Deze baas had al tig prijzen moeten winnen voor Ozquote:Op maandag 23 februari 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Trouwens.
[ afbeelding ]
Gerechtigheid
Ik heb er nog pijn van in mijn reet. Hij was echt eng.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze baas had al tig prijzen moeten winnen voor Oz
Ja pianospelen ook, en dan miljoenen verdienen met klinkklare bagger.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:01 schreef Specularium het volgende:
Lady Gaga kan ook gewoon erg goed zingen.
Jammer dat haar hele act voor de rest compleet kut is.
Vrijdag de 13e lijkt me enigzins toepasselijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Crosspost:
Oke, wat data, gewoon alle komend vrijdagen en zaterdagen (al weet ik niet of vrijdag een handige dag is?):
vrijdag 13 maart
zaterdag 14 maart
vrijdag 20 maart
zaterdag 21 maart
vrijdag 27 maart
zaterdag 28 maart
vrijdag 6 april
zaterdag 7 april
Geef maar een gil als er nog wat bij moet.
Een totaal verknipte vent jaquote:Op maandag 23 februari 2015 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb er nog pijn van in mijn reet. Hij was echt eng.
In februari hadden we ook al een vrijdag de 13e.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrijdag de 13e lijkt me enigzins toepasselijk.
Ja gek hèquote:Op maandag 23 februari 2015 19:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
In februari hadden we ook al een vrijdag de 13e.
Hmm jij was eerder.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
He wat grappig, deze maand was er ook een vrijdag de 13e.
Lijkt mij ook een goede datum
Zouden ze met alle maanden moeten doen. Gewoon 28 dagen. Wel zo inplannen dat alle feestdagen buiten het weekend vallen.quote:
Mijn hele familie gaat dan trouwen.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Crosspost:
Oke, wat data, gewoon alle komend vrijdagen en zaterdagen (al weet ik niet of vrijdag een handige dag is?):
vrijdag 13 maart
zaterdag 14 maart
vrijdag 20 maart
zaterdag 21 maart
vrijdag 27 maart
zaterdag 28 maart
vrijdag 6 april
zaterdag 7 april
Geef maar een gil als er nog wat bij moet.
Ben jij een kloon van Bansheeboy?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn hele familie gaat dan trouwen.
Jij komt gewoon, anders kom ik je halen.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn hele familie gaat dan trouwen.
Werkt altijd.quote:
Is toch gewoon een meet van deze SC? Anders wordt het zo massaal.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:38 schreef timmmmm het volgende:
Waarom hebben we een NWS SC meet? Gewoon lekker een NWSmeet, elke NWSer die wil komen mag komen
Dat mag nu toch ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:38 schreef timmmmm het volgende:
Waarom hebben we een NWS SC meet? Gewoon lekker een NWSmeet, elke NWSer die wil komen mag komen
Zondequote:Op maandag 23 februari 2015 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is toch gewoon een meet van deze SC? Anders wordt het zo massaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |