Is dat zo? Stemmen 'de armen' SP? Of hebben we het over de wereld volgens toefjes?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De rijken stemmen VVD, de armen stemmen SP.
Precies, het gaat erom wat goed is voor de maatschappij als geheelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Omdat het niet gaat om tonen hoe "goed" je wel niet bent.
Juist.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Precies, het gaat erom wat goed is voor de maatschappij als geheel
Komende verkiezingen worden ook geheel anders door alle spanningsvelden die we nu kennenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Is altijd zo geweest. Het gekke is dat het arme deel van de bevolking nu rechts stemt
Er zullen altijd mensen blijven die zich niet aanpassen. Dat geldt zowel voor de allochtone als de autochtone bevolking. Uit de de laatste wereldoorlog hebben we als het goed is geleerd dat bevolkingsgroepen uitsluiten niet de oplossing is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Juist.
En meer migranten met islamitische achtergrond & bijbehorende weerzin tegen zich aanpassen is dat zeker niet.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:14 schreef Toefjes het volgende:
Maar zoals het hoort: even alle verkiezingsprogramma's doorlezen, en op basis daarvan een weloverwogen keuze maken...
Dat is een Godwin. Uitsluiten =/= immigranten weren, ze waren hier per definite niet daarnaast is hier geen sprake van genocide.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen blijven die zich niet aanpassen. Dat geldt zowel voor de allochtone als de autochtone bevolking. Uit de de laatste wereldoorlog hebben we als het goed is geleerd dat bevolkingsgroepen uitsluiten niet de oplossing is.
Wat heeft 'de laatste wereldoorlog' hier mee te maken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen blijven die zich niet aanpassen. Dat geldt zowel voor de allochtone als de autochtone bevolking. Uit de de laatste wereldoorlog hebben we als het goed is geleerd dat bevolkingsgroepen uitsluiten niet de oplossing is.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat is een Godwin. Uitsluiten =/= immigranten weren, ze waren hier per definite niet daarnaast is hier geen sprake van genocide.
Technisch gesproken moet daarvoor de man met de snor aangeroepen worden, maar inhoudelijk is het dat wel jaquote:
Als ik mag kiezen tussen mijn medemens wijzer makenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als jij er om kunt lachen is het goed
Ik vraag mij altijd af of deze mensen ook hun dochter de schuld zouden geven als ze is verkracht of aangerand terwijl ze een rokje droeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:13 schreef Lord_Azrael het volgende:
Ah, "uitlokking".. Het meest gehoorde excuus voor een kort lontje..
Het is een memetic in dit geval en geen fallacy, maar ik zou mezelf weerhouden van die vergelijking omdat het niet echt op gaat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Sorry, niet mijn bedoeling! Ik anticipeer alleen alleen op wat zou kunnen gebeuren
Technisch gesproken niet, draait om de inhoud, de vergelijking met het werk van Hitler en de Nazi's is al voldoende.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Technisch gesproken moet daarvoor de man met de snor aangeroepen worden, maar inhoudelijk is het dat wel ja
Ik heb het alleen over het uitsluiten van groepen hier, niet over genocide. Maar dat zou eventueel wel het gevolg kunnen zijn?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat heeft 'de laatste wereldoorlog' hier mee te maken?
Ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:34 schreef Kijkertje het volgende:
Maar dat zou eventueel wel het gevolg kunnen zijn?
Nou als de Marokkanen uit het Franse leger waren gesloten, dan waren er heel wat minder Italiaanse meisjes verkracht.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lijkt jou dat een oplossing voor wat jij denkt dat het probleem is?quote:
Meisjes worden ten allen tijden door allerlei bevolkingsgroepen verkracht. Grow up!!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou als de Marokkanen uit het Franse leger waren gesloten, dan waren er heel wat minder Italiaanse meisjes verkracht.
Of het de oplossing zou kunnen leveren? Ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lijkt jou dat een oplossing voor wat jij denkt dat het probleem is?
60.000 in een nacht in de leeftijd van 11 tot 86 is toch wel een prestatie hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Meisjes worden ten allen tijden door allerlei bevolkingsgroepen verkracht. Grow up!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |