Juist lekker, beetje oranje snot-achtig.quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef Karina het volgende:
Uh dat in de OP vind ik dus echt heel vies he. Van dat zachte eigeel. Bah.
Ik smeer daar regelmatig mijn tepels mee in.quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik met eieren koken wel, dan gaan ze stuk en komt er allemaal ei uit.quote:Op maandag 7 april 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat mislukt bij mij ook nog wel eens
Nou ik ga jouw tepels nooit aflikken dus.quote:Op maandag 7 april 2014 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik smeer daar regelmatig mijn tepels mee in.
Daar krijg ik ballen van in mjn buik.quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef Karina het volgende:
Oja dat heb ik ook heel vaak. Dat ik ze iets te enthousiast in de pan kieper.quote:Op maandag 7 april 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik met eieren koken wel, dan gaan ze stuk en komt er allemaal ei uit.
Jij slikt zeker ook niet.quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef Karina het volgende:
Nee daar heb ik me ook nooit aan gewaagd, dat is gewoon wachten tot ik het ei van het plafond kan schrapen ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja dat heb ik ook heel vaak. Dat ik ze iets te enthousiast in de pan kieper.
Mijn vader begon er laatst over dat ik eens eieren moest pocheren ("heeeeeeel makkelijk, je doet wat azijn in het water en dan maak je een draaikolkje en dan doe giet je het ei er in"), alsof dat zou lukken
Dit kan je slikken Corrie. Of niet YokiKater?quote:Op maandag 7 april 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen mijn wijn. Verder valt er niks te slikken
Yokidrink is wel lekker jaquote:Op maandag 7 april 2014 20:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit kan je slikken Corrie. Of niet YokiKater?
[ afbeelding ]
Eerst goed schudden.quote:Op maandag 7 april 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Yokidrink is wel lekker jaDie op het plaatje.
Dat je draaikolk echt een tornado wordt ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee daar heb ik me ook nooit aan gewaagd, dat is gewoon wachten tot ik het ei van het plafond kan schrapen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou en?quote:Op maandag 7 april 2014 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik begrijp die slikobsessie nooit, als ze slikt ben je toch al klaargekomen.
WATERRRRRRquote:Op maandag 7 april 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sommige mensen lusten geen water, dat is pas erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |