Vergeet anti-religie nietquote:
Zo is het beterquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:07 schreef HSG het volgende:
Sommige Linkse mensen denken dat ze met hun "tolerantie" een vrijkaart hebben om overal geweld te mogen gebruiken.
Walks like a duck, talks like a duck...quote:
Ongetwijfeld pas ik in één van jouw hokjesquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Walks like a duck, talks like a duck...
Yup,quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld pas ik in één van jouw hokjes
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Yup,
Dat hokje waar "zich als atheïst voordoende moslim" bovenstaat
Wederom: ieder mens mag wat mij betreft geloven wat ie wil geloven, ook jijquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Yup,
Dat hokje waar "zich als atheïst voordoende moslim" bovenstaat
Mensen die sociale gelijkheid en Lockiaanse egalitarisme steunen en zich bezorgd tonen voor mensen in de maatschappij die achtergesteld staan invergemijking met anderen maar daarbij vooral hun eigen sociale positie als uitgangspositie voor deze mensen gebruiken en die geloven dat alle ongelijkheden verbannen moeten worden. Zonder Kantiaanse dualisme op het gebied van vrijheid maar eerder stoelend op een hegeliaans principe dat absoluut is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat houdt "links" in volgens jou?
Iedereen die niet mijn mening deelt mag kapot.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat houdt "links" in volgens jou?
Dankjewel voor je inhoudelijke bijdrage.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mensen die sociale gelijkheid en Lockiaanse egalitarisme steunen en zich bezorgd tonen voor mensen in de maatschappij die achtergesteld staan invergemijking met anderen maar daarbij vooral hun eigen sociale positie als uitgangspositie voor deze mensen gebruiken en die geloven dat alle ongelijkheden verbannen moeten worden. Zonder Kantiaanse dualisme op het gebied van vrijheid maar eerder stoelend op een hegeliaans principe dat absoluut is.
Daar ben ik het eigenlijk wel me eens, maar ik ben minder bekoord van volk wat niet eerlijk is over welke sprookje ze in gelovenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wederom: ieder mens mag wat mij betreft geloven wat ie wil geloven, ook jij![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:20 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Iedereen die niet mijn mening deelt mag kapot.
Die lui van PowNed zijn geen journalisten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Journalisten moeten normaal hun werk kunnen doen. Mensen die journalisten aanvallen of mishandelen moeten zwaar - misschien zelfs wel extra zwaar - worden gestraft. En het maakt me daarbij geen moer uit of de daders extreem-links, extreem-rechts, moslimradicaal, voetbalhooligan of wat dan ook zijn. Je blijft gewoon met je vuile poten af van journalisten die hun werk doen.
Misschien moet je iets aan je paranoïde gedachten doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel me eens, maar ik ben minder bekoord van volk wat niet eerlijk is over welke sprookje ze in geloven
Ik geloof niet in sprookjes maar ik weet dat er mensen zijn die daar wel in geloven.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel me eens, maar ik ben minder bekoord van volk wat niet eerlijk is over welke sprookje ze in geloven
Nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je iets aan je paranoïde gedachten doen.
Wat knap, misschien moet je iets doen met die gave. Ben ik ook een undercover gelovige volgens jou?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee.
Gekke is dat ik dat al 16 jaar altijd erg goed zie, hier op dit forum.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee.
Gekke is dat ik dat al 16 jaar altijd erg goed zie, hier op dit forum.
Ik ken jou niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat knap, misschien moet je iets doen met die gave. Ben ik ook een undercover gelovige volgens jou?
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
En waar baseer jij precies op dat Kijkertje stiekem gelovig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |