Jij vindt mij ook een van hen? Dan sla je de plank wel heel erg mis.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een beetje zelfkennis zou ook geen kwaad kunnen
Voor wie*quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
De meeste mensen wel ja. Neem maar eens een kijkje op de Nicki Minaj Generatie pagina, dan schaam je je pas echt om in Nederland te wonen, wetend dat dat de toekomst is van Nederland.
De mensen waarvoor ik later moet betalen.
6-0 staat nog steeds op mijn lijst.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt die ene keer écht van mij gewonnen.
Nu even niet, ik kan After Effects amper aanklikkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe maar even een bewegende met een gaskamer op de achtergrond.
Z'n taalbeheersing is in elk geval alvast beter dan de jouwe.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:09 schreef Fokker89 het volgende:
Een beetje zelfkennis zou ook geen kwaad kunnen![]()
Voor mij of voor jou?quote:
Oké, vertel volgende keer maar verderquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh dat is per flow verschillend, met de een had ik wel een relatie c.q "verkering" willen hebben maar bij sommige ook niet.
Dit. En ook nog graag 40-45 graden naar rechts draaien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker belanglijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Z'n taalbeheersing is in elk geval alvast beter dan de jouwe.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oogjes dicht en snaveltjes toetoequote:Op donderdag 28 mei 2015 02:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oké, vertel volgende keer maar verder.
Trusten allemaal.
Zo'n foto met allemaal lijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je weer een blikje bier op?quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu even niet, ik kan After Effects amper aanklikken
Wachten op de verhalen van jouw verjaardag.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
Wat doen jullie hier eigenlijk allemaal nog?
Hopen dat jij misschien iets interessants te melden hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
Wat doen jullie hier eigenlijk allemaal nog?
Mwa, een halve liter Bacardi is accuraterquote:
Shots fired.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |