abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160274094
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:15 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik ben het met deze stelling eens.
Ik ben het eens, dat jij het eens bent met de stelling.
pi_160274231
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:15 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik ben het met deze stelling eens.
Ik ook maar kan je als man garanderen dat, onder de juiste omstandigheden (oorlog, rechteloosheid, haat etc) jij jezelf nooit zou verlagen tot zulk een daad?

Edit: Oh, ik vergeet drank en drugs O-)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_160274304
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:03 schreef Woelwater het volgende:
Dat wijf liep ook wel te zuigen ook hoor. Had ik er hier zo eentje naast me op de bank zitten had ik hetzelfde gedaan.
Helle maal mee eens en ik hoop dat men hier wat van leert zodat dit soort camera ploegen zelf voor wat beveiligers zorgen Het is toch ook heel erg naïef dat zoon zwak vrouwtje daar ongestoord haar gang kan gaan 8)7 Nogmaals als je zo provocerend nieuws gaat vergaren dan moet je wat sterke mannen mee nemen :W

En dat filmpje is gewoon een storm in een glas water c_/ Niks aan de hand c_/
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_160274483
Antifa zijn sowieso een stel zwakbegaafde tokkies.
pi_160274627
""""Aangevallen"""""
pi_160274643
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Antifa zijn sowieso een stel zwakbegaafde tokkies.
Een beetje respect graag, iedereen heeft recht op zijn eigen mening! Hoe denk je over Pegida? (als in zwakbegaafde tokkies als referentie?)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_160274701
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik ook maar kan je als man garanderen dat, onder de juiste omstandigheden (oorlog, rechteloosheid, haat etc) jij jezelf nooit zou verlagen tot zulk een daad?

Edit: Oh, ik vergeet drank en drugs O-)
Ik heb me soms moeten inhouden bepaalde misdragingen niet te begaan, maar niet op seksueel vlak. Als een vrouw niet wil geef ik gewoon de eerste de beste kat die ik tegenkom een schop uit frustratie.
pi_160274753
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:43 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb me soms moeten inhouden bepaalde misdragingen niet te begaan, maar niet op seksueel vlak. Als een vrouw niet wil geef ik gewoon de eerste de beste kat die ik tegenkom een schop uit frustratie.
}:| Goffer ik ga echt op de Partij van de Dieren stemmen nu
pi_160274755
Wat is er leuk aan om een vrouw te palen die er geen zin in heeft? Kan je net zo goed rukken.
pi_160274795
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

}:| Goffer ik ga echt op de Partij van de Dieren stemmen nu
Er is al eerder in dit topic verwarring geweest of ik nu een grapje maakte, of serieus was. Ik heb mijn dag vandaag niet denk ik. En we zijn pas drie kwartier onderweg.

Marianne Thieme O+
pi_160274867
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Er is al eerder in dit topic verwarring geweest of ik nu een grapje maakte, of serieus was. Ik heb mijn dag vandaag niet denk ik. En we zijn pas drie kwartier onderweg.

Marianne Thieme O+
Maar die is weer een zevende dags adventist -O-
pi_160274971
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar die is weer een zevende dags adventist -O-
Ik moest google raadplegen wat dat is. Maar dat, plus natuurlijk vegetariër, daar kun je vergif op innemen. Dan trek ik mijn ambities met haar samen te leven in. Over het mandaat voor 4 jaar extra in de tweede kamer denk ik dan nog wel even na. Er blijft echt niks fatsoenlijks over :N
pi_160274994
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Een beetje respect graag, iedereen heeft recht op zijn eigen mening!
Ik heb geen respect voor gewelddadige lowlifes.
pi_160275087
Powned :')
Ze doet het erom.
pi_160275208
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik heb geen respect voor gewelddadige lowlifes.
Hou in gedachten dat "gewelddadige lowlifes" deel uitmaken van jouw maatschappij en je er op een fatsoenlijke (als in beschaafde) wijze mee moet omgaan. Als je dat niet doet verlaag je je tot hetzelfde niveau.
pi_160275338
Wat een heerlijk topic :D Van te voren weet je al precies welke figuren dit agressieve gedrag zullen verdedigen. Als het maar in hun straatje past. Ga door! Genieten _O-
pi_160275393
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:17 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat een heerlijk topic :D Van te voren weet je al precies welke figuren dit agressieve gedrag zullen verdedigen. Als het maar in hun straatje past. Ga door! Genieten _O-
Eeeh nee :N
pi_160275446
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Eeeh nee :N
Wat nee. Ik kon dat wel voorspellen :Y
pi_160275466
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:24 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Wat voorspel je precies?
pi_160275487
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wat voorspel je precies?
Anders let je even op.
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:17 schreef RobbieRonald het volgende:
pi_160275526
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:28 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Anders let je even op.

[..]

Heb opgelet en het spijt me maar ik begrijp niet wat je wil zeggen -O-
pi_160275547
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:24 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Elk topic verloopt toch vrij voorspelbaar? Je doet nu net of je Char bent :D
pi_160275554
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Heb opgelet en het spijt me maar ik begrijp niet wat je wil zeggen -O-
Ligt aan jou denk ik.
  zondag 28 februari 2016 @ 01:34:12 #200
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_160275558
Wat gebeurd hier nu eigenlijk? Een man die uit frustratie een vrouw een tik geeft. Dat mag natuurlijk niet. En de aanleiding snap ik ook wel want Powned is slecht in de ogen van ... deze mensen. Maar in het licht van de ontwikkelingen van de laatste tijden is het natuurlijk een clash van twee uitersten en moeten we kleur bekennen om niet in het verdomhoekje van de ander te eindigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')