Duidelijk. Ik stel dan ook alleen maar dat de term 'fascistisch' niet klopt in dit geval.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Aanslagen en moorden op rechtse politici. Bakstenen door de ruiten van PVV-kandidaten. Voorkomen dat andere mensen hun mening kunnen zeggen, kunnen vergaderen, als journalist hun werk kunnen doen. Ze opereren misschien niet allemaal onder dezelfde vlag maar het is 1 pot nat.
Een geloofsgenoot van AFA deed dat. En bij de bedreigingen en aanslagen op Janmaat deden wel 1000 linkse gekkies mee.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik stel dan ook alleen maar dat de term 'fascistisch' niet klopt in dit geval.
Maar moorden op rechtse politici? Welke politici zijn er door de AFA vermoord?
Als je de moordenaar van Fortuyn bedoelt: dat was eerder een geloofsgenoot van Eerdmans en Graus.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een geloofsgenoot van AFA deed dat.
Zeker waar. En de aanslag waarbij zijn vrouw invalide raakte kwam ook zeker uit extreemlinkse hoek. Maar dan nog hebben we het niet over moorden op rechtse politici.quote:En bij de bedreigingen en aanslagen op Janmaat deden wel 1000 linkse gekkies mee.
Ik zei ook 'aanslagen' met als gevolg twee zwaargewonden.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als je de moordenaar van Fortuyn bedoelt: dat was eerder een geloofsgenoot van Eerdmans en Graus.
[..]
Zeker waar. En de aanslag waarbij zijn vrouw invalide raakte kwam ook zeker uit extreemlinkse hoek. Maar dan nog hebben we het niet over moorden op rechtse politici.
Een dodebomenjournalist die gaat speculeren om zijn kromme redenering te rechtvaardigen. Het moet niet gekker worden hier.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Weesie en Castricum hebben tegen hun verslaggever gezegd: ga erheen en zorg dat je ruzie krijgt, want dan krijgt onze faalomroep eindelijk weer een beetje aandacht.
Wat is dit nu weer voor rare aanname. Tuurlijk is die gozer niet goed bij z'n paasei door te gaan meppen. Maar dat staat los van het feit dat Powned nogal provocerende zuigerige methodes aanhoudt waardoor je wel eens tegen een tik aanloopt. Net als dat gejank van Rutger trouwens na dat Kinneging voorval. Wanneer Powned schoolplein-methodes aanhouden kan je schoolplein-reacties verwachten. Zeker met van die types als bij AFA die bekend staan dat ze geweld niet schuwen.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Wegkijkers gonna be wegkijkers. Zelfs het slaan van die gozer in dat filmpje zie je niet.
"Vrouwen met korte rokjes vragen er zelf om"quote:Op zondag 28 februari 2016 10:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor rare aanname. Tuurlijk is die gozer niet goed bij z'n paasei door te gaan meppen. Maar dat staat los van het feit dat Powned nogal provocerende zuigerige methodes aanhoudt waardoor je wel eens tegen een tik aanloopt. Net als dat gejank van Rutger trouwens na dat Kinneging voorval. Wanneer Powned schoolplein-methodes aanhouden kan je schoolplein-reacties verwachten. Zeker met van die types als bij AFA die bekend staan dat ze geweld niet schuwen.
Heeft geen bal met wegkijken te maken.
Dit dus. Je weet dat AFA-types randmongolen zijn en PowNed wist van tevoren dat dit kon gebeuren. Sterker, ze gokten erop.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor rare aanname. Tuurlijk is die gozer niet goed bij z'n paasei door te gaan meppen. Maar dat staat los van het feit dat Powned nogal provocerende zuigerige methodes aanhoudt waardoor je wel eens tegen een tik aanloopt. Net als dat gejank van Rutger trouwens na dat Kinneging voorval. Wanneer Powned schoolplein-methodes aanhouden kan je schoolplein-reacties verwachten. Zeker met van die types als bij AFA die bekend staan dat ze geweld niet schuwen.
Meh, dat heeft er niet veel mee te maken. Vrouwen met korte rokjes zijn niet uit om aangerand te worden, de methodes die Powned hanteert is wel gericht om de boel te laten escaleren. Of ik heb een heel ander filmpje gezien dan wat jij hebt gezien.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
"Vrouwen met korte rokjes vragen er zelf om"
Wat op zich natuurlijk nog steeds geen excuus is om te gaan meppen, maar het ligt er inderdaad wel erg dik bovenop. Stiekem zitten ze daar met zijn allen te balen dat er niet echt een tegen de tegels is gegaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Je weet dat AFA-types randmongolen zijn en PowNed wist van tevoren dat dit kon gebeuren. Sterker, ze gokten erop.
Het is een beetje alsof je met gezuig verhaal gaat halen bij criminele kampers en dan raar staat te kijken als je een klap krijgt.
Die gasten waren daar aan het demonstreren. Dan kan je verwachten dat de pers je vragen stelt. Het lijkt me ook juist goed dat een journalist een beetje doorvraagt en niet met een nietszeggend antwoord genoegen neemt.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Iemand die met een kort rokje loopt is ook echt te vergelijken met hetgeen wat dit wijf liep te doenquote:Op zondag 28 februari 2016 10:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
"Vrouwen met korte rokjes vragen er zelf om"
Beetje doorvraagt? Gewoon blijven achtervolgen en de vraag blijven herhalen terwijl je ziet dat iemand over zijn theewater raakt? De Pieter Storms methode zegmaar. Dat is gewoon sensatie journalistiek.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die gasten waren daar aan het demonstreren. Dan kan je verwachten dat de pers je vragen stelt. Het lijkt me ook juist goed dat een journalist een beetje doorvraagt en niet met een nietszeggend antwoord genoegen neemt.
Wat de bedoeling is van een kort rokje of een powned persoon is allemaal subjectief en hangt af van degene die aan de andere kant staat, een geile aanrander of een antifa idioot.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Meh, dat heeft er niet veel mee te maken. Vrouwen met korte rokjes zijn niet uit om aangerand te worden, de methodes die Powned hanteert is wel gericht om de boel te laten escaleren. Of ik heb een heel ander filmpje gezien dan wat jij hebt gezien.
Ik pleit die AFA-Tokkies ook nergens vrij. De reden dat ik weiger er schande van te spreken, is omdat PowNed hier op uit was. Ze kregen wat ze wilden.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat op zich natuurlijk nog steeds geen excuus is om te gaan meppen, maar het ligt er inderdaad wel erg dik bovenop. Stiekem zitten ze daar met zijn allen te balen dat er niet echt een tegen de tegels is gegaan.
Dat achtervolgen gebeurde nadat de camera met een stift bewerkt was. Ik begrijp dat je dat dus gewoon over je kant moet laten gaan als media zijnde?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje doorvraagt? Gewoon blijven achtervolgen en de vraag blijven herhalen terwijl je ziet dat iemand over zijn theewater raakt? De Pieter Storms methode zegmaar. Dat is gewoon sensatie journalistiek.
Maar goed, die AFA gast moet gewoon berecht worden. Daar niet van.
Hij gooit verf in haar lens!!!! Vind je het dan vreemd dat ze even achter hem aangaat en een paar vragen stelt?????quote:Op zondag 28 februari 2016 10:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje doorvraagt? Gewoon blijven achtervolgen en de vraag blijven herhalen terwijl je ziet dat iemand over zijn theewater raakt? De Pieter Storms methode zegmaar. Dat is gewoon sensatie journalistiek.
Het is helemaal niet subjectief. Is gewoon een stijl van journalistiek voeren. Jouw stelling is nogal een drogreden aangezien ze niets met elkaar te maken hebben.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat de bedoeling is van een kort rokje of een powned persoon is allemaal subjectief en hangt af van degene die aan de andere kant staat, een geile aanrander of een antifa idioot.
Ze zijn dus zeker wel te vergelijken en geven eigenlijk al aan waar het mis gaat. Ik snap dan ook niet dat je zegt dat het meppen van een powned persoon los staat. Dat is namelijk niet zo.
Je veroordeelt ze anders ook nergens. Jouw standpunt is dan ook nogal bijzonder te noemen.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik pleit die AFA-Tokkies ook nergens vrij.
Och ja, de vragen die de verslaggever stelde.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is precies hetzelfde, maar ik snap dat dat een butthurt is om toe te moeten geven.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is helemaal niet subjectief. Is gewoon een stijl van journalistiek voeren. Jouw stelling is nogal een drogreden aangezien ze niets met elkaar te maken hebben.
AFA = Criminele kampers. Mja, ik moet je gelijk gevenquote:Op zondag 28 februari 2016 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Je weet dat AFA-types randmongolen zijn en PowNed wist van tevoren dat dit kon gebeuren. Sterker, ze gokten erop.
Het is een beetje alsof je met gezuig verhaal gaat halen bij criminele kampers en dan raar staat te kijken als je een klap krijgt.
Neuh, 1x vragen prima. 2x vragen oke. 3x vragen kan nog. Maar als je dan ziet hoe strak die gast staat zou je toch denken, laat maar en ik schiet even oom agent aan.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat achtervolgen gebeurde nadat de camera met een stift bewerkt was. Ik begrijp dat je dat dus gewoon over je kant moet laten gaan als media zijnde?
Maar dan heb je geen leuke televisie.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Neuh, 1x vragen prima. 2x vragen oke. 3x vragen kan nog. Maar als je dan ziet hoe strak die gast staat zou je toch denken, laat maar en ik schiet even oom agent aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |