Ja, maar wel even erbij zeggen dat het voor de NWS SC is, dan klikken mensen die geen NWS SC zijn al niet meerquote:
De grap die je wist dat ging komen maar toch leuk blijftquote:
Misschien kun je een keer een algemene NWS meet organiseren dan?quote:
Ik bemoei me er gewoon niet meer mee.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar wel even erbij zeggen dat het voor de NWS SC is, dan klikken mensen die geen NWS SC zijn al niet meer
Specularium heeft een half jaar geleden ofzo gezegd dat hij dat eens ging doen, een NWS-meet. Daar zullen wel dingen tussen gekomen zijn. Huilenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien kun je een keer een algemene NWS meet organiseren dan?
Net goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar wel even erbij zeggen dat het voor de NWS SC is, dan klikken mensen die geen NWS SC zijn al niet meer
Dat lijkt me dus erg leukquote:Op maandag 23 februari 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net goed.
Straks zitten we daar met Bansheeboy.
Dan kom je toch lekker niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Specularium heeft een half jaar geleden ofzo gezegd dat hij dat eens ging doen, een NWS-meet. Daar zullen wel dingen tussen gekomen zijn. Huilen
Nu zitten we met zo'n suffe meet voor alleen het kliekje opgescheept
Niet als ie heel zijn familie meeneemt, we kunnen moeilijk een stadion gaan afhurenquote:
Keiharde leugens dit.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Specularium heeft een half jaar geleden ofzo gezegd dat hij dat eens ging doen, een NWS-meet.
Jammer, had nog wel wat kooktips willen horen.quote:
Voor kooktips mag je altijd vragen stellen. Bijvoorbeeld hoe je betere taarten kan makenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer, had nog wel wat kooktips willen horen.
Met Felix, mits zaterdag.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Kortom, Marianne en ik gaan weer met zijn tweeen meeten.
Dat krijg je als je een meet organiseert alleen voor je eigen kutkliekjequote:Op maandag 23 februari 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |