abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160275560
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:33 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Elk topic verloopt toch vrij voorspelbaar? Je doet nu net of je Char bent :D
Hoezo? Omdat ik aangeef dat ik er van geniet?
pi_160275584
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:34 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Hoezo? Omdat ik aangeef dat ik er van geniet?
Omdat je triomfantelijk zei dat je het kon voorspellen :D

Maar mooi dat je hiervan geniet. Zo hoort het ook in de nacht van zaterdag op zondag.
pi_160275586
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Waarom zou je überhaupt links willen zijn?
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Mensen die sociale gelijkheid en Lockiaanse egalitarisme steunen en zich bezorgd tonen voor mensen in de maatschappij die achtergesteld staan invergemijking met anderen maar daarbij vooral hun eigen sociale positie als uitgangspositie voor deze mensen gebruiken en die geloven dat alle ongelijkheden verbannen moeten worden. Zonder Kantiaanse dualisme op het gebied van vrijheid maar eerder stoelend op een hegeliaans principe dat absoluut is.
Lol, heb je ook wat namen gegoogled?
Loop al jaren met molentjes
pi_160275591
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:37 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Omdat je triomfantelijk zei dat je het kon voorspellen :D

Maar mooi dat je hiervan geniet. Zo hoort het ook in de nacht van zaterdag op zondag.
Triomfantelijk :')
pi_160275665
Wauw, wat een topic.

Zo'n geweldige nieuwswaarde ook.

Wel bijna net zulk wereldnieuws als dat een Feyenoordsupporter een Ajaxsupporter een duw geeft (of omgekeerd).

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2016 01:44:38 ]
pi_160275680
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:33 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ligt aan jou denk ik.
Ongetwijfeld want aan jou kan het niet liggen ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_160275689
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:44 schreef Igen het volgende:
Wauw, wat een topic.

Zo'n geweldige nieuwswaarde ook.

Wel bijna net zulk wereldnieuws als dat een Feyenoordsupporter een Ajaxsupporter een duw geeft (of omgekeerd).
Ja idd, of tokkies die een ambulancemedewerker een tik geven.
pi_160275703
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ongetwijfeld want aan jou kan het niet liggen ;)
Blijkbaar want Toefjes begreep het wel direct.
pi_160275726
quote:
3s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:47 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Blijkbaar want Toefjes begreep het wel direct.
Misschien begrijpt Toefjes meer dan ik? :@
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_160275927
Haha, iedereen zich helemaal druk maken

Echt genieten

:D
pi_160276529
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 03:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Linkse verdraagzaamheid. :')
Maak je geen zorgen, wij verdragen jou ook :*
  zondag 28 februari 2016 @ 04:25:43 #213
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_160276699
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hou in gedachten dat "gewelddadige lowlifes" deel uitmaken van jouw maatschappij en je er op een fatsoenlijke (als in beschaafde) wijze mee moet omgaan. Als je dat niet doet verlaag je je tot hetzelfde niveau.
soms is dat noodzakelijk.
  zondag 28 februari 2016 @ 06:34:50 #214
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_160277255
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En waarvan gaan ze dan aangifte doen? Dat er niet nietjes op hun gezuig wordt gereageerd?
Dit.

Stelletje huilie's bij Geenstijl.
Treiteren tot je ons weegt, echter bij een reactie om je mama roepen. :')

Wat een burgertrutjes bij Geenstijl.
  zondag 28 februari 2016 @ 06:35:38 #215
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_160277256
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:50 schreef xpompompomx het volgende:
Powned zou aangeklaagd moeten worden voor opruiing.
Dat sowieso.
pi_160277269
quote:
15s.gif Op zondag 28 februari 2016 06:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Dit.

Stelletje huilie's bij Geenstijl.
Treiteren tot je ons weegt, echter bij een reactie om je mama roepen. :')

Wat een burgertrutjes bij Geenstijl.
Ik begrijp dat fascistische AFA-tokkies om een mening vragen als treiteren gezien kan worden maar dat is nog geen reden om geweld te gebruiken.
pi_160277294
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:38 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Nee, maar het is geen onafhankelijke berichtgeving die ze wel pretenderen te geven.
Zeggen ze dat dan?
pi_160277548
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 19:58 schreef Kloon7 het volgende:
D66 komt lekker in het nieuws, eerst bedreigt eentje Wilders met de dood en nu keurt D66 in Amsterdam geweld tegen journalisten goed.

Wilders met de dood bedreigen:

TerreurMonitor twitterde op donderdag 25-02-2016 om 19:00:48 Lid van Jonge Democraten Fryslân (@JDFryslan) dreigt op Twitter met moord op Geert #Wilders (@geertwilderspvv). https://t.co/rBwMBhEZYB reageer retweet
Geweld tegen journalisten goedkeuren:

[ afbeelding ]
Koren op de molen voor de twijfelende Wildersstemmer. Heerlijk hoe links nu eindelijk hun politiek correcte maskers aan het afgooien zijn. Ze worden met de dag wanhopiger. Lang leve Twitter. :)

Ook betekent dit succes voor groeiende anti-Islampartijen die nu steeds meer media aandacht genieten voor hun zaak. Met dank aan al die grimmige tegendemonstraties. Wat een maatschappij. _O-
  zondag 28 februari 2016 @ 09:32:25 #219
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160277925
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 06:47 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat fascistische AFA-tokkies om een mening vragen als treiteren gezien kan worden maar dat is nog geen reden om geweld te gebruiken.
Geweld? Welk filmpje heb jij gekeken?

De AFA heeft een rijke historie aan echte gewelddadigheden, maar dit gaat werkelijk nergens over.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_160277975
Afa = fascisme. Het zwarte blok, de kraakpopulatie, extreem links. Altijd klaar om rechts met geweld hun rechten te ontnemen. :r
pi_160277999
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:37 schreef Murdera het volgende:
Afa = fascisme. Het zwarte blok, de kraakpopulatie, extreem links. Altijd klaar om rechts met geweld hun rechten te ontnemen. :r
Maar wat is daar dan typisch fascistisch aan?

Klein lijstje om puntjes af te strepen:

quote:
Het fascisme is de tegenstander van zowel de traditioneel linkse als rechtse politieke partijen.[4]
Het fascisme minacht contemporaine conservatieve instellingen.[4]
Het fascisme vereert machtsvertoon en het gebruik van geweld, voor zover dat is gericht op de omverwerping van de bestaande maatschappelijke orde.
Het fascisme kent een autoritaire structuur met aan het hoofd daarvan een leider aan wie charismatische eigenschappen worden toegeschreven.
Het fascisme streeft naar de instelling van een politieke dictatuur.
Het fascisme streeft naar een totalitaire staat — de volledige controle over het maatschappelijk leven en de sociale en culturele organisaties.
Het fascisme is extreem nationalistisch.
Het fascisme pleit voor een continue strijd om de eigen natie te kunnen doen overleven te midden van andere staten.
Het fascisme berust in hoofdzaak op de maatschappelijke middenklasse.
Het fascisme streeft naar sociale eenheid en de opheffing van alle bestaande klassen- en belangentegenstellingen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme#Definitie
pi_160278028
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:32 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Geweld? Welk filmpje heb jij gekeken?

De AFA heeft een rijke historie aan echte gewelddadigheden, maar dit gaat werkelijk nergens over.
Tuurlijk niet. Wegkijkers gonna be wegkijkers. Zelfs het slaan van die gozer in dat filmpje zie je niet.
pi_160278036
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar wat is daar dan typisch fascistisch aan?

Klein lijstje om puntjes af te strepen:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme#Definitie
geweld gebruiken om mensen de mond te snoeren lijkt me nogal fascistisch
pi_160278054
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

geweld gebruiken om mensen de mond te snoeren lijkt me nogal fascistisch
Een paar puntjes herken ik inderdaad wel, maar ik kom nog niet eens in de buurt van de helft.
pi_160278135
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:47 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Een paar puntjes herken ik inderdaad wel, maar ik kom nog niet eens in de buurt van de helft.
Aanslagen en moorden op rechtse politici. Bakstenen door de ruiten van PVV-kandidaten. Voorkomen dat andere mensen hun mening kunnen zeggen, kunnen vergaderen, als journalist hun werk kunnen doen. Ze opereren misschien niet allemaal onder dezelfde vlag maar het is 1 pot nat.
pi_160278159
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:54 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Aanslagen en moorden op rechtse politici. Bakstenen door de ruiten van PVV-kandidaten. Voorkomen dat andere mensen hun mening kunnen zeggen, kunnen vergaderen, als journalist hun werk kunnen doen. Ze opereren misschien niet allemaal onder dezelfde vlag maar het is 1 pot nat.
Duidelijk. Ik stel dan ook alleen maar dat de term 'fascistisch' niet klopt in dit geval.

Maar moorden op rechtse politici? Welke politici zijn er door de AFA vermoord?
pi_160278179
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Duidelijk. Ik stel dan ook alleen maar dat de term 'fascistisch' niet klopt in dit geval.

Maar moorden op rechtse politici? Welke politici zijn er door de AFA vermoord?
Een geloofsgenoot van AFA deed dat. En bij de bedreigingen en aanslagen op Janmaat deden wel 1000 linkse gekkies mee.
pi_160278189
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Een geloofsgenoot van AFA deed dat.
Als je de moordenaar van Fortuyn bedoelt: dat was eerder een geloofsgenoot van Eerdmans en Graus.
quote:
En bij de bedreigingen en aanslagen op Janmaat deden wel 1000 linkse gekkies mee.
Zeker waar. En de aanslag waarbij zijn vrouw invalide raakte kwam ook zeker uit extreemlinkse hoek. Maar dan nog hebben we het niet over moorden op rechtse politici.
pi_160278235
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:02 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als je de moordenaar van Fortuyn bedoelt: dat was eerder een geloofsgenoot van Eerdmans en Graus.

[..]

Zeker waar. En de aanslag waarbij zijn vrouw invalide raakte kwam ook zeker uit extreemlinkse hoek. Maar dan nog hebben we het niet over moorden op rechtse politici.
Ik zei ook 'aanslagen' met als gevolg twee zwaargewonden.

pi_160278237
Weesie en Castricum hebben tegen hun verslaggever gezegd: ga erheen en zorg dat je ruzie krijgt, want dan krijgt onze faalomroep eindelijk weer een beetje aandacht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160278252
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Weesie en Castricum hebben tegen hun verslaggever gezegd: ga erheen en zorg dat je ruzie krijgt, want dan krijgt onze faalomroep eindelijk weer een beetje aandacht.
Een dodebomenjournalist die gaat speculeren om zijn kromme redenering te rechtvaardigen. Het moet niet gekker worden hier.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_160278262
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:44 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Wegkijkers gonna be wegkijkers. Zelfs het slaan van die gozer in dat filmpje zie je niet.
Wat is dit nu weer voor rare aanname. Tuurlijk is die gozer niet goed bij z'n paasei door te gaan meppen. Maar dat staat los van het feit dat Powned nogal provocerende zuigerige methodes aanhoudt waardoor je wel eens tegen een tik aanloopt. Net als dat gejank van Rutger trouwens na dat Kinneging voorval. Wanneer Powned schoolplein-methodes aanhouden kan je schoolplein-reacties verwachten. Zeker met van die types als bij AFA die bekend staan dat ze geweld niet schuwen.

Heeft geen bal met wegkijken te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2016 10:10:27 ]
pi_160278275
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:10 schreef Tem het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor rare aanname. Tuurlijk is die gozer niet goed bij z'n paasei door te gaan meppen. Maar dat staat los van het feit dat Powned nogal provocerende zuigerige methodes aanhoudt waardoor je wel eens tegen een tik aanloopt. Net als dat gejank van Rutger trouwens na dat Kinneging voorval. Wanneer Powned schoolplein-methodes aanhouden kan je schoolplein-reacties verwachten. Zeker met van die types als bij AFA die bekend staan dat ze geweld niet schuwen.

"Vrouwen met korte rokjes vragen er zelf om"
pi_160278298
quote:

[..]

Dit dus. Je weet dat AFA-types randmongolen zijn en PowNed wist van tevoren dat dit kon gebeuren. Sterker, ze gokten erop.

Het is een beetje alsof je met gezuig verhaal gaat halen bij criminele kampers en dan raar staat te kijken als je een klap krijgt.
pi_160278305
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Meh, dat heeft er niet veel mee te maken. Vrouwen met korte rokjes zijn niet uit om aangerand te worden, de methodes die Powned hanteert is wel gericht om de boel te laten escaleren. Of ik heb een heel ander filmpje gezien dan wat jij hebt gezien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2016 10:14:35 ]
  zondag 28 februari 2016 @ 10:14:36 #236
346939 Janneke141
pi_160278323
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit dus. Je weet dat AFA-types randmongolen zijn en PowNed wist van tevoren dat dit kon gebeuren. Sterker, ze gokten erop.

Het is een beetje alsof je met gezuig verhaal gaat halen bij criminele kampers en dan raar staat te kijken als je een klap krijgt.
Wat op zich natuurlijk nog steeds geen excuus is om te gaan meppen, maar het ligt er inderdaad wel erg dik bovenop. Stiekem zitten ze daar met zijn allen te balen dat er niet echt een tegen de tegels is gegaan.
pi_160278328
quote:

[..]

Die gasten waren daar aan het demonstreren. Dan kan je verwachten dat de pers je vragen stelt. Het lijkt me ook juist goed dat een journalist een beetje doorvraagt en niet met een nietszeggend antwoord genoegen neemt.
  zondag 28 februari 2016 @ 10:16:20 #238
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160278349
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Iemand die met een kort rokje loopt is ook echt te vergelijken met hetgeen wat dit wijf liep te doen :')
pi_160278351
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:14 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Die gasten waren daar aan het demonstreren. Dan kan je verwachten dat de pers je vragen stelt. Het lijkt me ook juist goed dat een journalist een beetje doorvraagt en niet met een nietszeggend antwoord genoegen neemt.
Beetje doorvraagt? Gewoon blijven achtervolgen en de vraag blijven herhalen terwijl je ziet dat iemand over zijn theewater raakt? De Pieter Storms methode zegmaar. Dat is gewoon sensatie journalistiek.

Maar goed, die AFA gast moet gewoon berecht worden. Daar niet van.
pi_160278371
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:13 schreef Tem het volgende:

[..]

Meh, dat heeft er niet veel mee te maken. Vrouwen met korte rokjes zijn niet uit om aangerand te worden, de methodes die Powned hanteert is wel gericht om de boel te laten escaleren. Of ik heb een heel ander filmpje gezien dan wat jij hebt gezien.
Wat de bedoeling is van een kort rokje of een powned persoon is allemaal subjectief en hangt af van degene die aan de andere kant staat, een geile aanrander of een antifa idioot.
Ze zijn dus zeker wel te vergelijken en geven eigenlijk al aan waar het mis gaat. Ik snap dan ook niet dat je zegt dat het meppen van een powned persoon los staat. Dat is namelijk niet zo.
pi_160278375
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wat op zich natuurlijk nog steeds geen excuus is om te gaan meppen, maar het ligt er inderdaad wel erg dik bovenop. Stiekem zitten ze daar met zijn allen te balen dat er niet echt een tegen de tegels is gegaan.
Ik pleit die AFA-Tokkies ook nergens vrij. De reden dat ik weiger er schande van te spreken, is omdat PowNed hier op uit was. Ze kregen wat ze wilden.
pi_160278384
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:16 schreef Tem het volgende:

[..]

Beetje doorvraagt? Gewoon blijven achtervolgen en de vraag blijven herhalen terwijl je ziet dat iemand over zijn theewater raakt? De Pieter Storms methode zegmaar. Dat is gewoon sensatie journalistiek.

Dat achtervolgen gebeurde nadat de camera met een stift bewerkt was. Ik begrijp dat je dat dus gewoon over je kant moet laten gaan als media zijnde?
pi_160278385
quote:

[..]

Hij gooit verf in haar lens!!!! Vind je het dan vreemd dat ze even achter hem aangaat en een paar vragen stelt?????
pi_160278387
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat de bedoeling is van een kort rokje of een powned persoon is allemaal subjectief en hangt af van degene die aan de andere kant staat, een geile aanrander of een antifa idioot.
Ze zijn dus zeker wel te vergelijken en geven eigenlijk al aan waar het mis gaat. Ik snap dan ook niet dat je zegt dat het meppen van een powned persoon los staat. Dat is namelijk niet zo.
Het is helemaal niet subjectief. Is gewoon een stijl van journalistiek voeren. Jouw stelling is nogal een drogreden aangezien ze niets met elkaar te maken hebben.
pi_160278396
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik pleit die AFA-Tokkies ook nergens vrij.
Je veroordeelt ze anders ook nergens. Jouw standpunt is dan ook nogal bijzonder te noemen.
pi_160278401
quote:

[..]

Och ja, de vragen die de verslaggever stelde.

'Waarom moeten wij weg? Waarom vind jij dat we weg moeten? Hej! Hej! Waarom moeten we weg?!'

Jaja, kritische journalistiek aan het werk, mensen.
pi_160278417
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:18 schreef Tem het volgende:

[..]

Het is helemaal niet subjectief. Is gewoon een stijl van journalistiek voeren. Jouw stelling is nogal een drogreden aangezien ze niets met elkaar te maken hebben.
Het is precies hetzelfde, maar ik snap dat dat een butthurt is om toe te moeten geven.
pi_160278421
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

AFA = Criminele kampers. Mja, ik moet je gelijk geven :)
pi_160278439
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat achtervolgen gebeurde nadat de camera met een stift bewerkt was. Ik begrijp dat je dat dus gewoon over je kant moet laten gaan als media zijnde?
Neuh, 1x vragen prima. 2x vragen oke. 3x vragen kan nog. Maar als je dan ziet hoe strak die gast staat zou je toch denken, laat maar en ik schiet even oom agent aan.
pi_160278472
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:21 schreef Tem het volgende:

[..]

Neuh, 1x vragen prima. 2x vragen oke. 3x vragen kan nog. Maar als je dan ziet hoe strak die gast staat zou je toch denken, laat maar en ik schiet even oom agent aan.
Maar dan heb je geen leuke televisie.

Nogmaals, PowNed heeft gekregen waar ze op hoopte. Er is dus geen reden om geschokt te zijn.
pi_160278477
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het is precies hetzelfde, maar ik snap dat dat een butthurt is om toe te moeten geven.
Nee hoor. Dat jij aanranding van vrouwen met korte rokjes wil vergelijken met iemand die een tik krijg omdat hij blijft uitlokken en provoceren is jouw goed recht. Ik zie daar toch echt enige nuance verschillen. Heeft niets met butthurt en niet willen toegeven te maken.
pi_160278490
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Och ja, de vragen die de verslaggever stelde.

'Waarom moeten wij weg? Waarom vind jij dat we weg moeten? Hej! Hej! Waarom moeten we weg?!'

Jaja, kritische journalistiek aan het werk, mensen.
Oh ja nee, dan mag je zo'n iemand natuurlijk wegduwen, want ze voldoen niet aan het Kwaliteits Keurmerk van Koos. Duidelijk.
pi_160278493
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals, PowNed heeft gekregen waar ze op hoopte. Er is dus geen reden om geschokt te zijn.
Precies, zijn ze ook niet natuurlijk.
pi_160278506
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:24 schreef Tem het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat jij aanranding van vrouwen met korte rokjes wil vergelijken met iemand die een tik krijg omdat hij blijft uitlokken en provoceren is jouw goed recht. Ik zie daar toch echt enige nuance verschillen. Heeft niets met butthurt en niet willen toegeven te maken.
"Ze vroeg er zelf om door met de camera achter hem aan te blijven lopen, dan krijg je dat"

vs

"Ze vroeg er zelf om door met een kort rokje met hem te staan praten, dan krijg je dat"

Ik zie weinig tot geen verschil, en dat heb je tot nu toe nog steeds niet duidelijk weten te maken ook.
pi_160278513
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

"Ze vroeg er zelf om door met de camera achter hem aan te blijven lopen, dan krijg je dat"

vs

"Ze vroeg er zelf om door met een kort rokje met hem te staan praten, dan krijg je dat"

Ik zie weinig tot geen verschil, en dat heb je tot nu toe nog steeds niet duidelijk weten te maken ook.
Deze zin klopt al niet. Maar dat is selectief quoten uiteraard.
pi_160278519
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:21 schreef Tem het volgende:

[..]

Dus de volgende keer dat een cameraploeg van de NOS gemolesteerd wordt in een prachtwijk dan is dat ook hun eigen schuld? Ze hadden het tenslotte kunnen weten.
pi_160278523
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:25 schreef Tem het volgende:

[..]

Precies, zijn ze ook niet natuurlijk.
Hier is gisteren gewoon op geproost in het PowNed-hoofdkwartier. Het enige lichtpuntje in een periode die wordt gekenmerkt door tegenslagen.

Beter trekt Weesie er lekker de stekker uit.
pi_160278527
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:27 schreef Tem het volgende:

[..]

Deze zin klopt al niet. Maar dat is selectief quoten uiteraard.
Het staat je vrij hem te verbeteren.
pi_160278540
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hier is gisteren gewoon op geproost in het PowNed-hoofdkwartier. Het enige lichtpuntje in een periode die wordt gekenmerkt door tegenslagen.

Beter trekt Weesie er lekker de stekker uit.
Nog meer speculaties, ga door Koos. Gooi je frustraties er maar uit.
pi_160278542
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:27 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus de volgende keer dat een cameraploeg van de NOS gemolesteerd wordt in een prachtwijk dan is dat ook hun eigen schuld? Ze hadden het tenslotte kunnen weten.
Ligt eraan op welke manier men gaat interviewen. Beetje gezond verstand gebruiken natuurlijk.

Maar nogmaals, staat helemaal los dat er gewoon aangifte moet worden gedaan tegen types die geweld gebruiken hoor.
pi_160278559
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:29 schreef Tem het volgende:

[..]

Ligt eraan op welke manier men gaat interviewen. Beetje gezond verstand gebruiken natuurlijk.

Maar nogmaals, staat helemaal los dat er gewoon aangifte moet worden gedaan tegen types die geweld gebruiken hoor.
Interviewen? Als ze al met een camera dat soort wijken binnenlopen dan worden ze al agressief benaderd.
pi_160278573
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:27 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Als jij in een prachtwijk een item gaat maken en je loopt je te gedragen zoals die verslaggever van PowNed, dan moet je niet raar staan te kijken als je ruzie krijgt.

Pleit dat degene die de klappen uitdeelt vrij? Nee, maar we hoeven niet heel geschokt te zijn.

Nogmaals, PowNed kreeg wat ze wilde. Door het handgemeen heeft dit item plots veel meer aandacht gekregen. Missie geslaagd.
pi_160279127
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

vs

Het verschil is dit:
quote:
Hij die wederrechtelijk op de openbare weg een ander in zijn vrijheid van beweging belemmert of met een of meer anderen zich aan een ander tegen diens uitdrukkelijk verklaarde wil blijft opdringen of hem op hinderlijke wijze blijft volgen, wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste een maand of geldboete van de tweede categorie.
  zondag 28 februari 2016 @ 11:13:29 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160279155
Powned 'journalistiek' noemen is net zoiets als kleutertekeningen 'abstracte kunst' noemen. Hier gaat het ze om, hier gaan ze voor.
Jammer dat ze keer op keer de genoegdoening krijgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160279223
Die lui van zowel links als rechts zijn natuurlijk een stelletje debielen, maar ik erger me eerlijk gezegd nog het meeste aan die powned 'journaliste' die net uit de luiers is en daar een beetje betweterig gaat staan doen.

Echt, ze ziet er leuk uit, maar ze heeft absoluut niet de juiste stem om het ooit ver te gaan schoppen in de journalistieke/TV wereld. Geef het maar op meid. Wil elke keer mijn eigen keel schrapen als ik haar hoor praten.
pi_160279527
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En Charlie Hebdo heeft ook gekregen wat ze wilden?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_160279549
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:39 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ga je nou werkelijk wat laffe klapjes vergelijken met het uitmoorden van een complete redactie?
  zondag 28 februari 2016 @ 11:41:11 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160279556
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:39 schreef Montagui het volgende:

Goede vergelijking. Heus!
pi_160279571
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ga je nou werkelijk wat laffe klapjes vergelijken met het uitmoorden van een complete redactie?
Zeker. Of het nou 'vragen om' is in het groot of in het klein, het blijft 'vragen om'.
  zondag 28 februari 2016 @ 11:45:40 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160279607
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:42 schreef Montagui het volgende:

Zeker. Of het nou 'vragen om' is in het groot of in het klein, het blijft 'vragen om'.
Wat een klinkklare nonsens. Want de redactieleden van CH bleven constant hun cartoons in het gezicht duwen van de terroristen. Terwijl die terroristen slechts in hun redactielokaal waren gekomen om vreedzaam te demonstreren. Tot de tanden bewapend.
  zondag 28 februari 2016 @ 11:47:04 #271
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160279635
quote:

[..]

Ik denk dat die cameraploeg beter te vergelijken is met Hebdo dan dat krakerstuig wat probeerde te ontkomen aan de intimidatie van die ploeg..
Dus ja, ze hebben idd gekregen waar ze om vroegen.
pi_160279636
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:41 schreef Jigzoz het volgende:
Als je constant mensen loopt te zieken, dan reageert er een keer een. Vorige keer was het (jawel: de rechtsconservatieve Andreas Kinneging) en nu dus een paar demonstranten.
Met Castricum die in zijn broek scheet, beloofde aangifte te zullen doen, maar zich uiteindelijk toch realiseerde dat het doen van valse aangifte een misdrijf is, en het daarom maar bij laster hield.

Het is bij Powned en GS altijd wel duidelijk wie de lafbekken zijn die zich verschuilen achter de camera en de microfoon. Ja, je mag op de openbare weg filmen, maar je mag je op de openbare weg ook afkeren van een camera en een microfoon, en als Powned het vrijwillige karakter van een vraaggesprek niet wil snappen dan moeten ze maar wat vaker en vooral wat hardere klappen krijgen. Journalistiek is daar niets mee verloren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_160279642
quote:

[..]

Ik denk niet dat de mannen van Charlie Hebdo hoopten op een massaslachting. Dat terwijl onze vrienden van PowNed wel degelijk uit waren op een confrontatie, en dat er een paar laffe klappen uit zijn gedeeld, is voor Weesie en Castricum alleen maar reden voor een feestje.
pi_160279670
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de mannen van Charlie Hebdo hoopten op een massaslachting. Dat terwijl onze vrienden van PowNed wel degelijk uit waren op een confrontatie, en dat er een paar laffe klappen uit zijn gedeeld, is voor Weesie en Castricum alleen maar reden voor een feestje.
Groot verschil: die gasten van Charlie Hebdo zochten geen moslimextremisten op om ze die cartoons in het gezicht te duwen. Je moest redelijk zoeken wilde je die cartoons te zien krijgen.
pi_160279677
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De bedoeling boeit niet. Want wat ook de boedeling is van Charlie Hebdo of Pownews, tekeningetjes of woorden beantwoord je niet met fysiek geweld maar geweldloos.
Win je punt door de tekenaars en de redenaars met gelijke munt te betalen. Dus niet met klappen of kalasjnikovs.
pi_160279687
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Met Castricum die in zijn broek scheet, beloofde aangifte te zullen doen, maar zich uiteindelijk toch realiseerde dat het doen van valse aangifte een misdrijf is, en het daarom maar bij laster hield.

Het is bij Powned en GS altijd wel duidelijk wie de lafbekken zijn die zich verschuilen achter de camera en de microfoon. Ja, je mag op de openbare weg filmen, maar je mag je op de openbare weg ook afkeren van een camera en een microfoon, en als Powned het vrijwillige karakter van een vraaggesprek niet wil snappen dan moeten ze maar wat vaker en vooral wat hardere klappen krijgen. Journalistiek is daar niets mee verloren.
Ik vraag me af of dat tuig van GeenStijl/Pownews überhaupt wel gelooft in 'uitlokking'.
pi_160279706
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:49 schreef Montagui het volgende:

[..]

De bedoeling boeit niet. Want wat ook de boedeling is van Charlie Hebdo of Pownews, tekeningetjes of woorden beantwoord je niet met fysiek geweld maar geweldloos.
Win je punt door de tekenaars en de redenaars met gelijke munt te betalen. Dus niet met klappen of kalasjnikovs.
Dus nu moet de AFA de redacties van GeenStijl en Powned in het dagelijks leven gaan opzoeken en lastigvallen?
pi_160279749
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:49 schreef Montagui het volgende:

[..]

De bedoeling boeit niet.
Natuurlijk boeit die wel. Als je uit bent op een ruzie en je gaat actief lopen uitlokken door achter mensen aan te gaan hollen, dan is het niet gek dat je ook ruzie krijgt.

Daar komt bij dat een half klapje andere koek is dan een slachtpartij.
  zondag 28 februari 2016 @ 11:59:15 #279
168739 Red_85
'echt wel'
pi_160279828
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:13 schreef Copycat het volgende:
Powned 'journalistiek' noemen is net zoiets als kleutertekeningen 'abstracte kunst' noemen. Hier gaat het ze om, hier gaan ze voor.
Jammer dat ze keer op keer de genoegdoening krijgen.
afa's zijn dan ook weer niet zo slim dat ze gewoon powned negeren. Nope, die zijn zo dom om te happen. Want powned heeft de goede mening niet, dus horen ze ook nog eens klappen te krijgen.

Er is hier maar 1 fout. En dat is de afa die hier geweld gebruikt. Geen verdere discussie mogelijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 28 februari 2016 @ 12:01:11 #280
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160279865
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

afa's zijn dan ook weer niet zo slim dat ze gewoon powned negeren. Nope, die zijn zo dom om te happen. Want powned heeft de goede mening niet, dus horen ze ook nog eens klappen te krijgen.

Er is hier maar 1 fout. En dat is de afa die hier geweld gebruikt. Geen verdere discussie mogelijk.
*heropend discussie
wooblabalurg
pi_160279886
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk boeit die wel. Als je uit bent op een ruzie en je gaat actief lopen uitlokken door achter mensen aan te gaan hollen, dan is het niet gek dat je ook ruzie krijgt.

Ik zie die gast eigenlijk niet veel gewelddadiger doen dan dat GeenStijlwijf.
  zondag 28 februari 2016 @ 12:03:00 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160279904
quote:
Geen verdere discussie mogelijk.
Ook daar valt over te discussiëren.
pi_160279921
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:37 schreef tjasker het volgende:

[..]

[..]

Lol, heb je ook wat namen gegoogled?
Nope. Ik zit in een homo-erotisch filosofenclubje, Zwitsers, erg serieus.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  zondag 28 februari 2016 @ 12:03:53 #284
168739 Red_85
'echt wel'
pi_160279926
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weetje. Als je het prima vindt dat powned klappen heeft gekregen voor 'uitlokking', dan moet je ook niet raar opkijken als wat asielzoekers klappen krijgen als ze weer eens hun poten niet van dames af kunnen houden. En dan moet je ook je mond houden bij de varkenskoppen op de stoep van moskeeën als daar gepredikt wordt dat 'de kaffir moet worden omgevormd'.
Eigen schuld dikke bult.

Niet het ene goedpraten en het andere verafschuwen.
1947-2016
pi_160279929
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:02 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik zie die gast eigenlijk niet veel gewelddadiger doen dan dat GeenStijlwijf.
Blijkbaar niet goed geinstrueerd door Rutger en Weesie.
  Moderator zondag 28 februari 2016 @ 12:04:51 #286
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_160279947
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Weetje. Als je het prima vindt dat powned klappen heeft gekregen voor 'uitlokking', dan moet je ook niet raar opkijken als wat asielzoekers klappen krijgen als ze weer eens hun poten niet van dames af kunnen houden. En dan moet je ook je mond houden bij de varkenskoppen op de stoep van moskeeën als daar gepredikt wordt dat 'de kaffir moet worden omgevormd'.
Eigen schuld dikke bult.

Niet het ene goedpraten en het andere verafschuwen.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 28 februari 2016 @ 12:05:13 #287
168739 Red_85
'echt wel'
pi_160279950
quote:
2s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:') :')
1947-2016
  zondag 28 februari 2016 @ 12:06:15 #288
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160279969
quote:

[..]

Die afa negeerde ze juist en daarop besloot Powned om er toch maar achteraan te blijven rennen en die microfoon in zijn gezicht te duwen..
  zondag 28 februari 2016 @ 12:06:23 #289
168739 Red_85
'echt wel'
pi_160279971
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook daar valt over te discussiëren.
Je kan zuigen wat je wil als journalist, maar je blijft gewoon met je poten van een ander af. Als jij vindt dat je geweld mag gebruiken daarom, denk ik dat je even goed in de spiegel mag gaan kijken.
1947-2016
  zondag 28 februari 2016 @ 12:06:51 #290
168739 Red_85
'echt wel'
pi_160279979
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:06 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Die afa negeerde ze juist en daarop besloot Powned om er toch maar achteraan te blijven rennen en die microfoon in zijn gezicht te duwen..
Nog geen reden om uit te halen.
1947-2016
pi_160279994
quote:

[..]

Even selectief vergeten dat vlak daarvan de camera met verf werd bespoten?

Lijkt me wel een reden om verhaal te halen.
pi_160279996
quote:

[..]

Volgende keer gewoon in de gracht flikkeren.
pi_160279997
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Weetje. Als je het prima vindt dat powned klappen heeft gekregen voor 'uitlokking', dan moet je ook niet raar opkijken als wat asielzoekers klappen krijgen als ze weer eens hun poten niet van dames af kunnen houden.
Als een asielzoeker wordt betrapt terwijl hij een vrouw onzedelijk wordt betast, dan vind ik het inderdaad niet gek wanneer hij een klap voor z'n kop krijgt.

Wanneer willekeurige asielzoekers in elkaar worden gebeukt die mogelijk niets verkeerd hebben gedaan, gaat er toch echt iets mis.

Overigens vind ik ook gewoon dat AFA de handen thuis moet laten. Ik vind de krokodillentranen van PowNed echter lachwekkend, omdat dit precies was wat de omroep wilde.
  zondag 28 februari 2016 @ 12:07:59 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160279999
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:06 schreef Red_85 het volgende:

Je kan zuigen wat je wil als journalist, maar je blijft gewoon met je poten van een ander af. Als jij vindt dat je geweld mag gebruiken daarom, denk ik dat je even goed in de spiegel mag gaan kijken.
Ah, dus de discussie is toch niet gesloten. Mooi.
pi_160280016
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ah, dus de discussie is toch niet gesloten. Mooi.
Nog een paar posts en dan sluit het topic vanzelf. :)
  Moderator zondag 28 februari 2016 @ 12:09:37 #296
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_160280027
Jammer dat de AFA's niet en masse tegen dat wijf van Powned zijn gaan roepen dat er een piemel in moest.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 28 februari 2016 @ 12:09:40 #297
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160280030
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:07 schreef Montagui het volgende:
Lijkt me wel een reden om verhaal te halen.
Dan mag je daarvan aangifte doen maar ga je niet iemand opjagen. Dan kan je er natuurlijk op wachten dat het escaleert.
  zondag 28 februari 2016 @ 12:09:51 #298
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160280034
quote dat de facisten van de toekomst de antifacisten zullen zijn.jpg
  zondag 28 februari 2016 @ 12:10:27 #299
346939 Janneke141
pi_160280043
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als een asielzoeker wordt betrapt terwijl hij een vrouw onzedelijk wordt betast, dan vind ik het inderdaad niet gek wanneer hij een klap voor z'n kop krijgt.

Wanneer willekeurige asielzoekers in elkaar worden gebeukt die mogelijk niets verkeerd hebben gedaan, gaat er toch echt iets mis.

Overigens vind ik ook gewoon dat AFA de handen thuis moet laten. Ik vind de krokodillentranen van PowNed echter lachwekkend, omdat dit precies was wat de omroep wilde.
Maar die krokodillentranen stonden ook in het script hè.
  zondag 28 februari 2016 @ 12:10:53 #300
168739 Red_85
'echt wel'
pi_160280051
quote:

[..]

De afa negeerde ze niet en zochten zelf de confrontatie op. 'pownews oprotten' scanderen is niet bepaald negeren. Tevens komt die gast uit het niets met verf op de lens om moedwillig eigendommen te vernielen. Vind je het gek dat ze verhaal halen bij die gast? Zou precies hetzelfde doen als iemand aan mijn spullen zit.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')