Mijn hemel, beetje luguber dit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
Nudistencampingnever nooit he.
Was inderdaad in vroeger. Mijn tante en oom en 2 zoons gingen daar ook altijd naartoe. Lieten ze daarna foto's zien
Nee man dat was ontzettend genant. Was niet allemaal in hun nakie hoor. Maar kan me herinneren dat er een paar 'blote' foto's bij zaten. Trauma'squote:
Jazeker. En nu doe ik dat nog steeds.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Gingen jullie vroeger naar nudistencampings? Wij wel, was toen in ofzo. Mijn zus en ik vonden dat maar niets.
Ik heb weer water.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees net dat je niet de enige bent zonder water.
Oh dat duurde niet lang. Kun je weer plassen.quote:
Vakantiekiekjes graag.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jazeker. En nu doe ik dat nog steeds.
Uiteraard en mijn dansschoenen zijn al aanquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Get down tonight.
Corrie heeft der kamerjas al uit.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard en mijn dansschoenen zijn al aan
Ja nu moet je wel pics doen hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard en mijn dansschoenen zijn al aan
Nope. Dat houd ik lekker voor mezelf.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja nu moet je wel pics doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |