Crewbash, 23 jaar weg.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:43 schreef arjan1112 het volgende:
Ga jij nou maar naar Nieuwsuur Buitenhof en Tegenlicht kijken, Tem
Kun je niet naar de wc?quote:
Die zit in de muur weggewerkt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In de stortbak van een WC zit zo'n 25 liter, mooie noodvoorraad.
Gaat dit over Kingstown?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:15 schreef Tem het volgende:
Mijn zoon is alweer drie jaar geworden vandaag.
Gefeliciteerd, die is zeker net zo bijdehand als jij?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:15 schreef Tem het volgende:
Bijdehanter, grappiger en stoerder.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, die is zeker net zo bijdehand als jij?
En zijn zusje beschermen tegen vervelende Marokkanen zoals Triggerturk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wordt een vrouwenversierder dus later.
iedereen zijn dochter binnenhouden.
Spannende tijden voor Tem.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
En zijn zusje beschermen tegen vervelende Marokkanen zoals Triggerturk.
Welk publiek? Ik mis iets.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:15 schreef Tem het volgende:
Wildplassen? Doe ik alleen op vakantie.quote:
Door je zwembroek heen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wildplassen? Doe ik alleen op vakantie.
Zwembroek? Ik ben toch geen man.quote:
Doe je hem lekker uit. De hele dag in je blote doos rondlopen. Geen problemen mee, lekker alles laten luchten.quote:
Zand in de poepert.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:29 schreef Karina het volgende:
Ja en dan met je blote reet in het zand zitten. Lekker hoor.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:30 schreef Tem het volgende:
Toen ik klein was heeft mijn vader wel eens onderweg richting skioord mijn reet afgeveegd met sneeuw. Wat een kutlul.
Toen was het dus: don't eat the brown snowquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:30 schreef Tem het volgende:
Toen ik klein was heeft mijn vader wel eens onderweg richting skioord mijn reet afgeveegd met sneeuw. Wat een kutlul.
Van harte gefeliciteerd! Is het vaderschap echt zo leuk als ze altijd zeggen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:15 schreef Tem het volgende:
Beetje exhibitionistisch, niks mis mee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Doe je hem lekker uit. De hele dag in je blote doos rondlopen. Geen problemen mee, lekker alles laten luchten.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:30 schreef Tem het volgende:
Ik vind het wel leuk maar heb dan ook geen hekel aan kinderen, nooit gehad ook.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd! Is het vaderschap echt zo leuk als ze altijd zeggen?
Dat is altijd handig natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk maar heb dan ook geen hekel aan kinderen, nooit gehad ook.
Gingen jullie vroeger naar nudistencampings? Wij wel, was toen in ofzo. Mijn zus en ik vonden dat maar niets.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje exhibitionistisch, niks mis mee.
Mijn hemel, beetje luguber dit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
Nudistencampingnever nooit he.
Was inderdaad in vroeger. Mijn tante en oom en 2 zoons gingen daar ook altijd naartoe. Lieten ze daarna foto's zien
Nee man dat was ontzettend genant. Was niet allemaal in hun nakie hoor. Maar kan me herinneren dat er een paar 'blote' foto's bij zaten. Trauma'squote:
Jazeker. En nu doe ik dat nog steeds.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Gingen jullie vroeger naar nudistencampings? Wij wel, was toen in ofzo. Mijn zus en ik vonden dat maar niets.
Ik heb weer water.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees net dat je niet de enige bent zonder water.
Oh dat duurde niet lang. Kun je weer plassen.quote:
Vakantiekiekjes graag.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jazeker. En nu doe ik dat nog steeds.
Uiteraard en mijn dansschoenen zijn al aanquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Get down tonight.
Corrie heeft der kamerjas al uit.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard en mijn dansschoenen zijn al aan
Ja nu moet je wel pics doen hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard en mijn dansschoenen zijn al aan
Nope. Dat houd ik lekker voor mezelf.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja nu moet je wel pics doen hoor.
Gelukkig niet tegen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat valt wel een beetje mee hoor.
Nou en ik zit nooit meer in een vliegtuig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:23 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, over 2 dagen zit ik al in het vliegtuig.
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:23 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, over 2 dagen zit ik al in het vliegtuig.
Dat weet ik niet, ik lees jouw posts nooit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Naar India toch, voor dat huwelijk.
Waar las jij dat?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
Oh ja daar is het nu superheet las ik. Hopelijk ga je niet naar die hittegolfstreek.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik lees jouw posts nooit.
Dat zebrapad lijkt op de moeder van LTKDV.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
NWS / Extreme hittegolf India
In NWS. Ik lees ook weleens wat hoor.
Neuh. Ik ga naar Mumbai, meer noordelijk. Hoewel dat niet de mooiste plek is daar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
Oh ja daar is het nu superheet las ik. Hopelijk ga je niet naar die hittegolfstreek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
NOu ja beter minder mooi dan smelten lijkt me.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Ik ga naar Mumbai, meer noordelijk. Hoewel dat niet de mooiste plek is daar.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]Broek weer uit voor niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klopt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu ja beter minder mooi dan smelten lijkt me.
Oh even genieten van de FIFA bij Humberto.
Ik zag trouwens bij CNN een interview met Maradona met daaronder een hilarische voiceover (die hem dus vertaalde, ze doen daar niet aan ondertitelen).
Dat kijk jij gewoon heh?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit klopt.
Zoiets als As The World Turns met Duitse voice-overs.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]Ook van die saunatypes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dit is nog erger. Je hoort Maradona in het Spaans spreken en eroverheen iemand in het Engels, die voice over had dus een gigantisch Spaans accentquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit klopt.
Zoiets als As The World Turns met Duitse voice-overs.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dit is nog erger. Je hoort Maradona in het Spaans spreken en eroverheen iemand in het Engels, die voice over had dus een gigantisch Spaans accent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |