DAT IS HEEL JUNI NOG MANquote:
Gezelligheid kent geen tijd!quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een warmte rond dit onmogelijke tijdstip
Rond de tijd dat je geboren bent, was dit nummer net zo'n beetje uit op single:quote:
Elflettering is er 1 van.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:00 schreef anonymoussie het volgende:
Heb je al veel vriendinnetjes gehad, Felix?
9.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:00 schreef anonymoussie het volgende:
Heb je al veel vriendinnetjes gehad, Felix?
Komt wel, als je balletjes zijn ingedaaldquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke, deze opmerking doet mij vrij weinig.
Dat is als je met iemand bezig bent en dus flirt, ook dingen mee kunt doen maar je (nog) geen relatie mee hebt. Het is een soort stapje voor een relatie maar vaak stopt het ook bij het flowen.quote:
Ook weer zo'n nutteloze opmerking waar ik verder alleen maar om kan gapen en waarvan je zelf weet dat het niet zo is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt wel, als je balletjes zijn ingedaald
Okequote:
Dat heb ik nou met moemoe he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is als je met iemand bezig bent en dus flirt, ook dingen mee kunt doen maar je (nog) geen relatie mee hebt. Het is een soort stapje voor een relatie maar vaak stopt het ook bij het flowen.
Harry maakte zelf die grapquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lach je nu om je eigen grap?Of om het plaatje?
Ja... Ik wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij zit wel achter elke FOK!ster aan hè.
Je moet wat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij zit wel achter elke FOK!ster aan hè.
Wil je dat het stopt? Of heb je liever die relatie? Of verkering in jouw gevalquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is als je met iemand bezig bent en dus flirt, ook dingen mee kunt doen maar je (nog) geen relatie mee hebt. Het is een soort stapje voor een relatie maar vaak stopt het ook bij het flowen.
Je hebt die ene keer écht van mij gewonnen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze doen alsof ze me hebben laten winnen.
Zou er bijna een topic over openen.
Oh dat is per flow verschillend, met de een had ik wel een relatie c.q "verkering" willen hebben maar bij sommige ook niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wil je dat het stopt? Of heb je liever die relatie? Of verkering in jouw geval.
Oh... ik dacht dat hij jouw grapje overnam.quote:
Dat is gewoon flirtenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:
Dat kun je zo zeggen, maar onze generatie noemt dat flowen c.q bezig zijn met iemand.quote:
Jammer dat sommige mensen zo hopeloos verouderd zijn. Go met de flow.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat kun je zo zeggen, maar onze generatie noemt dat flowen c.q bezig zijn met iemand.
Maar jouw generatie moet wel echt zijn bek houden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat kun je zo zeggen, maar onze generatie noemt dat flowen c.q bezig zijn met iemand.
Erdogan is toch wat meer van het mopperen en klagen. Adolf was wat meer van het echte werk, ook wat censuur betreft. Eigenlijk ontzettend jammer dat Adolf geen Dolf heette.quote:
Zie daar. Speculariumquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erdogan is toch wat meer van het mopperen en klagen.
De meeste mensen wel ja. Neem maar eens een kijkje op de Nicki Minaj Generatie pagina, dan schaam je je pas echt om in Nederland te wonen, wetend dat dat de toekomst is van Nederland.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jouw generatie moet wel echt zijn bek houden.
Een beetje zelfkennis zou ook geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
De meeste mensen wel ja. Neem maar eens een kijkje op de Nicki Minaj Generatie pagina, dan schaam je je pas echt om in Nederland te wonen, wetend dat dat de toekomst is van Nederland.
De mensen waarvoor ik later moet betalen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mensen zo hopeloos verouderd zijn. Go met de flow.
Ja, Die krijgt morgen een enkeltje Zorreguietaquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze moest dealen met 1 of andere mogelijke oplichter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |