Ja maar dat kan je waarschijnlijk al sowieso vanaf het begin:Pquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als de organisatie wordt veroordeeld kun je dag zwaaien naar je geld.
Klopt. Maar ja dit lijkt me erger dan je geld kwijtraken:quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je waarschijnlijk al sowieso vanaf het begin:P
quote:Wel zal een spijtoptant erop bedacht moeten zijn dat organisatoren van piramidespelen criminelen zijn, en wellicht buiten rechte tot represailles over kunnen gaan. Het is dan ook hoe dan ook het beste bij hen uit de buurt te blijven.
Dat is precies de constructie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je waarschijnlijk al sowieso vanaf het begin:P
Mijn overbuurman van toen is er rond 1996 bijna ingetrapt, wilde al 3000 gulden over gaan maken enzo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
AL heel lang zelfs. Dacht dat het vrij recent was, maar al sinds 1998.
Wie? Ik niet, veel te heet.quote:
'Overbuurman'quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn overbuurman van toen is er rond 1996 bijna ingetrapt, wilde al 3000 gulden over gaan maken enzo.
Net op tijd eruit gepraat.
Die kon tenminste nog omgepraat worden het niet te doen gelukkig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn overbuurman van toen is er rond 1996 bijna ingetrapt, wilde al 3000 gulden over gaan maken enzo.
Net op tijd eruit gepraat.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze noemden de mensen die hier niet in geloven trouwens Dreamstealers. Vond ik toch wel mooi gevonden
Dat klinkt niet fijn nee. De sprekers van vandaag zagen er wel onschuldig uitquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja dit lijkt me erger dan je geld kwijtraken:
[..]
Allemaal acteurs natuurlijk. Sowieso als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het dat ook meestal.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn nee. De sprekers van vandaag zagen er wel onschuldig uit
Spreker 1: Een ex supermarktmanager die iets anders wilde proberen maar wel zelfstandig wilde werken. Nu succesvol bij dit bedrijf.
Spreker 2: Een verloskundige die eigen praktijk heeft maar het zat was om 80 uur per week te werken. Werkt nu 40 uur voor haar praktijk en verdient daarnaast het dubbele met dit.
Spreker 3: Gewoon normale vrouw. Rond de 40 denk ik die eigen fysiopraktijk had maar nu met de helft van het aantal uren bedragen binnenhaalt die ze met haar eigen praktijk nooit had kunnen halen.
Misschien. Jij?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Zouden jullie vrouwen stemmen op Jesse Klaver? Wat een leuke frisse verschijning, toch?
Ja ik ben blond en kijk alleen naar uiterlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Zouden jullie vrouwen stemmen op Jesse Klaver? Wat een leuke frisse verschijning, toch?
Ja dat gevoel heb ik ook. Alleen de persoon die dus de geintresseerde binnen heeft gehaald is een oud studiegenootje van haar. Dus ze kennen elkaar en die zegt dat ze nu dr baan heeft opgezegd en binnen 3 maanden op een salaris zit van 5000 euro....quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Allemaal acteurs natuurlijk. Sowieso als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het dat ook meestal.
GroenLinks staat wel erg ver van mij af. Maar Jesse is een leuk joch.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Is deels Mocro hequote:Op woensdag 27 mei 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
GroenLinks staat wel erg ver van mij af. Maar Jesse is een leuk joch.
Zijn vader is Marokkaans en zijn moeder is Nederlandse van Indische afkomst.quote:
Die zal in dienst zijn bij dat bedrijf om te acteren en daarom die 5000 euro verdienen. Of gewoon liegen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik ook. Alleen de persoon die dus de geintresseerde binnen heeft gehaald is een oud studiegenootje van haar. Dus ze kennen elkaar en die zegt dat ze nu dr baan heeft opgezegd en binnen 3 maanden op een salaris zit van 5000 euro....
Ja maar vind het geen leuke jongen. Hij kwam ook vaak waar ik werkte en vond hem maar arrogant.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn vader is Marokkaans en zijn moeder is Nederlandse van Indische afkomst.
Dit moet jou toch aanspreken.
Dat zou naar zijn als je dat gewoon doet he. Maar ja ik heb mijn twijfels gezegd, waren niet overtuigend genoeg. Meer kan ik niet doen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zal in dienst zijn bij dat bedrijf om te acteren en daarom die 5000 euro verdienen. Of gewoon liegen.
Hm, ja dat kan ik me wel voorstellen bij hem. Dat het hem een beetje naar het hoofd is gestegen ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar vind het geen leuke jongen. Hij kwam ook vaak waar ik werkte en vond hem maar arrogant.
Weet niet zeker of hij dat echt is maar dat gevoel had ik bij hem:Pquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, ja dat kan ik me wel voorstellen bij hem. Dat het hem een beetje naar het hoofd is gestegen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |