Geweld tegen journalisten goedkeuren:twitter:TerreurMonitor twitterde op donderdag 25-02-2016 om 19:00:48Lid van Jonge Democraten Fryslân (@JDFryslan) dreigt op Twitter met moord op Geert #Wilders (@geertwilderspvv). https://t.co/rBwMBhEZYB reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef MisterCe het volgende:
Hier alvast de ruwe beelden van de Antifa aanval op ons camerateam afgelopen middag in Amsterdam. Te zien is hoe onze verslaggeefster recht in het gezicht wordt geslagen. Wat een flinke vent ben je dan. Al kon dit geweld wel op begrip rekenen van D66 Amsterdam. Notabene de grootste partij in de hoofdstad.
http://www.powned.tv/nieu(...)angevallen_door.html
En dan nog beweren dat je tegen het fascisme vechtVoor mij zijn deze gasten echt het laagste van het laagste. Lager dan pedofielen? Ja lager dan pedofielen. Ik durf er geld op te zette dat geen van hun ooit een loonstrookje heeft gezien.
Het nieuwe normaal!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:58 schreef Kloon7 het volgende:
D66 komt lekker in het nieuws, eerst bedreigt eentje Wilders met de dood en nu keurt D66 in Amsterdam geweld tegen journalisten goed.
Wilders met de dood bedreigen:Geweld tegen journalisten goedkeuren:twitter:TerreurMonitor twitterde op donderdag 25-02-2016 om 19:00:48Lid van Jonge Democraten Fryslân (@JDFryslan) dreigt op Twitter met moord op Geert #Wilders (@geertwilderspvv). https://t.co/rBwMBhEZYB reageer retweet
[ afbeelding ]
Dat weten ze bij Powned ook.. Beelden als dit zijn gewoon een feestje voor de redactie daar.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:03 schreef Woelwater het volgende:
Dat wijf liep ook wel te zuigen ook hoor. Had ik er hier zo eentje naast me op de bank zitten had ik hetzelfde gedaan.
Als je naar een illegale tegendemonstratie gaat kun je vragen van de pers verwachten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:03 schreef Woelwater het volgende:
Dat wijf liep ook wel te zuigen ook hoor. Had ik er hier zo eentje naast me op de bank zitten had ik hetzelfde gedaan.
gelukkig is de kans daarop niet zo grootquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:03 schreef Woelwater het volgende:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:08 schreef MisterCe het volgende:
[..]
gelukkig is de kans daarop niet zo groot
Zuigen hoeft niet perse negatief te zijn natuurlijk, vooral niet op een bank.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:03 schreef Woelwater het volgende:
Want je bent niet in staat een fatsoenlijk gesprek te voeren?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:03 schreef Woelwater het volgende:
Vraag dat maar aan TS, die weet meer over mij dan ikzelfquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:15 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Want je bent niet in staat een fatsoenlijk gesprek te voeren?
En waarvan gaan ze dan aangifte doen? Dat er niet nietjes op hun gezuig wordt gereageerd?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:33 schreef bamibij het volgende:
''aangevallen''
powned doet zelfs aangifte
wat een sneuneus-kermis toch weer
afapowned
van die 'klap' en een verfbom die die gozer schijnbaar op de camera gegooid heeftquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En waarvan gaan ze dan aangifte doen? Dat er niet nietjes op hun gezuig wordt gereageerd?
Misschien moest dat Powned-tuig maar eens een beetje fatsoenlijker hun werk doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
van die 'klap' en een verfbom die die gozer schijnbaar op de camera gegooid heeft
voortaan kan die kerel dus beter grotere verfbommen meenemen, kan ie ongestoord tikken daarna
Want Powned heeft die demonstratie georganiseerd? Die hooligans moeten ze de cel in gooien. Powned hoeven ze alleen een royalsadness (Excuseer mijn Engels) medaille te geven, voor het gebrek aan journalistieke kwaliteit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:50 schreef xpompompomx het volgende:
Powned zou aangeklaagd moeten worden voor opruiing.
Powned zou eens gevraagd moeten worden wat nou eigenlijk hun doel is, want met journalistiek heeft dit echt geen zak te maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:01 schreef vaduz het volgende:
[..]
Want Powned heeft die demonstratie georganiseerd? Die hooligans moeten ze de cel in gooien. Powned hoeven ze alleen een royalsadness (Excuseer mijn Engels) medaille te geven, voor het gebrek aan journalistieke kwaliteit.
Entertainment, net als de NOS tegenwoordig. Lang leve de progressie degradatie. Kom laten we geld inzamelen om het polygoonjournaal nieuw leven in te blazen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Powned zou eens gevraagd moeten worden wat nou eigenlijk hun doel is, want met journalistiek heeft dit echt geen zak te maken.
Ja? Vind je die twee vergelijkbaar?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:08 schreef vaduz het volgende:
[..]
Entertainment, net als de NOS tegenwoordig.
Powned is natuurlijk de overtreffende trap. Maar je kunt moeilijk gaan beweren dat de NOS nou zo kwalitatief is. Zou mij niets verbazen dat over 20 jaar het verschil tussen die 2 is verdwenen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja? Vind je die twee vergelijkbaar?
Flikker er allebei maar uit hoor. Maar Als je de NOS al kut vindt, dan is er voor Powned helemaal geen enkel bestaansrecht meer. NOS geeft dan tenminste nog informatie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:10 schreef vaduz het volgende:
[..]
Powned is natuurlijk de overtreffende trap. Maar je kunt moeilijk gaan beweren dat de NOS nou zo kwalitatief is. Zou mij niets verbazen dat over 20 jaar het verschil tussen die 2 is verdwenen.
Ik ben helemaal voor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Flikker er allebei maar uit hoor.
De NOS geeft vooral bewust desinformatie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Flikker er allebei maar uit hoor. Maar Als je de NOS al kut vindt, dan is er voor Powned helemaal geen enkel bestaansrecht meer. NOS geeft dan tenminste nog informatie.
Ja, het is een groot complot.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:15 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
De NOS geeft vooral bewust desinformatie.
Ga jij dat ook roepen als iemand wordt vermoord?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:41 schreef Jigzoz het volgende:
Als je constant mensen loopt te zieken, dan reageert er een keer een. Vorige keer was het (jawel: de rechtsconservatieve Andreas Kinneging) en nu dus een paar demonstranten.
uit die beelden zie ik vooral dat de interviewster de hele tijd achter van die antifa-typetjes rent die van haar weglopen en hen vragen blijft stellen, terwijl die aangeven niets te willen zeggen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:07 schreef Ceberut het volgende:
Is de aanval ook vastgelegd op video? Of is dit het? Wat een sensatie.
Misschien moet je dan geen verf op camera's gooienquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Misschien moet je iemand geen kwartier lang een microfoon in het gezicht duwen als je niet wil dat hij uit je handen wordt geslagen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
uit die beelden zie ik vooral dat de interviewster de hele tijd achter van die antifa-typetjes rent die van haar weglopen en hen vragen blijft stellen, terwijl die aangeven niets te willen zeggen.
uiteindelijk smijt iemand verf naar de camera en als ze dan verhaal gaat halen bij die persoon duwt of slaat hij in haar richting als ze hem blijft bedringen met de microfoon..
Tja, volgens mij zitten daar beide kanten flink fout...
ik heb verder ook een hekel aan die laffe antifa-typetjes, die naar mijn mening ook vaak op een rel uitzijnen geweld uitvoeren of uitlokken, maar hier is ook die interviewer bezig als een anti-antifa-typetjes en inderdaad vind ik dat aan 'uitlokking' bijna niet dichterbij kan komen.
Journalisten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:58 schreef Kloon7 het volgende:
Geweld tegen journalisten goedkeuren:
En als iemand jou, wanneer je verder loopt, achterna loopt en je continu lastig blijft vallen? Waar trek je de grens wanneer je wel van je af moet bijten?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ga jij dat ook roepen als iemand wordt vermoord?
"Ja, moet je maar niet constant zuigen."
Gewoon je handen thuis houden. Reageer maar met je mondje of loop verder.
Hij begon wel, ze gaat daarna verhaal halenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als iemand jou, wanneer je verder loopt, achterna loopt en je continu lastig blijft vallen? Waar trek je de grens wanneer je wel van je af moet bijten?
Als je vindt dat je lastig gevallen wordt meld je dat bij de politie. Die was in overvloed aanwezig?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als iemand jou, wanneer je verder loopt, achterna loopt en je continu lastig blijft vallen? Waar trek je de grens wanneer je wel van je af moet bijten?
Je ziet toch duidelijk op het filmpje dat hij niet begon maar zij de hele opname alleen maar mensen lastig aan het vallen waren?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij begon wel, ze gaat daarna verhaal halen. Stukje oorzaak gevolg. Die kerel is gewoon dom bezig en doet precies wat Powned wil, win voor Powned dus.
* Ja, ze staat flink te stoken met haar microfoon maar dat geeft je het recht niet om dit te doen.. Er is genoeg politie op de been.
Het probleem is alleen dat ze niet normaal hun werk doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Journalisten moeten normaal hun werk kunnen doen. Mensen die journalisten aanvallen of mishandelen moeten zwaar - misschien zelfs wel extra zwaar - worden gestraft. En het maakt me daarbij geen moer uit of de daders extreem-links, extreem-rechts, moslimradicaal, voetbalhooligan of wat dan ook zijn. Je blijft gewoon met je vuile poten af van journalisten die hun werk doen.
Eens hoor. Maar die staat erbij en kijkt ernaar. Die hadden veel eerder in moeten grijpen. Als dat AFA-tuig iets anders doet dan vreedzaam protest en als die 'journalisten' onophoudelijk mensen lastig vallen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als je vindt dat je lastig gevallen wordt meld je dat bij de politie. Die was in overvloed aanwezig?
Moeten ze normaal hun werk doen. Heb je trouwens het filmpje gekeken? Dit is toch geen in het gezicht slaan joh. Iemand valt je lastig met een microfoon, dus iemand tyft die microfoon weg. Oorzaak, gevolg. Allebei niet goed, allebei begrijpelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Journalisten moeten normaal hun werk kunnen doen. Mensen die journalisten aanvallen of mishandelen moeten zwaar - misschien zelfs wel extra zwaar - worden gestraft. En het maakt me daarbij geen moer uit of de daders extreem-links, extreem-rechts, moslimradicaal, voetbalhooligan of wat dan ook zijn. Je blijft gewoon met je vuile poten af van journalisten die hun werk doen.
Het gekke is dat niemand bescherming zoekt bij politie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar die staat erbij en kijkt ernaar. Die hadden veel eerder in moeten grijpen. Als dat AFA-tuig iets anders doet dan vreedzaam protest en als die 'journalisten' onophoudelijk mensen lastig vallen.
Maar dat doen ze niet. Snap ik ook wel, want daar krijg je alleen maar gezeik mee als politieagent.
'quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het gekke is dat niemand bescherming zoekt bij politie.
Deze interview stijl is ook allesbehalve correct. Zij was veel te opdringerigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Dat gevoel heb ik soms ook wel eerlijk gezegd maar ik ben bang dat dat ook niks oplost. Soms moet je gewoon mensen tegen zichzelf beschermen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'
Neen, dus pleur er lekker een paar hekken om, laat ze met elkaar doen wat ze willen en dan kunnen we misschien daarna weer een béétje beschaving proberen te kweken
Laat ze óf allemaal lekker thuisblijven, of laat het lekker gaan als dergelijke tokkies elkaar op gaan zoeken. Ik vraag me wel eens af hoeveel belastinggeld er wel niet doorheen gaat, alleen omdat mensen als pownedratten en AFA-tuig niet gewoon normaal kan doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik soms ook wel eerlijk gezegd maar ik ben bang dat dat ook niks oplost. Soms moet je gewoon mensen tegen zichzelf beschermen.
Maar je bent als overheid wel verantwoordelijk voor het welzijn van alle burgers. Ook de tokkiesquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat ze óf allemaal lekker thuisblijven, of laat het lekker gaan als dergelijke tokkies elkaar op gaan zoeken. Ik vraag me wel eens af hoeveel belastinggeld er wel niet doorheen gaat, alleen omdat mensen als pownedratten en AFA-tuig niet gewoon normaal kan doen.
Volgens mij was die hee tegendemonstratie bedoeld om andere mensen lastig te vallen (met een andere mening). Niet zeuren als het dan andersom gebeurd.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk op het filmpje dat hij niet begon maar zij de hele opname alleen maar mensen lastig aan het vallen waren?En het recht om wat te doen dan precies?
Die ME-ers geven vast het goede voorbeeld, in de kroeg pronken van kijk mij dit volk verdedigen en als er straks een aanslag komt en de pleuris breekt uit vertrekken ze massaal naar de campings toe om daar hun gezin te beschermenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar je bent als overheid wel verantwoordelijk voor het welzijn van alle burgers. Ook de tokkies
Volgens mij leven we nog altijd in een land waarin het niet okay is om iemand anders zijn spullen kapot te maken of te besmeuren met verf.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk op het filmpje dat hij niet begon maar zij de hele opname alleen maar mensen lastig aan het vallen waren?En het recht om wat te doen dan precies?
Over welke ME'ers heb je het precies? Jij kent zequote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:04 schreef flufffy het volgende:
[..]
Die ME-ers geven vast het goede voorbeeld, in de kroeg pronken van kijk mij dit volk verdedigen en als er straks een aanslag komt en de pleuris breekt uit vertrekken ze massaal naar de campings toe om daar hun gezin te beschermen
globaal gesproken en nee zulk soort figuren wil ik niet kennenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Over welke ME'ers heb je het precies? Jij kent ze
Ah okquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:08 schreef flufffy het volgende:
[..]
globaal gesproken en nee zulk soort figuren wil ik niet kennen
Ik ben links en tegen geweldquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:07 schreef HSG het volgende:
Linkse mensen denken dat ze met hun "tolerantie" een vrijkaart hebben om overal geweld te mogen gebruiken.
Waarom zou je überhaupt links willen zijn?quote:
Vergeet pro-moslim nietquote:
Wat houdt "links" in volgens jou?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt links willen zijn?
Vergeet anti-religie nietquote:
Zo is het beterquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:07 schreef HSG het volgende:
Sommige Linkse mensen denken dat ze met hun "tolerantie" een vrijkaart hebben om overal geweld te mogen gebruiken.
Walks like a duck, talks like a duck...quote:
Ongetwijfeld pas ik in één van jouw hokjesquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Walks like a duck, talks like a duck...
Yup,quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld pas ik in één van jouw hokjes
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Yup,
Dat hokje waar "zich als atheïst voordoende moslim" bovenstaat
Wederom: ieder mens mag wat mij betreft geloven wat ie wil geloven, ook jijquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Yup,
Mensen die sociale gelijkheid en Lockiaanse egalitarisme steunen en zich bezorgd tonen voor mensen in de maatschappij die achtergesteld staan invergemijking met anderen maar daarbij vooral hun eigen sociale positie als uitgangspositie voor deze mensen gebruiken en die geloven dat alle ongelijkheden verbannen moeten worden. Zonder Kantiaanse dualisme op het gebied van vrijheid maar eerder stoelend op een hegeliaans principe dat absoluut is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat houdt "links" in volgens jou?
Iedereen die niet mijn mening deelt mag kapot.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat houdt "links" in volgens jou?
Dankjewel voor je inhoudelijke bijdrage.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mensen die sociale gelijkheid en Lockiaanse egalitarisme steunen en zich bezorgd tonen voor mensen in de maatschappij die achtergesteld staan invergemijking met anderen maar daarbij vooral hun eigen sociale positie als uitgangspositie voor deze mensen gebruiken en die geloven dat alle ongelijkheden verbannen moeten worden. Zonder Kantiaanse dualisme op het gebied van vrijheid maar eerder stoelend op een hegeliaans principe dat absoluut is.
Daar ben ik het eigenlijk wel me eens, maar ik ben minder bekoord van volk wat niet eerlijk is over welke sprookje ze in gelovenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wederom: ieder mens mag wat mij betreft geloven wat ie wil geloven, ook jij![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:20 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Iedereen die niet mijn mening deelt mag kapot.
Die lui van PowNed zijn geen journalisten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moet je iets aan je paranoïde gedachten doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel me eens, maar ik ben minder bekoord van volk wat niet eerlijk is over welke sprookje ze in geloven
Ik geloof niet in sprookjes maar ik weet dat er mensen zijn die daar wel in geloven.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel me eens, maar ik ben minder bekoord van volk wat niet eerlijk is over welke sprookje ze in geloven
Nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je iets aan je paranoïde gedachten doen.
Wat knap, misschien moet je iets doen met die gave. Ben ik ook een undercover gelovige volgens jou?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee.
Gekke is dat ik dat al 16 jaar altijd erg goed zie, hier op dit forum.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee.
Gekke is dat ik dat al 16 jaar altijd erg goed zie, hier op dit forum.
Ik ken jou niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat knap, misschien moet je iets doen met die gave. Ben ik ook een undercover gelovige volgens jou?
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
En waar baseer jij precies op dat Kijkertje stiekem gelovig is?
Blijkbaar:quote:
En ExTec heeft er al zestien jaar geen enkele keer naast gezeten, dus ja...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Yup,
Ooooh boy die had ik gemistquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Blijkbaar:
[..]
En ExTec heeft er al zestien jaar geen enkele keer naast gezeten, dus ja...
Uiteraard, maar als we afgaan op wat Stirner zij in Der Einzige und sein Eigenhum, is links zijn net zo egocentrisch als rechts,die daarin dan eerlijker is, het verloochent de ego niet maar is er dermate uitgesproken over.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Gedeeltelijk mee eens maar zoals jij wsl ook wel weet zijn daar allerlei varaianten in.
Dat heb ik in een andere topic uiteen gezet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
En waar baseer jij precies op dat Kijkertje stiekem gelovig is?
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als we afgaan op wat Stirner zij in Der Einzige und sein Eigenhum, is links zijn net zo egocentrisch als rechts,die daarin dan eerlijker is, het verloochent de ego niet maar is er dermate uitgesproken over.
Heb je een linkje voor me? Ben nu wel benieuwd naar die uiteenzetting.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat heb ik in een andere topic uiteen gezet.
Genoeg types die je gelijk verrot trappen als je hun apparatuur probeert te slopen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:34 schreef George_Zina het volgende:
Tja, ze liep wel aan die man te plakken aan het eind. Zijn genoeg types die haar met een trap het ziekenhuis in schoppen. Dom wijf.
Gossie. Is het ooit in je opgekomen dat je er volkomen naast zit?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat heb ik in een andere topic uiteen gezet.
Die is goed te vinden, dus nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me? Ben nu wel benieuwd naar die uiteenzetting.
Jammer.quote:
quote:
Soms wel. Maar voorlopig nog niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Gossie. Is het ooit in je opgekomen dat je er volkomen naast zit?
Volgens Stirner niet allemaal, alhoewel Spencer en Bentham het daar niet mee eens zullen zijn en die het weer vanuit Epicuriaanse gedachtegoed bekijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Egocentrisch zijn we in feite allemaal. Het punt is wat is wel of niet "overall" goed voor de maatschappij als geheel.
racistquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Zo is het beter. Aan de rechterkant heb je ook een groep die denken dat geweld de oplossing is.
In feite is niemand het eens over alles. Vind jij jezelf rechts en waarom?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Volgens Stirner niet allemaal, alhoewel Spencer en Bentham het daar niet mee eens zullen zijn en die het weer vanuit Epicuriaanse gedachtegoed bekijken.
Welke beter is, rechts is theoretisch natuurlijker omdat het een directere gedachtegoed vertegenwoordigd in lijn met psychologisch egoïsme.
Nee, geen enkele stroming, ik onthoud me zelfs van stemmen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In feite is niemand het eens over alles. Vind jij jezelf rechts en waarom?
Kiezen is moeilijk, heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee, geen enkele stroming, ik onthoud me zelfs van stemmen.
Krijg anders een existentiële crisis.
Maar hoe weet je dat die belangrijk zijn?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kiezen is moeilijk, heb ik ook last vanMaar er zijn dingen waarvan ik weet dat ze belangrijk zijn en die zijn vastgelegd in de rechten van de mens.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kiezen is moeilijk, heb ik ook last van![]()
Waarom is dat geen gewetenstest? Iedereen wil toch het beste voor de maatschappij waarin hij/zij leeft? Je kan natuurlijk wel kiezen voor je eigen welzijn maar als je weet dat jouw welzijn ten koste gaat van een ander heb je daar dan geen probleem mee?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:53 schreef ExTec het volgende:
[..]![]()
![]()
Kiezen is niet een gewetens test.
Het is door een calculerende stem te plaatsen, het beleid te faciliteren wat het dichtste aansluit bij je eigen wensen.
De rijken stemmen VVD, de armen stemmen SP. Het meerendeel van de stemmen worden door de persoonlijke financiële situatie bepaald. Althans, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom is dat geen gewetenstest? Iedereen wil toch het beste voor de maatschappij waarin hij/zij leeft? Je kan natuurlijk wel kiezen voor je eigen welzijn maar als je weet dat jouw welzijn ten koste gaat van een ander heb je daar dan geen probleem mee?
Omdat het niet gaat om tonen hoe "goed" je wel niet bent.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom is dat geen gewetenstest? Iedereen wil toch het beste voor de maatschappij waarin hij/zij leeft? Je kan natuurlijk wel kiezen voor je eigen welzijn maar als je weet dat jouw welzijn ten koste gaat van een ander heb je daar dan geen probleem mee?
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De rijken stemmen VVD, de armen stemmen SP. Het meerendeel van de stemmen worden door de persoonlijke financiële situatie bepaald. Althans, daar ben ik van overtuigd.
Is dat zo? Stemmen 'de armen' SP? Of hebben we het over de wereld volgens toefjes?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De rijken stemmen VVD, de armen stemmen SP.
Precies, het gaat erom wat goed is voor de maatschappij als geheelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Omdat het niet gaat om tonen hoe "goed" je wel niet bent.
Juist.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Precies, het gaat erom wat goed is voor de maatschappij als geheel
Komende verkiezingen worden ook geheel anders door alle spanningsvelden die we nu kennenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Is altijd zo geweest. Het gekke is dat het arme deel van de bevolking nu rechts stemt
Er zullen altijd mensen blijven die zich niet aanpassen. Dat geldt zowel voor de allochtone als de autochtone bevolking. Uit de de laatste wereldoorlog hebben we als het goed is geleerd dat bevolkingsgroepen uitsluiten niet de oplossing is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Juist.
En meer migranten met islamitische achtergrond & bijbehorende weerzin tegen zich aanpassen is dat zeker niet.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:14 schreef Toefjes het volgende:
Maar zoals het hoort: even alle verkiezingsprogramma's doorlezen, en op basis daarvan een weloverwogen keuze maken...
Dat is een Godwin. Uitsluiten =/= immigranten weren, ze waren hier per definite niet daarnaast is hier geen sprake van genocide.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen blijven die zich niet aanpassen. Dat geldt zowel voor de allochtone als de autochtone bevolking. Uit de de laatste wereldoorlog hebben we als het goed is geleerd dat bevolkingsgroepen uitsluiten niet de oplossing is.
Wat heeft 'de laatste wereldoorlog' hier mee te maken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen blijven die zich niet aanpassen. Dat geldt zowel voor de allochtone als de autochtone bevolking. Uit de de laatste wereldoorlog hebben we als het goed is geleerd dat bevolkingsgroepen uitsluiten niet de oplossing is.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat is een Godwin. Uitsluiten =/= immigranten weren, ze waren hier per definite niet daarnaast is hier geen sprake van genocide.
Technisch gesproken moet daarvoor de man met de snor aangeroepen worden, maar inhoudelijk is het dat wel jaquote:
Als ik mag kiezen tussen mijn medemens wijzer makenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als jij er om kunt lachen is het goed
Ik vraag mij altijd af of deze mensen ook hun dochter de schuld zouden geven als ze is verkracht of aangerand terwijl ze een rokje droeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:13 schreef Lord_Azrael het volgende:
Ah, "uitlokking".. Het meest gehoorde excuus voor een kort lontje..
Het is een memetic in dit geval en geen fallacy, maar ik zou mezelf weerhouden van die vergelijking omdat het niet echt op gaat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Sorry, niet mijn bedoeling! Ik anticipeer alleen alleen op wat zou kunnen gebeuren
Technisch gesproken niet, draait om de inhoud, de vergelijking met het werk van Hitler en de Nazi's is al voldoende.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Technisch gesproken moet daarvoor de man met de snor aangeroepen worden, maar inhoudelijk is het dat wel ja
Ik heb het alleen over het uitsluiten van groepen hier, niet over genocide. Maar dat zou eventueel wel het gevolg kunnen zijn?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat heeft 'de laatste wereldoorlog' hier mee te maken?
Ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:34 schreef Kijkertje het volgende:
Maar dat zou eventueel wel het gevolg kunnen zijn?
Nou als de Marokkanen uit het Franse leger waren gesloten, dan waren er heel wat minder Italiaanse meisjes verkracht.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lijkt jou dat een oplossing voor wat jij denkt dat het probleem is?quote:
Meisjes worden ten allen tijden door allerlei bevolkingsgroepen verkracht. Grow up!!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou als de Marokkanen uit het Franse leger waren gesloten, dan waren er heel wat minder Italiaanse meisjes verkracht.
Of het de oplossing zou kunnen leveren? Ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lijkt jou dat een oplossing voor wat jij denkt dat het probleem is?
60.000 in een nacht in de leeftijd van 11 tot 86 is toch wel een prestatie hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Meisjes worden ten allen tijden door allerlei bevolkingsgroepen verkracht. Grow up!!
Dan is die vergelijking met de laatste wereldoorlog toch niet zo gek van mijquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Of het de oplossing zou kunnen leveren? Ja.
Of de prijs hoog gaat zijn? Zeer.
Ja hoor, als een moslim het doet dan is het niet erg "want alle mannen doen het".quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Meisjes worden ten allen tijden door allerlei bevolkingsgroepen verkracht. Grow up!!
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
60.000 in een nacht in de leeftijd van 11 tot 86 is toch wel een prestatie hoor.
Hoiquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:42 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ja hoor, als een moslim het doet dan is het niet erg "want alle mannen doen het".![]()
En als een blank iemand iets doet, dan mag er wel gegeneraliseerd worden.
Politiek correct en wegkijken is wel een beetje 2004, over grow up gesproken.
Het zullen ook dezelfde zijn die de aanslag op Charlie Hebdo wel 'begrijpen'....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af of deze mensen ook hun dochter de schuld zouden geven als ze is verkracht of aangerand terwijl ze een rokje droeg.
Oh dat mannen vrouwen verkrachten wanneer er geen autoriteit is die ze dat verbiedt is duidelijk. Heb je wel eens verdiept in ons Nederlandse verleden her en derquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:43 schreef Eufonie het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Marocchinate
Ik dacht altijd dat wat historisch besef onderdeel van opgroeien was, maar blijkbaar niet. Jij zei dat bewezen is in de tweede wereld oorlog dat mensen uitsluiten niet werkt. Ik verwijs naar een specifieke gebeurtenis in de tweede wereld oorlog waaruit blijkt dat mensen uitsluiten wel degelijk kan bijdragen aan een betere wereld.quote:
Deze mensen waren moslims, dus zeggen dat ze geen autoriteit hadden die ze verbood vrouwen te verkrachten is zeggen dat Allah en daarmee de islam verkrachting steunen. Beetje xenofoob van je.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh dat mannen vrouwen verkrachten wanneer er geen autoriteit is die ze dat verbiedt is duidelijk. Heb je wel eens verdiept in ons Nederlandse verleden her en der
Waarom xenofoob? Mannen blijven mannen, Islam of nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze mensen waren moslims, dus zeggen dat ze geen autoriteit hadden die ze verbood vrouwen te verkrachten is zeggen dat Allah en daarmee de islam verkrachting steunen. Beetje xenofoob van je.
Dat stel ik toch nergens? Ik geef alleen een bron waar het betreffende individu naar verwees, ik impliceer niks verder. Plus, het valt in het niet bij de 2+ miljoen verkrachtingsslachtoffers door de Sovjettroepen onder de Duitse bevolking in 1945 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh dat mannen vrouwen verkrachten wanneer er geen autoriteit is die ze dat verbiedt is duidelijk. Heb je wel eens verdiept in ons Nederlandse verleden her en der
Normaal gesproken? Op het moment dat ik het vervelend vind dan bijt ik van me af. Niet door te slaan maar door mijn mond open te doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom op, dat is toch geen politietaak? Het is niet dat ze hem aanrandt of mishandelt of zo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar die staat erbij en kijkt ernaar. Die hadden veel eerder in moeten grijpen. Als dat AFA-tuig iets anders doet dan vreedzaam protest en als die 'journalisten' onophoudelijk mensen lastig vallen.
Maar dat doen ze niet. Snap ik ook wel, want daar krijg je alleen maar gezeik mee als politieagent.
Jij gaf de schuld aan een gebrek aan autoriteitsfiguren. God is volgens mij toch wel de opperautoriteit voor gelovigen. Daaruit volgt dat jij je statements niet doordenkt of dat jij zegt dat de islam een religie is die verkrachting goedkeurt. Welke is het?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom xenofoob? Mannen blijven mannen, Islam of niet
Ook niet altijd. Waarom zouden anders katholieke priesters kinderen verkrachtenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij gaf de schuld aan een gebrek aan autoriteitsfiguren. God is volgens mij toch wel de opperautoriteit voor gelovigen. Daaruit volgt dat jij je statements niet doordenkt of dat jij zegt dat de islam een religie is die verkrachting goedkeurt. Welke is het?
Tsja ik zou jou wel eens willen zien als je 5 jaar lang niet meer thuis bent geweest, een groot deel van je familie is gedood, je tientallen vrienden hebt zien sterven terwijl ze smeekten om mama en je maar weinig vrouwen om te batsen in de tussentijd hebt gehad. In de wereldoorlogen kun je moeilijk volhouden dat de vrouwelijke burgerbevolking onschuldig was.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:52 schreef DoucheBagXL het volgende:
Iemand die een ander kan verkrachten is ziek, gewetenloos en ziek.
Een moeilijke jeugd. Vaak mede veroorzaakt door religie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ook niet altijd. Waarom zouden anders katholieke priesters kinderen verkrachten
Aha ben je aan het goedpratenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een moeilijke jeugd. Vaak mede veroorzaakt door religie.
Ik ben het met deze stelling eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:52 schreef DoucheBagXL het volgende:
Iemand die een ander kan verkrachten is ziek, gewetenloos en ziek.
Hierquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een moeilijke jeugd. Vaak mede veroorzaakt door religie.
Ik ben het eens, dat jij het eens bent met de stelling.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben het met deze stelling eens.
Ik ook maar kan je als man garanderen dat, onder de juiste omstandigheden (oorlog, rechteloosheid, haat etc) jij jezelf nooit zou verlagen tot zulk een daad?quote:Op zondag 28 februari 2016 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben het met deze stelling eens.
Helle maal mee eens en ik hoop dat men hier wat van leert zodat dit soort camera ploegen zelf voor wat beveiligers zorgen Het is toch ook heel erg naïef dat zoon zwak vrouwtje daar ongestoord haar gang kan gaanquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:03 schreef Woelwater het volgende:
Een beetje respect graag, iedereen heeft recht op zijn eigen mening! Hoe denk je over Pegida? (als in zwakbegaafde tokkies als referentie?)quote:Op zondag 28 februari 2016 00:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Antifa zijn sowieso een stel zwakbegaafde tokkies.
Ik heb me soms moeten inhouden bepaalde misdragingen niet te begaan, maar niet op seksueel vlak. Als een vrouw niet wil geef ik gewoon de eerste de beste kat die ik tegenkom een schop uit frustratie.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik ook maar kan je als man garanderen dat, onder de juiste omstandigheden (oorlog, rechteloosheid, haat etc) jij jezelf nooit zou verlagen tot zulk een daad?
Edit: Oh, ik vergeet drank en drugs![]()
quote:Op zondag 28 februari 2016 00:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb me soms moeten inhouden bepaalde misdragingen niet te begaan, maar niet op seksueel vlak. Als een vrouw niet wil geef ik gewoon de eerste de beste kat die ik tegenkom een schop uit frustratie.
Er is al eerder in dit topic verwarring geweest of ik nu een grapje maakte, of serieus was. Ik heb mijn dag vandaag niet denk ik. En we zijn pas drie kwartier onderweg.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Goffer ik ga echt op de Partij van de Dieren stemmen nu
Maar die is weer een zevende dags adventistquote:Op zondag 28 februari 2016 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er is al eerder in dit topic verwarring geweest of ik nu een grapje maakte, of serieus was. Ik heb mijn dag vandaag niet denk ik. En we zijn pas drie kwartier onderweg.
Marianne Thieme
Ik moest google raadplegen wat dat is. Maar dat, plus natuurlijk vegetariër, daar kun je vergif op innemen. Dan trek ik mijn ambities met haar samen te leven in. Over het mandaat voor 4 jaar extra in de tweede kamer denk ik dan nog wel even na. Er blijft echt niks fatsoenlijks overquote:Op zondag 28 februari 2016 00:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar die is weer een zevende dags adventist
Ik heb geen respect voor gewelddadige lowlifes.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een beetje respect graag, iedereen heeft recht op zijn eigen mening!
Hou in gedachten dat "gewelddadige lowlifes" deel uitmaken van jouw maatschappij en je er op een fatsoenlijke (als in beschaafde) wijze mee moet omgaan. Als je dat niet doet verlaag je je tot hetzelfde niveau.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor gewelddadige lowlifes.
Eeeh neequote:Op zondag 28 februari 2016 01:17 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat een heerlijk topicVan te voren weet je al precies welke figuren dit agressieve gedrag zullen verdedigen. Als het maar in hun straatje past. Ga door! Genieten
Wat voorspel je precies?quote:Op zondag 28 februari 2016 01:24 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Wat nee. Ik kon dat wel voorspellen
Anders let je even op.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 01:17 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat een heerlijk topicVan te voren weet je al precies welke figuren dit agressieve gedrag zullen verdedigen. Als het maar in hun straatje past. Ga door! Genieten
Heb opgelet en het spijt me maar ik begrijp niet wat je wil zeggenquote:
Elk topic verloopt toch vrij voorspelbaar? Je doet nu net of je Char bentquote:Op zondag 28 februari 2016 01:24 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Wat nee. Ik kon dat wel voorspellen
Ligt aan jou denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heb opgelet en het spijt me maar ik begrijp niet wat je wil zeggen
Hoezo? Omdat ik aangeef dat ik er van geniet?quote:Op zondag 28 februari 2016 01:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elk topic verloopt toch vrij voorspelbaar? Je doet nu net of je Char bent
Omdat je triomfantelijk zei dat je het kon voorspellenquote:Op zondag 28 februari 2016 01:34 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik aangeef dat ik er van geniet?
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt links willen zijn?
Lol, heb je ook wat namen gegoogled?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mensen die sociale gelijkheid en Lockiaanse egalitarisme steunen en zich bezorgd tonen voor mensen in de maatschappij die achtergesteld staan invergemijking met anderen maar daarbij vooral hun eigen sociale positie als uitgangspositie voor deze mensen gebruiken en die geloven dat alle ongelijkheden verbannen moeten worden. Zonder Kantiaanse dualisme op het gebied van vrijheid maar eerder stoelend op een hegeliaans principe dat absoluut is.
Triomfantelijkquote:Op zondag 28 februari 2016 01:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat je triomfantelijk zei dat je het kon voorspellen![]()
Maar mooi dat je hiervan geniet. Zo hoort het ook in de nacht van zaterdag op zondag.
Ongetwijfeld want aan jou kan het niet liggenquote:
Ja idd, of tokkies die een ambulancemedewerker een tik geven.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:44 schreef Igen het volgende:
Wauw, wat een topic.
Zo'n geweldige nieuwswaarde ook.
Wel bijna net zulk wereldnieuws als dat een Feyenoordsupporter een Ajaxsupporter een duw geeft (of omgekeerd).
Blijkbaar want Toefjes begreep het wel direct.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld want aan jou kan het niet liggen
Misschien begrijpt Toefjes meer dan ik?quote:Op zondag 28 februari 2016 01:47 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Blijkbaar want Toefjes begreep het wel direct.
Maak je geen zorgen, wij verdragen jou ookquote:
soms is dat noodzakelijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hou in gedachten dat "gewelddadige lowlifes" deel uitmaken van jouw maatschappij en je er op een fatsoenlijke (als in beschaafde) wijze mee moet omgaan. Als je dat niet doet verlaag je je tot hetzelfde niveau.
Dit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En waarvan gaan ze dan aangifte doen? Dat er niet nietjes op hun gezuig wordt gereageerd?
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:50 schreef xpompompomx het volgende:
Powned zou aangeklaagd moeten worden voor opruiing.
Ik begrijp dat fascistische AFA-tokkies om een mening vragen als treiteren gezien kan worden maar dat is nog geen reden om geweld te gebruiken.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Stelletje huilie's bij Geenstijl.
Treiteren tot je ons weegt, echter bij een reactie om je mama roepen.![]()
Wat een burgertrutjes bij Geenstijl.
Zeggen ze dat dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:38 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Nee, maar het is geen onafhankelijke berichtgeving die ze wel pretenderen te geven.
Koren op de molen voor de twijfelende Wildersstemmer. Heerlijk hoe links nu eindelijk hun politiek correcte maskers aan het afgooien zijn. Ze worden met de dag wanhopiger. Lang leve Twitter.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:58 schreef Kloon7 het volgende:
D66 komt lekker in het nieuws, eerst bedreigt eentje Wilders met de dood en nu keurt D66 in Amsterdam geweld tegen journalisten goed.
Wilders met de dood bedreigen:Geweld tegen journalisten goedkeuren:twitter:TerreurMonitor twitterde op donderdag 25-02-2016 om 19:00:48Lid van Jonge Democraten Fryslân (@JDFryslan) dreigt op Twitter met moord op Geert #Wilders (@geertwilderspvv). https://t.co/rBwMBhEZYB reageer retweet
[ afbeelding ]
Geweld? Welk filmpje heb jij gekeken?quote:Op zondag 28 februari 2016 06:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat fascistische AFA-tokkies om een mening vragen als treiteren gezien kan worden maar dat is nog geen reden om geweld te gebruiken.
Maar wat is daar dan typisch fascistisch aan?quote:Op zondag 28 februari 2016 09:37 schreef Murdera het volgende:
Afa = fascisme. Het zwarte blok, de kraakpopulatie, extreem links. Altijd klaar om rechts met geweld hun rechten te ontnemen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme#Definitiequote:Het fascisme is de tegenstander van zowel de traditioneel linkse als rechtse politieke partijen.[4]
Het fascisme minacht contemporaine conservatieve instellingen.[4]
Het fascisme vereert machtsvertoon en het gebruik van geweld, voor zover dat is gericht op de omverwerping van de bestaande maatschappelijke orde.
Het fascisme kent een autoritaire structuur met aan het hoofd daarvan een leider aan wie charismatische eigenschappen worden toegeschreven.
Het fascisme streeft naar de instelling van een politieke dictatuur.
Het fascisme streeft naar een totalitaire staat — de volledige controle over het maatschappelijk leven en de sociale en culturele organisaties.
Het fascisme is extreem nationalistisch.
Het fascisme pleit voor een continue strijd om de eigen natie te kunnen doen overleven te midden van andere staten.
Het fascisme berust in hoofdzaak op de maatschappelijke middenklasse.
Het fascisme streeft naar sociale eenheid en de opheffing van alle bestaande klassen- en belangentegenstellingen.
Tuurlijk niet. Wegkijkers gonna be wegkijkers. Zelfs het slaan van die gozer in dat filmpje zie je niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geweld? Welk filmpje heb jij gekeken?
De AFA heeft een rijke historie aan echte gewelddadigheden, maar dit gaat werkelijk nergens over.
geweld gebruiken om mensen de mond te snoeren lijkt me nogal fascistischquote:Op zondag 28 februari 2016 09:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar wat is daar dan typisch fascistisch aan?
Klein lijstje om puntjes af te strepen:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme#Definitie
Een paar puntjes herken ik inderdaad wel, maar ik kom nog niet eens in de buurt van de helft.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
geweld gebruiken om mensen de mond te snoeren lijkt me nogal fascistisch
Aanslagen en moorden op rechtse politici. Bakstenen door de ruiten van PVV-kandidaten. Voorkomen dat andere mensen hun mening kunnen zeggen, kunnen vergaderen, als journalist hun werk kunnen doen. Ze opereren misschien niet allemaal onder dezelfde vlag maar het is 1 pot nat.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een paar puntjes herken ik inderdaad wel, maar ik kom nog niet eens in de buurt van de helft.
Duidelijk. Ik stel dan ook alleen maar dat de term 'fascistisch' niet klopt in dit geval.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Aanslagen en moorden op rechtse politici. Bakstenen door de ruiten van PVV-kandidaten. Voorkomen dat andere mensen hun mening kunnen zeggen, kunnen vergaderen, als journalist hun werk kunnen doen. Ze opereren misschien niet allemaal onder dezelfde vlag maar het is 1 pot nat.
Een geloofsgenoot van AFA deed dat. En bij de bedreigingen en aanslagen op Janmaat deden wel 1000 linkse gekkies mee.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik stel dan ook alleen maar dat de term 'fascistisch' niet klopt in dit geval.
Maar moorden op rechtse politici? Welke politici zijn er door de AFA vermoord?
Als je de moordenaar van Fortuyn bedoelt: dat was eerder een geloofsgenoot van Eerdmans en Graus.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een geloofsgenoot van AFA deed dat.
Zeker waar. En de aanslag waarbij zijn vrouw invalide raakte kwam ook zeker uit extreemlinkse hoek. Maar dan nog hebben we het niet over moorden op rechtse politici.quote:En bij de bedreigingen en aanslagen op Janmaat deden wel 1000 linkse gekkies mee.
Ik zei ook 'aanslagen' met als gevolg twee zwaargewonden.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als je de moordenaar van Fortuyn bedoelt: dat was eerder een geloofsgenoot van Eerdmans en Graus.
[..]
Zeker waar. En de aanslag waarbij zijn vrouw invalide raakte kwam ook zeker uit extreemlinkse hoek. Maar dan nog hebben we het niet over moorden op rechtse politici.
Een dodebomenjournalist die gaat speculeren om zijn kromme redenering te rechtvaardigen. Het moet niet gekker worden hier.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Weesie en Castricum hebben tegen hun verslaggever gezegd: ga erheen en zorg dat je ruzie krijgt, want dan krijgt onze faalomroep eindelijk weer een beetje aandacht.
Wat is dit nu weer voor rare aanname. Tuurlijk is die gozer niet goed bij z'n paasei door te gaan meppen. Maar dat staat los van het feit dat Powned nogal provocerende zuigerige methodes aanhoudt waardoor je wel eens tegen een tik aanloopt. Net als dat gejank van Rutger trouwens na dat Kinneging voorval. Wanneer Powned schoolplein-methodes aanhouden kan je schoolplein-reacties verwachten. Zeker met van die types als bij AFA die bekend staan dat ze geweld niet schuwen.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Wegkijkers gonna be wegkijkers. Zelfs het slaan van die gozer in dat filmpje zie je niet.
"Vrouwen met korte rokjes vragen er zelf om"quote:Op zondag 28 februari 2016 10:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor rare aanname. Tuurlijk is die gozer niet goed bij z'n paasei door te gaan meppen. Maar dat staat los van het feit dat Powned nogal provocerende zuigerige methodes aanhoudt waardoor je wel eens tegen een tik aanloopt. Net als dat gejank van Rutger trouwens na dat Kinneging voorval. Wanneer Powned schoolplein-methodes aanhouden kan je schoolplein-reacties verwachten. Zeker met van die types als bij AFA die bekend staan dat ze geweld niet schuwen.
Heeft geen bal met wegkijken te maken.
Dit dus. Je weet dat AFA-types randmongolen zijn en PowNed wist van tevoren dat dit kon gebeuren. Sterker, ze gokten erop.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor rare aanname. Tuurlijk is die gozer niet goed bij z'n paasei door te gaan meppen. Maar dat staat los van het feit dat Powned nogal provocerende zuigerige methodes aanhoudt waardoor je wel eens tegen een tik aanloopt. Net als dat gejank van Rutger trouwens na dat Kinneging voorval. Wanneer Powned schoolplein-methodes aanhouden kan je schoolplein-reacties verwachten. Zeker met van die types als bij AFA die bekend staan dat ze geweld niet schuwen.
Meh, dat heeft er niet veel mee te maken. Vrouwen met korte rokjes zijn niet uit om aangerand te worden, de methodes die Powned hanteert is wel gericht om de boel te laten escaleren. Of ik heb een heel ander filmpje gezien dan wat jij hebt gezien.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
"Vrouwen met korte rokjes vragen er zelf om"
Wat op zich natuurlijk nog steeds geen excuus is om te gaan meppen, maar het ligt er inderdaad wel erg dik bovenop. Stiekem zitten ze daar met zijn allen te balen dat er niet echt een tegen de tegels is gegaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Je weet dat AFA-types randmongolen zijn en PowNed wist van tevoren dat dit kon gebeuren. Sterker, ze gokten erop.
Het is een beetje alsof je met gezuig verhaal gaat halen bij criminele kampers en dan raar staat te kijken als je een klap krijgt.
Die gasten waren daar aan het demonstreren. Dan kan je verwachten dat de pers je vragen stelt. Het lijkt me ook juist goed dat een journalist een beetje doorvraagt en niet met een nietszeggend antwoord genoegen neemt.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Iemand die met een kort rokje loopt is ook echt te vergelijken met hetgeen wat dit wijf liep te doenquote:Op zondag 28 februari 2016 10:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
"Vrouwen met korte rokjes vragen er zelf om"
Beetje doorvraagt? Gewoon blijven achtervolgen en de vraag blijven herhalen terwijl je ziet dat iemand over zijn theewater raakt? De Pieter Storms methode zegmaar. Dat is gewoon sensatie journalistiek.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die gasten waren daar aan het demonstreren. Dan kan je verwachten dat de pers je vragen stelt. Het lijkt me ook juist goed dat een journalist een beetje doorvraagt en niet met een nietszeggend antwoord genoegen neemt.
Wat de bedoeling is van een kort rokje of een powned persoon is allemaal subjectief en hangt af van degene die aan de andere kant staat, een geile aanrander of een antifa idioot.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Meh, dat heeft er niet veel mee te maken. Vrouwen met korte rokjes zijn niet uit om aangerand te worden, de methodes die Powned hanteert is wel gericht om de boel te laten escaleren. Of ik heb een heel ander filmpje gezien dan wat jij hebt gezien.
Ik pleit die AFA-Tokkies ook nergens vrij. De reden dat ik weiger er schande van te spreken, is omdat PowNed hier op uit was. Ze kregen wat ze wilden.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat op zich natuurlijk nog steeds geen excuus is om te gaan meppen, maar het ligt er inderdaad wel erg dik bovenop. Stiekem zitten ze daar met zijn allen te balen dat er niet echt een tegen de tegels is gegaan.
Dat achtervolgen gebeurde nadat de camera met een stift bewerkt was. Ik begrijp dat je dat dus gewoon over je kant moet laten gaan als media zijnde?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje doorvraagt? Gewoon blijven achtervolgen en de vraag blijven herhalen terwijl je ziet dat iemand over zijn theewater raakt? De Pieter Storms methode zegmaar. Dat is gewoon sensatie journalistiek.
Maar goed, die AFA gast moet gewoon berecht worden. Daar niet van.
Hij gooit verf in haar lens!!!! Vind je het dan vreemd dat ze even achter hem aangaat en een paar vragen stelt?????quote:Op zondag 28 februari 2016 10:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje doorvraagt? Gewoon blijven achtervolgen en de vraag blijven herhalen terwijl je ziet dat iemand over zijn theewater raakt? De Pieter Storms methode zegmaar. Dat is gewoon sensatie journalistiek.
Het is helemaal niet subjectief. Is gewoon een stijl van journalistiek voeren. Jouw stelling is nogal een drogreden aangezien ze niets met elkaar te maken hebben.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat de bedoeling is van een kort rokje of een powned persoon is allemaal subjectief en hangt af van degene die aan de andere kant staat, een geile aanrander of een antifa idioot.
Ze zijn dus zeker wel te vergelijken en geven eigenlijk al aan waar het mis gaat. Ik snap dan ook niet dat je zegt dat het meppen van een powned persoon los staat. Dat is namelijk niet zo.
Je veroordeelt ze anders ook nergens. Jouw standpunt is dan ook nogal bijzonder te noemen.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik pleit die AFA-Tokkies ook nergens vrij.
Och ja, de vragen die de verslaggever stelde.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is precies hetzelfde, maar ik snap dat dat een butthurt is om toe te moeten geven.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is helemaal niet subjectief. Is gewoon een stijl van journalistiek voeren. Jouw stelling is nogal een drogreden aangezien ze niets met elkaar te maken hebben.
AFA = Criminele kampers. Mja, ik moet je gelijk gevenquote:Op zondag 28 februari 2016 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Je weet dat AFA-types randmongolen zijn en PowNed wist van tevoren dat dit kon gebeuren. Sterker, ze gokten erop.
Het is een beetje alsof je met gezuig verhaal gaat halen bij criminele kampers en dan raar staat te kijken als je een klap krijgt.
Neuh, 1x vragen prima. 2x vragen oke. 3x vragen kan nog. Maar als je dan ziet hoe strak die gast staat zou je toch denken, laat maar en ik schiet even oom agent aan.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat achtervolgen gebeurde nadat de camera met een stift bewerkt was. Ik begrijp dat je dat dus gewoon over je kant moet laten gaan als media zijnde?
Maar dan heb je geen leuke televisie.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Neuh, 1x vragen prima. 2x vragen oke. 3x vragen kan nog. Maar als je dan ziet hoe strak die gast staat zou je toch denken, laat maar en ik schiet even oom agent aan.
Nee hoor. Dat jij aanranding van vrouwen met korte rokjes wil vergelijken met iemand die een tik krijg omdat hij blijft uitlokken en provoceren is jouw goed recht. Ik zie daar toch echt enige nuance verschillen. Heeft niets met butthurt en niet willen toegeven te maken.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is precies hetzelfde, maar ik snap dat dat een butthurt is om toe te moeten geven.
Oh ja nee, dan mag je zo'n iemand natuurlijk wegduwen, want ze voldoen niet aan het Kwaliteits Keurmerk van Koos. Duidelijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och ja, de vragen die de verslaggever stelde.
'Waarom moeten wij weg? Waarom vind jij dat we weg moeten? Hej! Hej! Waarom moeten we weg?!'
Jaja, kritische journalistiek aan het werk, mensen.
Precies, zijn ze ook niet natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen leuke televisie.
Nogmaals, PowNed heeft gekregen waar ze op hoopte. Er is dus geen reden om geschokt te zijn.
"Ze vroeg er zelf om door met de camera achter hem aan te blijven lopen, dan krijg je dat"quote:Op zondag 28 februari 2016 10:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat jij aanranding van vrouwen met korte rokjes wil vergelijken met iemand die een tik krijg omdat hij blijft uitlokken en provoceren is jouw goed recht. Ik zie daar toch echt enige nuance verschillen. Heeft niets met butthurt en niet willen toegeven te maken.
Deze zin klopt al niet. Maar dat is selectief quoten uiteraard.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
"Ze vroeg er zelf om door met de camera achter hem aan te blijven lopen, dan krijg je dat"
vs
"Ze vroeg er zelf om door met een kort rokje met hem te staan praten, dan krijg je dat"
Ik zie weinig tot geen verschil, en dat heb je tot nu toe nog steeds niet duidelijk weten te maken ook.
Dus de volgende keer dat een cameraploeg van de NOS gemolesteerd wordt in een prachtwijk dan is dat ook hun eigen schuld? Ze hadden het tenslotte kunnen weten.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Neuh, 1x vragen prima. 2x vragen oke. 3x vragen kan nog. Maar als je dan ziet hoe strak die gast staat zou je toch denken, laat maar en ik schiet even oom agent aan.
Hier is gisteren gewoon op geproost in het PowNed-hoofdkwartier. Het enige lichtpuntje in een periode die wordt gekenmerkt door tegenslagen.quote:
Het staat je vrij hem te verbeteren.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Deze zin klopt al niet. Maar dat is selectief quoten uiteraard.
Nog meer speculaties, ga door Koos. Gooi je frustraties er maar uit.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hier is gisteren gewoon op geproost in het PowNed-hoofdkwartier. Het enige lichtpuntje in een periode die wordt gekenmerkt door tegenslagen.
Beter trekt Weesie er lekker de stekker uit.
Ligt eraan op welke manier men gaat interviewen. Beetje gezond verstand gebruiken natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus de volgende keer dat een cameraploeg van de NOS gemolesteerd wordt in een prachtwijk dan is dat ook hun eigen schuld? Ze hadden het tenslotte kunnen weten.
Interviewen? Als ze al met een camera dat soort wijken binnenlopen dan worden ze al agressief benaderd.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke manier men gaat interviewen. Beetje gezond verstand gebruiken natuurlijk.
Maar nogmaals, staat helemaal los dat er gewoon aangifte moet worden gedaan tegen types die geweld gebruiken hoor.
Als jij in een prachtwijk een item gaat maken en je loopt je te gedragen zoals die verslaggever van PowNed, dan moet je niet raar staan te kijken als je ruzie krijgt.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus de volgende keer dat een cameraploeg van de NOS gemolesteerd wordt in een prachtwijk dan is dat ook hun eigen schuld? Ze hadden het tenslotte kunnen weten.
Het verschil is dit:quote:Op zondag 28 februari 2016 10:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
"Ze vroeg er zelf om door met de camera achter hem aan te blijven lopen, dan krijg je dat"
vs
"Ze vroeg er zelf om door met een kort rokje met hem te staan praten, dan krijg je dat"
Ik zie weinig tot geen verschil, en dat heb je tot nu toe nog steeds niet duidelijk weten te maken ook.
quote:Hij die wederrechtelijk op de openbare weg een ander in zijn vrijheid van beweging belemmert of met een of meer anderen zich aan een ander tegen diens uitdrukkelijk verklaarde wil blijft opdringen of hem op hinderlijke wijze blijft volgen, wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste een maand of geldboete van de tweede categorie.
En Charlie Hebdo heeft ook gekregen wat ze wilden?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen leuke televisie.
Nogmaals, PowNed heeft gekregen waar ze op hoopte. Er is dus geen reden om geschokt te zijn.
Ga je nou werkelijk wat laffe klapjes vergelijken met het uitmoorden van een complete redactie?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
En Charlie Hebdo heeft ook gekregen wat ze wilden?
Goede vergelijking. Heus!quote:Op zondag 28 februari 2016 11:39 schreef Montagui het volgende:
En Charlie Hebdo heeft ook gekregen wat ze wilden?
Zeker. Of het nou 'vragen om' is in het groot of in het klein, het blijft 'vragen om'.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga je nou werkelijk wat laffe klapjes vergelijken met het uitmoorden van een complete redactie?
Wat een klinkklare nonsens. Want de redactieleden van CH bleven constant hun cartoons in het gezicht duwen van de terroristen. Terwijl die terroristen slechts in hun redactielokaal waren gekomen om vreedzaam te demonstreren. Tot de tanden bewapend.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:42 schreef Montagui het volgende:
Zeker. Of het nou 'vragen om' is in het groot of in het klein, het blijft 'vragen om'.
Ik denk dat die cameraploeg beter te vergelijken is met Hebdo dan dat krakerstuig wat probeerde te ontkomen aan de intimidatie van die ploeg..quote:Op zondag 28 februari 2016 11:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zeker. Of het nou 'vragen om' is in het groot of in het klein, het blijft 'vragen om'.
Met Castricum die in zijn broek scheet, beloofde aangifte te zullen doen, maar zich uiteindelijk toch realiseerde dat het doen van valse aangifte een misdrijf is, en het daarom maar bij laster hield.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:41 schreef Jigzoz het volgende:
Als je constant mensen loopt te zieken, dan reageert er een keer een. Vorige keer was het (jawel: de rechtsconservatieve Andreas Kinneging) en nu dus een paar demonstranten.
Ik denk niet dat de mannen van Charlie Hebdo hoopten op een massaslachting. Dat terwijl onze vrienden van PowNed wel degelijk uit waren op een confrontatie, en dat er een paar laffe klappen uit zijn gedeeld, is voor Weesie en Castricum alleen maar reden voor een feestje.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Groot verschil: die gasten van Charlie Hebdo zochten geen moslimextremisten op om ze die cartoons in het gezicht te duwen. Je moest redelijk zoeken wilde je die cartoons te zien krijgen.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mannen van Charlie Hebdo hoopten op een massaslachting. Dat terwijl onze vrienden van PowNed wel degelijk uit waren op een confrontatie, en dat er een paar laffe klappen uit zijn gedeeld, is voor Weesie en Castricum alleen maar reden voor een feestje.
De bedoeling boeit niet. Want wat ook de boedeling is van Charlie Hebdo of Pownews, tekeningetjes of woorden beantwoord je niet met fysiek geweld maar geweldloos.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mannen van Charlie Hebdo hoopten op een massaslachting. Dat terwijl onze vrienden van PowNed wel degelijk uit waren op een confrontatie, en dat er een paar laffe klappen uit zijn gedeeld, is voor Weesie en Castricum alleen maar reden voor een feestje.
Ik vraag me af of dat tuig van GeenStijl/Pownews überhaupt wel gelooft in 'uitlokking'.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Met Castricum die in zijn broek scheet, beloofde aangifte te zullen doen, maar zich uiteindelijk toch realiseerde dat het doen van valse aangifte een misdrijf is, en het daarom maar bij laster hield.
Het is bij Powned en GS altijd wel duidelijk wie de lafbekken zijn die zich verschuilen achter de camera en de microfoon. Ja, je mag op de openbare weg filmen, maar je mag je op de openbare weg ook afkeren van een camera en een microfoon, en als Powned het vrijwillige karakter van een vraaggesprek niet wil snappen dan moeten ze maar wat vaker en vooral wat hardere klappen krijgen. Journalistiek is daar niets mee verloren.
Dus nu moet de AFA de redacties van GeenStijl en Powned in het dagelijks leven gaan opzoeken en lastigvallen?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:49 schreef Montagui het volgende:
[..]
De bedoeling boeit niet. Want wat ook de boedeling is van Charlie Hebdo of Pownews, tekeningetjes of woorden beantwoord je niet met fysiek geweld maar geweldloos.
Win je punt door de tekenaars en de redenaars met gelijke munt te betalen. Dus niet met klappen of kalasjnikovs.
Natuurlijk boeit die wel. Als je uit bent op een ruzie en je gaat actief lopen uitlokken door achter mensen aan te gaan hollen, dan is het niet gek dat je ook ruzie krijgt.quote:
afa's zijn dan ook weer niet zo slim dat ze gewoon powned negeren. Nope, die zijn zo dom om te happen. Want powned heeft de goede mening niet, dus horen ze ook nog eens klappen te krijgen.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:13 schreef Copycat het volgende:
Powned 'journalistiek' noemen is net zoiets als kleutertekeningen 'abstracte kunst' noemen. Hier gaat het ze om, hier gaan ze voor.
Jammer dat ze keer op keer de genoegdoening krijgen.
*heropend discussiequote:Op zondag 28 februari 2016 11:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
afa's zijn dan ook weer niet zo slim dat ze gewoon powned negeren. Nope, die zijn zo dom om te happen. Want powned heeft de goede mening niet, dus horen ze ook nog eens klappen te krijgen.
Er is hier maar 1 fout. En dat is de afa die hier geweld gebruikt. Geen verdere discussie mogelijk.
Ik zie die gast eigenlijk niet veel gewelddadiger doen dan dat GeenStijlwijf.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk boeit die wel. Als je uit bent op een ruzie en je gaat actief lopen uitlokken door achter mensen aan te gaan hollen, dan is het niet gek dat je ook ruzie krijgt.
Daar komt bij dat een half klapje andere koek is dan een slachtpartij.
Ook daar valt over te discussiëren.quote:
Nope. Ik zit in een homo-erotisch filosofenclubje, Zwitsers, erg serieus.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:37 schreef tjasker het volgende:
[..]
[..]
Lol, heb je ook wat namen gegoogled?
Weetje. Als je het prima vindt dat powned klappen heeft gekregen voor 'uitlokking', dan moet je ook niet raar opkijken als wat asielzoekers klappen krijgen als ze weer eens hun poten niet van dames af kunnen houden. En dan moet je ook je mond houden bij de varkenskoppen op de stoep van moskeeën als daar gepredikt wordt dat 'de kaffir moet worden omgevormd'.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk boeit die wel. Als je uit bent op een ruzie en je gaat actief lopen uitlokken door achter mensen aan te gaan hollen, dan is het niet gek dat je ook ruzie krijgt.
Daar komt bij dat een half klapje andere koek is dan een slachtpartij.
Blijkbaar niet goed geinstrueerd door Rutger en Weesie.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zie die gast eigenlijk niet veel gewelddadiger doen dan dat GeenStijlwijf.
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weetje. Als je het prima vindt dat powned klappen heeft gekregen voor 'uitlokking', dan moet je ook niet raar opkijken als wat asielzoekers klappen krijgen als ze weer eens hun poten niet van dames af kunnen houden. En dan moet je ook je mond houden bij de varkenskoppen op de stoep van moskeeën als daar gepredikt wordt dat 'de kaffir moet worden omgevormd'.
Eigen schuld dikke bult.
Niet het ene goedpraten en het andere verafschuwen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 11:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
afa's zijn dan ook weer niet zo slim dat ze gewoon powned negeren. Nope, die zijn zo dom om te happen. Want powned heeft de goede mening niet, dus horen ze ook nog eens klappen te krijgen.
Er is hier maar 1 fout. En dat is de afa die hier geweld gebruikt. Geen verdere discussie mogelijk.
Je kan zuigen wat je wil als journalist, maar je blijft gewoon met je poten van een ander af. Als jij vindt dat je geweld mag gebruiken daarom, denk ik dat je even goed in de spiegel mag gaan kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook daar valt over te discussiëren.
Nog geen reden om uit te halen.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]![]()
Die afa negeerde ze juist en daarop besloot Powned om er toch maar achteraan te blijven rennen en die microfoon in zijn gezicht te duwen..
Even selectief vergeten dat vlak daarvan de camera met verf werd bespoten?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]![]()
Die afa negeerde ze juist en daarop besloot Powned om er toch maar achteraan te blijven rennen en die microfoon in zijn gezicht te duwen..
Volgende keer gewoon in de gracht flikkeren.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]![]()
Als een asielzoeker wordt betrapt terwijl hij een vrouw onzedelijk wordt betast, dan vind ik het inderdaad niet gek wanneer hij een klap voor z'n kop krijgt.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weetje. Als je het prima vindt dat powned klappen heeft gekregen voor 'uitlokking', dan moet je ook niet raar opkijken als wat asielzoekers klappen krijgen als ze weer eens hun poten niet van dames af kunnen houden.
Ah, dus de discussie is toch niet gesloten. Mooi.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:06 schreef Red_85 het volgende:
Je kan zuigen wat je wil als journalist, maar je blijft gewoon met je poten van een ander af. Als jij vindt dat je geweld mag gebruiken daarom, denk ik dat je even goed in de spiegel mag gaan kijken.
Nog een paar posts en dan sluit het topic vanzelf.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, dus de discussie is toch niet gesloten. Mooi.
Dan mag je daarvan aangifte doen maar ga je niet iemand opjagen. Dan kan je er natuurlijk op wachten dat het escaleert.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:07 schreef Montagui het volgende:
Lijkt me wel een reden om verhaal te halen.
Maar die krokodillentranen stonden ook in het script hè.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als een asielzoeker wordt betrapt terwijl hij een vrouw onzedelijk wordt betast, dan vind ik het inderdaad niet gek wanneer hij een klap voor z'n kop krijgt.
Wanneer willekeurige asielzoekers in elkaar worden gebeukt die mogelijk niets verkeerd hebben gedaan, gaat er toch echt iets mis.
Overigens vind ik ook gewoon dat AFA de handen thuis moet laten. Ik vind de krokodillentranen van PowNed echter lachwekkend, omdat dit precies was wat de omroep wilde.
De afa negeerde ze niet en zochten zelf de confrontatie op. 'pownews oprotten' scanderen is niet bepaald negeren. Tevens komt die gast uit het niets met verf op de lens om moedwillig eigendommen te vernielen. Vind je het gek dat ze verhaal halen bij die gast? Zou precies hetzelfde doen als iemand aan mijn spullen zit.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]![]()
Ik heb het nu over jou als je geweld goed praat op deze manier. Je blijft gewoon van een ander af. Hoe fout een mening ook kan zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, dus de discussie is toch niet gesloten. Mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |