Op zich kun je dan net zo goed een Korenwolf drinken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van Wieckse smaakte ook wel oké, mix van witbier en citroen.
Of maniquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei, het woord "roken" is gevallen. Krijgen we vast weer een tirade van Arjan1112.
Nicotinequote:Op donderdag 28 mei 2015 02:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei, het woord "roken" is gevallen. Krijgen we vast weer een tirade van Arjan1112.
Maar dan ben je weer op normale alcoholpercentages en het idee van Radler is dat het maar 2 procent is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich kun je dan net zo goed een Korenwolf drinken.
Radler is toch alcoholvrij?quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dan ben je weer op normale alcoholpercentages en het idee van Radler is dat het maar 2 procent is.
Dat lijkt mij een medisch juiste constatering.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:26 schreef Fokker89 het volgende:
In principe kan iedereen de tering krijgen.
Die 1,5 procent kun je nou niet echt bepaald alcoholistisch noemen tochquote:
Fokkerquote:
Brengt wel de sfeer omlaag ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
Fokker is een beetje in zijn afzeikmodus vannacht, geloof ik.
Hij is eigenlijk nog vrij mild vandaag.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
Fokker is een beetje in zijn afzeikmodus vannacht, geloof ik.
Klinkt goed. Beetje retro, zoals rond de eeuwwisseling, maar ook wel weer fris en modern.quote:
Reaggetonquote:
Best oke, doet me een beetje denken aan Peachesquote:
Kwam ik dit laatst tegen in mijn zoektocht naar nieuwe muziek. Ik spam het topic op FOK! maar niet te vol, want anders kon ik daar dagelijks wel nieuwe nummers plaatsenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best oke, doet me een beetje denken aan Peaches.
Ik zal het morgen nog even nuchter luisteren om goed te kunnen oordelenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kwam ik dit laatst tegen in mijn zoektocht naar nieuwe muziek. Ik spam het topic op FOK! maar niet te vol, want anders kon ik daar dagelijks wel nieuwe nummers plaatsen
Ah okquote:Op donderdag 28 mei 2015 03:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, als alcoholist zijnde moet ik nog even 2 halve liters naar binnen klappen
Komt niet meer goed met jou...quote:Op donderdag 28 mei 2015 03:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, als alcoholist zijnde moet ik nog even 2 halve liters naar binnen klappen
quote:Op donderdag 28 mei 2015 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
[vul hier iets vrolijks en opgewekts in]
Jawohl, Bartjequote:Op donderdag 28 mei 2015 03:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, dit zet ook geen zoden aan de dijk hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |