abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 februari 2016 @ 22:31:55 #101
395200 deadprez
One more rail
pi_160270672
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

:D Ik??? Gelovig??? _O- _O- _O- _O- _O-
Blijkbaar:

quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

Yup,

Dat hokje waar "zich als atheïst voordoende moslim" bovenstaat :Y
En ExTec heeft er al zestien jaar geen enkele keer naast gezeten, dus ja...

:')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_160270708
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:31 schreef deadprez het volgende:

[..]

Blijkbaar:

[..]

En ExTec heeft er al zestien jaar geen enkele keer naast gezeten, dus ja...

:')
Ooooh boy die had ik gemist _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_160270744
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:23 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

:D Gedeeltelijk mee eens maar zoals jij wsl ook wel weet zijn daar allerlei varaianten in.
Uiteraard, maar als we afgaan op wat Stirner zij in Der Einzige und sein Eigenhum, is links zijn net zo egocentrisch als rechts,die daarin dan eerlijker is, het verloochent de ego niet maar is er dermate uitgesproken over.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_160270770
Tja, ze liep wel aan die man te plakken aan het eind. Zijn genoeg types die haar met een trap het ziekenhuis in schoppen. Dom wijf.
pi_160270797
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:29 schreef deadprez het volgende:

[..]

:'(

En waar baseer jij precies op dat Kijkertje stiekem gelovig is?
Dat heb ik in een andere topic uiteen gezet.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_160270811
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Uiteraard, maar als we afgaan op wat Stirner zij in Der Einzige und sein Eigenhum, is links zijn net zo egocentrisch als rechts,die daarin dan eerlijker is, het verloochent de ego niet maar is er dermate uitgesproken over.
:Y Egocentrisch zijn we in feite allemaal. Het punt is wat is wel of niet "overall" goed voor de maatschappij als geheel.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 27 februari 2016 @ 22:36:31 #107
395200 deadprez
One more rail
pi_160270837
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:35 schreef ExTec het volgende:

[..]

Heb je een linkje voor me? Ben nu wel benieuwd naar die uiteenzetting.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_160270839
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:34 schreef George_Zina het volgende:
Tja, ze liep wel aan die man te plakken aan het eind. Zijn genoeg types die haar met een trap het ziekenhuis in schoppen. Dom wijf.
Genoeg types die je gelijk verrot trappen als je hun apparatuur probeert te slopen.
Domme gozer.
pi_160270850
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:35 schreef ExTec het volgende:

[..]

Gossie. Is het ooit in je opgekomen dat je er volkomen naast zit?
pi_160270863
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef deadprez het volgende:

[..]

Heb je een linkje voor me? Ben nu wel benieuwd naar die uiteenzetting.
Die is goed te vinden, dus nee.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 22:37:29 #111
395200 deadprez
One more rail
pi_160270870
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Jammer.
Stop the violence
Down with the hate
pi_160270886
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

:o Nu ben ik ook heel benieuwd waar je op doelt!
pi_160270889
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Gossie. Is het ooit in je opgekomen dat je er volkomen naast zit?
Soms wel. Maar voorlopig nog niet.
pi_160271051
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

:Y Egocentrisch zijn we in feite allemaal. Het punt is wat is wel of niet "overall" goed voor de maatschappij als geheel.
Volgens Stirner niet allemaal, alhoewel Spencer en Bentham het daar niet mee eens zullen zijn en die het weer vanuit Epicuriaanse gedachtegoed bekijken.

Welke beter is, rechts is theoretisch natuurlijker omdat het een directere gedachtegoed vertegenwoordigd in lijn met psychologisch egoïsme.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_160271185
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:14 schreef PirE het volgende:

[..]

Zo is het beter ;). Aan de rechterkant heb je ook een groep die denken dat geweld de oplossing is.
racist
Corporate translator
pi_160271188
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Volgens Stirner niet allemaal, alhoewel Spencer en Bentham het daar niet mee eens zullen zijn en die het weer vanuit Epicuriaanse gedachtegoed bekijken.

Welke beter is, rechts is theoretisch natuurlijker omdat het een directere gedachtegoed vertegenwoordigd in lijn met psychologisch egoïsme.
In feite is niemand het eens over alles. Vind jij jezelf rechts en waarom?
pi_160271260
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

In feite is niemand het eens over alles. Vind jij jezelf rechts en waarom?
Nee, geen enkele stroming, ik onthoud me zelfs van stemmen.
Krijg anders een existentiële crisis.
pi_160271336
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Nee, geen enkele stroming, ik onthoud me zelfs van stemmen.
Krijg anders een existentiële crisis.
Kiezen is moeilijk, heb ik ook last van :Y Maar er zijn dingen waarvan ik weet dat ze belangrijk zijn en die zijn vastgelegd in de rechten van de mens.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 22:51:30 #119
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160271386
Overdrijven is ook een vak zeg.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_160271452
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Kiezen is moeilijk, heb ik ook last van :Y Maar er zijn dingen waarvan ik weet dat ze belangrijk zijn en die zijn vastgelegd in de rechten van de mens.
Maar hoe weet je dat die belangrijk zijn?
pi_160271455
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Kiezen is moeilijk, heb ik ook last van :Y
:D _O-

Kiezen is niet een gewetens test.

Het is door een calculerende stem te plaatsen, het beleid te faciliteren wat het dichtste aansluit bij je eigen wensen.
pi_160271652
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:53 schreef ExTec het volgende:

[..]

:D _O-

Kiezen is niet een gewetens test.

Het is door een calculerende stem te plaatsen, het beleid te faciliteren wat het dichtste aansluit bij je eigen wensen.
Waarom is dat geen gewetenstest? Iedereen wil toch het beste voor de maatschappij waarin hij/zij leeft? Je kan natuurlijk wel kiezen voor je eigen welzijn maar als je weet dat jouw welzijn ten koste gaat van een ander heb je daar dan geen probleem mee?
pi_160271791
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Waarom is dat geen gewetenstest? Iedereen wil toch het beste voor de maatschappij waarin hij/zij leeft? Je kan natuurlijk wel kiezen voor je eigen welzijn maar als je weet dat jouw welzijn ten koste gaat van een ander heb je daar dan geen probleem mee?
De rijken stemmen VVD, de armen stemmen SP. Het meerendeel van de stemmen worden door de persoonlijke financiële situatie bepaald. Althans, daar ben ik van overtuigd.
pi_160271820
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Omdat het niet gaat om tonen hoe "goed" je wel niet bent.
pi_160271833
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:03 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De rijken stemmen VVD, de armen stemmen SP. Het meerendeel van de stemmen worden door de persoonlijke financiële situatie bepaald. Althans, daar ben ik van overtuigd.
:Y Is altijd zo geweest. Het gekke is dat het arme deel van de bevolking nu rechts stemt :')
pi_160271868
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:03 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De rijken stemmen VVD, de armen stemmen SP.
Is dat zo? Stemmen 'de armen' SP? Of hebben we het over de wereld volgens toefjes?
pi_160271892
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

Omdat het niet gaat om tonen hoe "goed" je wel niet bent.
Precies, het gaat erom wat goed is voor de maatschappij als geheel :Y
pi_160272002
Overwegend veel vrouwen natuurlijk weer. Die hebben niets met loyaliteit jegens de eigen groep (en daarbij horende cultuur).
pi_160272043
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Precies, het gaat erom wat goed is voor de maatschappij als geheel :Y
Juist.

En meer migranten met islamitische achtergrond & bijbehorende weerzin tegen zich aanpassen is dat zeker niet.
pi_160272064
Ah, "uitlokking".. Het meest gehoorde excuus voor een kort lontje..
pi_160272109
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

:Y Is altijd zo geweest. Het gekke is dat het arme deel van de bevolking nu rechts stemt :')
Komende verkiezingen worden ook geheel anders door alle spanningsvelden die we nu kennen :P

Maar zoals het hoort: even alle verkiezingsprogramma's doorlezen, en op basis daarvan een weloverwogen keuze maken... Dat zal m volgend jaar niet worden voor de meerderheid :D
pi_160272164
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:12 schreef ExTec het volgende:

[..]

Juist.

En meer migranten met islamitische achtergrond & bijbehorende weerzin tegen zich aanpassen is dat zeker niet.
Er zullen altijd mensen blijven die zich niet aanpassen. Dat geldt zowel voor de allochtone als de autochtone bevolking. Uit de de laatste wereldoorlog hebben we als het goed is geleerd dat bevolkingsgroepen uitsluiten niet de oplossing is.
pi_160272193
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:14 schreef Toefjes het volgende:

Maar zoals het hoort: even alle verkiezingsprogramma's doorlezen, en op basis daarvan een weloverwogen keuze maken...
:{

Je maakt een grapje, toch? :')
pi_160272237
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Er zullen altijd mensen blijven die zich niet aanpassen. Dat geldt zowel voor de allochtone als de autochtone bevolking. Uit de de laatste wereldoorlog hebben we als het goed is geleerd dat bevolkingsgroepen uitsluiten niet de oplossing is.
Dat is een Godwin. Uitsluiten =/= immigranten weren, ze waren hier per definite niet daarnaast is hier geen sprake van genocide.
pi_160272243
quote:

[..]

Wat heeft 'de laatste wereldoorlog' hier mee te maken? :')
pi_160272339
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Dat is een Godwin. Uitsluiten =/= immigranten weren, ze waren hier per definite niet daarnaast is hier geen sprake van genocide.
:o Sorry, niet mijn bedoeling! Ik anticipeer alleen alleen op wat zou kunnen gebeuren :*
pi_160272372
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Dat is een Godwin.
Technisch gesproken moet daarvoor de man met de snor aangeroepen worden, maar inhoudelijk is het dat wel ja ;)
pi_160272450
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

:{

Je maakt een grapje, toch? :')
Als jij er om kunt lachen is het goed :)
pi_160272524
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als jij er om kunt lachen is het goed :)
Als ik mag kiezen tussen mijn medemens wijzer maken :) of even kort lachen,

Kies ik voor het eerste ;)
pi_160272694
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:13 schreef Lord_Azrael het volgende:
Ah, "uitlokking".. Het meest gehoorde excuus voor een kort lontje..
Ik vraag mij altijd af of deze mensen ook hun dochter de schuld zouden geven als ze is verkracht of aangerand terwijl ze een rokje droeg.
pi_160272739
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

:o Sorry, niet mijn bedoeling! Ik anticipeer alleen alleen op wat zou kunnen gebeuren :*
Het is een memetic in dit geval en geen fallacy, maar ik zou mezelf weerhouden van die vergelijking omdat het niet echt op gaat.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:22 schreef ExTec het volgende:

[..]

Technisch gesproken moet daarvoor de man met de snor aangeroepen worden, maar inhoudelijk is het dat wel ja ;)
Technisch gesproken niet, draait om de inhoud, de vergelijking met het werk van Hitler en de Nazi's is al voldoende.
pi_160272750
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:19 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wat heeft 'de laatste wereldoorlog' hier mee te maken? :')
Ik heb het alleen over het uitsluiten van groepen hier, niet over genocide. Maar dat zou eventueel wel het gevolg kunnen zijn?
pi_160272797
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:34 schreef Kijkertje het volgende:
Maar dat zou eventueel wel het gevolg kunnen zijn?
Ja.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 23:36:18 #144
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_160272836
Progressief Links heeft het niet zo op persvrijheid
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_160272840
quote:

[..]

Nou als de Marokkanen uit het Franse leger waren gesloten, dan waren er heel wat minder Italiaanse meisjes verkracht.
pi_160272896
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:35 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja.
Lijkt jou dat een oplossing voor wat jij denkt dat het probleem is?
pi_160272917
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, het is een groot complot.
Nee, maar het is geen onafhankelijke berichtgeving die ze wel pretenderen te geven.
pi_160272941
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nou als de Marokkanen uit het Franse leger waren gesloten, dan waren er heel wat minder Italiaanse meisjes verkracht.
Meisjes worden ten allen tijden door allerlei bevolkingsgroepen verkracht. Grow up!!
pi_160272969
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Lijkt jou dat een oplossing voor wat jij denkt dat het probleem is?
Of het de oplossing zou kunnen leveren? Ja.

Of de prijs hoog gaat zijn? Zeer.
pi_160272973
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Meisjes worden ten allen tijden door allerlei bevolkingsgroepen verkracht. Grow up!!
60.000 in een nacht in de leeftijd van 11 tot 86 is toch wel een prestatie hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')