Wij tochquote:Op maandag 23 februari 2015 19:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb weer wat gemist geloof ik. Nieuw stelletje blijkbaar?
Ga je ook naar de meet?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:53 schreef Karina het volgende:
Kom jij?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:53 schreef Karina het volgende:
Wij ook jaquote:
Weet ik nog niet. Ik kijk wel naar wat/wie/waar/wanneer.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ook naar de meet?
Timmm gaat ook. Hij neemt taart mee.
Ik ga ook naar de meet, ben wel wat later, moet mijn haar wassen.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ook naar de meet?
Ik boycot de meet tot Snavelaar dat bekrompen ons-kent-onsgedoe laat varen.Als het gewoon een NWSmeet is, kom ik wel. Komen twee en een half mensen nu en dan is ze bang dat het anders 'te massaal' wordtquote:Op maandag 23 februari 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ook naar de meet?
Ik ben er met Uccie en Marianne.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik kijk wel naar wat/wie/waar/wanneer.
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik boycot de meet tot Snavelaar dat bekrompen ons-kent-onsgedoe laat varen.Als het gewoon een NWSmeet is, kom ik wel. Komen twee en een half mensen nu en dan is ze bang dat het anders 'te massaal' wordt
Nou ben het wel een beetje eens met timmmmm het is gezelliger als er veel mensen komen, als je met zijn vijven of zo zit ben je zo uitgepraat.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben er met Uccie en Marianne.
Pastazooi. Genieten in een minuut of 10 corriequote:Op maandag 23 februari 2015 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kan dat, ik zie niet eens wat het is man
Ah ik dacht dat het roerei was eigenlijk. Ik had een zuurkoolkliekje, was ook erg lekker en snel klaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pastazooi. Genieten in een minuut of 10 corrie
Verdomme, niet weer timquote:
Prima toch. Hoeft er niet lekker uit te zien, als het maar lekker is. Vandaag quiche gemaakt, smikkelenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat het roerei was eigenlijk. Ik had een zuurkoolkliekje, was ook erg lekker en snel klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |