DAT IS HEEL JUNI NOG MANquote:
Gezelligheid kent geen tijd!quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een warmte rond dit onmogelijke tijdstip
Rond de tijd dat je geboren bent, was dit nummer net zo'n beetje uit op single:quote:
Elflettering is er 1 van.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:00 schreef anonymoussie het volgende:
Heb je al veel vriendinnetjes gehad, Felix?
9.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:00 schreef anonymoussie het volgende:
Heb je al veel vriendinnetjes gehad, Felix?
Komt wel, als je balletjes zijn ingedaaldquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke, deze opmerking doet mij vrij weinig.
Dat is als je met iemand bezig bent en dus flirt, ook dingen mee kunt doen maar je (nog) geen relatie mee hebt. Het is een soort stapje voor een relatie maar vaak stopt het ook bij het flowen.quote:
Ook weer zo'n nutteloze opmerking waar ik verder alleen maar om kan gapen en waarvan je zelf weet dat het niet zo is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt wel, als je balletjes zijn ingedaald
Okequote:
Dat heb ik nou met moemoe he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is als je met iemand bezig bent en dus flirt, ook dingen mee kunt doen maar je (nog) geen relatie mee hebt. Het is een soort stapje voor een relatie maar vaak stopt het ook bij het flowen.
Harry maakte zelf die grapquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lach je nu om je eigen grap?Of om het plaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |