Moet er bij een meet een minimum aantal mensen zijn?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het maar een paar mensen zijn dan vind ik het ook niet eens een meet. Dan is het meer, laten we even afspreken met zijn vieren/vijven om wat te gaan drinken.
Afspreken met vier of 5 man noem ik in ieder geval amper een meet. En zeker als je alleen maar wil dat er mensen komen die je 'kent' dan kun je die beter een PM sturen om af te spreken.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet er bij een meet een minimum aantal mensen zijn?
Misschien moet je een matrix maken.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:03 schreef Specularium het volgende:
Timmm wil alleen als Mutant ook gaat.
Waarom moet dat over PM als het over een SC gaat? Beetje omslachtig. En een 'ontmoeting' tussen twee mensen noem ik ook een meet, maar goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Afspreken met vier of 5 man noem ik in ieder geval amper een meet. En zeker als je alleen maar wil dat er mensen komen die je 'kent' dan kun je die beter een PM sturen om af te spreken.
Tegen wie zit jij nou weer te blèren?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:22 schreef sp3c het volgende:
potverdikkeme hey dit, niet iedereen hoeft het direct meteen met je eens te zijn toch?
tegen jou toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tegen wie zit jij nou weer te blèren?
Daar open je toch ook geen topic over. Als het maar 2 mensen zijn?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom moet dat over PM als het over een SC gaat? Beetje omslachtig. En een 'ontmoeting' tussen twee mensen noem ik ook een meet, maar goed.
Vind het gewoon frustrerend dat er al zo lang gezeurd wordt over een meet, en ik dan uiteindelijk het initiatief neem, en dat er dan meteen weer moeilijk moet worden gedaan. Het initiatief was een NWS SC meet. Wil je een NWS meet? Prima, dan organiseer je dat toch zelf? Maar nu is het alweer veranderd in een NWS meet, ook goed maar dan regel je het zelf maar. Ik ga daar ook geen 3 uur voor in de trein zitten.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je een matrix maken.
Nee omdat het dan niet over een SC gaat, en tussen users onderling wordt afgesproken. Holy moly zeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar open je toch ook geen topic over. Als het maar 2 mensen zijn?
Niet dat het mij veel uitmaakt, maar denk je zelf ook niet dat een eventuele NWS-meet vooral in de smaak zal vallen bij mensen die vaak in NWS-SC rondhangen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind het gewoon frustrerend dat er al zo lang gezeurd wordt over een meet, en ik dan uiteindelijk het initiatief neem, en dat er dan meteen weer moeilijk moet worden gedaan. Het initiatief was een NWS SC meet. Wil je een NWS meet? Prima, dan organiseer je dat toch zelf? Maar nu is het alweer veranderd in een NWS meet, ook goed maar dan regel je het zelf maar. Ik ga daar ook geen 3 uur voor in de trein zitten.
maar je noemt het wel een meet...quote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee omdat het dan niet over een SC gaat, en tussen users onderling wordt afgesproken. Holy moly zeg.
Dat zal dan vanzelf blijken toch? Misschien zijn er ook wel anderen die eens willen zien wie al die gekke NWS mensen zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet dat het mij veel uitmaakt, maar denk je zelf ook niet dat een eventuele NWS-meet vooral in de smaak zal vallen bij mensen die vaak in NWS-SC rondhangen?
Misschien wel ja..quote:Op maandag 23 februari 2015 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet dat het mij veel uitmaakt, maar denk je zelf ook niet dat een eventuele NWS-meet vooral in de smaak zal vallen bij mensen die vaak in NWS-SC rondhangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |