Oh dat vind ik erg lekker, maar ik zoek nog wat nieuwe variaties. Wat zat erin?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Prima toch. Hoeft er niet lekker uit te zien, als het maar lekker is. Vandaag quiche gemaakt, smikkelen
NWS / [SC] Vogels in een pannetjequote:Op maandag 23 februari 2015 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Gooi de ravioli uit het blik in de pan, zoiets
Maar is goed. Ik weet nooit wat ik moet eten.
Quiche maak ik nooit zelf maar vind ik wel erg lekker. De zuurkool was in eerste instantie een ovenschotel maar het restje ging gewoon in de pan.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Prima toch. Hoeft er niet lekker uit te zien, als het maar lekker is. Vandaag quiche gemaakt, smikkelen
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NWS / [SC] Vogels in een pannetje
Topshow! Dat gaan we maken man.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel goeie TT overigens. Jammer dat al de boterfoto's weg zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 20:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel goeie TT overigens. Jammer dat al de boterfoto's weg zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrij basic. Gehaktprut, met gehakt, ui, champignon, prei paprika. Lekker maken met een boel chilisaus, tomatenpuree, paprika- en kerriepoeder, wat verse kruiden, peper en zout.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat vind ik erg lekker, maar ik zoek nog wat nieuwe variaties. Wat zat erin?
Ja, dat doe ik ook als ik quiche maak met soepgroente en spek. spinazie-geitenkaas-spek-quiche doe ik wel met ei en room,quote:Op maandag 23 februari 2015 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vrij basic. Gehaktprut, met gehakt, ui, champignon, prei paprika. Lekker maken met een boel chilisaus, tomatenpuree, paprika- en kerriepoeder, wat verse kruiden, peper en zout.
Wat ik lekker vind is ipv er ei, melk en room overheen te doen de room vervangen door creme fraiche. Wat frisser.
Wat ook lekker makkelijk is en lekker is spaghetti carbonara. Had ik van het weekend.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vrij basic. Gehaktprut, met gehakt, ui, champignon, prei paprika. Lekker maken met een boel chilisaus, tomatenpuree, paprika- en kerriepoeder, wat verse kruiden, peper en zout.
Wat ik lekker vind is ipv er ei, melk en room overheen te doen de room vervangen door creme fraiche. Wat frisser.
Ik maak ook weleens 5 minutenkaassaus. Gewoon uitje en knoflook fruiten, scheut room erover, laten koken, hand geraspte kaas erbij en dan over pasta. Meestal doe ik van die gevulde zoals Timmmm net had.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ook lekker makkelijk is en lekker is spaghetti carbonara. Had ik van het weekend.
Ik koop altijd van die vloeibare zooi in een flesje.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:12 schreef timmmmm het volgende:
Schokkende ontwikkeling trouwens. Vandaag leeuwenzegelboter gekocht
En ik heb nog niet eens een YT geplaatst, wat is dezequote:
Heb jij toevallig een dikke reet? Van die sauzen met als vocht alleen room vind ik maar mehhquote:Op maandag 23 februari 2015 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik maak ook weleens 5 minutenkaassaus. Gewoon uitje en knoflook fruiten, scheut room erover, laten koken, hand geraspte kaas erbij en dan over pasta. Meestal doe ik van die gevulde zoals Timmmm net had.
Kun je beter gewoon een roux maken ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een dikke reet? Van die sauzen met als vocht alleen room vind ik maar mehh
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een dikke reet?
Ja, gigantisch.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een dikke reet? Van die sauzen met als vocht alleen room vind ik maar mehh
Mehh, dat vind ik voor thuis veel te veel moeite joh. Als ik een sausje maak wat gebonden moet worden, speel ik vals met een beurre manie. Is wel minder lekker maar niet vies ofzo en wel veel sneller en minder moeitequote:Op maandag 23 februari 2015 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon een roux maken ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |