://t.co/9j7f8VK9Md reageer retweet
Romney en Kasich, hahahahaha.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:09 schreef L3gend het volgende:
[..]
Veel gematigde republikeinen in de suburbs gaan naar Clinton. Trump kan Pennsylvania vergeten als die onder die groep zo verliest. Er wordt hier soms lacherig gedaan over Romney en Kasich, maar Trump kan niet zonder deze groep
Het gaat erom dat hij met de Clintons op gelijke voet komt te staan. Hoe lager de turn-out, hoe smeriger het debat, hoe groter zijn kans om te winnen. Want hij heeft een groep boze kiezers die ongeacht wat hij doet toch wel op hem stemmen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:24 schreef skysherrif het volgende:
Bovendien kent iedereen toch wel de bekende aantijgingen aan het adres van de Clintons, de mensen die dat geloven stemmen toch wel op je.
Het is ook die groep die hij toch al heeft die hij aanspreekt met die schandalen. Indeps willen toch liever horen hoe hij werkloosheid gaat aanpakken of zorgt dat er geen aanslagen meer komen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij met de Clintons op gelijke voet komt te staan. Hoe lager de turn-out, hoe smeriger het debat, hoe groter zijn kans om te winnen. Want hij heeft een groep boze kiezers die ongeacht wat hij doet toch wel op hem stemmen.
Het is vooral de andere partij beschadigen, kapot maken, vernederen, zoals hij met de 17 republikeinse kandidaten heeft gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is ook die groep die hij toch al heeft die hij aanspreekt met die schandalen. Indeps willen toch liever horen hoe hij werkloosheid gaat aanpakken of zorgt dat er geen aanslagen meer komen.
Als er een poll wordt gehouden over belangrijke issues staat vermoedelijk "Bills rape accusations" zeer laag.
Dat en wat over is van de GOP plat brandentwitter:billpruitt twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 23:44:47As a producer on seasons 1 & 2 of #theapprentice I assure you: when it comes to the #trumptapes there are far worse. #justthebegininng reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:00:51Tremendous support (except for some Republican "leadership"). Thank you. reageer retweet
Alle 3 post debate?quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:42 schreef Gambetta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CBS/YouGov polls.
Je blijft me voorquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:42 schreef Gambetta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CBS/YouGov polls.
Persoonlijk denk ik dat de race wel gelopen is, de persoon Trump is gewoon ongeschikt gebleken als president de inhoud is dan al weer veel minder van belang. Er zullen waarschijnlijk nog veel meer filmpjes gevonden worden. Trump heeft geen enkel respect voor vrouwen, het versieren van getrouwde vrouwen zal ook niet goed vallen bij de familiegerichte Amerikanen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is ook die groep die hij toch al heeft die hij aanspreekt met die schandalen. Indeps willen toch liever horen hoe hij werkloosheid gaat aanpakken of zorgt dat er geen aanslagen meer komen.
Als er een poll wordt gehouden over belangrijke issues staat vermoedelijk "Bills rape accusations" zeer laag.
https://www.washingtonpos(...)f592f176e_story.htmlquote:More Trump tapes surface with crude sex remarks
Oh. Dat bedoelde ik natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:45 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Wel post-debate ja, maar wel vóór de uitspraken van Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |