Als je vindt dat je lastig gevallen wordt meld je dat bij de politie. Die was in overvloed aanwezig?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als iemand jou, wanneer je verder loopt, achterna loopt en je continu lastig blijft vallen? Waar trek je de grens wanneer je wel van je af moet bijten?
Je ziet toch duidelijk op het filmpje dat hij niet begon maar zij de hele opname alleen maar mensen lastig aan het vallen waren?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij begon wel, ze gaat daarna verhaal halen. Stukje oorzaak gevolg. Die kerel is gewoon dom bezig en doet precies wat Powned wil, win voor Powned dus.
* Ja, ze staat flink te stoken met haar microfoon maar dat geeft je het recht niet om dit te doen.. Er is genoeg politie op de been.
Het probleem is alleen dat ze niet normaal hun werk doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Journalisten moeten normaal hun werk kunnen doen. Mensen die journalisten aanvallen of mishandelen moeten zwaar - misschien zelfs wel extra zwaar - worden gestraft. En het maakt me daarbij geen moer uit of de daders extreem-links, extreem-rechts, moslimradicaal, voetbalhooligan of wat dan ook zijn. Je blijft gewoon met je vuile poten af van journalisten die hun werk doen.
Eens hoor. Maar die staat erbij en kijkt ernaar. Die hadden veel eerder in moeten grijpen. Als dat AFA-tuig iets anders doet dan vreedzaam protest en als die 'journalisten' onophoudelijk mensen lastig vallen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als je vindt dat je lastig gevallen wordt meld je dat bij de politie. Die was in overvloed aanwezig?
Moeten ze normaal hun werk doen. Heb je trouwens het filmpje gekeken? Dit is toch geen in het gezicht slaan joh. Iemand valt je lastig met een microfoon, dus iemand tyft die microfoon weg. Oorzaak, gevolg. Allebei niet goed, allebei begrijpelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Journalisten moeten normaal hun werk kunnen doen. Mensen die journalisten aanvallen of mishandelen moeten zwaar - misschien zelfs wel extra zwaar - worden gestraft. En het maakt me daarbij geen moer uit of de daders extreem-links, extreem-rechts, moslimradicaal, voetbalhooligan of wat dan ook zijn. Je blijft gewoon met je vuile poten af van journalisten die hun werk doen.
Het gekke is dat niemand bescherming zoekt bij politie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar die staat erbij en kijkt ernaar. Die hadden veel eerder in moeten grijpen. Als dat AFA-tuig iets anders doet dan vreedzaam protest en als die 'journalisten' onophoudelijk mensen lastig vallen.
Maar dat doen ze niet. Snap ik ook wel, want daar krijg je alleen maar gezeik mee als politieagent.
'quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het gekke is dat niemand bescherming zoekt bij politie.
Deze interview stijl is ook allesbehalve correct. Zij was veel te opdringerigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Dat gevoel heb ik soms ook wel eerlijk gezegd maar ik ben bang dat dat ook niks oplost. Soms moet je gewoon mensen tegen zichzelf beschermen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'
Neen, dus pleur er lekker een paar hekken om, laat ze met elkaar doen wat ze willen en dan kunnen we misschien daarna weer een béétje beschaving proberen te kweken
Laat ze óf allemaal lekker thuisblijven, of laat het lekker gaan als dergelijke tokkies elkaar op gaan zoeken. Ik vraag me wel eens af hoeveel belastinggeld er wel niet doorheen gaat, alleen omdat mensen als pownedratten en AFA-tuig niet gewoon normaal kan doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik soms ook wel eerlijk gezegd maar ik ben bang dat dat ook niks oplost. Soms moet je gewoon mensen tegen zichzelf beschermen.
Maar je bent als overheid wel verantwoordelijk voor het welzijn van alle burgers. Ook de tokkiesquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat ze óf allemaal lekker thuisblijven, of laat het lekker gaan als dergelijke tokkies elkaar op gaan zoeken. Ik vraag me wel eens af hoeveel belastinggeld er wel niet doorheen gaat, alleen omdat mensen als pownedratten en AFA-tuig niet gewoon normaal kan doen.
Volgens mij was die hee tegendemonstratie bedoeld om andere mensen lastig te vallen (met een andere mening). Niet zeuren als het dan andersom gebeurd.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk op het filmpje dat hij niet begon maar zij de hele opname alleen maar mensen lastig aan het vallen waren?En het recht om wat te doen dan precies?
Die ME-ers geven vast het goede voorbeeld, in de kroeg pronken van kijk mij dit volk verdedigen en als er straks een aanslag komt en de pleuris breekt uit vertrekken ze massaal naar de campings toe om daar hun gezin te beschermenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar je bent als overheid wel verantwoordelijk voor het welzijn van alle burgers. Ook de tokkies
Volgens mij leven we nog altijd in een land waarin het niet okay is om iemand anders zijn spullen kapot te maken of te besmeuren met verf.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk op het filmpje dat hij niet begon maar zij de hele opname alleen maar mensen lastig aan het vallen waren?En het recht om wat te doen dan precies?
Over welke ME'ers heb je het precies? Jij kent zequote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:04 schreef flufffy het volgende:
[..]
Die ME-ers geven vast het goede voorbeeld, in de kroeg pronken van kijk mij dit volk verdedigen en als er straks een aanslag komt en de pleuris breekt uit vertrekken ze massaal naar de campings toe om daar hun gezin te beschermen
globaal gesproken en nee zulk soort figuren wil ik niet kennenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Over welke ME'ers heb je het precies? Jij kent ze
Ah okquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:08 schreef flufffy het volgende:
[..]
globaal gesproken en nee zulk soort figuren wil ik niet kennen
Ik ben links en tegen geweldquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:07 schreef HSG het volgende:
Linkse mensen denken dat ze met hun "tolerantie" een vrijkaart hebben om overal geweld te mogen gebruiken.
Waarom zou je überhaupt links willen zijn?quote:
Vergeet pro-moslim nietquote:
Wat houdt "links" in volgens jou?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt links willen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |