Is het elfletterig?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben iets groots en ernstigs op het spoor...
Nee joh.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eh, dan zou ik vaste gast moeten worden.
De moeder van.. ?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn penis?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
Het zou er in principe mee te maken kunnen hebben. "Uniek Talent" is trouwens ook elfletterig.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De naam van de hoofdpersoon wel ja.
quote:
Post 22 is dan de TTquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:47 schreef Specularium het volgende:
Deze TT is natuurlijk wel helemaal kut he?
Cijfertjes zijn voor wielrenners.
Haha, jeetje wat zullen wij een lol hebben met zijn allen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga nu proberen om in post #22 alleen "Post 22" te typen
NWS / [toyboy SC] #teamtem - post #300quote:
NWS / [SC] Dit is voor niemand leuk natuurlijk. - post #301quote:
NWS / [SC] Lekker moeilijk doen - post #300quote:
NWS / [SC] Ga nu maar weer weg, Mani. - post #294 (!)quote:
NWS / [SC] Hoi :) - post #300quote:
NWS / [SC] meet in Tems logeerbed - post #300quote:
NWS / [SC] Worstenbroodjes. - post #300quote:
NWS / [SC] Paardensnol in je hol - post #300quote:
NWS / [SC] Sunny side up. - post #300quote:
NWS / [SC] High five - post #301quote:
NWS / [SC] High five - post #302quote:
quote:
Nou dan heb ik dus geen zin om een nieuwe te maken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
Dan nu mijn ontdekking. Wat is deze, Harry?
NWS / [SC] LTKDV is jarig, hiep hiep hoera! - post #300
[..]
NWS / [toyboy SC] #teamtem - post #300
[..]
NWS / [SC] Dit is voor niemand leuk natuurlijk. - post #301
[..]
NWS / [SC] Lekker moeilijk doen - post #300
[..]
NWS / [SC] Ga nu maar weer weg, Mani. - post #294 (!)
[..]
NWS / [SC] Hoi :) - post #300
[..]
NWS / [SC] meet in Tems logeerbed - post #300
[..]
NWS / [SC] Worstenbroodjes. - post #300
[..]
NWS / [SC] Paardensnol in je hol - post #300
[..]
NWS / [SC] Sunny side up. - post #300
[..]
NWS / [SC] High five - post #301
[..]
NWS / [SC] High five - post #302
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou dan heb ik dus geen zin om een nieuwe te maken.
Beetje voor de hand liggend niet?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Toch een beetje een anti-climax dit.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:59 schreef Elfletterig het volgende:
Lach niet! Het is gewoon machtsmisbruik.
Klopt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:59 schreef Elfletterig het volgende:
Lach niet! Het is gewoon machtsmisbruik.
Ik zou nee zeggen. Anders krijg je ook zo'n lelijk glitterplaatje. Zo lelijk dat zelfs Antje van Erkelens er de neus voor ophaalt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eh, dan zou ik vaste gast moeten worden.
Adolfinarium. Best leuk bedachtquote:Op donderdag 28 mei 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt.
LTKDV gaat mij straks weer Adolfinarium noemen.
Wat zit jij nou mensen weg te jagen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou nee zeggen. Anders krijg je ook zo'n lelijk glitterplaatje. Zo lelijk dat zelfs Antje van Erkelens er de neus voor ophaalt.
Dit kan beter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe wel of ik Yasmin ben ghehehe:P
Ze is met haar oplichter bezig, denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:07 schreef anonymoussie het volgende:
Is Yasmin opeens gaan feesten of gaan werken of van eenzaamheid gaan maffen?
Dan doe ik wel alsof ik LTVDK ben.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe wel of ik Yasmin ben ghehehe:P
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in imiteren.![]()
Ja, ik had iets van een terugkoppeling verwacht.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze is met haar oplichter bezig, denk ik.
Ik vind 'm perfect.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:17 schreef Specularium het volgende:
LTKDV moet even een bewegende maken.
Die gaat SSS heten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
Misschien kunnen jullie een praatgroep beginnen voor slachtoffers van TT-misbruik.
Of Super Sad Story.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die gaat SSS heten.
Stichting Stop Specularium.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die gaat SSS heten.
Stichting Stop Specularium.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]Creepy plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Felix is altijd op FOK!quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:43 schreef anonymoussie het volgende:
Een teken dat Felix niet op hoort te zijn.
Precies. Dat hoort niet als je 12 bent.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom niet? Felix is altijd op FOK!
Volgens mij gelden voor Fylax gewoon andere wetten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Precies. Dat hoort niet als je 12 bent.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Precies. Dat hoort niet als je 12 bent.
Nou moe....quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze doen alsof ze me hebben laten winnen.
Zou er bijna een topic over openen.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:54 schreef Specularium het volgende:
Doodsverwensingen mogen nergens op FOK!, hier ook niet.
Nog steeds niet leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wens helemaal niemand dood, ik vraag het gewoon.
Te oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Te oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(she/her)
Gewoon even niet doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wens helemaal niemand dood, ik vraag het gewoon.
Hey.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een warmte rond dit onmogelijke tijdstip
DAT IS HEEL JUNI NOG MANquote:
Gezelligheid kent geen tijd!quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een warmte rond dit onmogelijke tijdstip
Rond de tijd dat je geboren bent, was dit nummer net zo'n beetje uit op single:quote:
Elflettering is er 1 van.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:00 schreef anonymoussie het volgende:
Heb je al veel vriendinnetjes gehad, Felix?
9.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:00 schreef anonymoussie het volgende:
Heb je al veel vriendinnetjes gehad, Felix?
Komt wel, als je balletjes zijn ingedaaldquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke, deze opmerking doet mij vrij weinig.
Dat is als je met iemand bezig bent en dus flirt, ook dingen mee kunt doen maar je (nog) geen relatie mee hebt. Het is een soort stapje voor een relatie maar vaak stopt het ook bij het flowen.quote:
Ook weer zo'n nutteloze opmerking waar ik verder alleen maar om kan gapen en waarvan je zelf weet dat het niet zo is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt wel, als je balletjes zijn ingedaald
Okequote:
Dat heb ik nou met moemoe he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is als je met iemand bezig bent en dus flirt, ook dingen mee kunt doen maar je (nog) geen relatie mee hebt. Het is een soort stapje voor een relatie maar vaak stopt het ook bij het flowen.
Harry maakte zelf die grapquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lach je nu om je eigen grap?Of om het plaatje?
Ja... Ik wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij zit wel achter elke FOK!ster aan hè.
Je moet wat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij zit wel achter elke FOK!ster aan hè.
Wil je dat het stopt? Of heb je liever die relatie? Of verkering in jouw gevalquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is als je met iemand bezig bent en dus flirt, ook dingen mee kunt doen maar je (nog) geen relatie mee hebt. Het is een soort stapje voor een relatie maar vaak stopt het ook bij het flowen.
Je hebt die ene keer écht van mij gewonnen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze doen alsof ze me hebben laten winnen.
Zou er bijna een topic over openen.
Oh dat is per flow verschillend, met de een had ik wel een relatie c.q "verkering" willen hebben maar bij sommige ook niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wil je dat het stopt? Of heb je liever die relatie? Of verkering in jouw geval.
Oh... ik dacht dat hij jouw grapje overnam.quote:
Dat is gewoon flirtenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:
Dat kun je zo zeggen, maar onze generatie noemt dat flowen c.q bezig zijn met iemand.quote:
Jammer dat sommige mensen zo hopeloos verouderd zijn. Go met de flow.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat kun je zo zeggen, maar onze generatie noemt dat flowen c.q bezig zijn met iemand.
Maar jouw generatie moet wel echt zijn bek houden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat kun je zo zeggen, maar onze generatie noemt dat flowen c.q bezig zijn met iemand.
Erdogan is toch wat meer van het mopperen en klagen. Adolf was wat meer van het echte werk, ook wat censuur betreft. Eigenlijk ontzettend jammer dat Adolf geen Dolf heette.quote:
Zie daar. Speculariumquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erdogan is toch wat meer van het mopperen en klagen.
De meeste mensen wel ja. Neem maar eens een kijkje op de Nicki Minaj Generatie pagina, dan schaam je je pas echt om in Nederland te wonen, wetend dat dat de toekomst is van Nederland.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jouw generatie moet wel echt zijn bek houden.
Een beetje zelfkennis zou ook geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
De meeste mensen wel ja. Neem maar eens een kijkje op de Nicki Minaj Generatie pagina, dan schaam je je pas echt om in Nederland te wonen, wetend dat dat de toekomst is van Nederland.
De mensen waarvoor ik later moet betalen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mensen zo hopeloos verouderd zijn. Go met de flow.
Ja, Die krijgt morgen een enkeltje Zorreguietaquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze moest dealen met 1 of andere mogelijke oplichter.
Jij vindt mij ook een van hen? Dan sla je de plank wel heel erg mis.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een beetje zelfkennis zou ook geen kwaad kunnen
Voor wie*quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
De meeste mensen wel ja. Neem maar eens een kijkje op de Nicki Minaj Generatie pagina, dan schaam je je pas echt om in Nederland te wonen, wetend dat dat de toekomst is van Nederland.
De mensen waarvoor ik later moet betalen.
6-0 staat nog steeds op mijn lijst.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt die ene keer écht van mij gewonnen.
Nu even niet, ik kan After Effects amper aanklikkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe maar even een bewegende met een gaskamer op de achtergrond.
Z'n taalbeheersing is in elk geval alvast beter dan de jouwe.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:09 schreef Fokker89 het volgende:
Een beetje zelfkennis zou ook geen kwaad kunnen![]()
Voor mij of voor jou?quote:
Oké, vertel volgende keer maar verderquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh dat is per flow verschillend, met de een had ik wel een relatie c.q "verkering" willen hebben maar bij sommige ook niet.
Dit. En ook nog graag 40-45 graden naar rechts draaien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker belanglijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Z'n taalbeheersing is in elk geval alvast beter dan de jouwe.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oogjes dicht en snaveltjes toetoequote:Op donderdag 28 mei 2015 02:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oké, vertel volgende keer maar verder.
Trusten allemaal.
Zo'n foto met allemaal lijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je weer een blikje bier op?quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu even niet, ik kan After Effects amper aanklikken
Wachten op de verhalen van jouw verjaardag.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
Wat doen jullie hier eigenlijk allemaal nog?
Hopen dat jij misschien iets interessants te melden hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
Mwa, een halve liter Bacardi is accuraterquote:
Shots fired.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1-9 voor jou staat het nu.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor mij of voor jou?
Ik weet het echt niet meer, ben nu even mijn telefoon aan het opladen dus ik kan het niet checken.
Toch denk ik dat ik net iets vaker van jou heb gewonnen dan andersom.
Fatima had zo'n kansloze bijeenkomst van een stel paupers, dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wachten op de verhalen van jouw verjaardag.
De evaluatie van jouw verjaardag afwachten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, een halve liter Bacardi is accurater
Ik heb geen eens alcohol op jochiequote:Op donderdag 28 mei 2015 02:15 schreef Fylax het volgende:
Heb zo'n gevoel dat Fokker best wel agressief wordt van alcohol. Misschien moet je gaan minderen?
Uiteindelijk mindert Fokker alles vanzelf:quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:15 schreef Fylax het volgende:
Heb zo'n gevoel dat Fokker best wel agressief wordt van alcohol. Misschien moet je gaan minderen?
Misschien moet je die met grapefruit smaak proberen. Smaakt gegarandeerd niet naar bitter lemon.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit weekend voor het eerst gehad op een terras. Het is verdorie net bitter lemon.
Lekkere aardbeientaart, geen lekkere Yasquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De evaluatie van jouw verjaardag afwachten.
Hopelijk ook z'n tijd dat hij op FOK! is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteindelijk mindert Fokker alles vanzelf:
- z'n radiouitzendingen
- z'n artikelen op de FP
... dus dan komt z'n drankgebruik ook wel goed.
Wel raar dat je zo over de NWS-SC-meet praat...quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fatima had zo'n kansloze bijeenkomst van een stel paupers, dus
In dat geval komt het met fylax ook wel goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteindelijk mindert Fokker alles vanzelf:
- z'n radiouitzendingen
- z'n artikelen op de FP
... dus dan komt z'n drankgebruik ook wel goed.
Oké. Ben alleen niet zo van de grapefruit, maar wie weet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je die met grapefruit smaak proberen. Smaakt gegarandeerd niet naar bitter lemon.
Ik ben gewoon alrijd eerlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel raar dat je zo over de NWS-SC-meet praat...
Wat niet is, kan komen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekkere aardbeientaart, geen lekkere Yas
Ik ben inderdaad erg interessant.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
1-9 voor jou staat het nu.
Mijn interessantste tegenstander.
Bavaria wit'bier' radler smaakt nog het meeste naar echt bier.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je die met grapefruit smaak proberen. Smaakt gegarandeerd niet naar bitter lemon.
Gaat ie expres spelfouten maken om net te doen alsof hij buiten is geweest.quote:
Die van Wieckse smaakte ook wel oké, mix van witbier en citroen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bavaria wit'bier' radler smaakt nog het meeste naar echt bier.
Ik kom natuurlijk alleen buiten om te rokenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat ie expres spelfouten maken om net te doen alsof hij buiten is geweest.
In werkelijkheid heeft hij zijn kraan de hele avond liggen strelen.
Op zich kun je dan net zo goed een Korenwolf drinken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van Wieckse smaakte ook wel oké, mix van witbier en citroen.
Of maniquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei, het woord "roken" is gevallen. Krijgen we vast weer een tirade van Arjan1112.
Nicotinequote:Op donderdag 28 mei 2015 02:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei, het woord "roken" is gevallen. Krijgen we vast weer een tirade van Arjan1112.
Maar dan ben je weer op normale alcoholpercentages en het idee van Radler is dat het maar 2 procent is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich kun je dan net zo goed een Korenwolf drinken.
Radler is toch alcoholvrij?quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dan ben je weer op normale alcoholpercentages en het idee van Radler is dat het maar 2 procent is.
Dat lijkt mij een medisch juiste constatering.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:26 schreef Fokker89 het volgende:
In principe kan iedereen de tering krijgen.
Die 1,5 procent kun je nou niet echt bepaald alcoholistisch noemen tochquote:
Fokkerquote:
Brengt wel de sfeer omlaag ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
Fokker is een beetje in zijn afzeikmodus vannacht, geloof ik.
Hij is eigenlijk nog vrij mild vandaag.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
Fokker is een beetje in zijn afzeikmodus vannacht, geloof ik.
Klinkt goed. Beetje retro, zoals rond de eeuwwisseling, maar ook wel weer fris en modern.quote:
Reaggetonquote:
Best oke, doet me een beetje denken aan Peachesquote:
Kwam ik dit laatst tegen in mijn zoektocht naar nieuwe muziek. Ik spam het topic op FOK! maar niet te vol, want anders kon ik daar dagelijks wel nieuwe nummers plaatsenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best oke, doet me een beetje denken aan Peaches.
Ik zal het morgen nog even nuchter luisteren om goed te kunnen oordelenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kwam ik dit laatst tegen in mijn zoektocht naar nieuwe muziek. Ik spam het topic op FOK! maar niet te vol, want anders kon ik daar dagelijks wel nieuwe nummers plaatsen
Ah okquote:Op donderdag 28 mei 2015 03:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, als alcoholist zijnde moet ik nog even 2 halve liters naar binnen klappen
Komt niet meer goed met jou...quote:Op donderdag 28 mei 2015 03:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, als alcoholist zijnde moet ik nog even 2 halve liters naar binnen klappen
quote:Op donderdag 28 mei 2015 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
[vul hier iets vrolijks en opgewekts in]
Jawohl, Bartjequote:Op donderdag 28 mei 2015 03:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, dit zet ook geen zoden aan de dijk hoor...
Gaat wel lukken hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:54 schreef anonymoussie het volgende:
Brussel heeft gewoon een stroomstoring.
Als dat zaterdag maar over is, als ik moet vliegen.![]()
Anders is het de schuld van Njos.
Neuh joh. Beetje regen af en toe is goed.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat wel lukken hoor
Ik ga richting tandarts zometeen. Helaas regent het een beetjeKom ik daar zeiknat aan.
Oei, heb ik het circuit weer overbelast.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:54 schreef anonymoussie het volgende:
Brussel heeft gewoon een stroomstoring.
Als dat zaterdag maar over is, als ik moet vliegen.![]()
Anders is het de schuld van Njos.
Ik weet wat Harry nu zou kunnen zeggen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oei, heb ik het circuit weer overbelast.
Onder of boven?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik weet wat Harry nu zou kunnen zeggen.
Kuthipster ben je toch ook he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit heb ik allemaal al een keer gepost.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te lachen, slijmbal?
Hey jij!quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Helpen jullie mee hopen dat ik geen lekke band heb? Durf niet te gaan kijken,
Nog geen reactie van zijn snitcher gehad dus ben nog aan het wachten. Toch een raar verhaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hey jij!
Hoe is het afgelopen met die 'oplichter'?
Beetje net als deze SC.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nog geen reactie van zijn snitcher gehad dus ben nog aan het wachten. Toch een raar verhaal
Waarom zou hij nu lek zijn?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb er gister maar een kwartier over gedaan om mijn band op te pompen bij het bezinestation
Omdat die gister dus echt gewoon leeg was. Kwam er pas achter nadat dat een man dat tegen mij zeiquote:
Van je scooter?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat die gister dus echt gewoon leeg was. Kwam er pas achter nadat dat een man dat tegen mij zeiDus ben bang dat die kapot is.
Jeps. Hij reed ook ook wel vreemd. Maar dat was trouwens al vanaf het moment dat ik hem vorige week had opgehaald dus ...quote:
Heb je geen reserve?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Hij reed ook ook wel vreemd. Maar dat was trouwens al vanaf het moment dat ik hem vorige week had opgehaald dus ...
Nja ga zo kijken. Als ik die lek is heb ik pech
Nee sowieso zet je een scooterband er ook niet zo zelf onder.quote:
Op je fiets?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:03 schreef Specularium het volgende:
Zelf let ik altijd heel erg op bandenspanning.
Hoe vaak moet je dat eigenlijk checken, die bandenspanning?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee sowieso zet je een scooterband er ook niet zo zelf onder.
Maar hij is niet kapot![]()
![]()
K ben gewoon zon kneus die helemaal de bandenspanning niet in de gaten houdt en blijft doorrijden totdat die er vanzelf wel een keer mee kapt:P
3 maal daags.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je dat eigenlijk checken, die bandenspanning?
K heb echt geen idee.Sowieso 1 keer in de 2 jaarquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Regelmatig. Lagere bandenspanning betekent ook meer slijtage, en nieuwe bandjes zijn best duur.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jouw lover vervangt ook 5x per jaar zijn banden toevallig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
K heb echt geen idee.Sowieso 1 keer in de 2 jaar
Maar hoe vaak is dat? Maandelijks ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Regelmatig. Lagere bandenspanning betekent ook meer slijtage, en nieuwe bandjes zijn best duur.
Zoiets.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar hoe vaak is dat? Maandelijks ofzo?
Gewoon als je merkt dat je op alles weg slipt:Pquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar hoe vaak is dat? Maandelijks ofzo?
Dan ben je een beetje te laat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gewoon als je merkt dat je op alles weg slipt:P
Nee dan vriest het gewoonquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Haha, ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahaha! Wat een gevatte opmerking weer.
Volgens mij ben jij een hele gezellige jongen.
Merk je dat snel met een auto?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee, tot het een keer goed fout gaat. Controleer in ieder geval maandelijks de bandenspanning. Ik doe het bij m'n motor om de twee weken, zoiets.quote:
Ja, ga maar eens lekker in de stomende regen door de Ardennen rijden met gladde bandjes.quote:
Jammer alleen dat je er tegenwoordig bij alle tankstations voor moet betalen voor dat beetje luchtquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, tot het een keer goed fout gaat. Controleer in ieder geval maandelijks de bandenspanning. Ik doe het bij m'n motor om de twee weken, zoiets.
We hebben zelf een compressor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je er tegenwoordig bij alle tankstations voor moet betalen voor dat beetje lucht.
Ik heb nog nooit het bed gedeeld met een motorrijder. Jij?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:27 schreef Specularium het volgende:
Als je motor rijdt, heb je dan een kleine penis of is dat een fabeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |