Ik ben het eens, dat jij het eens bent met de stelling.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben het met deze stelling eens.
Ik ook maar kan je als man garanderen dat, onder de juiste omstandigheden (oorlog, rechteloosheid, haat etc) jij jezelf nooit zou verlagen tot zulk een daad?quote:Op zondag 28 februari 2016 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben het met deze stelling eens.
Helle maal mee eens en ik hoop dat men hier wat van leert zodat dit soort camera ploegen zelf voor wat beveiligers zorgen Het is toch ook heel erg naïef dat zoon zwak vrouwtje daar ongestoord haar gang kan gaanquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:03 schreef Woelwater het volgende:
Dat wijf liep ook wel te zuigen ook hoor. Had ik er hier zo eentje naast me op de bank zitten had ik hetzelfde gedaan.
Een beetje respect graag, iedereen heeft recht op zijn eigen mening! Hoe denk je over Pegida? (als in zwakbegaafde tokkies als referentie?)quote:Op zondag 28 februari 2016 00:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Antifa zijn sowieso een stel zwakbegaafde tokkies.
Ik heb me soms moeten inhouden bepaalde misdragingen niet te begaan, maar niet op seksueel vlak. Als een vrouw niet wil geef ik gewoon de eerste de beste kat die ik tegenkom een schop uit frustratie.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik ook maar kan je als man garanderen dat, onder de juiste omstandigheden (oorlog, rechteloosheid, haat etc) jij jezelf nooit zou verlagen tot zulk een daad?
Edit: Oh, ik vergeet drank en drugs![]()
quote:Op zondag 28 februari 2016 00:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb me soms moeten inhouden bepaalde misdragingen niet te begaan, maar niet op seksueel vlak. Als een vrouw niet wil geef ik gewoon de eerste de beste kat die ik tegenkom een schop uit frustratie.
Er is al eerder in dit topic verwarring geweest of ik nu een grapje maakte, of serieus was. Ik heb mijn dag vandaag niet denk ik. En we zijn pas drie kwartier onderweg.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Goffer ik ga echt op de Partij van de Dieren stemmen nu
Maar die is weer een zevende dags adventistquote:Op zondag 28 februari 2016 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er is al eerder in dit topic verwarring geweest of ik nu een grapje maakte, of serieus was. Ik heb mijn dag vandaag niet denk ik. En we zijn pas drie kwartier onderweg.
Marianne Thieme
Ik moest google raadplegen wat dat is. Maar dat, plus natuurlijk vegetariër, daar kun je vergif op innemen. Dan trek ik mijn ambities met haar samen te leven in. Over het mandaat voor 4 jaar extra in de tweede kamer denk ik dan nog wel even na. Er blijft echt niks fatsoenlijks overquote:Op zondag 28 februari 2016 00:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar die is weer een zevende dags adventist
Ik heb geen respect voor gewelddadige lowlifes.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een beetje respect graag, iedereen heeft recht op zijn eigen mening!
Hou in gedachten dat "gewelddadige lowlifes" deel uitmaken van jouw maatschappij en je er op een fatsoenlijke (als in beschaafde) wijze mee moet omgaan. Als je dat niet doet verlaag je je tot hetzelfde niveau.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor gewelddadige lowlifes.
Eeeh neequote:Op zondag 28 februari 2016 01:17 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat een heerlijk topicVan te voren weet je al precies welke figuren dit agressieve gedrag zullen verdedigen. Als het maar in hun straatje past. Ga door! Genieten
Wat voorspel je precies?quote:Op zondag 28 februari 2016 01:24 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Wat nee. Ik kon dat wel voorspellen
Anders let je even op.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 01:17 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat een heerlijk topicVan te voren weet je al precies welke figuren dit agressieve gedrag zullen verdedigen. Als het maar in hun straatje past. Ga door! Genieten
Heb opgelet en het spijt me maar ik begrijp niet wat je wil zeggenquote:
Elk topic verloopt toch vrij voorspelbaar? Je doet nu net of je Char bentquote:Op zondag 28 februari 2016 01:24 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Wat nee. Ik kon dat wel voorspellen
Ligt aan jou denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heb opgelet en het spijt me maar ik begrijp niet wat je wil zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |