Ik hoorde dat volgende week de echte onthullingen komen. Echt waar. Cross my heart. Ja.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat blijkt ook wel. Assange kondigde meerdere malen publicaties aan die Clinton totaal kapot zouden maken. Maar er komt niets van terecht. Daarover hoeft ze zich dus inderdaad geen zorgen te maken.
Heb ik wat gemist over een rape van Bill Clinton?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:14 schreef martijnde3de het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Exclusive poll: GOP voters want the party to stand by Trump
http://www.politico.com/story/2016/10/politico-morning-consult-poll-229394#ixzz4MaRcJ1ajquote:Overall, fewer than four-in-10 voters -- 39 percent -- think Trump should end his presidential campaign, while only slightly more voters, 45 percent, think he should not drop out.
Misschien dat ik onterecht iets teveel parallellen trek tussen deze regio en Nederlandse gemeentes zoals Landgraaf en al die andere Limburgse mijnstreekgemeentes of Rucphen. Maar je kunt toch niet ontkennen dat in die streken er ook een chronisch gevoel van ontevredenheid is in de gevestigde politieke orde en dat men daarom alle hoop vestigt in een persoon als Trump?Dat van het milieu zal best meespelen maar zal echt niet de enige factor zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:21 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Nou, dit heeft er niet echt veel mee te maken, Appalachia heeft zich voornamelijk afgekeerd van de Democraten omdat milieubescherming voor de Democraten de afgelopen twintig jaar een belangrijk dingetje is geworden. De Republikeinen beschuldigden de Democraten er sindsdien van een "war on coal" te voeren en de kolenindustrie is nog altijd zeer belangrijk in de regio. Dat is ook de reden dat de Democraten op statelijk niveau wel aan de macht blijven in West Virginia, daar zijn ze net zo pro-coal en anti-milieu als de Republikeinen.
In tegenstelling tot Hillary-aanhangers.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist over een rape van Bill Clinton?
Of is dat weer zo'n gevalletje moddergooien. ?
Heel normaal voor trumpaanhangers, die liegen nogal .
Hoe bepaal jij dan wat er waar is? Inderdaad is die bron misschien heel onbetrouwbaar. Maar is CNN dan zo betrouwbaar? Of The New York Times? Sterker nog, welk nieuwsmedium is uberhaupt neutraal?quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:51 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is ook weer bijna ongeloofwaardig, maar ik zal het nog eens proberen uit te leggen. Natuurlijk moet je niet alles zomaar geloven wat je op schimmige alt-right blogjes leest. Als er wordt verwezen naar boeken met titels als "THE TRUTH ABOUT HILLARY" gaat er toch wel een alarmbel af? Een goede vuistregel bij het beoordelen van een bron is dat elke bron met het woord "truth" erin altijd over samenzweringen en roddels gaat.
Kom op zeg, de blog waar jij zonder blikken of blozen naar linkt publiceert aan de lopende band artikels met titels als "SHOCKING VIDEO RECOVERED=> Bill Clinton Grabs Stewardess P*ssy" en "THIS FBI COUNTERTERRORISM Agent Just EXPOSED OBAMA’s TREASON In A HUGE WAY!" en mijn favoriet "VIDEO Captures Hillary’s Campaign Workers Committing Voter Fraud AGAIN". Dit geeft jouw vertrouwen in de journalistieke integriteit van de auteur? En dan struikel je over het feit dat je naïef wordt genoemd? Ik hoop dat je zelf ook wel inziet dat dat misschien niet zo'n onredelijke inschatting is.
In 1998 beweerde een vrouw dat Bill haar in 1978 had verkracht. .quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Aldus iemand die het verschil tussen feiten (video-opnames waarin je Trump iets duidelijk hoort zeggen) en beweringen (Jan schreef in zijn boek dat hij van Piet hoorde dat Kees hem verteld had wat Clinton gezegd heeft) niet kent.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Hillary-aanhangers.
Ga anders gewoon in op wat ik zeg. Hillary-aanhangers zijn volgens jou eerlijk? Zo primitief om mensen persoonlijk aan te vallen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:45 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Aldus iemand die het verschil tussen feiten (video-opnames waarin je Trump iets duidelijk hoort zeggen) en beweringen (Jan schreef in zijn boek dat hij van Piet hoorde dat Kees hem verteld had wat Clinton gezegd heeft) niet kent.
Je mist het punt, zoals ik je al eerder heb proberen uit te leggen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ga anders gewoon in op wat ik zeg. Hillary-aanhangers zijn volgens jou eerlijk? Zo primitief om mensen persoonlijk aan te vallen.
Er is zeker ontevredenheid en dat draagt er ook aan bij dat Trump mateloos populair is in de regio. Trump doet het het beste onder laagopgeleide blanken en daar zijn er in West Virginia natuurlijk genoeg van. Ik zet wel vraagtekens bij de de vergelijking die jij maakt met Nederland en de kiezers die van de PvdA overlopen naar de PVV. Die lijkt me niet zo op zijn plaats omdat a) het proces in West Virginia al decennia aan de gang is, niet iets van de laatste jaren en b) West-Virginians wel gewoon Democraat blijven stemmen in lokale verkiezingen terwijl de PvdA niet opeens beter presteert in Limburgse gemeenteraads- of Provinciale Statenverkiezingen. Daarom hecht ik wat West Virginia betreft veel waarde aan de rol van milieubescherming, omdat dat het belangrijkste breekpunt is tussen de Democratische Partij van West Virginia en de Democratische partij op nationaal niveau. Ze hebben zich in West Virginia niet totaal van de "Democratische idealen", bij gebrek aan een betere term, afgekeerd.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Misschien dat ik onterecht iets teveel parallellen trek tussen deze regio en Nederlandse gemeentes zoals Landgraaf en al die andere Limburgse mijnstreekgemeentes of Rucphen. Maar je kunt toch niet ontkennen dat in die streken er ook een chronisch gevoel van ontevredenheid is in de gevestigde politieke orde en dat men daarom alle hoop vestigt in een persoon als Trump?Dat van het milieu zal best meespelen maar zal echt niet de enige factor zijn.
Ik reageerde op jouw opmerking dat Trump-aanhangers nogal liegen. Waarover liegen ze dan? Je bedoelt dat hun steun destijds niet gemeend was?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je mist het punt, zoals ik je al eerder heb proberen uit te leggen.
Het gaat er niet langer om dat Hillary-aanhangers zeggen dat Trump stom is en vice versa. Het gaat erom dat Trump-aanhangers massaal afstand nemen van degene die ze tot voor kort volgden.
En vervolgens ga jij je als een Iraakse minister van propaganda gedragen door te stellen dat er niets aan de hand is, want hullie doen het ook.
Als je me nu beweringen in de mond gaat leggen die ik niet heb gedaan, dan zijn we denk ik uitgepraat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw opmerking dat Trump-aanhangers nogal liegen. Waarover liegen ze dan? Je bedoelt dat hun steun destijds niet gemeend was?
Trump-aanhangers lijken meer dan gemiddeld gevoelig voor allerlei BNW-theoriëen. Dat zie je hier op FOK! maar ook gewoon in peilingen in de VS. (Zoals de peilingen die ik gisteren quotte over de enorme aantallen Trump-aanhangers die denken dat Obama uit Kenia komt en een moslim is).quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw opmerking dat Trump-aanhangers nogal liegen. Waarover liegen ze dan? Je bedoelt dat hun steun destijds niet gemeend was?
Sorry, dat was jij inderdaad niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je me nu beweringen in de mond gaat leggen die ik niet heb gedaan, dan zijn we denk ik uitgepraat.
Er gingen al jarenlang verhalen van Bill's escapades nog voor hij president was. Hij kon als gouverneur tijdens zijn campagne stops in Arkansas niet van serveersters afblijven, dat soort dingen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
In 1998 beweerde een vrouw dat Bill haar in 1978 had verkracht. .
Neutrale media zijn zeldzaam, als ze al bestaan. Daarom is het ook zo belangrijk om kritisch te zijn en niet alles maar te vertrouwen wat je leest, want er staat ontzettend veel onzin op het internet. Kijk bijvoorbeeld bij het lezen van een bron of er is voldaan aan een paar journalistieke basisprincipes als hoor en wederhoor of naar de signatuur van het blad/kanaal/reporter. Over het algemeen is het een goed idee om verschillende kwaliteitspublicaties te lezen verspreid over het ideologische spectrum als je tracht om een helder inzicht te verwerven. Bottom line, niet vertrouwen op schimmige blogjes die elke boerenkinkel kan volkliederen of YouTubefilmpjes met woorden als "truth", "treason" of "crime". Het is allemaal ook weer niet heel complex.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bepaal jij dan wat er waar is? Inderdaad is die bron misschien heel onbetrouwbaar. Maar is CNN dan zo betrouwbaar? Of The New York Times? Sterker nog, welk nieuwsmedium is uberhaupt neutraal?
New york times is overigens veelvuldig in de emails naar voren gekomen als een verlengstuk van de Clinton campaign.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bepaal jij dan wat er waar is? Inderdaad is die bron misschien heel onbetrouwbaar. Maar is CNN dan zo betrouwbaar? Of The New York Times? Sterker nog, welk nieuwsmedium is uberhaupt neutraal?
Nee, NBC komt zo nog met wat pollsquote:
Dit vat het mooi samen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz4Mab2zOh0quote:Bill Clinton reached an $850,000 settlement with Jones in 1998, ending a lawsuit that culminated in his impeachment trial in Congress. Clinton admitted no wrongdoing.
Nou ik mag toch aannemen dat je in ieder geval hebt gehoord dat vrouwen hem daarvan beschuldigd hebben. Of het waar is, geen idee.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |