abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160268890
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En als iemand jou, wanneer je verder loopt, achterna loopt en je continu lastig blijft vallen? Waar trek je de grens wanneer je wel van je af moet bijten?
Als je vindt dat je lastig gevallen wordt meld je dat bij de politie. Die was in overvloed aanwezig?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 27 februari 2016 @ 21:43:21 #52
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160268947
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:40 schreef PirE het volgende:

[..]

Hij begon wel, ze gaat daarna verhaal halen ;). Stukje oorzaak gevolg. Die kerel is gewoon dom bezig en doet precies wat Powned wil, win voor Powned dus.

* Ja, ze staat flink te stoken met haar microfoon maar dat geeft je het recht niet om dit te doen.. Er is genoeg politie op de been.
Je ziet toch duidelijk op het filmpje dat hij niet begon maar zij de hele opname alleen maar mensen lastig aan het vallen waren? :? En het recht om wat te doen dan precies?
Laffe huichelaar
pi_160268972
Journalisten moeten normaal hun werk kunnen doen. Mensen die journalisten aanvallen of mishandelen moeten zwaar - misschien zelfs wel extra zwaar - worden gestraft. En het maakt me daarbij geen moer uit of de daders extreem-links, extreem-rechts, moslimradicaal, voetbalhooligan of wat dan ook zijn. Je blijft gewoon met je vuile poten af van journalisten die hun werk doen.
pi_160269027
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Journalisten moeten normaal hun werk kunnen doen. Mensen die journalisten aanvallen of mishandelen moeten zwaar - misschien zelfs wel extra zwaar - worden gestraft. En het maakt me daarbij geen moer uit of de daders extreem-links, extreem-rechts, moslimradicaal, voetbalhooligan of wat dan ook zijn. Je blijft gewoon met je vuile poten af van journalisten die hun werk doen.
Het probleem is alleen dat ze niet normaal hun werk doen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 27 februari 2016 @ 21:46:18 #55
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160269050
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Als je vindt dat je lastig gevallen wordt meld je dat bij de politie. Die was in overvloed aanwezig?
Eens hoor. Maar die staat erbij en kijkt ernaar. Die hadden veel eerder in moeten grijpen. Als dat AFA-tuig iets anders doet dan vreedzaam protest en als die 'journalisten' onophoudelijk mensen lastig vallen.

Maar dat doen ze niet. Snap ik ook wel, want daar krijg je alleen maar gezeik mee als politieagent.
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 februari 2016 @ 21:47:51 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160269109
quote:
Moeten ze normaal hun werk doen. Heb je trouwens het filmpje gekeken? Dit is toch geen in het gezicht slaan joh. Iemand valt je lastig met een microfoon, dus iemand tyft die microfoon weg. Oorzaak, gevolg. Allebei niet goed, allebei begrijpelijk.

Allebei even groot tuig dit, als je het mij vraagt. :r
Laffe huichelaar
pi_160269120
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Eens hoor. Maar die staat erbij en kijkt ernaar. Die hadden veel eerder in moeten grijpen. Als dat AFA-tuig iets anders doet dan vreedzaam protest en als die 'journalisten' onophoudelijk mensen lastig vallen.

Maar dat doen ze niet. Snap ik ook wel, want daar krijg je alleen maar gezeik mee als politieagent.
Het gekke is dat niemand bescherming zoekt bij politie.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 21:49:21 #58
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160269163
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het gekke is dat niemand bescherming zoekt bij politie.
'
Neen, dus pleur er lekker een paar hekken om, laat ze met elkaar doen wat ze willen en dan kunnen we misschien daarna weer een béétje beschaving proberen te kweken
Laffe huichelaar
pi_160269227
quote:
Deze interview stijl is ook allesbehalve correct. Zij was veel te opdringerig
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_160269294
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]

'
Neen, dus pleur er lekker een paar hekken om, laat ze met elkaar doen wat ze willen en dan kunnen we misschien daarna weer een béétje beschaving proberen te kweken
Dat gevoel heb ik soms ook wel eerlijk gezegd maar ik ben bang dat dat ook niks oplost. Soms moet je gewoon mensen tegen zichzelf beschermen.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 21:55:15 #61
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160269395
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik soms ook wel eerlijk gezegd maar ik ben bang dat dat ook niks oplost. Soms moet je gewoon mensen tegen zichzelf beschermen.
Laat ze óf allemaal lekker thuisblijven, of laat het lekker gaan als dergelijke tokkies elkaar op gaan zoeken. Ik vraag me wel eens af hoeveel belastinggeld er wel niet doorheen gaat, alleen omdat mensen als pownedratten en AFA-tuig niet gewoon normaal kan doen.
Laffe huichelaar
pi_160269568
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Laat ze óf allemaal lekker thuisblijven, of laat het lekker gaan als dergelijke tokkies elkaar op gaan zoeken. Ik vraag me wel eens af hoeveel belastinggeld er wel niet doorheen gaat, alleen omdat mensen als pownedratten en AFA-tuig niet gewoon normaal kan doen.
Maar je bent als overheid wel verantwoordelijk voor het welzijn van alle burgers. Ook de tokkies :P
pi_160269606
Meisjes plagen kusjes vragen.

Gewoon allemaal maagden daar bij die linksfascisten.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_160269636
Haha schitterden beelden!

Koekie van eigen deeg.
pi_160269690
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je ziet toch duidelijk op het filmpje dat hij niet begon maar zij de hele opname alleen maar mensen lastig aan het vallen waren? :? En het recht om wat te doen dan precies?
Volgens mij was die hee tegendemonstratie bedoeld om andere mensen lastig te vallen (met een andere mening). Niet zeuren als het dan andersom gebeurd.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 22:04:31 #66
427108 flufffy
totò schillaci
pi_160269730
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar je bent als overheid wel verantwoordelijk voor het welzijn van alle burgers. Ook de tokkies :P
Die ME-ers geven vast het goede voorbeeld, in de kroeg pronken van kijk mij dit volk verdedigen en als er straks een aanslag komt en de pleuris breekt uit vertrekken ze massaal naar de campings toe om daar hun gezin te beschermen :')
  zaterdag 27 februari 2016 @ 22:04:56 #67
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_160269749
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Volgens mij leven we nog altijd in een land waarin het niet okay is om iemand anders zijn spullen kapot te maken of te besmeuren met verf.

Als hij vindt dat ze mensen lastigvalt dan moet hij, of de mensen die door haar lastiggevallen worden, naar de politie stappen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_160269778
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:04 schreef flufffy het volgende:

[..]

Die ME-ers geven vast het goede voorbeeld, in de kroeg pronken van kijk mij dit volk verdedigen en als er straks een aanslag komt en de pleuris breekt uit vertrekken ze massaal naar de campings toe om daar hun gezin te beschermen :')
Over welke ME'ers heb je het precies? Jij kent ze :?
pi_160269840
Linkse mensen denken dat ze met hun "tolerantie" een vrijkaart hebben om overal geweld te mogen gebruiken.
Corporate translator
  zaterdag 27 februari 2016 @ 22:08:06 #70
427108 flufffy
totò schillaci
pi_160269845
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Over welke ME'ers heb je het precies? Jij kent ze :?
globaal gesproken en nee zulk soort figuren wil ik niet kennen :')
pi_160269863
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:08 schreef flufffy het volgende:

[..]

globaal gesproken en nee zulk soort figuren wil ik niet kennen :')
Ah ok
pi_160269892
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:07 schreef HSG het volgende:
Linkse mensen denken dat ze met hun "tolerantie" een vrijkaart hebben om overal geweld te mogen gebruiken.
Ik ben links en tegen geweld :?
pi_160269933
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Waarom zou je überhaupt links willen zijn?
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_160269950
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Vergeet pro-moslim niet ;)
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_160269984
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Waarom zou je überhaupt links willen zijn?
Wat houdt "links" in volgens jou?
pi_160270005
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:11 schreef ExTec het volgende:

[..]

Vergeet pro-moslim niet ;)
Vergeet anti-religie niet ;)
  zaterdag 27 februari 2016 @ 22:14:09 #77
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_160270030
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:07 schreef HSG het volgende:
Sommige Linkse mensen denken dat ze met hun "tolerantie" een vrijkaart hebben om overal geweld te mogen gebruiken.
Zo is het beter ;). Aan de rechterkant heb je ook een groep die denken dat geweld de oplossing is.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_160270060
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Vergeet anti-religie niet ;)
Walks like a duck, talks like a duck...
pi_160270092
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:14 schreef ExTec het volgende:

[..]

Walks like a duck, talks like a duck...
Ongetwijfeld pas ik in één van jouw hokjes :Y
pi_160270152
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ongetwijfeld pas ik in één van jouw hokjes :Y
Yup,

Dat hokje waar "zich als atheïst voordoende moslim" bovenstaat :Y
pi_160270183
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

Yup,

:') niveautje...
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_160270202
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

Yup,

Wederom: ieder mens mag wat mij betreft geloven wat ie wil geloven, ook jij :*
pi_160270222
extec :r
pi_160270251
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Mensen die sociale gelijkheid en Lockiaanse egalitarisme steunen en zich bezorgd tonen voor mensen in de maatschappij die achtergesteld staan invergemijking met anderen maar daarbij vooral hun eigen sociale positie als uitgangspositie voor deze mensen gebruiken en die geloven dat alle ongelijkheden verbannen moeten worden. Zonder Kantiaanse dualisme op het gebied van vrijheid maar eerder stoelend op een hegeliaans principe dat absoluut is.
pi_160270264
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Iedereen die niet mijn mening deelt mag kapot. :P
pi_160270282
Wederom toont Afa aan een agressief facistische beweging te zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_160270320
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef bamibij het volgende:
extec :r
Dankjewel voor je inhoudelijke bijdrage.
pi_160270362
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Mensen die sociale gelijkheid en Lockiaanse egalitarisme steunen en zich bezorgd tonen voor mensen in de maatschappij die achtergesteld staan invergemijking met anderen maar daarbij vooral hun eigen sociale positie als uitgangspositie voor deze mensen gebruiken en die geloven dat alle ongelijkheden verbannen moeten worden. Zonder Kantiaanse dualisme op het gebied van vrijheid maar eerder stoelend op een hegeliaans principe dat absoluut is.
:D Gedeeltelijk mee eens maar zoals jij wsl ook wel weet zijn daar allerlei varaianten in.
pi_160270402
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wederom: ieder mens mag wat mij betreft geloven wat ie wil geloven, ook jij :*
Daar ben ik het eigenlijk wel me eens, maar ik ben minder bekoord van volk wat niet eerlijk is over welke sprookje ze in geloven ;)
pi_160270405
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:20 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Iedereen die niet mijn mening deelt mag kapot. :P
:o Egnie :N
pi_160270431
quote:
Die lui van PowNed zijn geen journalisten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160270435
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:24 schreef ExTec het volgende:

[..]

Daar ben ik het eigenlijk wel me eens, maar ik ben minder bekoord van volk wat niet eerlijk is over welke sprookje ze in geloven ;)
Misschien moet je iets aan je paranoïde gedachten doen.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_160270466
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:24 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik geloof niet in sprookjes maar ik weet dat er mensen zijn die daar wel in geloven.
pi_160270497
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:25 schreef deadprez het volgende:

[..]

Misschien moet je iets aan je paranoïde gedachten doen.
Nee.

Gekke is dat ik dat al 16 jaar altijd erg goed zie, hier op dit forum.
pi_160270515
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee.

Wat knap, misschien moet je iets doen met die gave. Ben ik ook een undercover gelovige volgens jou?
Stop the violence
Down with the hate
pi_160270528
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee.

:?
pi_160270552
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wat knap, misschien moet je iets doen met die gave. Ben ik ook een undercover gelovige volgens jou?
Ik ken jou niet.
pi_160270568
Ze vroeg er een beetje zelf om. Als je tig keer bent gewaarschuwd dat je afstand moet houden dan is een corrigerende tik op z'n plaats.
pi_160270578
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik ken jou niet.
:'(

En waar baseer jij precies op dat Kijkertje stiekem gelovig is?
Stop the violence
Down with the hate
pi_160270626
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:29 schreef deadprez het volgende:

[..]

:'(

En waar baseer jij precies op dat Kijkertje stiekem gelovig is?
:D Ik??? Gelovig??? _O- _O- _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')