Op zich kun je dan net zo goed een Korenwolf drinken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van Wieckse smaakte ook wel oké, mix van witbier en citroen.
Of maniquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei, het woord "roken" is gevallen. Krijgen we vast weer een tirade van Arjan1112.
Nicotinequote:Op donderdag 28 mei 2015 02:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei, het woord "roken" is gevallen. Krijgen we vast weer een tirade van Arjan1112.
Maar dan ben je weer op normale alcoholpercentages en het idee van Radler is dat het maar 2 procent is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich kun je dan net zo goed een Korenwolf drinken.
Radler is toch alcoholvrij?quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dan ben je weer op normale alcoholpercentages en het idee van Radler is dat het maar 2 procent is.
Dat lijkt mij een medisch juiste constatering.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:26 schreef Fokker89 het volgende:
In principe kan iedereen de tering krijgen.
Die 1,5 procent kun je nou niet echt bepaald alcoholistisch noemen tochquote:
Fokkerquote:
Brengt wel de sfeer omlaag ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
Fokker is een beetje in zijn afzeikmodus vannacht, geloof ik.
Hij is eigenlijk nog vrij mild vandaag.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
Fokker is een beetje in zijn afzeikmodus vannacht, geloof ik.
Klinkt goed. Beetje retro, zoals rond de eeuwwisseling, maar ook wel weer fris en modern.quote:
Reaggetonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |