Ze hadden ook Jandino kunnen sturen, dan had je je eerst verhangen en daarna verzopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:15 schreef timmmmm het volgende:
Wat verdrieitg. Heb je een dwangneurose en mail je uit pure wanhoop RTL om hulp, sturen ze hommel jan kooieman op je af. Als je daar niet suicidaal van wordt, weet ik het ook neit meer
Ik wil dan gewoon in 5 min iets op tafel.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon een roux maken ja.
Een roux veel werk? Beetje boter smelten, bloem erop donderen en gaar laten koken, vocht en kruiden erbij en klaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mehh, dat vind ik voor thuis veel te veel moeite joh. Als ik een sausje maak wat gebonden moet worden, speel ik vals met een beurre manie. Is wel minder lekker maar niet vies ofzo en wel veel sneller en minder moeite
Bij RTL hadden ze gewoon terug moeten mailen dat als je niet heel snel stopt met je aanstellen met die hysterie, ze Jandino sturen. Dan verdwijnt je dwangneurose als sneeuw voor de zonquote:Op maandag 23 februari 2015 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze hadden ook Jandino kunnen sturen, dan had je je eerst verhangen en daarna verzopen.
Of Nick & Simon.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij RTL hadden ze gewoon terug moeten mailen dat als je niet heel snel stopt met je aanstellen met die hysterie, ze Jandino sturen. Dan verdwijnt je dwangneurose als sneeuw voor de zon
N&S zijn wel leukquote:Op maandag 23 februari 2015 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of Nick & Simon.
Al zou dat wel tellen als marteling bij de VN gok ik...
Maar als je dan eerst je groenten of vlees of wat dan ook wil bakken/fruiten/aanzetten, moet je dat weer eerst doen, dan boter, bloem en dan heb je een grote teringzooi, brandt makkelijk aan met die groente en vlees er al in etc. Kan je het van te voren maken, maar dan heb je dat gedoe weer dat het ene koud en het ander warm moet zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een roux veel werk? Beetje boter smelten, bloem erop donderen en gaar laten koken, vocht en kruiden erbij en klaar.
Jawel, en zeker in vergelijking met Jandino.quote:
gvd, ik wilde net een CIA black site grapje makenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:23 schreef timmmmm het volgende:
Het schijnt dat de CIA Jandino heeft gevraagd grappen te komen maken toen ze van het waterboarden afstapten
In vergelijking met Jandino vallen kanker, aids en ebola ook nog mee dus dat zegt niet zoveelquote:Op maandag 23 februari 2015 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, en zeker in vergelijking met Jandino.
De terroristen hebben gesmeekt of het waterboarden terugkwam.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:23 schreef timmmmm het volgende:
Het schijnt dat de CIA Jandino heeft gevraagd grappen te komen maken toen ze van het waterboarden afstapten
Of je dondert alles in 1 pan en werpt er een zooi maizena doorquote:Op maandag 23 februari 2015 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar als je dan eerst je groenten of vlees of wat dan ook wil bakken/fruiten/aanzetten, moet je dat weer eerst doen, dan boter, bloem en dan heb je een grote teringzooi, brandt makkelijk aan met die groente en vlees er al in etc. Kan je het van te voren maken, maar dan heb je dat gedoe weer dat het ene koud en het ander warm moet zijn
Is het sneller gewoon je sausje of soepje helemaal klaar te hebben, alleen nog binden. Nou, dan gooi je gewoon 50/50 bloem en boter bij elkaar, beetje mengen en klaar. Vind ik dan he
Ze hebben het een paar dagen geprobeerd, maar de martelende agenten slikten die dagen allemaal hun dienstwapen inquote:Op maandag 23 februari 2015 20:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
gvd, ik wilde net een CIA black site grapje maken
Peter Pannekoek wordt door IS gebruikt om te martelen, weet niet wat erger is...quote:Op maandag 23 februari 2015 20:23 schreef timmmmm het volgende:
Da's dus hetzelfde, alleen is met maizena het eindresultaat viezer imoquote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je dondert alles in 1 pan en werpt er een zooi maizena door
Ook die valt best mee in vergelijking...quote:Op maandag 23 februari 2015 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Peter Pannekoek wordt door IS gebruikt om te martelen, weet niet wat erger is...
Daar heb je wel gelijk in ja... Pas als ze Jan-Jaap gaan sturen gaat de onmenselijkheid te ver.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook die valt best mee in vergelijking...
Als Claudia gaat, weet je dat het menens is.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja... Pas als ze Jan-Jaap gaan sturen gaat de onmenselijkheid te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar ben ik het juist niet mee eens, ik hou niet van die grote groepen en hoef ook geen mensen te meeten die ik niet 'ken'. Maar laat maar dan, vind het nu al teveel gezeik.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ben het wel een beetje eens met timmmmm het is gezelliger als er veel mensen komen, als je met zijn vijven of zo zit ben je zo uitgepraat.
Heeft die zeikschedel het weer voor elkaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar laat maar dan, vind het nu al teveel gezeik.
Als het maar een paar mensen zijn dan vind ik het ook niet eens een meet. Dan is het meer, laten we even afspreken met zijn vieren/vijven om wat te gaan drinken.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het juist niet mee eens, ik hou niet van die grote groepen en hoef ook geen mensen te meeten die ik niet 'ken'. Maar laat maar dan, vind het nu al teveel gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |