Interessant om te lezen wat er zich in Trump tower afspeelde dit weekend.twitter:maggieNYT twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:35:36Trump sat in his tower, watching cable coverage of GOPers dropping support every hour, growing angry https://t.co/Pbna16v50O reageer retweet
Wauw, CBS is toch redelijk in de clinton aanval nutwitter:CBSNews twitterde op zondag 09-10-2016 om 15:45:01New leaked Clinton emails fuel liberals' worst fears about the candidate https://t.co/J7faeyEZet https://t.co/Dso8ijI3NX reageer retweet
Eigenlijk weet je nu al dat niemand de debates zal winnen. Volgens 'media A' zal Trump het debat winnen, volgens 'media B' zal Clinton winnen. De artikels zijn al op voorhand geschreven.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh. Dat bedoelde ik natuurlijk.
Oke ik vond de schade daarom in ohio nog wel meevallen eigenlijk, 4 punten na zon groot schandaal is goed te maken immers als je de debates straks wint.
Nee dat valt mee.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eigenlijk weet je nu al dat niemand de debates zal winnen. Volgens 'media A' zal Trump het debat winnen, volgens 'media B' zal Clinton winnen. De artikels zijn al op voorhand geschreven.
Of het moet zijn dat een van de twee een ongelofelijke blunder maakt.
8% kan voldoende zijnquote:
twitter:ForecasterEnten twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 23:09:32All it takes is 3 out of every 100 Trump supporters to flip to Clinton for this to turn into a double-digit blowout. reageer retweet
Tja, ik denk dat zijn kans om te winnen wel verkeken is. Maar de kans om die miljoenen te mensen te vangen in een nieuwe Trump party op de langere termijn niet. De GOP loopt weg van Trump, maar daar zijn de supporters het niet mee eens. Trump gaat waarschijnlijk af, maar zijn movement bestaat nog steeds.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:58 schreef L3gend het volgende:
[..]
8% kan voldoende zijntwitter:ForecasterEnten twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 23:09:32All it takes is 3 out of every 100 Trump supporters to flip to Clinton for this to turn into a double-digit blowout. reageer retweet
Wie gaat het stok van zijn movement voortzetten dan?quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat zijn kans om te winnen wel verkeken is. Maar de kans om die miljoenen te mensen te vangen in een nieuwe Trump party op de langere termijn niet. De GOP loopt weg van Trump, maar daar zijn de supporters het niet mee eens. Trump gaat waarschijnlijk af, maar zijn movement bestaat nog steeds.
Echte kerels praten tegen lege stoelen als ze dat willen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, echte kerels praten dan weer niet tegen lege stoelen.
Heb wel medelijden met de Trump fans, dit kunnen geen gemakkelijke tijden zijn. Las zelfs net dat Trump een grappenmaker van nature is (dat bracht mij wel aan het lachen in ieder geval).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is wel één van de leukste. Wat een kleuterklas.
[ Bericht 8% gewijzigd door Euribob op 09-10-2016 16:35:58 ]Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Euribob op 09-10-2016 16:35:20 ]<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Sorryquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:37 schreef Euribob het volgende:
Nee, dit is geen plaats om "lollige" plaatjes neer te plempen mensen.
Je hebt wel de belangrijkste tweet weggehaald. Trump die openlijk de oorlog verklaard aan het GOP leiderschap en openlijk alle bruggen verbrand.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:37 schreef Euribob het volgende:
Nee, dit is geen plaats om "lollige" plaatjes neer te plempen mensen.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:12:23So many self-righteous hypocrites. Watch their poll numbers - and elections - go down! reageer retweet
Het is te hopen dat die partij zich splitst. Als er iets is dat de Democraten goed kunnen gebruiken dan is het een Republikeinse partij die in tweeën splitst. Ik verwacht het echter niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat zijn kans om te winnen wel verkeken is. Maar de kans om die miljoenen te mensen te vangen in een nieuwe Trump party op de langere termijn niet. De GOP loopt weg van Trump, maar daar zijn de supporters het niet mee eens. Trump gaat waarschijnlijk af, maar zijn movement bestaat nog steeds.
Het is nu echt Trump vs. the establishment
Ja dit is echt madness, hij is zonet even on a rampage gegaan. Lucht vast wel lekker op denk ik!quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:39 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je hebt wel de belangrijkste tweet weggehaald. Trump die openlijk de oorlog verklaard aan het GOP leiderschap en openlijk alle bruggen verbrand.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:12:23So many self-righteous hypocrites. Watch their poll numbers - and elections - go down! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Falco op 09-10-2016 16:58:37 ]<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:‘Onbezonnen Donald was nog maar 59 toen hij uitspraken deed’
Melania vraagt om begrip voor haar man
9 oktober 2016 door Laura van Gelder
De destijds 59-jarige Trump was nog jong en onbezonnen toen hij zijn controversiële ‘grab ’em by the pussy’-uitspraak deed. Dat zegt Melania Trump, die de Amerikanen vraagt om begrip voor haar man.In haar verklaring zegt Melania dat iedereen wel eens iets stoms heeft gedaan toen hij bijna zestig was: “We kunnen het een 59-jarig ventje toch niet aanrekenen dat hij tegen een andere volwassen man schaamteloos opschept over zijn grensoverschrijdende gedrag?”
Ik heb ooit eens in het begin van de reeks gezegd dat trump meedoet om Clinton te laten winnen dat dat er vlak voor de verkiezingen is omhoog komt waardoor hij stoptquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:45 schreef Nintex het volgende:
Of Trump wint of niet 'he deseves a medal'. Vernietigd door The Donald
- NeoCons
- Bush dynastie
- Ron/Rand Paul Liberty movement
- The Blaze (Glenn Beck en zijn gekkies)
- Wikileaks
- Ted Cruz
- Evangelical Movement
- Tea Party
- Alt right
- Chris Christie
- Rudy Guliani
- 'the Bernies'
Hij heeft al die groepjes georganiseerd en gekaapt voor zijn eigen movement en dat verdwijnt als hij straks af gaat als een gieter bij dat debat. Ironisch genoeg is de Clinton dynastie het enige dat straks stevig blijft zitten.
Ze hebben natuurlijk wel geprobeerd om hem om te vormen tot TeleprompterTrump, maar dat hield vaak hooguit een weekje of twee stand waarna Donald de verongelijkte kleuter weer de kop op stak.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:44 schreef skysherrif het volgende:
Iemand toevallig south park gekeken dit seizoen.
Ik snap niet dat ze geen "cartman" bij Trump doen en al zn laptops en mobieltjes slopen, zodat ie niet meer kan twitteren.
Of een uurtje presidentieel te doen in Mexico en bij terugkomst meteen terug te vallen in oude gebruiken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk wel geprobeerd om hem om te vormen tot TeleprompterTrump, maar dat hield vaak hooguit een weekje of twee stand waarna Donald de verongelijkte kleuter weer de kop op stak.
Trump is de bliksemafleider idd. Mensen een goed gevoel geven als ze op Clinton stemmen, want Trump.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:46 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens in het begin van de reeks gezegd dat trump meedoet om Clinton te laten winnen dat dat er vlak voor de verkiezingen is omhoog komt waardoor hij stopt
Het lijkt erop dat Trump iig vol op Clinton gaat. Trump gaat verliezen, maar het lijkt erop dat Clinton een van de minst populaire presidenten ooit wordt (althans in het begin van haar termijn dan!)quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Trump is de bliksemafleider idd. Mensen een goed gevoel geven als ze op Clinton stemmen, want Trump.
twitter:jmartNYT twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:48:19NEWS: Trump urges surrogates to unload on Republicans abandoning him, per new talking pts just forwarded to me (1/) reageer retweet
twitter:jmartNYT twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:49:41Trump talking pts urge total war on Rs: "They are more concerned with their political future than they are about the future of the country" reageer retweet
twitter:jmartNYT twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:51:57WE DON'T NEED EM. Trump talkers > "Trump won the Primary without the help of the insiders and he’ll win the General without them, too" reageer retweet
Kun je nagaan hoe slecht ze erop had gestaan met een degelijke tegenstander.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Trump iig vol op Clinton gaat. Trump gaat verliezen, maar het lijkt erop dat Clinton een van de minst populaire presidenten ooit wordt (althans in het begin van haar termijn dan!)
Die man is gewoon totaal geen Republikein. Trump is alleen maar Trump.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:53 schreef Nintex het volgende:
"Trump won the Primary without the help of the insiders and he’ll win the General without them, too"
Natuurlijk niet, ik heb gewoon een baan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of een uurtje presidentieel te doen in Mexico en bij terugkomst meteen terug te vallen in oude gebruiken.
Nouja het belooft iig spektakel voor vannacht, maar ik vermoed dat jij niet gaat kijken?
Ik meen dat de peilingen uitwezen dat zowel Kasich als Rubio haar hadden verslagen. Cruz weet ik niet zeker.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht ze erop had gestaan met een degelijke tegenstander.
Of als je pas savonds werkt en kan uitslapenquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik heb gewoon een baan.
Daarbij vind ik die debatten ook niet zo boeiend. Die debatten zijn in mijn ogen vooral voor de pundits en de mensen die te lui zijn om zich in de standpunten van de kandidaten te verdiepen.
Dat zijn geen namen die ik associeer met een 'degelijke tegenstander'.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik meen dat de peilingen uitwezen dat zowel Kasich als Rubio hem hadden verslagen. Cruz weet ik neit zeker.
Denk niet dat peilingen rekening houden met de mening van baconbusquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zijn geen namen die ik associeer met een 'degelijke tegenstander'.
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk niet dat peilingen rekening houden met de mening van baconbus
Oh dat klopt, maar Kasich en Rubio waren denk ik juist de redelijke republikeinen in het 17 mans veld, veel minder flawed dan een Christie of Cruz. Jeb had gewoon geen uitstralingquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet.
Bedoel alleen te zeggen dat Clinton er minder slecht uitziet naast een Trump of nietszeggende Republikein.
Die 2 waren wel best of the rest, vond ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat klopt, maar Kasich en Rubio waren denk ik juist de redelijke republikeinen in het 17 mans veld, veel minder flawed dan een Christie of Cruz. Jeb had gewoon geen uitstraling
twitter:SohrabAhmari twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:57:59Relief: House Speaker Paul Ryan wants Trump off the GOP ticket. Thank you. https://t.co/67bbL2fEzY reageer retweet
Ik vond Rubio nog wel wat appeal hebben, maargoed ze hebben allemaal natuurlijk de standaard conservatieve standunten waar je het als Nederlander eigenlijk niet mee eens hoort te zijnquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die 2 waren wel best of the rest, vond ik ook.
Maar zou ik 1 van hun ooit in het Witte Huis zien zitten. Fuck no.
Republikeinen hebben echt een chronisch gebrek aan charisma lijkt wel.
Rubio had wel iets maar ik zag 'm toen een keer keihard afgaan en dat vormt toch wel je beeld.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vond Rubio nog wel wat appeal hebben, maargoed ze hebben allemaal natuurlijk de standaard conservatieve standunten waar je het als Nederlander eigenlijk niet mee eens hoort te zijn
Ja daar verloor hij ook idd zijn primaries. Dat moment dat hij 3x hetzelfde verhaal ging vertellen en Christie hem daar zwaar op zijn plek zette.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Rubio had wel iets maar ik zag 'm toen een keer keihard afgaan en dat vormt toch wel je beeld.
Dat was het, zie het opeens weer voor me. Met zulke robot praktijken ga je hard af.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja daar verloor hij ook idd zijn primaries. Dat moment dat hij 3x hetzelfde verhaal ging vertellen en Christie hem daar zwaar op zijn plek zette.
Filmpje is van gisteren...quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:01 schreef Nintex het volgende:
Paul Ryan wil nu ook dat Trump er mee kapttwitter:SohrabAhmari twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:57:59Relief: House Speaker Paul Ryan wants Trump off the GOP ticket. Thank you. https://t.co/67bbL2fEzY reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |