Wat licht ie op?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb een bericht gekregen op fb dat iemand in mijn lijst een oplichter is.
Hostels en gasten in Zuid Afrika. Is op meerdere fb pages geplaatst daar en al 1400 keer gedeeld.quote:
En jij kent hem persoonlijk?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hostels en gasten in Zuid Afrika. Is op meerdere fb pages geplaatst daar en al 1400 keer gedeeld.
Ja heb hem daar leren kennen. Weet niet zo goed wat ik moet doen. Kreeg het bericht van een meisje die hij kent ( ik niet) en ze zijn zelfs vorig jaar een maand samen op vakantie geweest. Dus vroeg aan haar of dit waar was en dat wist ze niet maar ze wilde me waarschuwen voor het geval hij wat zou willen. En vroeg haar daarna of hij hier al vast wist maar daar heb ik nog geen reactie op.quote:
Je moet meteen SBS6 bellen, potverdikkeme.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb hem daar leren kennen. Weet niet zo goed wat ik moet doen. Kreeg het bericht van een meisje die hij kent ( ik niet) en ze zijn zelfs vorig jaar een maand samen op vakantie geweest. Dus vroeg aan haar of dit waar was en dat wist ze niet maar ze wilde me waarschuwen voor het geval hij wat zou willen. En vroeg haar daarna of hij hier al vast wist maar daar heb ik nog geen reactie op.
Lees nu dat die ook een fiets heeft gejat ergens. geld van mensen. geslapen in accomodaties maar niet betaald en een tante heeft ook gezegd dat hij van familie heeft gestolen.
Wat moet jij doen dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb hem daar leren kennen. Weet niet zo goed wat ik moet doen. Kreeg het bericht van een meisje die hij kent ( ik niet) en ze zijn zelfs vorig jaar een maand samen op vakantie geweest. Dus vroeg aan haar of dit waar was en dat wist ze niet maar ze wilde me waarschuwen voor het geval hij wat zou willen. En vroeg haar daarna of hij hier al vast wist maar daar heb ik nog geen reactie op.
Lees nu dat die ook een fiets heeft gejat ergens. geld van mensen. geslapen in accomodaties maar niet betaald en een tante heeft ook gezegd dat hij van familie heeft gestolen.
Nja dit is al vanaf maart en hij was ineens een maand offline van fb. Account gedeactiveerd:pquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat moet jij doen dan?
Die kerel wordt binnenkort waarschijnlijk aangehouden en verhoord.
Je kan die gedeelde pagina naar hem doorsturen en hem dan verwijderen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dit is al vanaf maart en hij was ineens een maand offline van fb. Account gedeactiveerd:p
Bedoelde meer of ik hem nu moet verwijderen of hem dit moet sturen en zeggen dat die wordt gezocht
Arg jammer. Hij was namelijk best leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
Of gewoon verwijderen.
Veel makkelijker.
Ja omdat ik echt verbaasd ben dat ik dit zie. Niet dat ik hem goed ken ofzo maar hij kwam echt als een goed persoon over.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:16 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom zou je een hufter willen waarschuwen
Nee?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Even wachten dan.![]()
Weet LTKVD dit wel?
Ik zou 'm gewoon verwijderen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja omdat ik echt verbaasd ben dat ik dit zie. Niet dat ik hem goed ken ofzo maar hij kwam echt als een goed persoon over.
Kan ik zelf wel hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als je lover behoort hij je wel bescherming te bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |