Nee denk ook niet dat je iemand er makkelijk uit kunt praten. Dan maar schade en schande. Of kijken of er wat op internet te vinden is over die organisatie wat niet al te fraai is. Zal niet onder internetoplichting vallen denk ik maar misschien daar beginnen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zou naar zijn als je dat gewoon doet he. Maar ja ik heb mijn twijfels gezegd, waren niet overtuigend genoeg. Meer kan ik niet doen.
Ja heb ik al gedaan maar ik was te kritisch oftewel volgens hen een dreamstealerquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee denk ook niet dat je iemand er makkelijk uit kunt praten. Dan maar schade en schande. Of kijken of er wat op internet te vinden is over die organisatie wat niet al te fraai is. Zal niet onder internetoplichting vallen denk ik maar misschien daar beginnen?
Dan houdt het op he. Je hebt je best gedaan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan maar ik was te kritisch oftewel volgens hen een dreamstealer
Leuk gezicht, smerig haar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Gekke Yasmin.![]()
http://www.wtf.nl/bizar/2(...)ele-wereld-zien.html
Zo gek is dat nou ook weer niet. Dat scheren is sowieso gedoe.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Gekke Yasmin.![]()
http://www.wtf.nl/bizar/2(...)ele-wereld-zien.html
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo gek is dat nou ook weer niet. Dat scheren is sowieso gedoe.
Maar ik ga slapen, moet morgenochtend naar de tandarts dus wil een beetje bijtijds slapen.
Dat ie zo in je mond gaat boren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo gek is dat nou ook weer niet. Dat scheren is sowieso gedoe.
Maar ik ga slapen, moet morgenochtend naar de tandarts dus wil een beetje bijtijds slapen.
Ben je eenzaam?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Hopelijk is LTKDV snel klaar met zijn verjaardagsfeestje.
Wat lief.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja mis hem. Al een paar uur niet gesproken en zoveel te vertellen!
Had hij je niet uitgenodigd?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja mis hem. Al een paar uur niet gesproken en zoveel te vertellen!
Kan me haast niet voorstellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |