Jij vindt mij ook een van hen? Dan sla je de plank wel heel erg mis.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een beetje zelfkennis zou ook geen kwaad kunnen
Voor wie*quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
De meeste mensen wel ja. Neem maar eens een kijkje op de Nicki Minaj Generatie pagina, dan schaam je je pas echt om in Nederland te wonen, wetend dat dat de toekomst is van Nederland.
De mensen waarvoor ik later moet betalen.
6-0 staat nog steeds op mijn lijst.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt die ene keer écht van mij gewonnen.
Nu even niet, ik kan After Effects amper aanklikkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe maar even een bewegende met een gaskamer op de achtergrond.
Z'n taalbeheersing is in elk geval alvast beter dan de jouwe.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:09 schreef Fokker89 het volgende:
Een beetje zelfkennis zou ook geen kwaad kunnen![]()
Voor mij of voor jou?quote:
Oké, vertel volgende keer maar verderquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh dat is per flow verschillend, met de een had ik wel een relatie c.q "verkering" willen hebben maar bij sommige ook niet.
Dit. En ook nog graag 40-45 graden naar rechts draaien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker belanglijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Z'n taalbeheersing is in elk geval alvast beter dan de jouwe.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oogjes dicht en snaveltjes toetoequote:Op donderdag 28 mei 2015 02:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oké, vertel volgende keer maar verder.
Trusten allemaal.
Zo'n foto met allemaal lijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je weer een blikje bier op?quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu even niet, ik kan After Effects amper aanklikken
Wachten op de verhalen van jouw verjaardag.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
Wat doen jullie hier eigenlijk allemaal nog?
Hopen dat jij misschien iets interessants te melden hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
Mwa, een halve liter Bacardi is accuraterquote:
Shots fired.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1-9 voor jou staat het nu.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor mij of voor jou?
Ik weet het echt niet meer, ben nu even mijn telefoon aan het opladen dus ik kan het niet checken.
Toch denk ik dat ik net iets vaker van jou heb gewonnen dan andersom.
Fatima had zo'n kansloze bijeenkomst van een stel paupers, dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wachten op de verhalen van jouw verjaardag.
De evaluatie van jouw verjaardag afwachten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, een halve liter Bacardi is accurater
Ik heb geen eens alcohol op jochiequote:Op donderdag 28 mei 2015 02:15 schreef Fylax het volgende:
Heb zo'n gevoel dat Fokker best wel agressief wordt van alcohol. Misschien moet je gaan minderen?
Uiteindelijk mindert Fokker alles vanzelf:quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:15 schreef Fylax het volgende:
Heb zo'n gevoel dat Fokker best wel agressief wordt van alcohol. Misschien moet je gaan minderen?
Misschien moet je die met grapefruit smaak proberen. Smaakt gegarandeerd niet naar bitter lemon.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit weekend voor het eerst gehad op een terras. Het is verdorie net bitter lemon.
Lekkere aardbeientaart, geen lekkere Yasquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De evaluatie van jouw verjaardag afwachten.
Hopelijk ook z'n tijd dat hij op FOK! is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteindelijk mindert Fokker alles vanzelf:
- z'n radiouitzendingen
- z'n artikelen op de FP
... dus dan komt z'n drankgebruik ook wel goed.
Wel raar dat je zo over de NWS-SC-meet praat...quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fatima had zo'n kansloze bijeenkomst van een stel paupers, dus
In dat geval komt het met fylax ook wel goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteindelijk mindert Fokker alles vanzelf:
- z'n radiouitzendingen
- z'n artikelen op de FP
... dus dan komt z'n drankgebruik ook wel goed.
Oké. Ben alleen niet zo van de grapefruit, maar wie weet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je die met grapefruit smaak proberen. Smaakt gegarandeerd niet naar bitter lemon.
Ik ben gewoon alrijd eerlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel raar dat je zo over de NWS-SC-meet praat...
Wat niet is, kan komen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekkere aardbeientaart, geen lekkere Yas
Ik ben inderdaad erg interessant.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
1-9 voor jou staat het nu.
Mijn interessantste tegenstander.
Bavaria wit'bier' radler smaakt nog het meeste naar echt bier.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je die met grapefruit smaak proberen. Smaakt gegarandeerd niet naar bitter lemon.
Gaat ie expres spelfouten maken om net te doen alsof hij buiten is geweest.quote:
Die van Wieckse smaakte ook wel oké, mix van witbier en citroen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bavaria wit'bier' radler smaakt nog het meeste naar echt bier.
Ik kom natuurlijk alleen buiten om te rokenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat ie expres spelfouten maken om net te doen alsof hij buiten is geweest.
In werkelijkheid heeft hij zijn kraan de hele avond liggen strelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |