Okequote:Op woensdag 27 mei 2015 10:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een prop in mijn oor waardoor ik nu doof ben aan 1 oor.
Frustrerend is dat. Kun je er uit laten spoelen door de huisarts he.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een prop in mijn oor waardoor ik nu doof ben aan 1 oor.
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Frustrerend is dat. Kun je er uit laten spoelen door de huisarts he.
Ja vorig jaar ook al een keer moeten laten doen, terwijl ik toch minstens 2 keer per dag onder de douche sta en mijn oren uitspuit. Weet jij hier meer over?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Frustrerend is dat. Kun je er uit laten spoelen door de huisarts he.
Lijkt me dat daar het probleem ligt..quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja vorig jaar ook al een keer moeten laten doen, terwijl ik toch minstens 2 keer per dag onder de douche sta en mijn oren uitspuit. Weet jij hier meer over?
Merci!quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:30 schreef Fokker89 het volgende:
Gefeliciteerd LDTKV, dat je maar een grote jongen mag worden.
Eikel.
Ben je jarig?quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ik zie nu de TT
Gefeliciteerd LTKVD!!
quote:
Solo? Komt Yasmin niet eens langs?quote:
Tim heeft moeite om uit zijn bed te komen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:26 schreef Mani89 het volgende:
Het feest kan pas echt beginnen als Tim en Tem arriveren, maar die zijn altijd fashionably late.
Tim komt in een badkuip op wielen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tim heeft moeite om uit zijn bed te komen.
Ik moet nog even kijken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Heb je de laatste aflevering van Community al gedownload Joh? Zo zie ik ons feesten op de bruiloft van Jasmijn en LTVDK.
Dat krijg je als er tatta's bij zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Vond het al een beetje een vreemd feestje.
Ik vond hem nog beter dan de vorige.quote:
Graciasquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van harte LTDVK, nog vele jaren in goede gezondheid
SBSquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Net als je denkt dat tv niet slechter kan...
http://www.sbs6.nl/programmas/mijn-hond-en-ik-we-zijn-te-dik/
Mensen die hun honden vetmestenquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Net als je denkt dat tv niet slechter kan...
http://www.sbs6.nl/programmas/mijn-hond-en-ik-we-zijn-te-dik/
Wow, lijkt me dat je dat wel merkt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:26 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-beide-motoren.dhtml
Hoeveel merk je als passagier van dit?
Mwah, valt mee, waarschijnlijk iets van 'aaaaaaaaaaaaaah, we gaan er allemaal aan!!!!!!!'.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:26 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-beide-motoren.dhtml
Hoeveel merk je als passagier van dit?
Ja zo gaat dat tegenwoordigquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, lijkt me dat je dat wel merkt.
En hetzelfde vliegtuig weer gebruikt op de terugweg
quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwah, valt mee, waarschijnlijk iets van 'aaaaaaaaaaaaaah, we gaan er allemaal aan!!!!!!!'.
Hallo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:07 schreef arjan1112 het volgende:
Ja hier heb je die chagerijnige alcoholistische opa weer.
Hallo vrienden
Idd. Who gives a fuck.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is dit gedoe met de FBI en FIFA opeens? Roland Garros wordt er gewoon voor onderbroken op NPO1.
Is belangrijk nieuws.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is dit gedoe met de FBI en FIFA opeens? Roland Garros wordt er gewoon voor onderbroken op NPO1.
De NPO zou Nederland 3 moeten omvormen naar een zender waar sport ruim baan heeft. Dan kan het Journaal (of breaking news) gewoon op Nederland 1 en de sport ongestoord op 3.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Wielrennen.... de enige sport ter wereld die nóg corrupter en verziekter is dan voetbalquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:01 schreef Fokker89 het volgende:
INb4 Mani die wil dat NPO4 word opgericht voor alleen maar wielrennen.
Dankequote:Op woensdag 27 mei 2015 15:59 schreef anonymoussie het volgende:
Een hele toffe jaardag!!
En nog vele mooie jaren!!
[ afbeelding ]
maily zomaar hierquote:
Wielrennen kijken bij de NPOquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:01 schreef Fokker89 het volgende:
INb4 Mani die wil dat NPO4 word opgericht voor alleen maar wielrennen.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
Dus die blanke tennisser heet Schwartzman.... ah ok.
Ik kijk zoals elke dag Masterchef. Maar op NPO1 is Bed & Breakfast, dat is ook leuk. Dat begint zometeen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat gaan we zometeen kijken nu er geen DWDD meer is?
Oh dankje voor de tip! Leuk inderdaad, lekker kneuterig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk zoals elke dag Masterchef. Maar op NPO1 is Bed & Breakfast, dat is ook leuk. Dat begint zometeen.
Haha nee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Kijk er nog iemand B&B? Die laarzen van die man
Dat programma van Beau is best leuk. Kijk het ook altijd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:42 schreef arjan1112 het volgende:
om half 10 komt 'tis hier fantastisch' op sbs
met Beau ... ja vroeger met die andere was het leuker, maar vorige week toch gekeken
en gisteren was ' jongeren op vakantie in loret' op rtl5.. dat was ook wel lache
Klep dicht, minimaaltje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:43 schreef arjan1112 het volgende:
Ga jij nou maar naar Nieuwsuur Buitenhof en Tegenlicht kijken, Tem
Crewbash, 23 jaar weg.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:43 schreef arjan1112 het volgende:
Ga jij nou maar naar Nieuwsuur Buitenhof en Tegenlicht kijken, Tem
Kun je niet naar de wc?quote:
Die zit in de muur weggewerkt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In de stortbak van een WC zit zo'n 25 liter, mooie noodvoorraad.
Gaat dit over Kingstown?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:15 schreef Tem het volgende:
Mijn zoon is alweer drie jaar geworden vandaag.
Gefeliciteerd, die is zeker net zo bijdehand als jij?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:15 schreef Tem het volgende:
Bijdehanter, grappiger en stoerder.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, die is zeker net zo bijdehand als jij?
En zijn zusje beschermen tegen vervelende Marokkanen zoals Triggerturk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wordt een vrouwenversierder dus later.
iedereen zijn dochter binnenhouden.
Spannende tijden voor Tem.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
En zijn zusje beschermen tegen vervelende Marokkanen zoals Triggerturk.
Welk publiek? Ik mis iets.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:15 schreef Tem het volgende:
Wildplassen? Doe ik alleen op vakantie.quote:
Door je zwembroek heen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wildplassen? Doe ik alleen op vakantie.
Zwembroek? Ik ben toch geen man.quote:
Doe je hem lekker uit. De hele dag in je blote doos rondlopen. Geen problemen mee, lekker alles laten luchten.quote:
Zand in de poepert.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:29 schreef Karina het volgende:
Ja en dan met je blote reet in het zand zitten. Lekker hoor.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:30 schreef Tem het volgende:
Toen ik klein was heeft mijn vader wel eens onderweg richting skioord mijn reet afgeveegd met sneeuw. Wat een kutlul.
Toen was het dus: don't eat the brown snowquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:30 schreef Tem het volgende:
Toen ik klein was heeft mijn vader wel eens onderweg richting skioord mijn reet afgeveegd met sneeuw. Wat een kutlul.
Van harte gefeliciteerd! Is het vaderschap echt zo leuk als ze altijd zeggen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:15 schreef Tem het volgende:
Beetje exhibitionistisch, niks mis mee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Doe je hem lekker uit. De hele dag in je blote doos rondlopen. Geen problemen mee, lekker alles laten luchten.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:30 schreef Tem het volgende:
Ik vind het wel leuk maar heb dan ook geen hekel aan kinderen, nooit gehad ook.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd! Is het vaderschap echt zo leuk als ze altijd zeggen?
Dat is altijd handig natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk maar heb dan ook geen hekel aan kinderen, nooit gehad ook.
Gingen jullie vroeger naar nudistencampings? Wij wel, was toen in ofzo. Mijn zus en ik vonden dat maar niets.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje exhibitionistisch, niks mis mee.
Mijn hemel, beetje luguber dit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
Nudistencampingnever nooit he.
Was inderdaad in vroeger. Mijn tante en oom en 2 zoons gingen daar ook altijd naartoe. Lieten ze daarna foto's zien
Nee man dat was ontzettend genant. Was niet allemaal in hun nakie hoor. Maar kan me herinneren dat er een paar 'blote' foto's bij zaten. Trauma'squote:
Jazeker. En nu doe ik dat nog steeds.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Gingen jullie vroeger naar nudistencampings? Wij wel, was toen in ofzo. Mijn zus en ik vonden dat maar niets.
Ik heb weer water.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees net dat je niet de enige bent zonder water.
Oh dat duurde niet lang. Kun je weer plassen.quote:
Vakantiekiekjes graag.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jazeker. En nu doe ik dat nog steeds.
Uiteraard en mijn dansschoenen zijn al aanquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Get down tonight.
Corrie heeft der kamerjas al uit.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard en mijn dansschoenen zijn al aan
Ja nu moet je wel pics doen hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard en mijn dansschoenen zijn al aan
Nope. Dat houd ik lekker voor mezelf.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja nu moet je wel pics doen hoor.
Gelukkig niet tegen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat valt wel een beetje mee hoor.
Nou en ik zit nooit meer in een vliegtuig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:23 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, over 2 dagen zit ik al in het vliegtuig.
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:23 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, over 2 dagen zit ik al in het vliegtuig.
Dat weet ik niet, ik lees jouw posts nooit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Naar India toch, voor dat huwelijk.
Waar las jij dat?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
Oh ja daar is het nu superheet las ik. Hopelijk ga je niet naar die hittegolfstreek.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik lees jouw posts nooit.
Dat zebrapad lijkt op de moeder van LTKDV.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
NWS / Extreme hittegolf India
In NWS. Ik lees ook weleens wat hoor.
Neuh. Ik ga naar Mumbai, meer noordelijk. Hoewel dat niet de mooiste plek is daar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
Oh ja daar is het nu superheet las ik. Hopelijk ga je niet naar die hittegolfstreek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
NOu ja beter minder mooi dan smelten lijkt me.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Ik ga naar Mumbai, meer noordelijk. Hoewel dat niet de mooiste plek is daar.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]Broek weer uit voor niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klopt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu ja beter minder mooi dan smelten lijkt me.
Oh even genieten van de FIFA bij Humberto.
Ik zag trouwens bij CNN een interview met Maradona met daaronder een hilarische voiceover (die hem dus vertaalde, ze doen daar niet aan ondertitelen).
Dat kijk jij gewoon heh?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit klopt.
Zoiets als As The World Turns met Duitse voice-overs.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]Ook van die saunatypes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dit is nog erger. Je hoort Maradona in het Spaans spreken en eroverheen iemand in het Engels, die voice over had dus een gigantisch Spaans accentquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit klopt.
Zoiets als As The World Turns met Duitse voice-overs.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dit is nog erger. Je hoort Maradona in het Spaans spreken en eroverheen iemand in het Engels, die voice over had dus een gigantisch Spaans accent
Heb het fragment gevonden:quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:42 schreef anonymoussie het volgende:
Vind het overigens errug dope dat we in NL gewoon ondertiteling hebben.
Gahahahaha!:P Nee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben vandaag bij een Forever Living presentatie geweest. Kennen jullie dat?
Nee totaal niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gahahahaha!:P Nee.
Is zeker weer iets met Afrika en Marco Borsato?
Pyramidespel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Het is zoiets als dit![]()
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=1&t=121782
Jeps! Dat denk ik ook. Ze weten het alleen wel mooi te verbloemen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:11 schreef Karina het volgende:
Geen geduld om het helemaal te lezen maar ik gok dat het een soort Pyramideconstructie is.
Voorrekenen. Dan zie je dat alleen de allereerste die ermee zijn begonnen er wat aan verdienen. Tevens zijn die pyramideconstructies verboden. Misschien met het laatste dreigenquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe kan ik de persoon om wie het gaat het beste overtuigen dat het geen goed idee is?
Nou dat uitbreiden van je team is een duidelijke indicatie dat het om een pyramide gaat.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat ook opviel was dat ze het niet zo zeer over hun producten hadden, die naar eigen zeggen tot de top van de markt behoren maar meer over het uitbreiden van je team. Daar werd voornamelijk de indruk op gelegd.
Ja ze noemen het nu multilevel marketing geloof ik.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Voorrekenen. Dan zie je dat alleen de allereerste die ermee zijn begonnen er wat aan verdienen. Tevens zijn die pyramideconstructies verboden. Misschien met het laatste dreigen![]()
'je komt in de gevangenis als je hieraan meedoet'
Ja dat zei ik ook maar wist niet precies uit te leggen waarom dit zon slecht plan is. Ik denk dat ze het niet zo zeer om hun zogenaamde uitstekende product gaat maar om het uitbreiden van het team die dan weer startpakketten zullen kopen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat uitbreiden van je team is een duidelijke indicatie dat het om een pyramide gaat.
Het is nogal moeilijk om mensen te overtuigen dat ze hier niet aan mee moeten doen als ze niet zien wat dit inhoudt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ze noemen het nu multilevel marketing geloof ik.
De bedoeling is dus dat je deze producten gaat verkopen. Je komt dan in een team terecht onder jouw coach. Je kan niets zonder een coach beginnen. Wat je als eerst doet is dus een startpakket van ongeveer 500 euro kopen bij dit bedrijf.
Volgens mij doen ze dit bij Herbalife ook nog steeds zo. Daar is het ook zogenaamd geen pyramidespel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ze noemen het nu multilevel marketing geloof ik.
De bedoeling is dus dat je deze producten gaat verkopen. Je komt dan in een team terecht onder jouw coach. Je kan niets zonder een coach beginnen. Wat je als eerst doet is dus een startpakket van ongeveer 500 euro kopen bij dit bedrijf.
Ja en ze denken dat ze er heel veel geld mee gaan verdienen. Dan kun je lullen als Brugman maar de dollartekens verdwijnen niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is nogal moeilijk om mensen te overtuigen dat ze hier niet aan mee moeten doen als ze niet zien wat dit inhoudt.
Nee werd ook een salarisschaal getoond. Van minimaal een paar honderd euro voor de mensen die alleen bij wilden verdienen tot 18000 per maand.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ze denken dat ze er heel veel geld mee gaan verdienen. Dan kun je lullen als Brugman maar de dollartekens verdwijnen niet.
Ja, en verboden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar een piramidesysteem is per definitie altijd kansloos?
ja maar wat zijn dan de eventuele gevolgen voor iemand die zich hier dus bij aansluit en dan zogenoemd een distributeur wordt?quote:
Als de organisatie wordt veroordeeld kun je dag zwaaien naar je geld.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ja maar wat zijn dan de eventuele gevolgen voor iemand die zich hier dus bij aansluit en dan zogenoemd een distributeur wordt?
Ja maar dat kan je waarschijnlijk al sowieso vanaf het begin:Pquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als de organisatie wordt veroordeeld kun je dag zwaaien naar je geld.
Klopt. Maar ja dit lijkt me erger dan je geld kwijtraken:quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je waarschijnlijk al sowieso vanaf het begin:P
quote:Wel zal een spijtoptant erop bedacht moeten zijn dat organisatoren van piramidespelen criminelen zijn, en wellicht buiten rechte tot represailles over kunnen gaan. Het is dan ook hoe dan ook het beste bij hen uit de buurt te blijven.
Dat is precies de constructie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je waarschijnlijk al sowieso vanaf het begin:P
Mijn overbuurman van toen is er rond 1996 bijna ingetrapt, wilde al 3000 gulden over gaan maken enzo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
AL heel lang zelfs. Dacht dat het vrij recent was, maar al sinds 1998.
Wie? Ik niet, veel te heet.quote:
'Overbuurman'quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn overbuurman van toen is er rond 1996 bijna ingetrapt, wilde al 3000 gulden over gaan maken enzo.
Net op tijd eruit gepraat.
Die kon tenminste nog omgepraat worden het niet te doen gelukkig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn overbuurman van toen is er rond 1996 bijna ingetrapt, wilde al 3000 gulden over gaan maken enzo.
Net op tijd eruit gepraat.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze noemden de mensen die hier niet in geloven trouwens Dreamstealers. Vond ik toch wel mooi gevonden
Dat klinkt niet fijn nee. De sprekers van vandaag zagen er wel onschuldig uitquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja dit lijkt me erger dan je geld kwijtraken:
[..]
Allemaal acteurs natuurlijk. Sowieso als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het dat ook meestal.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn nee. De sprekers van vandaag zagen er wel onschuldig uit
Spreker 1: Een ex supermarktmanager die iets anders wilde proberen maar wel zelfstandig wilde werken. Nu succesvol bij dit bedrijf.
Spreker 2: Een verloskundige die eigen praktijk heeft maar het zat was om 80 uur per week te werken. Werkt nu 40 uur voor haar praktijk en verdient daarnaast het dubbele met dit.
Spreker 3: Gewoon normale vrouw. Rond de 40 denk ik die eigen fysiopraktijk had maar nu met de helft van het aantal uren bedragen binnenhaalt die ze met haar eigen praktijk nooit had kunnen halen.
Misschien. Jij?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Zouden jullie vrouwen stemmen op Jesse Klaver? Wat een leuke frisse verschijning, toch?
Ja ik ben blond en kijk alleen naar uiterlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Zouden jullie vrouwen stemmen op Jesse Klaver? Wat een leuke frisse verschijning, toch?
Ja dat gevoel heb ik ook. Alleen de persoon die dus de geintresseerde binnen heeft gehaald is een oud studiegenootje van haar. Dus ze kennen elkaar en die zegt dat ze nu dr baan heeft opgezegd en binnen 3 maanden op een salaris zit van 5000 euro....quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Allemaal acteurs natuurlijk. Sowieso als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het dat ook meestal.
GroenLinks staat wel erg ver van mij af. Maar Jesse is een leuk joch.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Is deels Mocro hequote:Op woensdag 27 mei 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
GroenLinks staat wel erg ver van mij af. Maar Jesse is een leuk joch.
Zijn vader is Marokkaans en zijn moeder is Nederlandse van Indische afkomst.quote:
Die zal in dienst zijn bij dat bedrijf om te acteren en daarom die 5000 euro verdienen. Of gewoon liegen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik ook. Alleen de persoon die dus de geintresseerde binnen heeft gehaald is een oud studiegenootje van haar. Dus ze kennen elkaar en die zegt dat ze nu dr baan heeft opgezegd en binnen 3 maanden op een salaris zit van 5000 euro....
Ja maar vind het geen leuke jongen. Hij kwam ook vaak waar ik werkte en vond hem maar arrogant.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn vader is Marokkaans en zijn moeder is Nederlandse van Indische afkomst.
Dit moet jou toch aanspreken.
Dat zou naar zijn als je dat gewoon doet he. Maar ja ik heb mijn twijfels gezegd, waren niet overtuigend genoeg. Meer kan ik niet doen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zal in dienst zijn bij dat bedrijf om te acteren en daarom die 5000 euro verdienen. Of gewoon liegen.
Hm, ja dat kan ik me wel voorstellen bij hem. Dat het hem een beetje naar het hoofd is gestegen ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar vind het geen leuke jongen. Hij kwam ook vaak waar ik werkte en vond hem maar arrogant.
Weet niet zeker of hij dat echt is maar dat gevoel had ik bij hem:Pquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, ja dat kan ik me wel voorstellen bij hem. Dat het hem een beetje naar het hoofd is gestegen ofzo.
Nee denk ook niet dat je iemand er makkelijk uit kunt praten. Dan maar schade en schande. Of kijken of er wat op internet te vinden is over die organisatie wat niet al te fraai is. Zal niet onder internetoplichting vallen denk ik maar misschien daar beginnen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zou naar zijn als je dat gewoon doet he. Maar ja ik heb mijn twijfels gezegd, waren niet overtuigend genoeg. Meer kan ik niet doen.
Ja heb ik al gedaan maar ik was te kritisch oftewel volgens hen een dreamstealerquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee denk ook niet dat je iemand er makkelijk uit kunt praten. Dan maar schade en schande. Of kijken of er wat op internet te vinden is over die organisatie wat niet al te fraai is. Zal niet onder internetoplichting vallen denk ik maar misschien daar beginnen?
Dan houdt het op he. Je hebt je best gedaan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan maar ik was te kritisch oftewel volgens hen een dreamstealer
Leuk gezicht, smerig haar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Gekke Yasmin.![]()
http://www.wtf.nl/bizar/2(...)ele-wereld-zien.html
Zo gek is dat nou ook weer niet. Dat scheren is sowieso gedoe.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Gekke Yasmin.![]()
http://www.wtf.nl/bizar/2(...)ele-wereld-zien.html
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo gek is dat nou ook weer niet. Dat scheren is sowieso gedoe.
Maar ik ga slapen, moet morgenochtend naar de tandarts dus wil een beetje bijtijds slapen.
Dat ie zo in je mond gaat boren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo gek is dat nou ook weer niet. Dat scheren is sowieso gedoe.
Maar ik ga slapen, moet morgenochtend naar de tandarts dus wil een beetje bijtijds slapen.
Ben je eenzaam?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Hopelijk is LTKDV snel klaar met zijn verjaardagsfeestje.
Wat lief.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja mis hem. Al een paar uur niet gesproken en zoveel te vertellen!
Had hij je niet uitgenodigd?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja mis hem. Al een paar uur niet gesproken en zoveel te vertellen!
Kan me haast niet voorstellen.quote:
Wat licht ie op?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb een bericht gekregen op fb dat iemand in mijn lijst een oplichter is.
Hostels en gasten in Zuid Afrika. Is op meerdere fb pages geplaatst daar en al 1400 keer gedeeld.quote:
En jij kent hem persoonlijk?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hostels en gasten in Zuid Afrika. Is op meerdere fb pages geplaatst daar en al 1400 keer gedeeld.
Ja heb hem daar leren kennen. Weet niet zo goed wat ik moet doen. Kreeg het bericht van een meisje die hij kent ( ik niet) en ze zijn zelfs vorig jaar een maand samen op vakantie geweest. Dus vroeg aan haar of dit waar was en dat wist ze niet maar ze wilde me waarschuwen voor het geval hij wat zou willen. En vroeg haar daarna of hij hier al vast wist maar daar heb ik nog geen reactie op.quote:
Je moet meteen SBS6 bellen, potverdikkeme.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb hem daar leren kennen. Weet niet zo goed wat ik moet doen. Kreeg het bericht van een meisje die hij kent ( ik niet) en ze zijn zelfs vorig jaar een maand samen op vakantie geweest. Dus vroeg aan haar of dit waar was en dat wist ze niet maar ze wilde me waarschuwen voor het geval hij wat zou willen. En vroeg haar daarna of hij hier al vast wist maar daar heb ik nog geen reactie op.
Lees nu dat die ook een fiets heeft gejat ergens. geld van mensen. geslapen in accomodaties maar niet betaald en een tante heeft ook gezegd dat hij van familie heeft gestolen.
Wat moet jij doen dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb hem daar leren kennen. Weet niet zo goed wat ik moet doen. Kreeg het bericht van een meisje die hij kent ( ik niet) en ze zijn zelfs vorig jaar een maand samen op vakantie geweest. Dus vroeg aan haar of dit waar was en dat wist ze niet maar ze wilde me waarschuwen voor het geval hij wat zou willen. En vroeg haar daarna of hij hier al vast wist maar daar heb ik nog geen reactie op.
Lees nu dat die ook een fiets heeft gejat ergens. geld van mensen. geslapen in accomodaties maar niet betaald en een tante heeft ook gezegd dat hij van familie heeft gestolen.
Nja dit is al vanaf maart en hij was ineens een maand offline van fb. Account gedeactiveerd:pquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat moet jij doen dan?
Die kerel wordt binnenkort waarschijnlijk aangehouden en verhoord.
Je kan die gedeelde pagina naar hem doorsturen en hem dan verwijderen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dit is al vanaf maart en hij was ineens een maand offline van fb. Account gedeactiveerd:p
Bedoelde meer of ik hem nu moet verwijderen of hem dit moet sturen en zeggen dat die wordt gezocht
Arg jammer. Hij was namelijk best leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
Of gewoon verwijderen.
Veel makkelijker.
Ja omdat ik echt verbaasd ben dat ik dit zie. Niet dat ik hem goed ken ofzo maar hij kwam echt als een goed persoon over.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:16 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom zou je een hufter willen waarschuwen
Nee?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Even wachten dan.![]()
Weet LTKVD dit wel?
Ik zou 'm gewoon verwijderen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja omdat ik echt verbaasd ben dat ik dit zie. Niet dat ik hem goed ken ofzo maar hij kwam echt als een goed persoon over.
Kan ik zelf wel hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als je lover behoort hij je wel bescherming te bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |