Blijkbaar:quote:
En ExTec heeft er al zestien jaar geen enkele keer naast gezeten, dus ja...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Yup,
Dat hokje waar "zich als atheïst voordoende moslim" bovenstaat
Ooooh boy die had ik gemistquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Blijkbaar:
[..]
En ExTec heeft er al zestien jaar geen enkele keer naast gezeten, dus ja...
Uiteraard, maar als we afgaan op wat Stirner zij in Der Einzige und sein Eigenhum, is links zijn net zo egocentrisch als rechts,die daarin dan eerlijker is, het verloochent de ego niet maar is er dermate uitgesproken over.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Gedeeltelijk mee eens maar zoals jij wsl ook wel weet zijn daar allerlei varaianten in.
Dat heb ik in een andere topic uiteen gezet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
En waar baseer jij precies op dat Kijkertje stiekem gelovig is?
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als we afgaan op wat Stirner zij in Der Einzige und sein Eigenhum, is links zijn net zo egocentrisch als rechts,die daarin dan eerlijker is, het verloochent de ego niet maar is er dermate uitgesproken over.
Heb je een linkje voor me? Ben nu wel benieuwd naar die uiteenzetting.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat heb ik in een andere topic uiteen gezet.
Genoeg types die je gelijk verrot trappen als je hun apparatuur probeert te slopen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:34 schreef George_Zina het volgende:
Tja, ze liep wel aan die man te plakken aan het eind. Zijn genoeg types die haar met een trap het ziekenhuis in schoppen. Dom wijf.
Gossie. Is het ooit in je opgekomen dat je er volkomen naast zit?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat heb ik in een andere topic uiteen gezet.
Die is goed te vinden, dus nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me? Ben nu wel benieuwd naar die uiteenzetting.
Jammer.quote:
quote:
Soms wel. Maar voorlopig nog niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Gossie. Is het ooit in je opgekomen dat je er volkomen naast zit?
Volgens Stirner niet allemaal, alhoewel Spencer en Bentham het daar niet mee eens zullen zijn en die het weer vanuit Epicuriaanse gedachtegoed bekijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Egocentrisch zijn we in feite allemaal. Het punt is wat is wel of niet "overall" goed voor de maatschappij als geheel.
racistquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Zo is het beter. Aan de rechterkant heb je ook een groep die denken dat geweld de oplossing is.
In feite is niemand het eens over alles. Vind jij jezelf rechts en waarom?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Volgens Stirner niet allemaal, alhoewel Spencer en Bentham het daar niet mee eens zullen zijn en die het weer vanuit Epicuriaanse gedachtegoed bekijken.
Welke beter is, rechts is theoretisch natuurlijker omdat het een directere gedachtegoed vertegenwoordigd in lijn met psychologisch egoïsme.
Nee, geen enkele stroming, ik onthoud me zelfs van stemmen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In feite is niemand het eens over alles. Vind jij jezelf rechts en waarom?
Kiezen is moeilijk, heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee, geen enkele stroming, ik onthoud me zelfs van stemmen.
Krijg anders een existentiële crisis.
Maar hoe weet je dat die belangrijk zijn?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kiezen is moeilijk, heb ik ook last vanMaar er zijn dingen waarvan ik weet dat ze belangrijk zijn en die zijn vastgelegd in de rechten van de mens.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kiezen is moeilijk, heb ik ook last van![]()
Waarom is dat geen gewetenstest? Iedereen wil toch het beste voor de maatschappij waarin hij/zij leeft? Je kan natuurlijk wel kiezen voor je eigen welzijn maar als je weet dat jouw welzijn ten koste gaat van een ander heb je daar dan geen probleem mee?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:53 schreef ExTec het volgende:
[..]![]()
![]()
Kiezen is niet een gewetens test.
Het is door een calculerende stem te plaatsen, het beleid te faciliteren wat het dichtste aansluit bij je eigen wensen.
De rijken stemmen VVD, de armen stemmen SP. Het meerendeel van de stemmen worden door de persoonlijke financiële situatie bepaald. Althans, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom is dat geen gewetenstest? Iedereen wil toch het beste voor de maatschappij waarin hij/zij leeft? Je kan natuurlijk wel kiezen voor je eigen welzijn maar als je weet dat jouw welzijn ten koste gaat van een ander heb je daar dan geen probleem mee?
Omdat het niet gaat om tonen hoe "goed" je wel niet bent.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom is dat geen gewetenstest? Iedereen wil toch het beste voor de maatschappij waarin hij/zij leeft? Je kan natuurlijk wel kiezen voor je eigen welzijn maar als je weet dat jouw welzijn ten koste gaat van een ander heb je daar dan geen probleem mee?
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De rijken stemmen VVD, de armen stemmen SP. Het meerendeel van de stemmen worden door de persoonlijke financiële situatie bepaald. Althans, daar ben ik van overtuigd.
Is dat zo? Stemmen 'de armen' SP? Of hebben we het over de wereld volgens toefjes?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De rijken stemmen VVD, de armen stemmen SP.
Precies, het gaat erom wat goed is voor de maatschappij als geheelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Omdat het niet gaat om tonen hoe "goed" je wel niet bent.
Juist.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Precies, het gaat erom wat goed is voor de maatschappij als geheel
Komende verkiezingen worden ook geheel anders door alle spanningsvelden die we nu kennenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Is altijd zo geweest. Het gekke is dat het arme deel van de bevolking nu rechts stemt
Er zullen altijd mensen blijven die zich niet aanpassen. Dat geldt zowel voor de allochtone als de autochtone bevolking. Uit de de laatste wereldoorlog hebben we als het goed is geleerd dat bevolkingsgroepen uitsluiten niet de oplossing is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Juist.
En meer migranten met islamitische achtergrond & bijbehorende weerzin tegen zich aanpassen is dat zeker niet.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:14 schreef Toefjes het volgende:
Maar zoals het hoort: even alle verkiezingsprogramma's doorlezen, en op basis daarvan een weloverwogen keuze maken...
Dat is een Godwin. Uitsluiten =/= immigranten weren, ze waren hier per definite niet daarnaast is hier geen sprake van genocide.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen blijven die zich niet aanpassen. Dat geldt zowel voor de allochtone als de autochtone bevolking. Uit de de laatste wereldoorlog hebben we als het goed is geleerd dat bevolkingsgroepen uitsluiten niet de oplossing is.
Wat heeft 'de laatste wereldoorlog' hier mee te maken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen blijven die zich niet aanpassen. Dat geldt zowel voor de allochtone als de autochtone bevolking. Uit de de laatste wereldoorlog hebben we als het goed is geleerd dat bevolkingsgroepen uitsluiten niet de oplossing is.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat is een Godwin. Uitsluiten =/= immigranten weren, ze waren hier per definite niet daarnaast is hier geen sprake van genocide.
Technisch gesproken moet daarvoor de man met de snor aangeroepen worden, maar inhoudelijk is het dat wel jaquote:
Als ik mag kiezen tussen mijn medemens wijzer makenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als jij er om kunt lachen is het goed
Ik vraag mij altijd af of deze mensen ook hun dochter de schuld zouden geven als ze is verkracht of aangerand terwijl ze een rokje droeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:13 schreef Lord_Azrael het volgende:
Ah, "uitlokking".. Het meest gehoorde excuus voor een kort lontje..
Het is een memetic in dit geval en geen fallacy, maar ik zou mezelf weerhouden van die vergelijking omdat het niet echt op gaat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Sorry, niet mijn bedoeling! Ik anticipeer alleen alleen op wat zou kunnen gebeuren
Technisch gesproken niet, draait om de inhoud, de vergelijking met het werk van Hitler en de Nazi's is al voldoende.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Technisch gesproken moet daarvoor de man met de snor aangeroepen worden, maar inhoudelijk is het dat wel ja
Ik heb het alleen over het uitsluiten van groepen hier, niet over genocide. Maar dat zou eventueel wel het gevolg kunnen zijn?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat heeft 'de laatste wereldoorlog' hier mee te maken?
Ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:34 schreef Kijkertje het volgende:
Maar dat zou eventueel wel het gevolg kunnen zijn?
Nou als de Marokkanen uit het Franse leger waren gesloten, dan waren er heel wat minder Italiaanse meisjes verkracht.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lijkt jou dat een oplossing voor wat jij denkt dat het probleem is?quote:
Meisjes worden ten allen tijden door allerlei bevolkingsgroepen verkracht. Grow up!!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou als de Marokkanen uit het Franse leger waren gesloten, dan waren er heel wat minder Italiaanse meisjes verkracht.
Of het de oplossing zou kunnen leveren? Ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lijkt jou dat een oplossing voor wat jij denkt dat het probleem is?
60.000 in een nacht in de leeftijd van 11 tot 86 is toch wel een prestatie hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Meisjes worden ten allen tijden door allerlei bevolkingsgroepen verkracht. Grow up!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |