Dan is die vergelijking met de laatste wereldoorlog toch niet zo gek van mijquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Of het de oplossing zou kunnen leveren? Ja.
Of de prijs hoog gaat zijn? Zeer.
Ja hoor, als een moslim het doet dan is het niet erg "want alle mannen doen het".quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Meisjes worden ten allen tijden door allerlei bevolkingsgroepen verkracht. Grow up!!
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
60.000 in een nacht in de leeftijd van 11 tot 86 is toch wel een prestatie hoor.
Hoiquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:42 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ja hoor, als een moslim het doet dan is het niet erg "want alle mannen doen het".![]()
En als een blank iemand iets doet, dan mag er wel gegeneraliseerd worden.
Politiek correct en wegkijken is wel een beetje 2004, over grow up gesproken.
Het zullen ook dezelfde zijn die de aanslag op Charlie Hebdo wel 'begrijpen'....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af of deze mensen ook hun dochter de schuld zouden geven als ze is verkracht of aangerand terwijl ze een rokje droeg.
Oh dat mannen vrouwen verkrachten wanneer er geen autoriteit is die ze dat verbiedt is duidelijk. Heb je wel eens verdiept in ons Nederlandse verleden her en derquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:43 schreef Eufonie het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Marocchinate
Ik dacht altijd dat wat historisch besef onderdeel van opgroeien was, maar blijkbaar niet. Jij zei dat bewezen is in de tweede wereld oorlog dat mensen uitsluiten niet werkt. Ik verwijs naar een specifieke gebeurtenis in de tweede wereld oorlog waaruit blijkt dat mensen uitsluiten wel degelijk kan bijdragen aan een betere wereld.quote:
Deze mensen waren moslims, dus zeggen dat ze geen autoriteit hadden die ze verbood vrouwen te verkrachten is zeggen dat Allah en daarmee de islam verkrachting steunen. Beetje xenofoob van je.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh dat mannen vrouwen verkrachten wanneer er geen autoriteit is die ze dat verbiedt is duidelijk. Heb je wel eens verdiept in ons Nederlandse verleden her en der
Waarom xenofoob? Mannen blijven mannen, Islam of nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze mensen waren moslims, dus zeggen dat ze geen autoriteit hadden die ze verbood vrouwen te verkrachten is zeggen dat Allah en daarmee de islam verkrachting steunen. Beetje xenofoob van je.
Dat stel ik toch nergens? Ik geef alleen een bron waar het betreffende individu naar verwees, ik impliceer niks verder. Plus, het valt in het niet bij de 2+ miljoen verkrachtingsslachtoffers door de Sovjettroepen onder de Duitse bevolking in 1945 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh dat mannen vrouwen verkrachten wanneer er geen autoriteit is die ze dat verbiedt is duidelijk. Heb je wel eens verdiept in ons Nederlandse verleden her en der
Normaal gesproken? Op het moment dat ik het vervelend vind dan bijt ik van me af. Niet door te slaan maar door mijn mond open te doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als iemand jou, wanneer je verder loopt, achterna loopt en je continu lastig blijft vallen? Waar trek je de grens wanneer je wel van je af moet bijten?
Kom op, dat is toch geen politietaak? Het is niet dat ze hem aanrandt of mishandelt of zo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar die staat erbij en kijkt ernaar. Die hadden veel eerder in moeten grijpen. Als dat AFA-tuig iets anders doet dan vreedzaam protest en als die 'journalisten' onophoudelijk mensen lastig vallen.
Maar dat doen ze niet. Snap ik ook wel, want daar krijg je alleen maar gezeik mee als politieagent.
Jij gaf de schuld aan een gebrek aan autoriteitsfiguren. God is volgens mij toch wel de opperautoriteit voor gelovigen. Daaruit volgt dat jij je statements niet doordenkt of dat jij zegt dat de islam een religie is die verkrachting goedkeurt. Welke is het?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom xenofoob? Mannen blijven mannen, Islam of niet
Ook niet altijd. Waarom zouden anders katholieke priesters kinderen verkrachtenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij gaf de schuld aan een gebrek aan autoriteitsfiguren. God is volgens mij toch wel de opperautoriteit voor gelovigen. Daaruit volgt dat jij je statements niet doordenkt of dat jij zegt dat de islam een religie is die verkrachting goedkeurt. Welke is het?
Tsja ik zou jou wel eens willen zien als je 5 jaar lang niet meer thuis bent geweest, een groot deel van je familie is gedood, je tientallen vrienden hebt zien sterven terwijl ze smeekten om mama en je maar weinig vrouwen om te batsen in de tussentijd hebt gehad. In de wereldoorlogen kun je moeilijk volhouden dat de vrouwelijke burgerbevolking onschuldig was.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:52 schreef DoucheBagXL het volgende:
Iemand die een ander kan verkrachten is ziek, gewetenloos en ziek.
Een moeilijke jeugd. Vaak mede veroorzaakt door religie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ook niet altijd. Waarom zouden anders katholieke priesters kinderen verkrachten
Aha ben je aan het goedpratenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een moeilijke jeugd. Vaak mede veroorzaakt door religie.
Ik ben het met deze stelling eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:52 schreef DoucheBagXL het volgende:
Iemand die een ander kan verkrachten is ziek, gewetenloos en ziek.
Hierquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een moeilijke jeugd. Vaak mede veroorzaakt door religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |