Hoezo? Omdat ik aangeef dat ik er van geniet?quote:Op zondag 28 februari 2016 01:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elk topic verloopt toch vrij voorspelbaar? Je doet nu net of je Char bent
Omdat je triomfantelijk zei dat je het kon voorspellenquote:Op zondag 28 februari 2016 01:34 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik aangeef dat ik er van geniet?
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt links willen zijn?
Lol, heb je ook wat namen gegoogled?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mensen die sociale gelijkheid en Lockiaanse egalitarisme steunen en zich bezorgd tonen voor mensen in de maatschappij die achtergesteld staan invergemijking met anderen maar daarbij vooral hun eigen sociale positie als uitgangspositie voor deze mensen gebruiken en die geloven dat alle ongelijkheden verbannen moeten worden. Zonder Kantiaanse dualisme op het gebied van vrijheid maar eerder stoelend op een hegeliaans principe dat absoluut is.
Triomfantelijkquote:Op zondag 28 februari 2016 01:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat je triomfantelijk zei dat je het kon voorspellen![]()
Maar mooi dat je hiervan geniet. Zo hoort het ook in de nacht van zaterdag op zondag.
Ongetwijfeld want aan jou kan het niet liggenquote:
Ja idd, of tokkies die een ambulancemedewerker een tik geven.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:44 schreef Igen het volgende:
Wauw, wat een topic.
Zo'n geweldige nieuwswaarde ook.
Wel bijna net zulk wereldnieuws als dat een Feyenoordsupporter een Ajaxsupporter een duw geeft (of omgekeerd).
Blijkbaar want Toefjes begreep het wel direct.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld want aan jou kan het niet liggen
Misschien begrijpt Toefjes meer dan ik?quote:Op zondag 28 februari 2016 01:47 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Blijkbaar want Toefjes begreep het wel direct.
Maak je geen zorgen, wij verdragen jou ookquote:
soms is dat noodzakelijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hou in gedachten dat "gewelddadige lowlifes" deel uitmaken van jouw maatschappij en je er op een fatsoenlijke (als in beschaafde) wijze mee moet omgaan. Als je dat niet doet verlaag je je tot hetzelfde niveau.
Dit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En waarvan gaan ze dan aangifte doen? Dat er niet nietjes op hun gezuig wordt gereageerd?
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:50 schreef xpompompomx het volgende:
Powned zou aangeklaagd moeten worden voor opruiing.
Ik begrijp dat fascistische AFA-tokkies om een mening vragen als treiteren gezien kan worden maar dat is nog geen reden om geweld te gebruiken.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Stelletje huilie's bij Geenstijl.
Treiteren tot je ons weegt, echter bij een reactie om je mama roepen.![]()
Wat een burgertrutjes bij Geenstijl.
Zeggen ze dat dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:38 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Nee, maar het is geen onafhankelijke berichtgeving die ze wel pretenderen te geven.
Koren op de molen voor de twijfelende Wildersstemmer. Heerlijk hoe links nu eindelijk hun politiek correcte maskers aan het afgooien zijn. Ze worden met de dag wanhopiger. Lang leve Twitter.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:58 schreef Kloon7 het volgende:
D66 komt lekker in het nieuws, eerst bedreigt eentje Wilders met de dood en nu keurt D66 in Amsterdam geweld tegen journalisten goed.
Wilders met de dood bedreigen:Geweld tegen journalisten goedkeuren:twitter:TerreurMonitor twitterde op donderdag 25-02-2016 om 19:00:48Lid van Jonge Democraten Fryslân (@JDFryslan) dreigt op Twitter met moord op Geert #Wilders (@geertwilderspvv). https://t.co/rBwMBhEZYB reageer retweet
[ afbeelding ]
Geweld? Welk filmpje heb jij gekeken?quote:Op zondag 28 februari 2016 06:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat fascistische AFA-tokkies om een mening vragen als treiteren gezien kan worden maar dat is nog geen reden om geweld te gebruiken.
Maar wat is daar dan typisch fascistisch aan?quote:Op zondag 28 februari 2016 09:37 schreef Murdera het volgende:
Afa = fascisme. Het zwarte blok, de kraakpopulatie, extreem links. Altijd klaar om rechts met geweld hun rechten te ontnemen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme#Definitiequote:Het fascisme is de tegenstander van zowel de traditioneel linkse als rechtse politieke partijen.[4]
Het fascisme minacht contemporaine conservatieve instellingen.[4]
Het fascisme vereert machtsvertoon en het gebruik van geweld, voor zover dat is gericht op de omverwerping van de bestaande maatschappelijke orde.
Het fascisme kent een autoritaire structuur met aan het hoofd daarvan een leider aan wie charismatische eigenschappen worden toegeschreven.
Het fascisme streeft naar de instelling van een politieke dictatuur.
Het fascisme streeft naar een totalitaire staat — de volledige controle over het maatschappelijk leven en de sociale en culturele organisaties.
Het fascisme is extreem nationalistisch.
Het fascisme pleit voor een continue strijd om de eigen natie te kunnen doen overleven te midden van andere staten.
Het fascisme berust in hoofdzaak op de maatschappelijke middenklasse.
Het fascisme streeft naar sociale eenheid en de opheffing van alle bestaande klassen- en belangentegenstellingen.
Tuurlijk niet. Wegkijkers gonna be wegkijkers. Zelfs het slaan van die gozer in dat filmpje zie je niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geweld? Welk filmpje heb jij gekeken?
De AFA heeft een rijke historie aan echte gewelddadigheden, maar dit gaat werkelijk nergens over.
geweld gebruiken om mensen de mond te snoeren lijkt me nogal fascistischquote:Op zondag 28 februari 2016 09:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar wat is daar dan typisch fascistisch aan?
Klein lijstje om puntjes af te strepen:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme#Definitie
Een paar puntjes herken ik inderdaad wel, maar ik kom nog niet eens in de buurt van de helft.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
geweld gebruiken om mensen de mond te snoeren lijkt me nogal fascistisch
Aanslagen en moorden op rechtse politici. Bakstenen door de ruiten van PVV-kandidaten. Voorkomen dat andere mensen hun mening kunnen zeggen, kunnen vergaderen, als journalist hun werk kunnen doen. Ze opereren misschien niet allemaal onder dezelfde vlag maar het is 1 pot nat.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een paar puntjes herken ik inderdaad wel, maar ik kom nog niet eens in de buurt van de helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |