Spannende tijden voor Tem.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
En zijn zusje beschermen tegen vervelende Marokkanen zoals Triggerturk.
Welk publiek? Ik mis iets.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:15 schreef Tem het volgende:
Mijn zoon is alweer drie jaar geworden vandaag.
Wildplassen? Doe ik alleen op vakantie.quote:
Door je zwembroek heen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wildplassen? Doe ik alleen op vakantie.
Zwembroek? Ik ben toch geen man.quote:
Doe je hem lekker uit. De hele dag in je blote doos rondlopen. Geen problemen mee, lekker alles laten luchten.quote:
Zand in de poepert.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:29 schreef Karina het volgende:
Ja en dan met je blote reet in het zand zitten. Lekker hoor.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:30 schreef Tem het volgende:
Toen ik klein was heeft mijn vader wel eens onderweg richting skioord mijn reet afgeveegd met sneeuw. Wat een kutlul.
Toen was het dus: don't eat the brown snowquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:30 schreef Tem het volgende:
Toen ik klein was heeft mijn vader wel eens onderweg richting skioord mijn reet afgeveegd met sneeuw. Wat een kutlul.
Van harte gefeliciteerd! Is het vaderschap echt zo leuk als ze altijd zeggen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:15 schreef Tem het volgende:
Mijn zoon is alweer drie jaar geworden vandaag.
Beetje exhibitionistisch, niks mis mee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Doe je hem lekker uit. De hele dag in je blote doos rondlopen. Geen problemen mee, lekker alles laten luchten.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:30 schreef Tem het volgende:
Ik vind het wel leuk maar heb dan ook geen hekel aan kinderen, nooit gehad ook.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd! Is het vaderschap echt zo leuk als ze altijd zeggen?
Dat is altijd handig natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk maar heb dan ook geen hekel aan kinderen, nooit gehad ook.
Gingen jullie vroeger naar nudistencampings? Wij wel, was toen in ofzo. Mijn zus en ik vonden dat maar niets.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje exhibitionistisch, niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |