Ik vind 'm perfect.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:17 schreef Specularium het volgende:
LTKDV moet even een bewegende maken.
Die gaat SSS heten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
Misschien kunnen jullie een praatgroep beginnen voor slachtoffers van TT-misbruik.
Of Super Sad Story.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die gaat SSS heten.
Stichting Stop Specularium.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die gaat SSS heten.
Stichting Stop Specularium.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]Creepy plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Felix is altijd op FOK!quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:43 schreef anonymoussie het volgende:
Een teken dat Felix niet op hoort te zijn.
Precies. Dat hoort niet als je 12 bent.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom niet? Felix is altijd op FOK!
Volgens mij gelden voor Fylax gewoon andere wetten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Precies. Dat hoort niet als je 12 bent.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Precies. Dat hoort niet als je 12 bent.
Nou moe....quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze doen alsof ze me hebben laten winnen.
Zou er bijna een topic over openen.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:54 schreef Specularium het volgende:
Doodsverwensingen mogen nergens op FOK!, hier ook niet.
Nog steeds niet leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wens helemaal niemand dood, ik vraag het gewoon.
Te oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Te oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(she/her)
Gewoon even niet doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wens helemaal niemand dood, ik vraag het gewoon.
Hey.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een warmte rond dit onmogelijke tijdstip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |