Geweld tegen journalisten goedkeuren:twitter:TerreurMonitor twitterde op donderdag 25-02-2016 om 19:00:48Lid van Jonge Democraten Fryslân (@JDFryslan) dreigt op Twitter met moord op Geert #Wilders (@geertwilderspvv). https://t.co/rBwMBhEZYB reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef MisterCe het volgende:
Hier alvast de ruwe beelden van de Antifa aanval op ons camerateam afgelopen middag in Amsterdam. Te zien is hoe onze verslaggeefster recht in het gezicht wordt geslagen. Wat een flinke vent ben je dan. Al kon dit geweld wel op begrip rekenen van D66 Amsterdam. Notabene de grootste partij in de hoofdstad.
http://www.powned.tv/nieu(...)angevallen_door.html
En dan nog beweren dat je tegen het fascisme vechtVoor mij zijn deze gasten echt het laagste van het laagste. Lager dan pedofielen? Ja lager dan pedofielen. Ik durf er geld op te zette dat geen van hun ooit een loonstrookje heeft gezien.
Het nieuwe normaal!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:58 schreef Kloon7 het volgende:
D66 komt lekker in het nieuws, eerst bedreigt eentje Wilders met de dood en nu keurt D66 in Amsterdam geweld tegen journalisten goed.
Wilders met de dood bedreigen:Geweld tegen journalisten goedkeuren:twitter:TerreurMonitor twitterde op donderdag 25-02-2016 om 19:00:48Lid van Jonge Democraten Fryslân (@JDFryslan) dreigt op Twitter met moord op Geert #Wilders (@geertwilderspvv). https://t.co/rBwMBhEZYB reageer retweet
[ afbeelding ]
Dat weten ze bij Powned ook.. Beelden als dit zijn gewoon een feestje voor de redactie daar.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:03 schreef Woelwater het volgende:
Dat wijf liep ook wel te zuigen ook hoor. Had ik er hier zo eentje naast me op de bank zitten had ik hetzelfde gedaan.
Als je naar een illegale tegendemonstratie gaat kun je vragen van de pers verwachten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:03 schreef Woelwater het volgende:
Dat wijf liep ook wel te zuigen ook hoor. Had ik er hier zo eentje naast me op de bank zitten had ik hetzelfde gedaan.
gelukkig is de kans daarop niet zo grootquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:03 schreef Woelwater het volgende:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:08 schreef MisterCe het volgende:
[..]
gelukkig is de kans daarop niet zo groot
Zuigen hoeft niet perse negatief te zijn natuurlijk, vooral niet op een bank.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:03 schreef Woelwater het volgende:
Want je bent niet in staat een fatsoenlijk gesprek te voeren?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:03 schreef Woelwater het volgende:
Vraag dat maar aan TS, die weet meer over mij dan ikzelfquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:15 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Want je bent niet in staat een fatsoenlijk gesprek te voeren?
En waarvan gaan ze dan aangifte doen? Dat er niet nietjes op hun gezuig wordt gereageerd?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:33 schreef bamibij het volgende:
''aangevallen''
powned doet zelfs aangifte
wat een sneuneus-kermis toch weer
afapowned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |