abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160272987
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:40 schreef ExTec het volgende:

[..]

Of het de oplossing zou kunnen leveren? Ja.

Of de prijs hoog gaat zijn? Zeer.
Dan is die vergelijking met de laatste wereldoorlog toch niet zo gek van mij :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_160273029
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Meisjes worden ten allen tijden door allerlei bevolkingsgroepen verkracht. Grow up!!
Ja hoor, als een moslim het doet dan is het niet erg "want alle mannen doen het". :')

En als een blank iemand iets doet, dan mag er wel gegeneraliseerd worden.

Politiek correct en wegkijken is wel een beetje 2004, over grow up gesproken. :W
pi_160273032
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

60.000 in een nacht in de leeftijd van 11 tot 86 is toch wel een prestatie hoor.
:?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_160273059
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_160273077
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:42 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Ja hoor, als een moslim het doet dan is het niet erg "want alle mannen doen het". :')

En als een blank iemand iets doet, dan mag er wel gegeneraliseerd worden.

Politiek correct en wegkijken is wel een beetje 2004, over grow up gesproken. :W
Hoi :D en eh nee _O-
pi_160273122
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik vraag mij altijd af of deze mensen ook hun dochter de schuld zouden geven als ze is verkracht of aangerand terwijl ze een rokje droeg.
Het zullen ook dezelfde zijn die de aanslag op Charlie Hebdo wel 'begrijpen'....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_160273179
Hooligans vs hooligans............Who cares?
pi_160273203
quote:
Oh dat mannen vrouwen verkrachten wanneer er geen autoriteit is die ze dat verbiedt is duidelijk. Heb je wel eens verdiept in ons Nederlandse verleden her en der :D
pi_160273229
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

:?
Ik dacht altijd dat wat historisch besef onderdeel van opgroeien was, maar blijkbaar niet. Jij zei dat bewezen is in de tweede wereld oorlog dat mensen uitsluiten niet werkt. Ik verwijs naar een specifieke gebeurtenis in de tweede wereld oorlog waaruit blijkt dat mensen uitsluiten wel degelijk kan bijdragen aan een betere wereld.

Nu kun je je positie heroverwegen en daar is :? zo'n gezicht wel een goed begin bij. ''Marocchinate'' voor als je nog geïnteresseerd bent in de achtergrond.
pi_160273272
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Oh dat mannen vrouwen verkrachten wanneer er geen autoriteit is die ze dat verbiedt is duidelijk. Heb je wel eens verdiept in ons Nederlandse verleden her en der :D
Deze mensen waren moslims, dus zeggen dat ze geen autoriteit hadden die ze verbood vrouwen te verkrachten is zeggen dat Allah en daarmee de islam verkrachting steunen. Beetje xenofoob van je.
pi_160273325
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Deze mensen waren moslims, dus zeggen dat ze geen autoriteit hadden die ze verbood vrouwen te verkrachten is zeggen dat Allah en daarmee de islam verkrachting steunen. Beetje xenofoob van je.
Waarom xenofoob? Mannen blijven mannen, Islam of niet _O-
pi_160273365
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat stel ik toch nergens? Ik geef alleen een bron waar het betreffende individu naar verwees, ik impliceer niks verder. Plus, het valt in het niet bij de 2+ miljoen verkrachtingsslachtoffers door de Sovjettroepen onder de Duitse bevolking in 1945 bijvoorbeeld.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_160273369
Iemand die een ander kan verkrachten is ziek, gewetenloos en ziek.
pi_160273374
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En als iemand jou, wanneer je verder loopt, achterna loopt en je continu lastig blijft vallen? Waar trek je de grens wanneer je wel van je af moet bijten?
Normaal gesproken? Op het moment dat ik het vervelend vind dan bijt ik van me af. Niet door te slaan maar door mijn mond open te doen.
Wanneer het om een camera en een microfoon gaat? Ik geef gewoon antwoord of ik geef aan dat ik niets te zeggen heb. Gaat ze door dan geef ik nog een keer aan dat ik niets te zeggen heb etc.
Simpel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Eens hoor. Maar die staat erbij en kijkt ernaar. Die hadden veel eerder in moeten grijpen. Als dat AFA-tuig iets anders doet dan vreedzaam protest en als die 'journalisten' onophoudelijk mensen lastig vallen.

Maar dat doen ze niet. Snap ik ook wel, want daar krijg je alleen maar gezeik mee als politieagent.
Kom op, dat is toch geen politietaak? Het is niet dat ze hem aanrandt of mishandelt of zo. :?
Zou hij er gezeik mee krijgen? Het hangt ervan af of dat hij het recht heeft om op te treden en hoe hij optreedt. Ik zie in dit geval geen wetmatige reden om op te treden: het gaat om een openbare bijeenkomst die juist beoogt om media-aandacht te genereren (can't 'pick and choose). Ik heb geen idee waarvoor ze precies aandacht wouden maar aandacht wouden ze, zoveel is zeker.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160273426
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Waarom xenofoob? Mannen blijven mannen, Islam of niet _O-
Jij gaf de schuld aan een gebrek aan autoriteitsfiguren. God is volgens mij toch wel de opperautoriteit voor gelovigen. Daaruit volgt dat jij je statements niet doordenkt of dat jij zegt dat de islam een religie is die verkrachting goedkeurt. Welke is het?
pi_160273479
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Jij gaf de schuld aan een gebrek aan autoriteitsfiguren. God is volgens mij toch wel de opperautoriteit voor gelovigen. Daaruit volgt dat jij je statements niet doordenkt of dat jij zegt dat de islam een religie is die verkrachting goedkeurt. Welke is het?
Ook niet altijd. Waarom zouden anders katholieke priesters kinderen verkrachten :?
pi_160273507
Dit gesprek gaat ook nergens over!
pi_160273515
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:52 schreef DoucheBagXL het volgende:
Tsja ik zou jou wel eens willen zien als je 5 jaar lang niet meer thuis bent geweest, een groot deel van je familie is gedood, je tientallen vrienden hebt zien sterven terwijl ze smeekten om mama en je maar weinig vrouwen om te batsen in de tussentijd hebt gehad. In de wereldoorlogen kun je moeilijk volhouden dat de vrouwelijke burgerbevolking onschuldig was.
pi_160273549
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ook niet altijd. Waarom zouden anders katholieke priesters kinderen verkrachten :?
Een moeilijke jeugd. Vaak mede veroorzaakt door religie.
pi_160273589
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Aha ben je aan het goedpraten :?
pi_160273627
Moet niet gekker worden.
pi_160273818
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Aha ben je aan het goedpraten :?
Waar?
pi_160273833
Daaro!
pi_160274052
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:52 schreef DoucheBagXL het volgende:
Ik ben het met deze stelling eens.
pi_160274070
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Waar?
Hier
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')